Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DSTU B D.1.1-1: 2013 – "Reconstruction of Uspenska Square in Dnipro ” Adjustment
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44053418 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а |
Контактна особа: |
Анастасія Галицька +380567448257 dkb_dmr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | DEPARTAMENT KAPITALNOGO BUDIVNYTSTVA DNIPROVSKOYI MISKOYI RADY |
National ID: | 44053418 |
Contact point: |
Halytska Anastasiia +380567448257 dkb_dmr@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2021 10:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 травня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 24 травня 2021 11:00 |
Очікувана вартість: | 319 454 896,73 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 600 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1500000 UAH |
Publication date: | 06 квітня 2021 10:02 |
Enquiries until: | 01 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 травня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 319 454 897 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 600 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис/удосконалений електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП/УЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Разом із банківською гарантією учасником надаються копія ліцензії, виданої банку та копія документу про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Банківська гарантія може бути видана будь-яким обслуговуючим банком на власний розсуд учасника закупівлі.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).
Умови електронної банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром.
Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких умов, в якій буде посилання на одну з наступних підстав:
• відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
• непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
• ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
• ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку гаранта.
Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
The electronic guarantee is guilty of a claim on the requisite purchase, and I will name that number on the web portal of the Authority.
An electronic guarantee can be found at the warehouse of tender proposals in the format, so that you can reconsider the qualifications of the electronic signature / approval of the electronic signature of the guarantor bank for an additional resource of the official website of the Central website At every day of the day, if not approved by the CEP / UEP of the bank guarantee, submitted by the participant in the tender the proposal is to be viewed by the Deputy.
The bank guarantee was issued by a resident bank of Ukraine, but it was issued on a separate basis until the resolution of the NBU governing body dated December 15, 2004 No. 639 "On the approval of the provisions on the procedure for banks to establish operations for guarantees in national currencies".
At the same time, from the bank's guarantor, the participant will receive a copy of the license, from the bank and a copy of the document about the renewal of the individual, which is signed by the bank's guarantor (at the vipadku, as the signer is not the head of the rule).
Lines for securing a tender proposition (lines for a bank guarantee) - not less than 120 calendar days from the date of the last line of a tender proposition submitted, as indicated in the publicity on the web portal of the Authority. The guarantee can build up the decency from the day of the day.
Bank guarantor can be seen by any service bank for the public approval of the participant of the purchase.
The guarantee can transfer the deprivation of the power to pay all the sums, on yaku vona vidan (partly splat-fenced).
Mind the electronic banking guarantee, there can be no change and the guarantee cannot be paid by the guarantor bank for the sake of the application of the principal without the help of the beneficiary.
Obligations of the bank to pay off the sum of the tender security (guaranteed by the sum) for the first letter of the Deputy Deputy (beneficiary), without the submission of any other documents, or the submission of any minds, in case of being able to do one thing from the offensive
• displaying a tender proposition by a participant after completing a line and submitting it, before, as a splitting of lines, by stretching out a tender proposition, it will be accepted;
• non-signing of the contract about the procurement by the participant, which became the winner of the tender;
• failure to specify the procedure for purchasing from strings, according to part of Article 17 of the Law, documents, which are approved by the present, established by Article 17 of the Law;
• failure to specify the procedure for purchasing a secured agreement on the purchase of a letter about the designation of a purchase agreement, as long as such safety is provided by the tender documents.
The bank guarantee was formed by the highest rank, for how to avenge those who were deemed to be honored by her rank, to vazhaetsya in such a way, as not to be given to the tender documents.
Tender propositions, which are not supported by the security, because the participant does not receive the security not given to the tender documents, are approved by the Deputy.
Bank guarantor is guilty of but issued with a large amount of money for the entire line of this guarantor. On the confirmation of a penny pledge, it is necessary to receive a confirmation from the bank about the presence of a second penny on the whole lines of the following guarantor and a letter from the Bank for a penny pledge, as a confirmation of the bank's approval for a penny the trustworthy individual is sent to the Bank of the Guarantor.
