Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Зернові культури та картопля (Лот №1: Картопля)
Очікувана вартість
127 400,00 UAH
UA-2020-03-06-000450-a ● 5d746ef6aae74c8c80e168a0c9b28e14
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143212 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66 |
Контактна особа: |
Оксана Довгошиєнко +380414296283 dovgoshyenko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі": відповідно пункт 4, частини 2, статті 35, Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIIІ від 25.12.2015 (далі – Закон), а саме: якщо замовником двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були встановлені замовником у тендерній документації, застосовується переговорна процедура закупівлі
5.Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі): замовником було двічі відмінено тендер (UA-2020-01-30-002215-c та UA-2020-02-17-000214-a ) на закупівлю: ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля (Зернові культури та картопля (Лот №1: Картопля)) через відсутність достатньої кількості учасників. Враховуючи об’єктивну необхідність закупівлі на (UA-2020-01-30-002215-c та UA-2020-02-17-000214-a ) на закупівлю: ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля (Зернові культури та картопля (Лот №1: Картопля)) відповідно до п.4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована переговорна процедура закупівлі.
5.Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі): замовником було двічі відмінено тендер (UA-2020-01-30-002215-c та UA-2020-02-17-000214-a ) на закупівлю: ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля (Зернові культури та картопля (Лот №1: Картопля)) через відсутність достатньої кількості учасників. Враховуючи об’єктивну необхідність закупівлі на (UA-2020-01-30-002215-c та UA-2020-02-17-000214-a ) на закупівлю: ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля (Зернові культури та картопля (Лот №1: Картопля)) відповідно до п.4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована переговорна процедура закупівлі.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2020 10:02 |
Оскарження наміру укласти договір: | 17 березня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Зернові культури та картопля (Лот №1: Картопля)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13000 кілограми
Зернові культури та картопля (Лот №1: Картопля)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка (накладної) на оплату товару шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника з відстрочкою платежу до 20 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі в повному обсязі на свій реєстраційний рахунок. Відповідно до ч.1 ст.23 Бюджетного кодексу України платіжні зобов’язання здійснюються при наявності відповідного бюджетного призначення.Оплата за товар за дійсним договором здійснюється у безготівковій формі. Замовник здійснює оплату Товару Постачальника на підставі товаросупровідних документів (накладної), виписаних на кожний навчальний заклад. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
06 березня 2020 09:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2020 09:57 |
повідомлення.pdf | |
06 березня 2020 09:57 |
протокол переговорів.pdf | |
06 березня 2020 09:57 |
обгрунтовання.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ВІЛЬХОВЧЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА #2625109426 |
Переможець |
127 400,00
UAH
|
06 березня 2020 10:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2020 09:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2020 08:46
|
Дод. угода №20-1 від 10.07.2020р. до дог. №20 від 17.03.2020р..pdf | зміни до договору |
10 липня 2020 08:30
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2020 08:19
|
договір №20 від 17.03.2020.pdf | укладений |
17 березня 2020 08:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |