Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-92 (наливом); Дизельне паливо (наливом)
Очікувана вартість
9 878 200,00 UAH
UA-2024-04-30-009797-a ● 5d9aac492579418f921234a0af43608a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Черкаська дослідна станція біоресурсів національної академії аграрних наук України |
Код ЄДРПОУ: | 01598301 |
Вебсайт: | http://www.bioresurs.inf.ua/ |
Місцезнаходження: | 18036, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Пастерівська, буд. 76 |
Контактна особа: |
ОКСАНА МИКОЛАЇВНА ГРЕЧАНА +380472314044 bioresurs.ck@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2024 17:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 08 травня 2024 14:25 |
Початок аукціону: | 08 травня 2024 14:25 |
Очікувана вартість: | 9 878 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 98 782,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність». Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 та умовам тендерної документації, зокрема в частині зазначення умов (підстав) за яких забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 250000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менший ніж строк дії тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним підписом/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 14.3 тендерної документації із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії, а так само додатково у складі тендерної пропозиції надається копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку в тому числі щодо підпису документів від імені банку, а так само підписом якої засвідчено вказану довідку; - випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Зміст наданої учасником електронної банківської гарантії повинен передбачати умову щодо безвідкличного зобов'язання Банку-гаранта сплатити замовнику (Бенефіціару) гарантійну суму протягом п’яти банківських або робочих днів після дня отримання письмової вимоги замовника (Бенефіціара). Тендерні пропозиції, що не містять забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до абзацу четвертого підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції повертається у випадках, що визначені згідно частини четвертої статті 25 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 250000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ПАЛЬНЕ НАЛИВОМ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 літр
Бензин А-92 (наливом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19842, Україна, Черкаська область, Золотоніський район, село Драбове-Барятинське, вулиця Нахімова, будинок 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2024
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
160000 літр
Дизельне паливо (наливом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19842, Україна, Черкаська область, Золотоніський район, село Драбове-Барятинське, вулиця Нахімова, будинок 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2024
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
40000 літр
Дизельне паливо (наливом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20042, Україна, Черкаська область, Уманський район, село Ягубець, вулиця Польова, будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2024
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару здійснюється Замовником в національній валюті України у безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Здійснення оплати відбувається після отримання товару Замовником, на підставі надісланого рахунку, підписаної Сторонами видаткової накладної. Оплата рахунку Постачальника за Договором здійснюється Замовником протягом 30 календарних днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної, на умовах відстрочки платежу до 90 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 квітня 2024 17:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2024 17:34 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ПАЛЬНЕ НАЛИВОМ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги Замовника
Дата подання: 01 травня 2024 15:48
Дата відповіді: 06 травня 2024 10:36
В Додаток 1 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація) викладені вимоги є дискримінаційними, такими що обмежують конкуренцію та не дають замовнику жодних переваг для Замовника в оцінці якості запропонованого товару. В зазначеному додатку відсутні жодні вимоги за якими Замовник міг би оцінити якість запропонованого товару, наприклад наявність сертифікату якості, паспорту, або декларації на запропонований товар. У зв'язку із вище викладеними та з метою рівноправності та прозорості процедури закупівлі вимагаємо виключити нижче зазначені дискримінаційні вимоги, а саме:
2.1. Учасник повинен мати склад паливно-мастильних матеріалів (нафтобазу). У складі тендерної пропозиції учасник має надати опис складу паливно-мастильних матеріалів (нафтобази) із зазначенням адреси знаходження складу (нафтобази) та документ, який посвідчує право власності або право господарського відання, у разі оренди – чинний договір оренди на склад (нафтобазу), у разі зберігання нафтопродуктів – чинний договір зберігання.
2.3. У складі тендерної пропозиції учасник має надати на кожен транспортний засіб, який планується залучатися до виконання умов договору про закупівлю чинний поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності та діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу.
2.4. У складі тендерної пропозиції учасник має надати на кожен транспортний засіб, який планується залучатися до виконання умов договору про закупівлю копії чинних свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Вашого звернення, повідомляємо, що законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Вищезазначене ґрунтується на підставі ґрунтовного аналізу судової практики, зокрема рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 4 квітня 2019 року справа № 640/19876/18 (з повним текстом судових рішень Ви маєте змогу ознайомитися у відкритому Єдиному державному реєстрі судових рішень). Так, у означеному рішенні, суд робить висновок, «що Законом України «Про публічні закупівлі», який є спеціальним в рамках досліджуваних правовідносин, не визначено поняття «дискримінаційні вимоги», що позбавляє можливості визначити зміст принципу «недискримінації учасників», відповідно до даного Закону. На переконання суду, належним обґрунтуванням принципу «недискримінації учасників» є – забезпечення недопущення зменшення (або збільшення) прав будь-якого учасника торгів з одночасним дотриманням рівності можливостей всіх потенційних учасників процедури публічної закупівлі» (цього принципу ми й неухильно дотримуємося під час проведення публічних закупівель). Той самий суд, вже у іншому рішенні від 18 червня 2019 року справа № 826/2016/16 наголошує, що «незгода учасника процедури закупівлі з запропонованими умовами (умовою) самі по собі не можуть свідчити про їх дискримінаційний характер, оскільки будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна щодо учасника, який їй не відповідає. Для обґрунтування порушення вимог законодавства запровадженням конкретної вимоги, зокрема, її дискримінаційного характеру, посилань на загальні положення законодавства недостатньо». Наостанок, вважаємо за доцільне ознайомити Вас ще з одним рішенням цього ж суду, а саме від 6 вересня 2018 року справа №826/10864/17, у якому суд зазначає, що «З аналізу вказаної заяви судом встановлено, що позивачем в ній не зазначено про те, в чому саме полягає порушення конкретно його прав чи законних інтересів, а не абстрактних «потенційних учасників». Таким чином, незгода будь-якого потенційного учасника процедури закупівлі з запропонованими умовами (умовою) тендерної документації сама по собі не свідчить про їх дискримінаційний характер, оскільки, будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна ЩОДО УЧАСНИКА, ЯКИЙ ЇЙ НЕ ВІДПОВІДАЄ.
