Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
50410000-2 ДК 021:2015 (Послуги з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії)
Очікувана вартість
767 738,00 UAH
UA-2021-06-09-006321-b ● 5ddfd11272044127984973af69bf9f03
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145010 |
Вебсайт: | http://osvita.mkrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3 |
Контактна особа: |
Іван Сергійович Богданов +380512374169,+380675808581 tender.osvita.mk@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2021 13:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 червня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 29 червня 2021 13:12 |
Очікувана вартість: | 767 738,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 677,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді гарантії (надалі-банківська гарантія) в електронному форматі з накладанням кваліфікованого електронного підпису банка-гаранта. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими перший зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу № 2628 від 14.12.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку сплатити на користь замовника: Управління освіти Миколаївської міської ради ЄДРПОУ 02145010 р/р № UA738201720355119045000040418 Державна казначейська служба України в м. Київ. суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 20 000,00 грн. (двадцять тисяч гривен 00 коп.) зі строком дії не менше 90 днів (з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта. Термін сплати грошових коштів Банком-Гарантом протягом 5 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара, складеної в довільній формі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має складати не менше в строку дії пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
1. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, орган місцевого самоврядування, бюджетна установа. 2. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська та з урахуванням вимог тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади та установи управління освіти відповідно до Додатку №3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2021
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2021 15:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2021 15:01 |
Додаток 4 (нова редакція).docx | |
18 червня 2021 15:01 |
Додаток 5 (нова редакція).doc | |
18 червня 2021 15:01 |
ТД (нова редакція).doc | |
18 червня 2021 15:01 |
Додаток 3 (нова редакція).doc | |
18 червня 2021 15:01 |
Додаток 2 (нова редакція).doc | |
18 червня 2021 15:01 |
Перелік змін.docx | |
18 червня 2021 15:01 |
Додаток 1 (нова редакція).doc | |
09 червня 2021 13:35 |
ТД.doc | |
09 червня 2021 13:35 |
Додаток 1.doc | |
09 червня 2021 13:35 |
Додаток 2.doc | |
09 червня 2021 13:35 |
Додаток 3.doc | |
09 червня 2021 13:35 |
Додаток 4.docx | |
09 червня 2021 13:35 |
Додаток 5.doc |
18 червня 2021 15:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 червня 2021 15:01 |
Додаток 4 (нова редакція).docx
|
|||
18 червня 2021 15:01 |
Додаток 5 (нова редакція).doc
|
|||
18 червня 2021 15:01 |
ТД (нова редакція).doc
|
|||
18 червня 2021 15:01 |
Додаток 3 (нова редакція).doc
|
|||
18 червня 2021 15:01 |
Додаток 2 (нова редакція).doc
|
|||
18 червня 2021 15:01 |
Перелік змін.docx
|
|||
18 червня 2021 15:01 |
Додаток 1 (нова редакція).doc
|
|||
09 червня 2021 13:35 |
ТД.doc
|
|||
09 червня 2021 13:35 |
Додаток 1.doc
|
|||
09 червня 2021 13:35 |
Додаток 2.doc
|
|||
09 червня 2021 13:35 |
Додаток 3.doc
|
|||
09 червня 2021 13:35 |
Додаток 4.docx
|
|||
09 червня 2021 13:35 |
Додаток 5.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 11 червня 2021 15:48
Дата відповіді: 16 червня 2021 17:47
Шановний Замовник! Відповідно до розділу 3 п.1 щодо змісту та способу подання тендерної пропозиції Вами викладені наступні вимоги "Тендерна пропозиція складається з кваліфікаційної частин та технічної частини. Кожна сформована частина подається окремим файлом." Просимо роз'яснити що малося на увазі Замовником у терміні "...Кожна сформована частин..." Замовник хоче бачити два окремі файла ZIP в яких будут завантажено всі документи що стосуються цих файлів ?
Просимо надати вичерпну відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У пункті 1 розділу 3 тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція складається з кваліфікаційної частин та технічної частини. Кожна сформована частина подається окремим файлом. Крім того у пункті 1 розділу 3 тендерної документації зазначено, що всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання.
Разом з цим повідомляємо, що формування Учасником документів тендерної пропозиції не у вигляді окремих фалів кваліфікаційної частин та технічної частини, а окремими файлами не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Разом з цим повідомляємо, що формування Учасником документів тендерної пропозиції не у вигляді окремих фалів кваліфікаційної частин та технічної частини, а окремими файлами не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Уточнення Додаток 3
Дата подання: 11 червня 2021 15:52
Дата відповіді: 16 червня 2021 18:02
1)Шановний Замовнику! Просимо Вас надати по кожній адресі зазначеній в додатку 3 ( дислокація ) - рік випуску, модель, тип лічильника, який встановлено
2)Шановний Замовник !Просимо надати чітку відповідь щодо режиму експлуатації ( роботи ) зазаначених лічильників тепла в додатку 3 ( дислокація) в опалювальний період 2020-2021, а саме чи були відмови в роботі лічильника за заначений період
3)Шановний замовник ! Просимо роз'яснити якого , саме типу Свідоцтва потрібно видати уповноваженим органом, згідно до Додатку 3 (Процес підготовки приладів до повірки обов'язков повинен включати ) Також просимо роз'яснити який уповноважений орган мається на увазі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Повідомляємо, що у Додатку 3 тендерної документації міститься необхідна інформація про технічні, якісні характеристики предмета закупівлі щодо надання послуг з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» повірка засобів вимірювальної техніки – сукупність операцій, що включає перевірку та маркування та/або видачу документа про повірку засобу вимірювальної техніки, які встановлюють і підтверджують, що зазначений засіб відповідає встановленим вимогам.
Уповноважені організації на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології включаються до Державного реєстру наукових метрологічних центрів, метрологічних центрів і повірочних лабораторій, уповноважених на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері метрології та метрологічної діяльності.
Таким чином свідоцтво повірки приладів обліку теплової енергії може надати будь-яка уповноважена організація, внесена до Державного реєстру наукових метрологічних центрів, метрологічних центрів і повірочних лабораторій.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» повірка засобів вимірювальної техніки – сукупність операцій, що включає перевірку та маркування та/або видачу документа про повірку засобу вимірювальної техніки, які встановлюють і підтверджують, що зазначений засіб відповідає встановленим вимогам.
Уповноважені організації на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології включаються до Державного реєстру наукових метрологічних центрів, метрологічних центрів і повірочних лабораторій, уповноважених на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері метрології та метрологічної діяльності.
Таким чином свідоцтво повірки приладів обліку теплової енергії може надати будь-яка уповноважена організація, внесена до Державного реєстру наукових метрологічних центрів, метрологічних центрів і повірочних лабораторій.
Уточнення
Дата подання: 14 червня 2021 14:40
Дата відповіді: 17 червня 2021 15:07
1)Шановний Замовнику! Відповідно до п. 1.2. додатку 4 ТД «Проект договору», Виконавець виконує передбачені даним Договором послуги згідно діючої методики повірки приладів та посібників з експлуатації, та по закінченню повірки надає Замовнику Свідоцтва про повірку засобів вимірювальної техніки.
Просимо деталізувати вимоги цього пункту Договору та зазначити, наступне:
«Послуги з повірки ЗВТ надаються згідно «Порядку проведення повірки законодавчо регульованих ЗВТ, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів», затвердженого наказом Мінекономрозвитку України № 193 від 08.02.2016.
Результатом надання послуг є свідоцтво про повірку ЗВТ. Якщо в процесі надання послуг Виконавцем буде встановлена непридатність ЗВТ – послуга вважається наданою, а результат підтверджується шляхом видачі довідки про непридатність.»
Додатково просимо надати роз’яснення, чи передбачають вимоги ТД надання послуг з ремонту ЗВТ у випадку, коли за результатами повірки прилад буде визнано непридатним до подальшої експлуатації.
