Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces 45230000-8
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03344119 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська область обл., Житомир, провулок Кавалерійський, 4 |
Контактна особа: |
Кузьменко Світлана Василівна 380632926335 ZHUASHTENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal enterprise "Management of highways" Zhytomyr City Council |
National ID: | 03344119 |
Contact point: |
Kuzmenko Svitlana 380632926335 ZHUASHTENDER@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 17:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2021 12:30 |
Очікувана вартість: | 11 583 091,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 915,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 04 березня 2021 17:47 |
Enquiries until: | 28 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 квітня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 11 583 091 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 57 915 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту наданих послуг, при умові надходження коштів з джерел фінансування на зазначені послуги. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Виконавця. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2021 14:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2021 14:06 |
Зміни вул. Ріхтера - 2.doc | |
24 березня 2021 14:06 |
ТД поточний ремонт вул. Ріхтера - зміни 2.doc |
24 березня 2021 14:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 березня 2021 14:06 |
Зміни вул. Ріхтера - 2.doc
|
||||||
24 березня 2021 14:06 |
ТД поточний ремонт вул. Ріхтера - зміни 2.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-02-000035 ● fe519ddfbb2b49078300dbcf2dda8d86
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2021 13:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
02.09.2021 № 538
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 02.09.2021 № 538
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-03-04-006427-a 04.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-02 14:38:00
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь 45230000-8», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-04-006427-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення на посилання сторінки веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-03 13:23:07
ДК 021:2015 – 45230000 – 8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт вулиці Святослава Ріхтера (від вул. Івана Кочерги до вул. Льва Толстого) в м. Житомирі)
КП «Управління автомобільних шляхів» ЖМР на Ваш запит про подання пояснення опублікований 02. 09. 2021 р. в електронній системі ProZorro надає наступну інформацію:
КП УАШ не підпадає під дію вимог п. 4-1 постанови КМУ від 11. 10. 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) так як являється одержувачем бюджетних коштів, а не головним розпорядником. Також повідомляємо , що у підприємства відсутній власний веб-сайт, в якому розміщується інформація щодо діяльності підприємства .
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 вересня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03344119 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна, Житомирська область обл., Житомир, провулок Кавалерійський, 4 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2021 14:11
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2021 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
9 729 000,00
UAH з ПДВ
|
9 427 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" |
10 000 000,00
UAH з ПДВ
|
9 428 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" |
10 456 867,20
UAH з ПДВ
|
9 428 682,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" |
11 487 528,08
UAH з ПДВ
|
11 487 528,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
9 427 000,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2021 13:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 08:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 10:15
|
ДУ №1 від 20.12.2021р. до дог. №22.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 10:15
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2021 17:30
|
договір №22 від 07.05.2021р..pdf | укладений |
11 травня 2021 17:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору щодо перерозподілу джерела оплати за надані послуги. |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |