Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 15330000 - 0 Оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
351 664,90 UAH
UA-2021-01-18-006100-a ● 5da940f7f8584c21a8ba5fc403b3941d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Першотравневської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області |
Код ЄДРПОУ: | 41784088 |
Місцезнаходження: | 53264, Україна , Дніпропетровська обл., с. Першотравневе, вул. Гагаріна, 23 |
Контактна особа: |
Олена Кнуренко +380959227605 pershotravnevsk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2021 20:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2021 13:58 |
Очікувана вартість: | 351 664,90 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 516,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Кількість продуктів зазначена в Тендерній документації та в додатках до неї.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 найменувань
ДК 021:2015 - 15330000 - 0 Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53264, Україна, Дніпропетровська область, Нікопольський район с.Першотравневе , вул.Гагаріна ,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2021 17:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2021 19:24 |
Зміни до ТД Оброблені фрукти та овочі.pdf | |
26 січня 2021 19:24 |
ТД Оброблені фрукти та овочі (Нова редакція).pdf |
02 лютого 2021 17:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
26 січня 2021 19:24 |
Зміни до ТД Оброблені фрукти та овочі.pdf
|
||||||||||||
26 січня 2021 19:24 |
ТД Оброблені фрукти та овочі (Нова редакція).pdf
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-01-18-006100-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "ЗАМАНА ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2515305550
Дата подання: 25 лютого 2021 11:50
Дата подання: 25 лютого 2021 11:50
Скарга на дії замовника
СКАРГА
на дії замовника Виконавчого комітету Першотравневської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області
Виконавчим комітетом Першотравневської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області було розпочато процедуру закупівлі UA-2021-01-18-006100-a.
ФОП Замана Олег Миколайович виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з тендерною документацією (далі - ТД) розмістив свою пропозицію та надав повний пакет документів, який вимагав Замовник відповідно до умов тендерної документації на закупівлю.
15.02.2021 року о 18.07 год. на офіційному веб- сайті «ПРОЗОРРО» було розміщено Протокол № 81 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Виконавчого комітету Першотравневської сільської ради Нікопольського району, яким пропозицію ФОП Замани Олега Миколайовича було відхилено у зв’язку з :
• ненаданням в складі пропозиції банківської гарантій, яка відповідає п. 2 розділу 3 Тендерної документації, а саме відсутнє посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП, а також взагалі відсутня банківська гарантія у формі електронного документу скріпленого ЕЦП/КЕП, що не відповідає вимогам ТД. Також Учасником надано довідку № 16 від 02.02.2021 року, в призначенні платежу якого відсутня інформація стосовно банківської гарантії до якої надано покриття, що не підтверджує перерахування коштів на тендерне забезпечення (покриття за гарантією).
Однак в складі пропозиції ФОП Замани Олега Миколайовича надано банківську гарантію, яка складається з документів:
1.Платіжне доручення № 17 від 02.02.2021 року, в якому зазначається призначення платежу: перерахування коштів грошового покриття згідно договору про надання банківської гарантії № 103.10-10-361/ГР від 02.02.2021 р. згідно додаткового договору № 9.
2. Гарантія забезпечення пропозиції;
3. ГР0173АМ21. dox (2)- ЕЦП, накладений на платіжне доручення
4. ГР0173АМ21. dox (2).p7s- ЕЦП, накладений на банківську гарантію забезпечення пропозиції;
5. ГР0173АМ21_Validation_Report.pdf- посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП;
6. Довіреність.pdf
7. Довіреність.pdf.p7s- ЕПЦ, накладений на довіреність уповноваженої особи банку;
8. Довіреність _Validation_Report.pdf- посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП;
9. Ліцензія.pdf;
10. Ліцензія.pdf.p7s- ЕПЦ, накладений на ліцензію банку;
11. Ліцензія _Validation_Report.pdf- посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП.
Вищезазначені документи відповідають вимогам цивільного законодавства , зокрема, постанові Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 239 «Про затвердження положення та порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
• Відповідно до п.2 розділу 5 ТД Замовник вимагає надання учасниками «2. Сканована довідка у довільній формі, яка містить відомості про Учасника:…ж) зазначення коду за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (статуту та/або останніх змін до статуту (нова редакція) відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань»). Натомість учасником було надано довідку № 34 від 27.01.2021 року «Відомості про учасника» в якій відсутній код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів, що не відповідає вимогам ТД.
Однак відповідно до законодавства України єдиним документом, що підтверджує державну реєстрацію фізичної особи як суб'єкта підприємницької діяльності, є витяг із ЄДР. На відміну від юридичних осіб фізичні особи-підприємці діють без установчих документів, у зв’язку з чим неможливо надати інформацію із кодом доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (статуту та/або останніх змін до статуту).