2)Шановний Замовнику! Відповідно до викладеного вами додатку 3, а саме "Підрядник своїми силами виконує демонтаж приладів обліку теплової енергії, їх транспортування до місця повірки, підготовку приладів до повірки, а також подальший монтаж приладів, використовуючи свій інвентар, обладнання, інструмент, спецодяг та транспорт", в той самий час вами допускається залучення субпідрядника або співвиконавців, просимо надати роз'яснення чи допускається виконання зазначених вище робіт субпідрядниками або співвиконавцями? В разі якщо так, просимо внести відповідні зміни
3)Шановний Замовнику ! У додатку 3 (дислокація) просимо внести зміни щодо місцезнаходження п.27 (ЗОШ №10 ).
4)Шановний Замовнику ! Для точного розрахунку просимо Вас надати інформацію щодо останньої повірки відповідно Додатка 3 (дислокація)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Повідомляємо, що у Додатку 3 тендерної документації міститься необхідна інформація про технічні, якісні характеристики предмета закупівлі щодо надання послуг з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до вимог тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Замовником не забороняється залучення субпідрядника/співвиконавця для надання послуг.
Замовником будуть внесені відповідні уточнюючі зміни до тендерної документації в частині можливості залучення субпідрядника або співвиконавців та відкореговано адресу ЗОШ №10.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до вимог тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Замовником не забороняється залучення субпідрядника/співвиконавця для надання послуг.
Замовником будуть внесені відповідні уточнюючі зміни до тендерної документації в частині можливості залучення субпідрядника або співвиконавців та відкореговано адресу ЗОШ №10.
Уточнення
Дата подання: 14 червня 2021 14:41
Дата відповіді: 17 червня 2021 15:08
1)6) Шановний Замовнику! Просимо Вас повідомити та внести зміни в технічну документацію, яку саме Учасник повинен мати ліцензію, в зв'язку з тим що викладені вами послуги не підпадають під ліцезування!
Відповідь: Шановний Учаснику. Повідомляємо, що згідно вимог Додатку 1 Учасник надає копію діючої ліцензії або діючого дозволу (в разі якщо така діяльність підлягає ліцензуванню/отримання дозволу), якщо діяльність не підлягає – учасник надає лист – пояснення в довільній формі з обґрунтуванням та посиланням на нормативно – правові підстави) на право займатися відповідним видом господарської діяльності (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців).
уточнення
Дата подання: 14 червня 2021 16:35
Дата відповіді: 17 червня 2021 15:09
1)Шановний Замовнику! Відповідно до вимог тендерної документації Учасник може залучати субпідрядника та/або співвиконавців, а Відповідно до п. 4.1.1 проекту договору Виконавець надає послуги своїми силами і засобами. Просимо внести відповідні зміни до тексту проекту договору та зазначити можливість залучення субпідрядників та/або співвиконавців до надання послуг по Договору. Також просимо завантажити форму додатку 1 до проекту договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Повідомляємо, що відповідно до вимог тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації до проекту договору.
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації до проекту договору.
Уточнення
Дата подання: 14 червня 2021 16:37
Дата відповіді: 17 червня 2021 15:09
1)Шановний Замовнику! Для попередження Участі в торгах недобросовісних учасників просимо змінити розділ 3 п.1 вимогу про протокол засновників на вимогу надання в складі тендерної пропозиції актуального витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань станом запису не раніше 01.01.2021 р
Відповідь: Шановний Учаснику. Повідомляємо, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є відкритим для вільного доступу.
Уточнення
Дата подання: 14 червня 2021 17:06
Дата відповіді: 17 червня 2021 15:09
1) Шановний Замовнику! Просимо надати інформацію стосовно того як буде здійснюватися доступ до лічильників теплової енергії
Відповідь: Шановний Учаснику. Повідомляємо, що у Додатку 3 тендерної документації міститься необхідна інформація про технічні, якісні характеристики предмета закупівлі щодо надання послуг з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-06-09-006321-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДП "Миколаївстандартметрологія", Код ЄДРПОУ:02568259
Дата подання: 15 липня 2021 15:06
Дата подання: 15 липня 2021 15:06
Скарга на рішення тендерного комітету Управління освіти Миколаївської міської ради прийняте під час проведення процедури закупівлі (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга на рішення тендерного комітету Управління освіти Миколаївської міської ради
прийняте під час проведення процедури закупівлі
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
09.06.2021 в системі публічних закупівель «Prozorro» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-09-006321-b) Замовником - Управлінням освіти Миколаївської міської ради було опубліковано оголошення про закупівлю Послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів 50410000-2 ДК 021:2015 (Послуги з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії).
