Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Р-15 Ковель – Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква на ділянці км 42+000 — км 44+708 та км 45+255 - км 48+670, Волинська область (45233142-6 Ремонт доріг)
GBN G.1-218-182: 2011 Services for the current average repair of the highway of state importance R-15 Kovel - Volodymyr-Volynskyi - Chervonohrad - Zhovkva on the section km 42 + 000 - km 44 + 708 and km 45 + 255 - km 48 +670, Volyn region (45233142-6 Repair of roads)
Очікувана вартість
123 711 315,00 UAH
UA-2020-07-08-004561-b 5de630e06fc34b6aa2edd524aaf435c3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан

380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Volyn Region
National ID: 25908960
Contact point: Pilipchuk Ruslan Vladimirovich
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 липня 2020 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 12:33
Очікувана вартість: 123 711 315,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 237 113,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3711339.45 UAH
Publication date: 08 липня 2020 16:53
Enquiries until: 28 липня 2020 18:00
Complaints submission until: до 03 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 серпня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 123 711 315 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 237 113 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Р-15 Ковель – Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква на ділянці км 42+000 — км 44+708 та км 45+255 - км 48+670, Волинська область (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182: 2011 Services for the current average repair of the highway of state importance R-15 Kovel - Volodymyr-Volynskyi - Chervonohrad - Zhovkva on the section km 42 + 000 - km 44 + 708 and km 45 + 255 - km 48 +670, Volyn region (45233142-6 Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Аванс 7 Робочі 30
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 16:50
Тендерна документація ПСР Р-15 42+000- км 48+670.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-26-000015 ● 7c553166800144e3be0a5e44ded2b5a3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 серпня 2020 16:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.08.2020 № 39-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 26.08.2020 № 39-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-08-004561-b від 08.07.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 серпня 2020
UA-2020-07-08-004561-b5de630e06fc34b6aa2edd524aaf435c3
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна, Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Учасник Документи Рішення
ТОВ ПБС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 12:21
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:21
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:17
Дипломи.pdf
07 серпня 2020 12:17
НАКАЗИ.pdf
07 серпня 2020 12:17
дор.роб5.pdf
07 серпня 2020 12:17
дор.роб4.pdf
07 серпня 2020 12:17
дор.роб3.pdf
07 серпня 2020 12:17
дор.роб2.pdf
07 серпня 2020 12:17
дор.роб1.pdf
07 серпня 2020 12:17
ВОДІЇ3.pdf
07 серпня 2020 12:17
ВОДІЇ2.pdf
07 серпня 2020 12:17
ВОДІЇ1.pdf
07 серпня 2020 12:17
МЕХАНІЗАТОРИ5.pdf
07 серпня 2020 12:17
МЕХАНІЗАТОРИ4.pdf
07 серпня 2020 12:17
МЕХАНІЗАТОРИ3.pdf
07 серпня 2020 12:17
МЕХАНІЗАТОРИ2.pdf
07 серпня 2020 12:17
МЕХАНІЗАТОРИ1.pdf
07 серпня 2020 12:17
ІТП 2.pdf
07 серпня 2020 12:17
ІТП 1_.pdf
07 серпня 2020 12:17
Інформація по ст.17 - 3.pdf
07 серпня 2020 12:17
Витяг ЄДР (копія).pdf
07 серпня 2020 12:17
Транспортна схема.pdf
07 серпня 2020 12:17
Установчі документи.7z
07 серпня 2020 12:16
Лист ТОВ Буковель.pdf
07 серпня 2020 12:16
Довідка про техніку 1.pdf
07 серпня 2020 12:16
Ліцензія ПБС.PDF
07 серпня 2020 12:16
Пояснювальна записка.pdf
07 серпня 2020 12:16
Проект договору.pdf
07 серпня 2020 12:16
Довідка про санкції.pdf
07 серпня 2020 12:16
Сертифікат ISO 14001 2015.pdf
07 серпня 2020 12:16
Протокол ЗБ.pdf

Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 16:24
Електронний підпис
27 серпня 2020 13:27
Електронний підпис
21 серпня 2020 09:42
Електронний підпис
21 серпня 2020 09:38
Довідка.zip
20 серпня 2020 12:17
Електронний підпис
20 серпня 2020 12:14
Документи переможця.7z
18 серпня 2020 18:12
Електронний підпис
18 серпня 2020 18:11
Документи переможця.7z
07 серпня 2020 17:57
Електронний підпис
07 серпня 2020 17:57
Електронний підпис
07 серпня 2020 17:54
Маш. фрези Лялька І.Ю..pdf
07 серпня 2020 17:50
Електронний підпис
07 серпня 2020 17:50
Електронний підпис
07 серпня 2020 17:49
4. Банківська гарантія.7z
07 серпня 2020 17:49
2.4. Фінансова звітність.7z
07 серпня 2020 17:49
9. ДЦ з розрахунками.pdf
07 серпня 2020 17:49
1. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 121 799 050,00
UAH з ПДВ
120 499 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПБС 123 020 000,00
UAH з ПДВ
120 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 16:24
Електронний підпис
27 серпня 2020 13:27
Електронний підпис
21 серпня 2020 09:42
Електронний підпис
21 серпня 2020 09:38
Довідка.zip
20 серпня 2020 12:17
Електронний підпис
20 серпня 2020 12:14
Документи переможця.7z
18 серпня 2020 18:12
Електронний підпис
18 серпня 2020 18:11
Документи переможця.7z
07 серпня 2020 17:57
Електронний підпис
07 серпня 2020 17:57
Електронний підпис
07 серпня 2020 17:54
Маш. фрези Лялька І.Ю..pdf
07 серпня 2020 17:50
Електронний підпис
07 серпня 2020 17:50
Електронний підпис
07 серпня 2020 17:49
4. Банківська гарантія.7z
07 серпня 2020 17:49
2.4. Фінансова звітність.7z
07 серпня 2020 17:49
9. ДЦ з розрахунками.pdf
07 серпня 2020 17:49
1. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 12:21
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:21
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:17
Дипломи.pdf
07 серпня 2020 12:17
НАКАЗИ.pdf
07 серпня 2020 12:17
дор.роб5.pdf
07 серпня 2020 12:17
дор.роб4.pdf
07 серпня 2020 12:17
дор.роб3.pdf
07 серпня 2020 12:17
дор.роб2.pdf
07 серпня 2020 12:17
дор.роб1.pdf
07 серпня 2020 12:17
ВОДІЇ3.pdf
07 серпня 2020 12:17
ВОДІЇ2.pdf
07 серпня 2020 12:17
ВОДІЇ1.pdf
07 серпня 2020 12:17
МЕХАНІЗАТОРИ5.pdf
07 серпня 2020 12:17
МЕХАНІЗАТОРИ4.pdf
07 серпня 2020 12:17
МЕХАНІЗАТОРИ3.pdf
07 серпня 2020 12:17
МЕХАНІЗАТОРИ2.pdf
07 серпня 2020 12:17
МЕХАНІЗАТОРИ1.pdf
07 серпня 2020 12:17
ІТП 2.pdf
07 серпня 2020 12:17
ІТП 1_.pdf
07 серпня 2020 12:17
Інформація по ст.17 - 3.pdf
07 серпня 2020 12:17
Витяг ЄДР (копія).pdf
07 серпня 2020 12:17
Транспортна схема.pdf
07 серпня 2020 12:17
Установчі документи.7z
07 серпня 2020 12:16
Лист ТОВ Буковель.pdf
07 серпня 2020 12:16
Довідка про техніку 1.pdf
07 серпня 2020 12:16
Ліцензія ПБС.PDF
07 серпня 2020 12:16
Пояснювальна записка.pdf
07 серпня 2020 12:16
Проект договору.pdf
07 серпня 2020 12:16
Довідка про санкції.pdf
07 серпня 2020 12:16
Сертифікат ISO 14001 2015.pdf
07 серпня 2020 12:16
Протокол ЗБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ ПБС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 120 499 998,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 16:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
120 499 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 14:38
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 18:31
Додаткова угода №477-21-4.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 18:31
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 14:31
Додаткова угода №419-21.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 14:31
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 12:04
Додаткова угода №60-21 (1).pdf зміни до договору
25 березня 2021 12:04
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2021 09:58
Додаткова угода №32-21 (1).pdf зміни до договору
04 березня 2021 09:57
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 14:10
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 12:53
Додаткова угода №286-20 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:52
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 09:17
Додаткова угода №186-20 (1).pdf зміни до договору
24 листопада 2020 09:16
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 10:01
Додаткова угода №168-20 (1).pdf зміни до договору
18 листопада 2020 10:00
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 09:58
Додаткова угода №144-20 (1).pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 09:57
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 10:14
Додаткова угода №116-20 (1).pdf зміни до договору
15 вересня 2020 10:14
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 11:15
Договір №01.3-22-20.pdf укладений
31 серпня 2020 11:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в пункти 2.1, 13.4, 13.8, 17.3 договору.
Номер договору про закупівлю: 01.3/22/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 116/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.3/22/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 144/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у пункт 13.4 договору.
Номер договору про закупівлю: 01.3/22/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 168/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.3/22/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 186/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.3/22/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору. Внесення змін в додаток 3 до договору "Календарний графік виконання робіт (послуг).
Номер договору про закупівлю: 01.3/22/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 32/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування", Додаток 3 "Календарний графік виконання робіт (послуг)".
Номер договору про закупівлю: 01.3/22/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 60/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У тексті Договору та додатках до нього слово "роботи", замінити словом "послуги"; словосполучення "виконання робіт" та "виконання послуг" замінити словосполученням "надання послуг"; в пункті 1.1 договору слова "інших бюджетів" замінити словами "інших джерел, не заборонених законом". Внесення змін в Додаток 3 до договору "Календарний графік виконання робіт (послуг)"
Номер договору про закупівлю: 01.3/22/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 419/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування"
Номер договору про закупівлю: 01.3/22/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 477-4/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 110 901 345,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 483 557,50 UAH)