Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Частини до аудіо- та відеообладнання
Очікувана вартість
16 800,00 UAH
UA-2020-05-27-004656-b ● 5dd1b6a735ad47429c33a5a8dd118ceb
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр дитячий Дарницького району м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 26188248 |
Вебсайт: | http://e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Тростянецька, 8Д |
Контактна особа: |
Оришака Ірина Федорівна 380445633747 detclinika@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 травня 2020 14:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 16 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 84,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 упаковка
Плівка радіографічна стоматологічна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, м. Київ, м. Київ, Тростянецька, 8Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2020 14:25 |
Протокол_надання роз'яснень до Вимоги від Учасника.PDF | |
01 червня 2020 14:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2020 14:31 |
Рентгенплівка_оголошення (2).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-27-004656-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 28 травня 2020 11:59
Вимога
Шановний Замовнику! В Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі Код за класифікатором CPV (ДК 021:2015): 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (Плівка радіографічна стоматологічна), Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку та виробника, та вказує, що аналог не пропонувати , але ж : Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто , Ви можете вказати ,який саме еквівалент, але заборонити НЕ МОЖЕТЕ!
Нагадаємо, що еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру.
Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару та інформацію про те, що аналог не пропонувати. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд аналогів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначення найменувань плівок з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Зазначення в предметі закупівлі найменування плівок суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником, а також керуюсь ст.ст. 2, 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції аналог плівки, що зазначені в Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі «Код за класифікатором CPV (ДК 021:2015): 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (Плівка радіографічна стоматологічна)». Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Розгорнути
Згорнути
Нагадаємо, що еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру.
Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару та інформацію про те, що аналог не пропонувати. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд аналогів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначення найменувань плівок з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Зазначення в предметі закупівлі найменування плівок суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником, а також керуюсь ст.ст. 2, 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції аналог плівки, що зазначені в Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі «Код за класифікатором CPV (ДК 021:2015): 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (Плівка радіографічна стоматологічна)». Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 червня 2020 14:23
При визначенні предмета закупівлі враховувався тривалий позитивний досвід використання плівки радіографічної стоматологічної «Емансіс».
Враховуючи специфіку роботи нашого рентген-відділення, а саме - рентгенівські дослідження дитячого населення (від 3 місяців до 18 років), вкрай важливо з першого разу отримати якісне рентгенівське зображення, щоб уникнути повторного опромінення, що в подальшому може призвести до виникнення стохастичних недермінованих ефектів в дитячому організмі.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи специфіку роботи нашого рентген-відділення, а саме - рентгенівські дослідження дитячого населення (від 3 місяців до 18 років), вкрай важливо з першого разу отримати якісне рентгенівське зображення, щоб уникнути повторного опромінення, що в подальшому може призвести до виникнення стохастичних недермінованих ефектів в дитячому організмі.
При визначенні предмета закупівлі враховувався тривалий позитивний досвід використання плівки радіографічної стоматологічної «Емансіс».
Враховуючи специфіку роботи нашого рентген-відділення, а саме - рентгенівські дослідження дитячого населення (від 3 місяців до 18 років), вкрай важливо з першого разу отримати якісне рентгенівське зображення, щоб уникнути повторного опромінення, що в подальшому може призвести до виникнення стохастичних недермінованих ефектів в дитячому організмі.
Враховуючи специфіку роботи нашого рентген-відділення, а саме - рентгенівські дослідження дитячого населення (від 3 місяців до 18 років), вкрай важливо з першого разу отримати якісне рентгенівське зображення, щоб уникнути повторного опромінення, що в подальшому може призвести до виникнення стохастичних недермінованих ефектів в дитячому організмі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Переможець |
14 788,08
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 09:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2020 14:13
|
Договір_ТОВ Імед.PDF | укладений |
12 червня 2020 14:11
|