29.06.2021 відбувся аукціон на закупівлю Послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів 50410000-2 ДК 021:2015 (Послуги з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-09-006321-b), в якому взяли участь наступні підприємства:
1. ДП "Миколаївстандартметрологія", код за ЄДРПОУ 02568259; місцезнаходження: вул. 5 Слобідська, 2А, місто Миколаїв, Миколаївська обл, Україна, 54003.
2. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮГТЕПЛОМЕР-СЕРВІС код за ЄДРПОУ 3293794; місцезнаходження: 54030, Миколаївська обл., місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ ФАЛЕЄВСЬКА, будинок 17, квартира 19, Україна
3. ТОВ "ТЕК КНОУ УКРАЇНА, код за ЄДРПОУ 38159948, місцезнаходження: ВУЛИЦЯ ОЛІМПІЙСЬКА, будинок 10-Б, офіс 3-8, місто Харків, Харківська область, Україна, 61060.
За результатами аукціону найбільш економічно вигідну цінову пропозицію подало ДП "Миколаївстандартметрологія", запропонувавши остаточну цінову пропозицію у розмірі 400 000,00 грн з ПДВ (чотириста тисяч грн. 00 коп. з ПДВ).
Після завершення аукціону, протоколом розгляду тендерних пропозицій № 47.3 від 06.07.2021 тендерного комітету Управління освіти Миколаївської міської ради (далі по тексту також – Замовник) було прийнято рішення про відхилення пропозиції ДП "Миколаївстандартметрологія" щодо закупівлі Послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів 50410000-2 ДК 021:2015 (Послуги з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії) на підставі п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами розгляду протоколу засідання тендерного комітету Управління освіти в Миколаївській області стосовно розгляду тендерної пропозиції ДП «Миколаївстандартметрологія», було виявлено невідповідність прийнятого рішення про відхилення тендерної пропозиції ДП «Миколаївстандартметрологія» вимогам законодавства, в зв’язку з наступним:
ДП «Миколаївстандартметрологія» на виконання вимоги п. 1 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) було подано тендерну пропозицію в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначено інформацію про наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону та завантажено необхідні документи, що вимагаються замовником у тендерній документації.
При розміщенні тендерної пропозиції на електронному майданчику в графі «Вчинення корупційних правопорушень» учасником процедури закупівлі ДП «Миколаївстандартметрологія» було підтверджено, що, службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку та позначено «ТАК, ПІДТВЕРДЖУЮ» у відповідній електронній формі.
До складу тендерної пропозиції завантажено довідку (файл в форматі PDF) «Інформація ст17 загальна» № 26-08/1624 від 25.06.2021. Даною довідкою Державне підприємство «Миколаївський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» підтверджує, що підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, зазначені у ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні.
Відповідно до абз. 2 п. 3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р .за № 610/34893) «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Таким чином, учасник ДП «Миколаївстандартметрологія» не порушило умови Документації.
Аналогічної думки дотримується Антимонопольний комітет України (рішення № 2823-р/пк-пз від 16.02.2021).
Відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
В оголошення про закупівлю Послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів 50410000-2 ДК 021:2015 (Послуги з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії) Управлінням освіти Миколаївської області зазначено один метод оцінки тендерних пропозицій учасників - оцінка тендерних пропозицій учасників «за найменшою пропозицією». Вартість тендерної пропозиції ДП «Миколаївстандартметрологія» складає 400 000,00 грн., що на 100 000,00 грн. менше за наступну тендерну пропозицію.
На підставі вищезазначеного, Замовник – Управління освіти в Миколаївській області не має права відхиляти пропозицію учасника ДП «Миколаївстандартметрологія», оскільки ця пропозиція відповідала умовам Документації.
Враховуючи вищевикладене, відсутні підстави для відхиленні пропозиції ДП «Миколаївстандартметрологія» на підставі пункту 1 частни 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та рішення тендерного комітету Управління освіти Миколаївської міської ради, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій № 47.3 від 06.07.2021, порушує права та законні інтереси ДП «Миколаївстандартметрологія».