Не надаючи доказів неможливості оформлення запитуваного документу, оскарження вказаної вимоги ґрунтується не на конкретних відсутностях таких можливостей скаржника виконати умови закупівлі, а на припущеннях та небажанні прикласти зусилля для належної підготовки до тендеру.
Отже, на підставі вищевикладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації, згадані у Вашому зверненні, стосуються всіх без виключень учасників, які мають намір взяти участь у даній закупівлі, крім того замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка (які) не суперечить законодавству. Вами не доведено та документально не підтверджено, що Ви не маєте можливості надати зазначені у зверненні документи, тому, як наслідок Ваше звернення не підлягає задоволенню.
Дякуємо за звернення!
Вищезазначене ґрунтується на підставі ґрунтовного аналізу судової практики, зокрема рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 4 квітня 2019 року справа № 640/19876/18 (з повним текстом судових рішень Ви маєте змогу ознайомитися у відкритому Єдиному державному реєстрі судових рішень). Так, у означеному рішенні, суд робить висновок, «що Законом України «Про публічні закупівлі», який є спеціальним в рамках досліджуваних правовідносин, не визначено поняття «дискримінаційні вимоги», що позбавляє можливості визначити зміст принципу «недискримінації учасників», відповідно до даного Закону. На переконання суду, належним обґрунтуванням принципу «недискримінації учасників» є – забезпечення недопущення зменшення (або збільшення) прав будь-якого учасника торгів з одночасним дотриманням рівності можливостей всіх потенційних учасників процедури публічної закупівлі» (цього принципу ми й неухильно дотримуємося під час проведення публічних закупівель). Той самий суд, вже у іншому рішенні від 18 червня 2019 року справа № 826/2016/16 наголошує, що «незгода учасника процедури закупівлі з запропонованими умовами (умовою) самі по собі не можуть свідчити про їх дискримінаційний характер, оскільки будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна щодо учасника, який їй не відповідає. Для обґрунтування порушення вимог законодавства запровадженням конкретної вимоги, зокрема, її дискримінаційного характеру, посилань на загальні положення законодавства недостатньо». Наостанок, вважаємо за доцільне ознайомити Вас ще з одним рішенням цього ж суду, а саме від 6 вересня 2018 року справа №826/10864/17, у якому суд зазначає, що «З аналізу вказаної заяви судом встановлено, що позивачем в ній не зазначено про те, в чому саме полягає порушення конкретно його прав чи законних інтересів, а не абстрактних «потенційних учасників». Таким чином, незгода будь-якого потенційного учасника процедури закупівлі з запропонованими умовами (умовою) тендерної документації сама по собі не свідчить про їх дискримінаційний характер, оскільки, будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна ЩОДО УЧАСНИКА, ЯКИЙ ЇЙ НЕ ВІДПОВІДАЄ.
Не надаючи доказів неможливості оформлення запитуваного документу, оскарження вказаної вимоги ґрунтується не на конкретних відсутностях таких можливостей скаржника виконати умови закупівлі, а на припущеннях та небажанні прикласти зусилля для належної підготовки до тендеру.
Отже, на підставі вищевикладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації, згадані у Вашому зверненні, стосуються всіх без виключень учасників, які мають намір взяти участь у даній закупівлі, крім того замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка (які) не суперечить законодавству. Вами не доведено та документально не підтверджено, що Ви не маєте можливості надати зазначені у зверненні документи, тому, як наслідок Ваше звернення не підлягає задоволенню.
Дякуємо за звернення!
Уточнення щодо умов оплати
Дата подання: 03 травня 2024 09:00
Дата відповіді: 06 травня 2024 11:01
Прошу уточнити гранична можлива дата оплати за поставлений товар 30 чи 90 днів?
Оскільки п.4.1 проекту договору вводить в оману:
4.1. Оплата Товару здійснюється Замовником в національній валюті України у безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Здійснення оплати відбувається після отримання товару Замовником, на підставі надісланого рахунку, підписаної Сторонами видаткової накладної. Оплата рахунку Постачальника за Договором здійснюється Замовником протягом 30 календарних днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної, на умовах відстрочки платежу до 90 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення, повідомляємо, що розрахунки по договору здійснюються протягом 30 календарних днів з моменту підписання сторонами видаткової накладної, з можливістю відстрочки платежу до 90 календарних днів. Тобто, гранична можлива дата оплати за поставлений товар може складати 90 календарних днів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2024 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Ланес |
9 482 100,00
UAH з ПДВ
|
9 482 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА „АЛЬФА“" |
9 819 000,00
UAH з ПДВ
|
9 819 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП Ланес #30146910 |
Переможець |
9 482 100,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2024 17:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 червня 2024 13:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2024 17:47
|
Договір № 48-06-ДП від 11.06.24.pdf | укладений |
12 червня 2024 17:46
|