Groshov pokrittya prerequisite writing off (pererahuvannya) pennies from the flow rakhunku of the Participant (Principal) to rakhunok pokrittya for the bank guarantee. Zaboronyaєnja nadannya guarantees, on the minds of pererahuvannya pennies on the depository rakhunok. Grosove pokrittya can not be in trouble for any financial goiters.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник може передбачати попередню оплату (аванс), який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт за цим Договором згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12. 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами) та з урахуванням обмежень, визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами відповідно до Постанови від 08.02.2021 № 97) і відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2021 року, затвердженого Наказом Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради від 10.03.2021 р. № 13. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування та коштів на розрахунковому рахунку Замовника. | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування; проміжними платежами в міру виконання робіт, які надаються не пізніше 25 числа поточного місяця для перевірки Замовнику. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2021 14:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2021 14:57 |
Додаток 6 до нової редакції тендерної документації від 12.04.2021.docx | |
12 квітня 2021 14:57 |
Нова редакція Тендерної документації від 12.04.2021.docx | |
12 квітня 2021 14:57 |
Перелік змін від 12.04.2021.docx | |
06 квітня 2021 10:03 |
Тендерна документація.docx | |
06 квітня 2021 10:03 |
Технічне завдання до додатку 8.rar | |
06 квітня 2021 10:03 |
Додаток 6.docx |
12 квітня 2021 14:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 квітня 2021 14:57 |
Додаток 6 до нової редакції тендерної документації від 12.04.2021.docx
|
|||
12 квітня 2021 14:57 |
Нова редакція Тендерної документації від 12.04.2021.docx
|
|||
12 квітня 2021 14:57 |
Перелік змін від 12.04.2021.docx
|
|||
06 квітня 2021 10:03 |
Тендерна документація.docx
|
|||
06 квітня 2021 10:03 |
Технічне завдання до додатку 8.rar
|
|||
06 квітня 2021 10:03 |
Додаток 6.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-07-000028 ● ac8a0bb0b205417c88669e7a00a1e470
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2021 16:09 |
15.07.2021 № 366
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.07. 2021 № 366
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ З/П
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ТА/АБО ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР НА ВЕБ-ПОРТАЛІ УПОВНОВАЖЕНОГО ОРГАНУ ОПИС ПІДСТАВ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЛІ
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
17 UA-2021-04-06-001990-a 06.04.2021 ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
44053418 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-04 10:07:03
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція площі Успенської у м. Дніпрі» Коригування Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, площа Успенська, код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, номер ID: UA-2021-04-06-001990-a, очікуваною вартістю 319 454 896,73 грн, проведену ДЕПАРТАМЕНТОМ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, із змінами.
2. Відповідно до умов пункту 5 розділу ІІІ до нової редакції тендерної документації від 12.04.2021 перелік кваліфікаційних критеріїв та документів, визначених замовником відповідно до вимог статті 16 Закону, учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до Додатку 3 до нової редакції тендерної документації від 12.04.2021.
- умовами пункту 2 Додатку 3 до нової редакції тендерної документації від 12.04.2021 визначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник подає довідку у формі таблиці, яка містить інформацію про виконання учасником не менше ніж двох аналогічних договорів, укладених за останні три роки із зазначенням предмету договору, номеру та дати договору, місцезнаходження (фактичну (за наявності) або орієнтовну адресу) об’єкту, суми (ціни) договору (з урахуванням внесених змін), суми виконаних робіт за договором, обсяг виконаних робіт за договором (перелік актів виконаних робіт із зазначенням суми), строк дії договору, назви, коду ЄДРПОУ та адреси контрагента, ПІБ уповноваженої на укладання договору особи. На підтвердження інформації необхідно надати копії аналогічних договорів з додатками (якщо такі зазначені у договорі), а також копії документів, які підтверджують виконання договорів, такі як акти виконаних робіт (загальна вартість актів виконаних робіт, наданих у складі пропозиції учасника повинна дорівнювати не менше ніж 95 % від суми договору).
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі -переможця ТОВ "АКАМ" надано Довідку щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 29.04.2021 № 127/04 відносно участі у закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція площі Успенської у м. Дніпрі» Коригування (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) UA-2021-04-06-001990-a, де зазначений Договір від 30.04.2020 №1377/П, предмет договору є «Капітальний ремонт частини благоустрою при будинкової території з улаштування пандусу Дніпропетровської академії музики ім. М. Глінки по вул. Ливарна, 10 в м. Дніпро. Коригування», строк дії договору - 31.12.2020, сума виконаних робіт – 1 323 081,18 грн. Згідно із даними пошуково-аналітичної системи (https://spending.gov.ua) за договором № 1377/П (процедура закупівлі номер UA-2020-03-19-001751-b) здійснена оплата на загальну суму 1 958 705,33 грн, (у тому числі: 25.06.2020 на суму 450 000,0 грн, 12.10.2020 – 275 123,18 грн., 19.10.2020 – 1 816,98 грн та 24.12.2020 – 596 141,02 грн.). Також, за даними електронної системи закупівель за процедурою закупівлі номер UA-2020-03-19-001751-b оприлюднений Звіт про виконання договору про закупівлю, дата формування звіту: 29 грудня 2020, сума оплати за договором становить 1 958 705,33 грн. При цьому, учасником ТОВ "АКАМ" до складу тендерної пропозиції завантажені копії документів, які підтверджують виконання договору № 1377/П на загальну суму 1 323 081,18 грн, що становить 67,5% від загальної суми оплати за договором № 1377/П (1 958 705,33 грн). Вказане суперечить вимогам пункту 2 Додатку 3 до нової редакції тендерної документації від 12.04.2021, де зазначено, що загальна вартість актів виконаних робіт, наданих у складі пропозиції учасника повинна дорівнювати не менше ніж 95 % від суми договору.
- умовами пункту 5 розділу ІІІ до нової редакції тендерної документації від 12.04.2021 визначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю копією «Балансу» та копією «Звіту про фінансові результати» або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» за попередній рік або копією податкової декларації платника єдиного податку. Фінансова спроможність учасника закупівлі: обсяг доходу (виручки) за попередній рік має бути не менше ніж 85 відсотків від очікуваної вартості закупівлі. Очікувана вартість закупівлі – 319 454 896,73 грн., 85% від якої становить – 271 536 662,22 грн. При цьому, за даними Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) (Форми № 2) за 2020 рік, який завантажено до складу тендерної пропозиції учасником ТОВ "АКАМ", чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за звітний період складає – 243 910 000,0 грн. або 76 % від очікуваної вартості закупівлі, що менше ніж 85 % від очікуваної вартості закупівлі та суперечить вимогам пункту 4.1. Додатку № 3 до нової редакції тендерної документації від 12.04.2021.
Отже, тендерна пропозиція учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі ТОВ "АКАМ" не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям установленим статтею 16 Закону та підлягала відхиленню. Згідно із абзацом 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Відхилення тендерної пропозиції за наявності підстав, визначених статтею 31 Закону, є обов’язком, а не правом замовника.
Проте, Замовником на порушення частини 16 статті 29 Закону під час розгляду тендерної пропозиції учасника не виявлено невідповідності в інформації, що подана учасником у тендерній пропозиції та не оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а навпаки укладено з ним договір №07/06-6 від 07.06.2021.
3. Відповідно до пункту 6 розділу 3 та Додатку 8 до нової редакції тендерної документації від 12.04.2021 слідує, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: календарний графік виконання робіт. Окрім того, відповідно до умов пункту 9.6 укладеного Договору №07/06-6 від 07.06.2021 Генпідрядник забезпечить виконання робіт згідно з календарним графіком їх виконання (додаток 2). За результатами аналізу умов Календарного графіку виконання робіт по об’єкту: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція площі Успенської у м. Дніпрі» Коригування (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція), який є Додатком 2 до Договору №07/06-6 від 07.06.2021 встановлена, його невідповідність зі змістом Календарного графіку виконання робіт по об’єкту: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція площі Успенської у м. Дніпрі» Коригування (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) UA-2021-04-06-001990-a, який завантажено до складу тендерної пропозиції учасником ТОВ "АКАМ" (файл: 5.1 Календарний графік виконання робіт (297-298).PDF 11 травня 2021 14:55). Зокрема, до умов Додатку 2 Договору №07/06-6 від 07.06.2021 додано підпункт 6.3 «Разбирание и восстановление асфальтного покрытия» у обсязі 985 м2; підпункт 6.3 «Демонтаж труб и колодцев»; підпункт 13.1 «Устройство каналов из потоков водоотводных»; підпункт 16.1 «Дорожные знаки» у обсязі 33 шт. та підпункт 16.2 «Дорожная раз метка», які відсутні у Календарному графіку виконання робіт по об’єкту: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція площі Успенської у м. Дніпрі» Коригування (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) UA-2021-04-06-001990-a, який підписаний та скріплений печаткою учасника ТОВ "АКАМ" та завантажено до складу його тендерної пропозиції, що є порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону де зазначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону. Згідно із частиною першою статті 43 Закону Договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону.