Рішення тендерного комітету Управління освіти Миколаївської міської ради щодо відхилення пропозиції ДП «Миколаївстандартметрологія» є порушенням принципів публічних закупівель, визначених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципу максимальної економії (адже пропозиція ДП «Миколаївстандартметрологія» дешевша на 100 тисяч грн. від наступної пропозиції, визнаної електронною системою найбільш економічно вигідною за результатами аукціону), принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
На підставі вищенаведеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти до розгляду дану скаргу.
2. Зобов’язати тендерний комітет Управління освіти Миколаївської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ДП «Миколаївстандартметрологія» учасника закупівлі Послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів 50410000-2 ДК 021:2015 (Послуги з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії) на підставі п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-06-09-006321-b).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 липня 2021 12:14
рішення від 19.07.2021 № 16389.pdf
Дата публікації: 20 липня 2021 12:14
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.07.2021 № 17308.pdf
Дата публікації: 29 липня 2021 15:39
рішення від 28.07.2021 № 17308 .pdf
Дата публікації: 02 серпня 2021 17:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення №17308-р/пк-пз від 28.07.2021 постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель управління освіти Миколаївської міської ради скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції державного підприємства "Миколаївський науково виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" за процедурою закупівлі "Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів 50410000-2 ДК 021:2015 (Послуги з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії)".
ДП "Миколаївський науково виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" визначено переможцем закупівлі "Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів 50410000-2 ДК 021:2015 (Послуги з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії)".
Дата виконання рішення замовником: 03 серпня 2021 15:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 червня 2021 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП "Миколаївстандартметрологія" |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮГТЕПЛОМЕР-СЕРВІС |
685 522,80
UAH з ПДВ
|
500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕК КНОУ УКРАЇНА" |
536 900,00
UAH з ПДВ
|
536 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП "Миколаївстандартметрологія" #02568259 |
Рішення скасоване |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2021 09:03
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮГТЕПЛОМЕР-СЕРВІС #32937944 |
Рішення скасоване |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2021 09:03
|
ТОВ "ТЕК КНОУ УКРАЇНА" #38159948 |
Рішення скасоване |
536 900,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2021 09:03
|
ДП "Миколаївстандартметрологія" #02568259 |
Переможець |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2021 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 12:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2021 16:32
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2021 16:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2021 15:50
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2021 15:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 жовтня 2021 15:49
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2021 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2021 15:17
|
Договір №6-45.pdf | укладений |
20 серпня 2021 15:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити обсяг закупівлі та виключити з договору Послуги з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії ДНЗ №60 за адресою вул. Театральна, 25/1. 2. На підставі п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» покращити якість предмета закупівлі та викласти в наступній редакції: Послуги з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії ЗОШ №31 за адресою вул. 1-Слобідська, 42 умовний діаметр витратомірів, 25/25 мм; Послуги з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії ЗОШ №32 за адресою вул. Оберегова, 1 умовний діаметр витратомірів, 50/50 мм; Послуги з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії ЗОШ №34 за адресою вул. Лягіна, 28 умовний діаметр витратомірів, 25/25 мм; Послуги з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії ЗОШ №46 за адресою вул. 9 Повздовжня, 10 умовний діаметр витратомірів, 40/40 мм; Послуги з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії Миколаївський муніципальний колегіум (МК) за адресою вул. Потьомкінська, 147 А умовний діаметр витратомірів, 50/50 мм. 3. На підставі