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що Замовник навмисно створив штучні підстави для відхилення нашої тендерної пропозиції для того щоб в подальшому надати перевагу іншому учаснику.
Окрім того, ознайомившись із тендерною пропозицією ФОП Клочко Миколи Петровича, якого протоколом № 106 про розгляд тендерних пропозицій визначено такою, що відповідає вимогам законодавства та Замовника, було виявлено, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та законодавству України, що полягає у наступному.
1. Відповідно до ч. 2 ТД Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП/КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП.
Проте, у складі тендерної пропозиції ФОП Клочко Миколи Петровича відсутній електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії.
2. Відповідно до п.8 ч.2 розділу 5 ТД передбачено надання завіреної учасником копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду.
Проте, ФОП Клочко Миколою Петровичем у складі пропозиції надана завірена копія довідки, яку неможливо ідентифікувати у зв’язку з тим, що її назву або кому вона видана неможливо прочитати з причини наданням неякісної копії, що є порушенням умов тендерної документації та закону України «Про публічні закупівлі».
3. Відповідно до п. 1.1 Додатку 1 ТД передбачено, що для підтвердження інформації, що викладена довідці учасник має надати наступні документи: завірені копії правовстановлюючих документів (дійсними на дату подання учасником пропозиції), підтверджуючих наявність у учасника власних та/або орендованих та/або договорів відповідального зберігання складських приміщень, пристосованих для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з зазначенням площ та адрес розташування цих приміщень та технічними можливостями підтримання температурного режиму, відповідно до умов зберігання харчових продуктів, що закуповуються.
Однак, ФОП Клочко Миколою Петровичем надано в складі пропозиції договір № 2001-21 від 20.01.2021 року про надання платних послуг з відповідального зберігання товарно-матеріальних цінностей. Поряд з цим, ТД вимагається договір відповідального зберігання складських приміщень, пристосованих для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі. В договорі, який надає ФОП Клочко не передбачає, що складське приміщення пристосоване для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, не зазначено технічних можливостей підтримання температурного режиму, відповідно до умов зберігання харчових продуктів, що закуповуються. Відповідно до п. 1.2. Договору, Виконавець зобов’язується забезпечити послуги по зберіганню товарно-матеріальних цінностей Замовника в спеціалізованих для цього приміщеннях, площах, боксах.
Окрім того відсутня інформація, що Орендодавець – ТОВ «КРЕАТИВ ПРОЕКТ» законно використовує приміщення, не зрозуміло останні є власниками чи орендарями даного приміщення розташованого за адресою: Дніпропетровська обл., м. Покров, вул. Зонова, буд. 3. Тобто даний договір не відповідає вимогам ТД.
4. Відповідно до п. 1.2 договір з лабораторією повинен бути укладений учасником з акредитованою лабораторією НААУ. Надати в складі пропозиції атестат НААУ лабораторії з якою укладено договір про надання послуг щодо виявлення бактеріологічних забруднень середовища життєдіяльності людини методом змивів на патогенні та умовно- патогенні бактерії.
ФОП Клочко Микола Петрович в складі пропозиції надав договір № 33-04 про надання послуг від 15.01.2021 року та договір № 33-05 від 15.01.2021 року про надання послуг з відокремленим структурним підрозділом «Нікопольський міський відділ лабораторних досліджень» Державної установи «Дніпропетровський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України», ЄДРПОУ: 38529313, за адресою: м. Нікополь, вул. Першотравнева, буд. 26-а та атестат про акредитацію Випробувальної лабораторії Державної установи «Дніпропетровський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України», ЄДРПОУ: 38431598, за адресою: м. Дніпро, вул. Шмідта, 26 та вул. Щербаня, буд. 6. Проте, відокремлений структурний підрозділ «Нікопольський міський відділ лабораторних досліджень» Державної установи «Дніпропетровський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» не має акредитації, що підтверджується відсутністю даних про структурний підрозділ «Нікопольський міський відділ лабораторних досліджень» Державної установи «Дніпропетровський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» в реєстрі акредитованих лабораторій, а доданий атестат про акредитацію не має відношення до даної лабораторії, а підтверджує акредитацію Випробувальної лабораторії Державної установи «Дніпропетровський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України», ЄДРПОУ: 38431598, за адресою: м. Дніпро, вул. Шмідта, 26 та вул. Щербаня, буд. 6. Тобто даний договір не відповідає вимогам ТД.
5. Відповідно до п. 12.3 Додатку 1 ТД Скановані оригінали повідомлень компетентного органу про реєстрацію потужностей, а саме: автотранспорт, відповідно до ст. 25 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-вр. Учасник повинен бути оператором потужностей (об’єктів), а саме: автотранспорт, який він використовує у господарський діяльності.
ФОП Клочко Микола Петрович в складі пропозиції надав Рішення про державну реєстрацію потужності від 25.01.2021 року. Однак, в даному рішенні не зазначено жодного автотранспорту, окрім того даним рішенням зареєстрована «діяльність, пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують температурного режиму та можуть зберігатись при температурі вище 10 оС і залишатись для споживання людиною, а саме: транспортування; інший вид діяльності; транспортування». Тобто, надане рішення не відповідає вимогам ТД.
6. Відповідно до п.12.4 Додатку 1 учасник надає довідку за власноручним підписом уповноваженої особи та завірену печаткою (за наявності) про наявність обладнання та матеріально- технічної бази (стосовно предмета закупівлі).
ФОП Клочко Микола Петрович в складі пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально- технічної бази № 010221-23 від 01.02.2021 року, в якій зазначено про наявність обладнання для зберігання продуктів харчової промисловості ( предмета закупівлі) : п. 3.1 морозильна скриня GRUNHELM GCFW-316 (у кількості 6 шт.), п.3.2 морозильна камера АТЛАНТ М-8020-101 (у кількості 4 шт). Проте, відповідно до санітарно- гігієнічних норм предмет закупівлі (оброблені фрукти та овочі) повинні зберігатись при температурному режимі від 0°С до +4°С. Вказані ФОП Клочко Миколою Петровичем морозильні камери, відповідно до їх характеристик GRUNHELM GCFW-316 має температурний режим - 18°С і нижче, АТЛАНТ М-8020-101 має температурний режим від -10°С до -24 °С. Тобто дані морозильні камери не можуть бути застосовані для зберігання предмету закупівлі (оброблені фрукти та овочі), що не відповідає вимогам ТД.
Вважаємо що Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за предметом- 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі, індикатор закупівлі UA-2021-01-18-006100-a;
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФОП Замани Олега Миколайовича, зазначене у Протоколах № 81 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Виконавчого комітету Першотравневської сільської ради Нікопольського району від 15.02.2021 року та № 82 про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю за предметом- 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі, індикатор закупівлі UA-2021-01-18-006100-a;
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відповідність пропозиції ФОП Клочко Миколи Петровича вимогам законодавства та вимогам Замовника зазначене у Протоколі № 106 щодо розгляду пропозиції відкритих торгів на закупівлю за предметом- 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі, індикатор закупівлі UA-2021-01-18-006100-a.
4. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем процедури відкритих торгів UA-2021-01-18-006100-a ФОП Клочко Миколи Петровича, зазначене у Протоколі № 105 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Виконавчого комітету Першотравневської сільської ради Нікопольського району від 15.02.2021 року. ФОП Замана О.М.______________________
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 березня 2021 12:09
рішення від 01.03.2021№3693+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 02 березня 2021 12:09
інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2021 №4770.pdf
Дата публікації: 12 березня 2021 15:52
рішення від 11.03.2021№4770.pdf
Дата публікації: 16 березня 2021 19:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Скасувати рішення про визначення ФОП Клочко Микола Петрович переможцем за процедурою закупівлі по «ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-18-006100-а, на підставі рішення органу оскарження №4770-р/пк-пз від 11.03.2021.
2. Повідомити орган оскарження шляхом розміщення в електронній системі закупівель підтвердження виконання рішення органу оскарження
№4770-р/пк-пз від 11.03.2021.
Дата виконання рішення замовником: 25 березня 2021 14:23
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2021 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЗАМАНА ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ" |
343 681,00
UAH з ПДВ
|
343 681,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Клочко Микола Петрович |
351 664,90
UAH з ПДВ
|
351 664,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ КРЕАТИВ ПРОЕКТ |
351 664,90
UAH з ПДВ
|
351 664,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЗАМАНА ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ" #2515305550 |
Рішення скасоване |
343 681,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 14:19
|
|
ФОП Клочко Микола Петрович #2110704615 |
Рішення скасоване |
351 664,90
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 14:19
|
|
ФОП "ЗАМАНА ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ" #2515305550 |
Відхилено |
343 681,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2021 22:09
|
|
ФОП Клочко Микола Петрович #2110704615 |
Переможець |
351 664,90
UAH з ПДВ
|
31 березня 2021 21:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 березня 2021 22:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2021 20:42
|
додаткова угода фрукти та овочі.pdf | укладений |
26 квітня 2021 20:42
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2021 13:20
|
Договор 120 від 15.04.2021.pdf | укладений |
16 квітня 2021 13:19
|