З приводу вказаного вище необхідно надати пояснення (інформацію, документи). Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-09 15:31:13
Надання пояснень щодо моніторингу закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція площі Успенської у м. Дніпрі» Коригування за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-04-06-001990-a)
Департамент капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень Східного офісу Держаудитслужби, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція площі Успенської у м. Дніпрі» Коригування за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-04-06-001990-a) . Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення, стосовно питань, зазначених у запиті.
Стосовно першого питання повідомляємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проєктно-кошторисної документації, виконавцем якої є Фізична особа-підприємець Бровківна Наталія Олександрівна; зазначена документація отримала позитивний експертний звіт ТОВ «ДН-Консалтинг» № 05-556-21. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Так як предмет закупівлі в подальшому може використовуватися фізичними особами з інвалідністю, технічні характеристики розроблено відповідно до нормативних вимог та проєктних рішень для врахування потреб усіх категорій користувачів, у тому числі осіб з інвалідністю.
Розмір бюджетного призначення визначається на підставі рішення міської ради від 16.12.2020 № 13/1-2 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2021 рік», зі змінами, відповідно до обсягу видатків бюджету розвитку, які спрямовуються на будівництво об’єкта у бюджетному періоді.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме абзацу 2 пункту 4 розділу 3: очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
Очікувану вартість визначено на підставі сумарного показника коштів зведеного кошторисного розрахунку, а саме:
Глава 1-9: 249 237 614,65 грн.
Прибуток: 2 666 949,54 грн.
Адміністративні: 265 038,46 грн.
Ризики: 4 984 752,29 грн.
Інфляція: 9 058 059,00 грн.
ПДВ: 53 242 482,79 грн.
Всього: 319 454 896,73 грн.
Також повідомляємо, що Замовник не має власного веб-сайту через недостатність фінансової спроможності для його розробки та функціонування, тому для розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, користується наданою йому можливістю оприлюднювати обґрунтування на веб-сайті Дніпровської міської ради, задля виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266. Так, листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надано можливість автоматичного відображення інформації, яку замовник розміщує у власному електронному кабінеті та яка відображається у системі Prozorro.
На підставі вищезазначеного, за фактом наданої можливості у доступі та використанні офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради, Департаментом капітального будівництва було встановлено віджет на сайті dniprorada.gov.ua, для виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266.
На момент оголошення закупівлі, а саме 06.04.2021 Замовник ще не мав доступу до веб-сайту Дніпровської міської ради, тому не мав можливості оприлюднювати обґрунтування, виключно з технічних причин, тому дане обґрунтування відображено у протоколі засідання тендерного комітету від 06.04.2021 № 18/1-21 (додається).
Відповідно до положення пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Так, виходячи з вищезазначеного та зважаючи на проєкт моніторингу UA-M-2021-06-07-000028, відсутність оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не являється фактом порушення законодавства саме у сфері закупівель. Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) не передбачено зобов’язання та порядку оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, тому Замовник своїми діями не порушив норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Стосовно другого питання повідомляємо.
Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Так Додатком 3 до нової редакції тендерної документації від 12.04.2021 передбачено, документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів, а саме, учасник має надати довідку у формі таблиці, яка містить інформацію про виконання учасником не менше ніж двох аналогічних договорів, укладених за останні три роки із зазначенням предмету договору, номеру та дати договору, місцезнаходження (фактичну (за наявності) або орієнтовну адресу) об’єкту, суми (ціни) договору (з урахуванням внесених змін), суми виконаних робіт за договором, обсяг виконаних робіт за договором (перелік актів виконаних робіт із зазначенням суми), строк дії договору, назви, коду ЄДРПОУ та адреси контрагента, ПІБ уповноваженої на укладання договору особи. На підтвердження інформації необхідно надати копії аналогічних договорів з додатками (якщо такі зазначені у договорі), а також копії документів, які підтверджують виконання договорів, такі як акти виконаних робіт (загальна вартість актів виконаних робіт, наданих у складі пропозиції учасника повинна дорівнювати не менше ніж 95 % від суми договору).
По кожному з зазначених у довідці договору вказати посилання на номер оголошення у системі https://prozorro.gov.ua якщо закупівля здійснювалася через електронну систему закупівель; або якщо закупівля не здійснювалася через електронну систему закупівель надати щодо цього лист-пояснення. До договорів необхідно надати оригінали позитивних листів відгуків від замовників (контрагентів), з якими було укладено договори із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, суми виконаних робіт, інформації про належне виконання договору, ПІБ та контактний телефон виконавця.