п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити вартість Послуги з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії ЗОШ №46 за адресою вул. 9 Повздовжня, 10 умовний діаметр витратомірів, 40/40 мм на 877,48 грн. без ПДВ, після зменшення вартість Послуги з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії ЗОШ №46 за адресою вул. 9 Повздовжня, 10 умовний діаметр витратомірів, 40/40 мм складає 5696,97 грн. без ПДВ. 4. Зменшити загальну суму Договору на 7889,34 грн. з ПДВ, загальна сума Договору після зменшення складає 392 110,66 грн. (триста дев`яносто дві тисячі сто десять гривень 66 копійок), у тому числі ПДВ - 65351,78 грн. 5. Викласти пункт 2.1. Договору в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору складає 392110,66 грн. (триста дев`яносто дві тисячі сто десять гривень 66 копійок) в тому числі ПДВ – 65351 гривень 78 копійок. 6. Викласти Додаток №1 до Договору «Розрахунок вартості послуг з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії» |
Номер договору про закупівлю: | 6-45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити обсяг закупівлі та виключити з договору Послуги з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії ДНЗ №60 за адресою вул. Театральна, 25/1. 2. На підставі п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» покращити якість предмета закупівлі та викласти в наступній редакції: Послуги з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії ЗОШ №31 за адресою вул. 1-Слобідська, 42 умовний діаметр витратомірів, 25/25 мм; Послуги з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії ЗОШ №32 за адресою вул. Оберегова, 1 умовний діаметр витратомірів, 50/50 мм; Послуги з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії ЗОШ №34 за адресою вул. Лягіна, 28 умовний діаметр витратомірів, 25/25 мм; Послуги з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії ЗОШ №46 за адресою вул. 9 Повздовжня, 10 умовний діаметр витратомірів, 40/40 мм; Послуги з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії Миколаївський муніципальний колегіум (МК) за адресою вул. Потьомкінська, 147 А умовний діаметр витратомірів, 50/50 мм. 3. На підставі п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити вартість Послуги з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії ЗОШ №46 за адресою вул. 9 Повздовжня, 10 умовний діаметр витратомірів, 40/40 мм на 877,48 грн. без ПДВ, після зменшення вартість Послуги з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії ЗОШ №46 за адресою вул. 9 Повздовжня, 10 умовний діаметр витратомірів, 40/40 мм складає 5696,97 грн. без ПДВ. 4. Зменшити загальну суму Договору на 7889,34 грн. з ПДВ, загальна сума Договору після зменшення складає 392 110,66 грн. (триста дев`яносто дві тисячі сто десять гривень 66 копійок), у тому числі ПДВ - 65351,78 грн. 5. Викласти пункт 2.1. Договору в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору складає 392110,66 грн. (триста дев`яносто дві тисячі сто десять гривень 66 копійок) в тому числі ПДВ – 65351 гривень 78 копійок. 6. Викласти Додаток №1 до Договору «Розрахунок вартості послуг з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії» |
Номер договору про закупівлю: | 6-45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити вартість Послуги з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії ЗОШ № 24 за адресою: Матвіївка, вул. Лісова, 1 на 50,02 грн. без ПДВ, після зменшення вартість Послуги з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії ЗОШ № 24 за адресою: Матвіївка, вул. Лісова, 1 складає 5646,95 грн. без ПДВ; зменшити вартість Послуги з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії ЗОШ № 30 за адресою: вул. Квітнева, 50 на 50,02 грн. без ПДВ, після зменшення вартість Послуги з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії ЗОШ № 30 за адресою: вул. Квітнева, 50 складає 5646,95 грн. без ПДВ; зменшити вартість Послуги з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії ЗОШ № 50 за адресою: пр. Миру, 50 на 50,02 грн. без ПДВ, після зменшення вартість Послуги з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії ЗОШ № 50 за адресою: пр. Миру, 50 складає 5646,95 грн. без ПДВ. 2. Зменшити загальну суму Договору на 180,09 грн. з ПДВ, загальна сума Договору після зменшення складає 391 930,57 грн. (триста дев`яносто одна тисяча дев’ятсот тридцять грн. 57 коп.), у тому числі ПДВ – 65321,75 грн. 3. Викласти пункт 2.1. Договору в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору складає 391 930,57 грн. (триста дев`яносто одна тисяча дев’ятсот тридцять грн. 57 коп.), у тому числі ПДВ – 65321,75 грн. 4. Викласти Додаток №1 до Договору «Розрахунок вартості послуг з технічного обслуговування та повірки приладів обліку теплової енергії» в наступній редакції: |
Номер договору про закупівлю: | 6-45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |