Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Покровська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04340342 |
Вебсайт: | https://pokrovska-gromada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 53273, Україна , Дніпропетровська обл., с. Покровське, вул. Калнишевського, 19Б |
Контактна особа: |
Ірина Швець +380988205975 zakupka.pokrovske@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2024 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2024 11:46 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2024 11:46 |
Очікувана вартість: | 3 073 700,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 737,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку та на підставі пред’явлених форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» протягом 7 робочих днів з дня їх підписання. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2024 16:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2024 16:48 |
ТД із змінами.docx | |
08 квітня 2024 16:48 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
03 квітня 2024 16:58 |
Додаток 3 - проект Договору.docx |
08 квітня 2024 16:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 квітня 2024 16:48 |
ТД із змінами.docx
|
|||
08 квітня 2024 16:48 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
03 квітня 2024 16:58 |
Додаток 3 - проект Договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-06-000036 ● 32d17ea0c88440888c3b65488950bc99
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2024 10:42 |
06.05.2024 № 53
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Державної аудиторської служби України від 17.04.2024 №003100-18/2743-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 06.05.2024 № 53
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
15 UA-2024-04-03-011810-a
03.04.2024 Покровська сільська рада Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-07 11:25:16
Питання до пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-10 15:45:02
Надання пояснень на виконання запиту Східного офісу Держаудитслужби (обл.) від 07.05.2024 року.
На запит від 07.05.2024 року до Покровської сільської ради у зв`язку з проведенням моніторингу Східним офісом Держаудитслужби (обл.) закупівлі робіт: «Нове будівництво водопровідної мережі с. Олексіївка Нікопольського району Дніпропетровської області для підвищення водозабезпеченості вул. Садова» (код ДК 021:2015: 45231000-5 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач) (ідентифікатор закупівлі № UA-2024-04-03-011810-a) надаємо пояснення:
1. Обгрунтування розміру бюджетного призначення закупівлі: «Нове будівництво водопровідної мережі с. Олексіївка Нікопольського району Дніпропетровської області для підвищення водозабезпеченості вул. Садова» (код ДК 021:2015: 45231000-5 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач) зроблено відповідно до експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно рішення сесії Покровської сільської ради від 13 грудня 2023 року №2426-40/VIII «Про бюджет Покровської сільської територіальної громади на 2024 рік» (з урахуванням внесених змін) по КПКВ 0117310 «Будівництво об’єктів житлово-комунального господарства».
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі розроблений згідно КНУ “Настанова з визначення вартості будівництва”, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм у будівництві”, позитивного експертного звіту № 1301/е/23 (реєстраційний номер в ЄДЕССБ – ЕХ01:6172-9534-8990-1455) від 13 грудня 2023року, виданого Дніпровською філією ДП «Державного науково-дослідного та проектно-вишукувального інституту «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ», робочого проекту (реєстраційний номер в ЄДЕССБ PD01:7453-0784-7917-6835), розробленого ФО-П Любченко М.Л. і складає 3073700,40 грн. (три мільйона сімдесят три тисячі сімсот грн. 40 коп.) з ПДВ.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого постановою КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, по вищезазначеній закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Покровської сільської ради за посиланням: https://pokrovska-gromada.gov.ua/prozorro/
2. Обрахування кількісних показників закупівлі робіт здійснено на підставі завдання на проектування вищезазначених робіт згідно договору підряду на проведення проектних робіт № 186 від 13.11.2023 р., укладеного між Покровською сільською радою та ФОП Любченко М.Л. При розробці робочого проекту передбачити: - водопровід від існуючої водонапірної башти до вул. Садова – орієнтовна довжина 3,3 км;
- підключення проектного водопроводу до розвідної водопровідної мережі села.
3. Згідно вимоги про усунення невідповідностей: Згідно вимог п. 3 розділу 1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 ТД на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати інформацію та документи про повністю виконаний договір, дія якого закінчилась. Учасником ТОВ «Алатирь-Гранд» надано ЛИСТ-ВІДГУК про виконання договору № 388 від 30.08.2021 р. про закупівлю робіт по об’єкту: «Реконструкція водопровідної мережі с. Чкалове Нікопольського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015 – код 45454000-4 – Реконструкція)». Тому Учасником виконано вимогу про те, що в листі-відгуку вказано дату договору. Ця ж дата вказана і в ДОВІДЦІ з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 18.04.2024 р. №18-01, яку було надано для виправлення невідповідностей тендерної пропозиції. Таким чином, Учасник виконав вимоги, що були встановлені у вимозі про усунення невідповідностей та в тендерній документації.
4. Відповідно до вимог ТД: Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції Мова тендерної пропозиції – українська.
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Переможець надав довідку про наявність матеріально-технічної бази. В пунктах 10-13 даної довідки вказана наступна техніка: апарат для зварювання труб та установка для прокола УПГ 1 «КАТЮША». На підтвердження наявності по кожній із даних позицій Переможець надав інвентаризаційні описи на російській мові - саме назва «Катюша» викладена російською мовою, бо це є назва торговельної марки установки для проколу УПГ 1. А згідно вимог тендерної документації: уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, торговельної марки (знака для товарів та послуг)). Торговельна марка, також знак для товарів і послуг, товарний знак, торгова марка, позначення, за яким товари та послуги одних осіб відрізняються від товарів та послуг інших осіб.. Такими позначеннями можуть бути слова, цифри, зображувальні елементи, комбінації кольорів. Є засобом індивідуалізації товарів та учасників господарського обігу й, із законодавчої точки зору, є об'єктом права інтелектуальної власності, зокрема його деколи відносять до права промислової власності.
Тому замовник не вважає зазначення в інвентаризаційні відомості апарату для зварювання труб та установка для прокола УПГ 1 «КАТЮША», а саме назву «КАТЮША» російською мовою порушенням і не висував вимогу щодо усунення даного порушення.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2024 12:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛАТИРЬ-ГРАНД" |
2 700 000,00
UAH з ПДВ
|
2 669 260,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ" |
2 913 844,51
UAH з ПДВ
|
2 699 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛАТИРЬ-ГРАНД" #40576561 |
Переможець |
2 669 260,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 15:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 квітня 2024 15:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2024 10:48
|
Договір № 60 від 02.05.2024р..pdf | укладений |
03 травня 2024 10:47
|