Так, на підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію учасник ТОВ «АКАМ» надав довідку від 29.04.2021 № 127/04, де зазначено інформацію, яка вимагалася замовником. У пункті 1 Довідки міститься інформація щодо договору від 30.04.2020 № 1377/П, укладеного за результатом відкритих торгів (UA-2020-03-19-001751-b) між Комунальним вищим навчальним закладом «Дніпропетровська академія музики ім. М. Глінки» Дніпропетровської обласної ради» та ТОВ «АКАМ». При розгляді та оцінці Замовником було проаналізовано надані документи та визначено наступне.
Договір від 30.04.2020 № 1377/П на виконання капітального ремонту частини благоустрою прибудинкової території з улаштуванням пандусу Дніпропетровської академії музики ім. М. Глінки по вул. Ливарна, 10 в м. Дніпро було укладено на загальну суму – 1 958 705,33 грн., строк дії даного договору – 31.12.2020.
Замовником у новій редакції тендерної документації зазначається вимога щодо зазначення суми договору у довідці - з урахуванням внесених змін. Так, учасником надано до договору додаткові угоди, якими регулюється сума (ціна) договору, а саме в бік зменшення та фінансування робіт за договором, при цьому строк дії договору залишається незмінним. Так додатковою угодою № 1 від 30.04.2021 (додається) сума (ціна) договору зменшується на 458 705,33 грн. та складає 1 500 000,00 грн.; далі додатковою угодою № 3 від 08.12.2020 (додається) сума (ціна) договору зменшується ще на 176 918,82 грн. та остаточно складає – 1 323 081,18 грн. Тобто сума (ціна) договору складає 1 323 081,18 грн. Для підтвердження виконання договору учасник надає акти виконаних робіт за формою КБ-2в, сума по кожному з яких зазначена у довідці, а саме:
Акт № 1377П 09-1 від 08.10.2020 – 725 123,18 грн.
Акт № 1377П 09-2 від 30.10.2020 – 1 816,98 грн.
Акт № 1377П 12-3 від 22.12.2020 – 596 141,02 грн.
Сума актів складає – 1 323 081,18 грн. – саме 100 % суми договору, яка зазначена у додатковій угоді № 3.
У свою чергу Замовник при розгляді та оцінці пропозиції учасника звернувся до відкритих даних Єдиного веб-порталу використання публічних коштів https://spending.gov.ua.
За трансакціями, відображеними на веб-порталі, Замовником отримано наступну інформацію (додається):
• Перша трансакція була проведена 26.06.2020, як попередня оплата (аванс) на придбання матеріалів у сумі – 450 000,00 грн;
Друга трансакція проведена 12.10.2020 за виконані роботи у сумі – 275 123,18 грн;
Наступна оплата відбулася 19.10.2020 за виконані роботи у сумі – 1 816,98 грн;
Остаточний розрахунок було проведено 24.12.2020 у сумі – 596 141,02 грн.
Добутком вищезазначених розрахунків є загальна оплата договору на суму 100% - 1 323 081,18 грн. Тобто, вимога замовника щодо виконання договору на 95% від суми договору була виконана учасником.
Тому всупереч питанню 2, освітленому у моніторингу, повідомляємо, якщо уважно розглянути та проаналізувати інформацію, то можна побачити саме зазначення авансового платежу у довідці про вартість виконаних робіт та витрати від 08.10.2020 у сумі 450 000,00 грн., а за актом № 1377П 09-1 від 08.10.2020 цілком зрозуміло, чому здійснено дві окремі трансакції у сумі 725 123,18 грн.
Проте, всупереч достовірних даних про розрахунки, контрагент учасника за даним договором при публікації звіту про виконання договору припустився помилки у формуванні звіту про виконання договору. По-перше, не вірно вносивши дані про істотні умови договору, у частині зменшення суми договору, по-друге, не вірно зазначивши суму оплати за договором, по-третє не змінивши (скоротивши) строк дії договору завчасно опублікувавши звіт від 29.12.2020.
Документи учасника не мають відхилень стосовно поставленого питання та підтверджуються відкритими даними, що цілком задовольняє вимоги тендерної документації.
Стосовно питання щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю учасника повідомляємо.
Замовником, відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами вимагається Копія «Балансу» та копія «Звіту про фінансові результати» або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» за попередній рік або копія податкової декларації платника єдиного податку.
Фінансовою спроможністю учасника закупівлі є обсяг доходу (виручки) за попередній рік, який має бути не менше ніж 85 відсотків від очікуваної вартості закупівлі. Пунктом 3 розділу 1 Національного положення (Стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого Наказом Міністерства фінансів України № 73 від 07.02.2013 визначено, що чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) – це дохід, що визначається шляхом вирахування з доходу від реалізації продукції, товарів, робіт, послуг (у тому числі платежів від оренди об’єктів інвестиційної нерухомості) наданих знижок, вартості повернутих раніше проданих товарів, доходів, що за договорами належать комітентам (принципалам тощо), та податків і зборів.
Відповідно до 14.1.178. Податкового кодексу України податок на додану вартість - непрямий податок, який нараховується та сплачується відповідно до норм розділу V цього Кодексу. З огляду на вищенаведене, у звіті про фінансові результати за 2020 рік ТОВ «АКАМ» зазначено чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) без ПДВ, а тому обсяг доходу (виручки) учасника закупівлі з ПДВ за попередній рік був не менший ніж 85 відсотків від очікуваної вартості закупівлі, а складав: 292 692 000, 00 грн., що суттєво перевищує суму 85 відсотків від очікуваної вартості (271 536 662,22 грн.). Учасником не було порушено поставленої вимоги нової редакції тендерної документації.
Стосовно питання третього моніторингу повідомляємо.
Відповідно до підпункту 1.7 частини 1 розділу 3 нової редакції тендерної документації від 12.04.2021 учасник має надати лист-згоду з проєктом договору, а також підписаний уповноваженою особою учасника проєкт договору (без зазначення будь-яких даних (крім реквізитів учасника) та без додатків до нього), що викладений в Додатку 6. Тендерною документацією не встановлено вимог та/або положень, що календарний графік виконання робіт є додатком до договору.
При наданні календарного графіку у момент подання пропозиції учасник виконує вимогу щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, чим відображає планування виконання робіт, які передбачені технічним завданням, у строк, визначений оголошенням. До того ж Замовник не має права вимагати від учасників саме додатків до договору, так як на період проведення процедури закупівлі відсутнє конкретне розуміння суми бюджетного фінансування (призначення) за роками, відсутнє чітке розуміння, які саме роботи можуть бути виконані першочергово. Тому календарний графік, наданий у складі пропозиції є лише приблизним графіком виконання робіт.
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами). Основою для розроблення графіка є інформація щодо обсягів робіт, передбачених у проектно-кошторисній документації, виробничих можливостей виконавців, що будуть задіяні для виконання робіт, планів
Замовника щодо фінансування виконання робіт у часі тощо. Також
Підряднику доцільно враховувати визначені умовами договору строки
передачі Замовником будівельного майданчика (фронту робіт) та
дозвільної документації. Додатки до договору, а саме договірна ціна (з урахуванням наявності фінансування, календарний графік виконання робіт та план фінансування) узгоджуються сторонами у момент укладення договору та можуть регулюватися у процесі виконання договору шляхом укладення додаткових угод.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-08-16 14:58:22
Щодо висновку за моніторингом UA-M-2021-06-07-000028
У межах проведення моніторингу за закупівлею ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція площі Успенської у м. Дніпрі» Коригування (ID моніторингу: UA-M-2021-06-07-000028) у Замовника виникло питання наступного змісту: «На підставі яких саме законодавчих положень та актів сформовано висновок у частині обрахування доходу переможця закупівлі ТОВ «АКАМ»?
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
У межах проведення моніторингу за закупівлею ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція площі Успенської у м. Дніпрі» Коригування (ID моніторингу: UA-M-2021-06-07-000028) зазначаємо наступне. Принципи публічних закупівель визначені статтею 5 Закону від від 25.12.2015 N 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами), (далі – Закон N 922-VIII ) відповідно до якої закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з частиною 1 статті 25 Закону N 922-VIII тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Відповідно до частин 1, 3 статті 27 Закону N 922-VIII розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття пропозицій за формою, установленою Уповноваженим органом. За приписами частин 1, 4, 5 статті 28 Закону N 922-VIII оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Відповідно до частини 6 статті 28 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. За змістом частини першої 30 Закону N 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, зокрема: учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону (абзац 2 пункту 1); тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (пункт 4). Разом з тим, преамбулою Закону N 922-VIII визначено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об'єднаних територіальних громад. Відповідно до частини 4 статті 3 Закону N 922-VIII відносини, пов'язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Згідно пункту 32 частини 1 статті 1 Закону N 922-VIII тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відтак, замовник повинен перевіряти тендерну пропозицію учасника на відповідність вимогам тендерної документації, яка у свою чергу, повинна відповідати вимогам Закону України "Про публічні закупівлі". Відповідно до частини першої статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п'ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону. Причини для відхилення Учасника ТОВ «АКАМ» відсутні з нижченаведених причин. Частиною першою ст. 1 Закону України від 03 липня 2012 року N 5029-VI «Про засади державної мовної політики» (далі - Закон № 5029) встановлено, що державна мова - закріплена законодавством мова, вживання якої обов'язкове в органах державного управління та діловодства, установах та організаціях, на підприємствах, у державних закладах освіти, науки, культури, у сферах зв'язку та інформатики тощо. Основи державної мовної політики визначаються Конституцією України, а порядок застосування мов в Україні - виключно Законом N 5029, з норм якого мають виходити інші правові акти, що визначають особливості використання мов у різних сферах суспільного життя (частина перша ст. 4 Закону № 5029). Державною мовою України є українська мова. Українська мова як державна мова обов'язково застосовується на всій території України при здійсненні повноважень органами законодавчої, виконавчої та судової влади, у міжнародних договорах, у навчальному процесі в навчальних закладах в межах і порядку, що визначаються цим Законом. Держава сприяє використанню державної мови в засобах масової інформації, науці, культурі, інших сферах суспільного життя. Обов'язковість застосування державної мови чи сприяння її використанню у тій чи інший сфері суспільного життя не повинні тлумачитися як заперечення або применшення права на користування регіональними мовами або мовами меншин у відповідній сфері та на територіях поширення (ст. 6 Закону № 5029). В розумінні нормативних актів, що регулюють господарську діяльність, саме з моменту набрання чинності Закону 5029 українська мова являється обов’язковою мовою діловодства, тобто з 2012 року. Як вбачається з наказів про призначення працівників (Александрової В.Ф. від 03.03.2008 за №8; Свиридова І.Г. від 04.01.2011 за № 2-П; Скрипника О.В. від 04.01.2007 за № 74; Коровіна С.В. від 31.01.2008 за № 1-П; Деордієва Ю.І. від 04.01.2007 за № 38; Крижановського К.О. від 15.10.2008 за № 156), що працівники були прийняті на роботу відповідно до діючих на той час норм діловодства. Це не є порушенням вимог тендерної документації замовника чи вимог Закону. Згідно з статтею 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі. Додатково повідомляємо, що відповідно до п 7 Розділу 1 тендерної документації, документи або копії документів, що надаються учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), викладені іншими мовами ніж українська, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад цих документів має бути засвідченим у встановленому Законом порядку. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тобто, мається на увазі саме довідки в довільній формі та документи від інших підприємств, установ та організацій. Стосовно питання щодо визначення Доходу учасника повідомляємо. Відповідно до статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (зв змінами), Замовник вимагає у тендерній документації підтвердження учасником наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Так як відповідно до частини 3 статті 16 Закону - у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, тому Замовником встановлена вимога, що обсяг доходу (виручки) за попередній рік має бути не менше ніж 85 відсотків від очікуваної вартості закупівлі. Відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 15 «Дохід» Затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 29.11.99 N 290 (зі змінами) доходи класифікуються в бухгалтерському обліку за такими групами: - дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг); - чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг); - інші операційні доходи; - фінансові доходи; - інші доходи. Умовами нової редакції тендерної документації передбачається саме показник «Дохід (виручка)», а не «Чистий дохід», так як дані поняття мають різне значення та фінансовий показник: Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - загальний дохід (виручка) від реалізації продукції, товарів, робіт або послуг без вирахування наданих знижок, повернення раніше проданих товарів та непрямих податків і зборів (податку на додану вартість, акцизного збору тощо). Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) визначається шляхом вирахування з доходу від реалізації продукції, товарів, робіт, послуг наданих знижок, вартості повернутих раніше проданих товарів, доходів, що за договорами належать комітентам (принципалам тощо), та податків і зборів. Виходячи з того, що ТОВ «АКАМ» являється платником податку на додану вартість на загальних підставах, показник Чистого прибутку, зазначений у Звіті про фінансові результати вказаний вже у результаті відрахування податку та ін. Тому для вирахування показника «Дохід (виручка)» на підставі показника «Чистий дохід» (строка 2000 Звіту про фінансові результати ТОВ «АКАМ» за 2020 рік) розрахунковим методом визначаємо даний показник: (243 910 тис.грн.* 100%)/83,33 = 292 703,71 тис. грн., а 85% від очікуваної вартості закупівлі складає – 271 536 662,22 грн. Виходячи з зазначеного показник Доходу (виручки) є не менше ніж 85 % від очікуваної вартості закупівлі, тому Замовником та учасником не було порушено вимог нової редакції тендерної документації. Підчас проведення закупівлі тендерний комітет дотримувався принципу встановленого ч. 1 ст. 5 Закону - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедур закупівлі. Адже основним критерієм при визначенні переможця закупівлі згідно Закону є цінова пропозиція учасника, відсутність підстав для відхилення тендерних пропозицій та відповідність кваліфікаційним критеріям. Слід зазначити, що чинним законодавством не передбачено безпідставне розірвання договору. Так, частиною першою статті 188 Господарського кодексу України зазначено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються. Статтею 598 ЦК України встановлено основне правило щодо можливості припинення зобов`язання лише на підставі договору або закону. При цьому припинення зобов`язання на вимогу однієї зі сторін можливе, якщо такі дії вчинені відповідно до вимог закону або передбачені умовами договору. З аналізу норм статей 651 ЦК України та 188 ГК України вбачається, що за загальним правилом, встановленим чинним як господарським, так і цивільним законодавством, зміна та розірвання господарських та цивільних договорів допускається лише за згодою сторін або в судовому порядку. Згідно з статтею 43 Закону N 922-VIII , договір про закупівлю є нікчемним у разі: - якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 Закону; - укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 Закону; укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Тому на підставі вищезазначеного, просимо переглянути результати висновку, так як Замовником при проведенні процедури закупівлі норми та засади Закону не порушувались. Згідно з статтею 19 Конституції України Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише, на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, тому проведення процедур публічних закупівель здійснюється у відповідності до вимог чинного законодавства України з дотриманням всіх принципів закупівель визначених ч. 1 ст. 5 Закону N 922-VIII . Нормативно-правовими актами, які регламентують діяльність органів Держаудитслужби України, є Бюджетний кодекс України, Закон України від 26 січня 1993 року № 2939-XII “Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні”, постанова Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 “Про затвердження Положення про Державну аудиторську службу України” відповідно до яких у Східного офісу Держаудитслужби не має повноважень щодо примусу розірвання укладених договорів Замовником. Відповідно до статті 8 Конституції України в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина гарантується безпосередньо на підставі Конституції України. Статтею 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
2021-08-18 08:48:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44053418 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АКАМ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 травня 2021 11:55
|
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 травня 2021 11:25
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2021 11:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АКАМ" |
318 754 791,73
UAH з ПДВ
|
317 135 517,39
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016" |
319 351 490,12
UAH з ПДВ
|
319 351 490,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АКАМ" #34681481 |
Переможець |
317 135 517,39
UAH з ПДВ
|
26 травня 2021 12:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2023 10:20
|
Ду 8 07-06-6.pdf | укладений |
29 листопада 2023 09:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 липня 2023 10:51
|
графік до ду 7 07-06-6 (1).pdf | зміни до договору |
07 липня 2023 10:50
|
ду № 7 до 07-06-6.pdf | зміни до договору |
07 липня 2023 10:50
|
ФОРМА ПОВІДОМЛЕННЯ зміни 7.docx | зміни до договору |
07 липня 2023 10:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 липня 2023 10:47
|
Ду 6 до 07-06-6.pdf | зміни до договору |
20 січня 2023 14:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 вересня 2022 12:28
|
Ду 5 до 07-06-1 -протокол.pdf | зміни до договору |
15 вересня 2022 12:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2022 12:26
|
Ду 5 до 07-06-6.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2022 12:05
|
Повідомлення зміни 5 07-06-6.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2022 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2022 11:29
|
Ду 4 від 07-06-6.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2022 11:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2022 12:40
|
Додаток 2 до 07-06-1.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2022 12:20
|
Ду 3 до 07-06-1.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2022 12:20
|
Повідомлення про внесення дзмін.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2022 12:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 18:31
|
Додаток 2 до ду 2 до 07-06-6.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 18:31
|
Ду 2 до 07-06-6.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 18:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2021 16:16
|
Повідомлення пмро внесення змін.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2021 16:15
|
ДУ № 1.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2021 16:15
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2021 11:50
|
№ 07-06-6.pdf | укладений |
07 червня 2021 11:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме збільшення фінансування у поточному році |
Номер договору про закупівлю: | 07/06-6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення капітальних вкладень на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 07/06-6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 07/06-6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 07/06-6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 07/06-6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 07/06-6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 07/06-6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 07/06-6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |