Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
за кодом ДК 021:2015 - Комп’ютерне обладнання
(KVM-перемикач Т 4-портовий USB в комплекті, монітор, комплект дротовий миша+клавіатура) (в рамках проекту «Технічного переоснащення (дообладнання) системи зв’язку центральної оперативної диспетчерської Комунального підприємства «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради за адресою: вул. Словацького, 28, м. Луцьк, 43021»)
Очікувана вартість
5 136,00 UAH
UA-2019-11-08-000593-b ● 5de98096d203409880a051162e2edb36
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38527798 |
Місцезнаходження: | 43021, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28 |
Контактна особа: |
Канцедал Алла Богданівна 0678273015 ALLA.KANCEDAL@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 листопада 2019 10:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 5 136,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
KVM-перемикач Т 4-портовий USB в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацького,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацького,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Комплект дротовий миша+клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацького,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється після поставки товару згідно поданих накладних.Джерело фінансування - бюджетні кошти. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2019 10:19 |
ТД.docx |
08 листопада 2019 10:19 |
Додаток 3 - Проект договору поставки.docx |
08 листопада 2019 10:19 |
Додаток 2 - Лист пропозиція.docx |
08 листопада 2019 10:19 |
Додаток 1 - Технічне завдання.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 листопада 2019 11:33
Дата відповіді: 11 листопада 2019 11:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
- Згідно «Технічного завдання» до документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель: «Будь-які посилання в найменуванні та/або технічних характеристиках на конкретну торговельну марку або тип тощо передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту повинні відповідати технічним характеристикам, встановленим у Документації). Надання еквіваленту допускається лише за згодою з Покупцем і не повинно відображатись на загальній вартості обладнання.
Посилання Покупцем в найменуванні та/або технічних характеристиках на виробника, торговельну марку або тип обумовлено проектно-кошторисною документацією «Технічне переоснащення (дообладнання) системи зв’язку центральної оперативної диспетчерської Комунального підприємства «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради за адресою: вул. Словацького, 28, м. Луцьк. 43021».
- Пунктом 6 розділу III Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено: «6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником.
Вимоги до предмета закупівлі (кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі) згідно з частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 1 та Додатку 4 до цієї тендерної документації».
- Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
- Згідно «Технічного завдання» до документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель: «Будь-які посилання в найменуванні та/або технічних характеристиках на конкретну торговельну марку або тип тощо передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту повинні відповідати технічним характеристикам, встановленим у Документації). Надання еквіваленту допускається лише за згодою з Покупцем і не повинно відображатись на загальній вартості обладнання.
Посилання Покупцем в найменуванні та/або технічних характеристиках на виробника, торговельну марку або тип обумовлено проектно-кошторисною документацією «Технічне переоснащення (дообладнання) системи зв’язку центральної оперативної диспетчерської Комунального підприємства «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради за адресою: вул. Словацького, 28, м. Луцьк. 43021».
- Пунктом 6 розділу III Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено: «6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником.
Вимоги до предмета закупівлі (кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі) згідно з частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 1 та Додатку 4 до цієї тендерної документації».
- Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" #3039917031 |
Переможець |
5 136,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2019 15:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №646 (1).pdf | зміни до договору |
09 грудня 2019 12:17
|
Договір№608.pdf | укладений |
03 грудня 2019 10:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Договір у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 608 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 646 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |