Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-95, дизельне паливо
Очікувана вартість
3 400 000,00 UAH
UA-2020-02-18-001185-c ● 5d6e9f4d34814732ad552162b834dfb6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП «Управління справами» ДП «НАЕК «Енергоатом» |
Код ЄДРПОУ: | 26200529 |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ГОГОЛІВСЬКА, будинок 22-24 |
Контактна особа: |
Блізнюкова Анна Анатоліївна +380445234014 a.bliznyukova@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2020 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 05 березня 2020 11:36 |
Очікувана вартість: | 3 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
131740 л
Бензин А-95, дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, Київська область, Київ, Миколи Грінченка, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | власні кошти | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2020 15:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2020 15:56 |
Перелік змін № 1.pdf | |
25 лютого 2020 15:56 |
Додаток 2 до ТД Технічні вимоги ЗІ ЗМІНАМИ.pdf | |
18 лютого 2020 16:44 |
Витяг 13.pdf | |
18 лютого 2020 16:44 |
Додаток 4 до ТД - Довідка про аналогічний договір.docx | |
18 лютого 2020 16:44 |
Додаток 3 до ТД Проект договору.pdf | |
18 лютого 2020 16:44 |
Додаток 3 до ТД - Проект договору.docx | |
18 лютого 2020 16:44 |
Додаток 1 до ТД - Тендерна пропозиція з тех хар.docx | |
18 лютого 2020 16:44 |
ТД Бензин А 95, дизельне паливо.docx |
25 лютого 2020 15:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 лютого 2020 15:56 |
Перелік змін № 1.pdf
|
|||
25 лютого 2020 15:56 |
Додаток 2 до ТД Технічні вимоги ЗІ ЗМІНАМИ.pdf
|
|||
18 лютого 2020 16:44 |
Витяг 13.pdf
|
|||
18 лютого 2020 16:44 |
Додаток 4 до ТД - Довідка про аналогічний договір.docx
|
|||
18 лютого 2020 16:44 |
Додаток 3 до ТД Проект договору.pdf
|
|||
18 лютого 2020 16:44 |
Додаток 3 до ТД - Проект договору.docx
|
|||
18 лютого 2020 16:44 |
Додаток 1 до ТД - Тендерна пропозиція з тех хар.docx
|
|||
18 лютого 2020 16:44 |
ТД Бензин А 95, дизельне паливо.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-18-001185-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:32489155
Дата подання: 21 лютого 2020 21:19
В И М О Г А
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон)
Згідно з частиною першою статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА»
(надалі – Учасник, ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА») має намір взяти участь у процедурі закупівлі, оголошеній Замовником, щодо товару – «Бензин А-95, дизельне паливо», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-02-18-001185-c (надалі – Процедура закупівлі).
При цьому, Замовником у тендерній документації (надалі – Документація) встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону (зокрема, – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель), норми частини третьої статті 5 Закону та положення частини четвертої статті 22 Закону, а також права та законні інтереси Учасника, що призвело до порушення норм законодавства.
ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» вважає, що дискримінаційними (по відношенню до себе) та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають Учаснику взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, є умови Документації, згідно з якими лише учасник з ВЛАСНИМИ АЗС може взяти участь у даному тендері.
Зокрема, у додатку 2 Документації зазначено: "АЗС Учасника повинні бути власними".
Так, ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» має в наявності розгалужену мережу АЗС на території України, у тому числі, на території Київської області та м. Києва, якою ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» може користуватися на підставі партнерських договорів/договорів про співпрацю. Зазначена мережа АЗС в повній мірі має задовільнити потреби Замовника за результатами Процедури закупівлі, але через вищевказані умови Документації, ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» не може взяти участь у даному тендері.
Разом з цим, дії Замовника щодо встановлення у Документації вищевикладених умов обмежують коло учасників лише тими суб’єктами господарювання, які мають в наявності саме власні АЗС і перешкоджають взяти участь тим суб’єктам господарювання (у тому числі, ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА»), які хоч і можуть виконати договір за результатами закупівлі, але не мають саме власних АЗС, що задовольняє вищевказані вимоги.
Через встановлення зазначених умов Замовник обмежує участь тих суб’єктів господарювання, у яких наявні АЗС за іншими правочинами, ніж право власності.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА», пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
На підставі викладеного вище, вимагаємо у встановлений Законом строк усунути наведені вище неправомірні, такі, що не відповідають нормам Закону, дискримінаційні та антиконкурентні умови, та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства.
Задовільнивши вищевказані вимоги, будуть наявні підстави для відновлення порушених прав та законних інтересів ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА», зокрема, на його право участі у Процедурі закупівлі та отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі тощо.
Разом з цим, розуміючи специфіку проведення процедур закупівель із аналогічним предметом закупівлі, ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» не вимагає виключити взагалі з Документації умови щодо наявності АЗС в учасника, а вимагає лише розширити вказані вимоги шляхом включення до Документації умов щодо можливості запропонувати окрім власних АЗС ще й АЗС, якими може користуватись учасник за іншими договорами (правочинами), зокрема, партнерськими.
Крім того, зауважуємо, що існує узагальнена практика Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг у сфері публічних закупівель стосовно вказаних у цій вимозі питань, згідно з якою подібні умови тендерних документацій визнаються дискримінаційними і незаконними, а замовників зобов’язують вносити відповідні зміни.
Також повідомляємо про свій намір звернутись за захистом наших прав та законних інтересів до Колегії АМКУ, у разі ігнорування та/або незадоволення ції вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА»
(надалі – Учасник, ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА») має намір взяти участь у процедурі закупівлі, оголошеній Замовником, щодо товару – «Бензин А-95, дизельне паливо», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-02-18-001185-c (надалі – Процедура закупівлі).
При цьому, Замовником у тендерній документації (надалі – Документація) встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону (зокрема, – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель), норми частини третьої статті 5 Закону та положення частини четвертої статті 22 Закону, а також права та законні інтереси Учасника, що призвело до порушення норм законодавства.
ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» вважає, що дискримінаційними (по відношенню до себе) та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають Учаснику взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, є умови Документації, згідно з якими лише учасник з ВЛАСНИМИ АЗС може взяти участь у даному тендері.
Зокрема, у додатку 2 Документації зазначено: "АЗС Учасника повинні бути власними".
Так, ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» має в наявності розгалужену мережу АЗС на території України, у тому числі, на території Київської області та м. Києва, якою ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» може користуватися на підставі партнерських договорів/договорів про співпрацю. Зазначена мережа АЗС в повній мірі має задовільнити потреби Замовника за результатами Процедури закупівлі, але через вищевказані умови Документації, ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» не може взяти участь у даному тендері.
Разом з цим, дії Замовника щодо встановлення у Документації вищевикладених умов обмежують коло учасників лише тими суб’єктами господарювання, які мають в наявності саме власні АЗС і перешкоджають взяти участь тим суб’єктам господарювання (у тому числі, ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА»), які хоч і можуть виконати договір за результатами закупівлі, але не мають саме власних АЗС, що задовольняє вищевказані вимоги.
Через встановлення зазначених умов Замовник обмежує участь тих суб’єктів господарювання, у яких наявні АЗС за іншими правочинами, ніж право власності.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА», пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
На підставі викладеного вище, вимагаємо у встановлений Законом строк усунути наведені вище неправомірні, такі, що не відповідають нормам Закону, дискримінаційні та антиконкурентні умови, та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства.
Задовільнивши вищевказані вимоги, будуть наявні підстави для відновлення порушених прав та законних інтересів ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА», зокрема, на його право участі у Процедурі закупівлі та отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі тощо.
Разом з цим, розуміючи специфіку проведення процедур закупівель із аналогічним предметом закупівлі, ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» не вимагає виключити взагалі з Документації умови щодо наявності АЗС в учасника, а вимагає лише розширити вказані вимоги шляхом включення до Документації умов щодо можливості запропонувати окрім власних АЗС ще й АЗС, якими може користуватись учасник за іншими договорами (правочинами), зокрема, партнерськими.
Крім того, зауважуємо, що існує узагальнена практика Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг у сфері публічних закупівель стосовно вказаних у цій вимозі питань, згідно з якою подібні умови тендерних документацій визнаються дискримінаційними і незаконними, а замовників зобов’язують вносити відповідні зміни.
Також повідомляємо про свій намір звернутись за захистом наших прав та законних інтересів до Колегії АМКУ, у разі ігнорування та/або незадоволення ції вимоги.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 лютого 2020 15:58
Внесено зміни до додатку 2 до ТД «Технічні вимоги».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2020 12:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" |
2 941 584,00
UAH з ПДВ
|
2 825 496,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАНГО-ГРУП" |
2 947 584,00
UAH з ПДВ
|
2 826 638,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
3 026 628,00
UAH з ПДВ
|
2 826 796,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС" |
3 060 436,80
UAH з ПДВ
|
2 827 113,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
3 044 341,20
UAH з ПДВ
|
3 044 341,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" #32489155 |
Переможець |
2 825 496,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2020 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2022 18:40
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2020 16:36
|
00735 Глуско-Карт Укр 1815.tif | укладений |
25 березня 2020 16:35
|