Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень в адміністративній будівлі та прибудинкової території за адресою: м. Новомосковськ, вул. Шевченка, буд.7
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2024-04-02-001576-a ● 5d64ab3260e84283a22fae662b82b0d5
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління по роботі з активами Новомосковської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 45171801 |
Місцезнаходження: | 51200, Україна , Дніпропетровська обл., Новомосковський р-н, місто Новомосковськ,, вул.Українська, будинок 12 |
Контактна особа: |
Ольга Тісова +380501523691 upravporobzaktv@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2024 10:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2024 11:07 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2024 11:07 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень в адміністративній будівлі та прибудинкової території за адресою: м. Новомосковськ, вул. Шевченка, буд.7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51200, Україна, Дніпропетровська область, м. Новомосковськ, вул. Шевченка, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця за кожний місяць на підставі акту приймання – передачі Послуг (далі – Акт) протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів з моменту підписання Акту уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2024 14:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2024 14:42 |
Перелік змін обслуговування адм.будівлі_05042024.docx | |
05 квітня 2024 14:42 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) зі змінами від 05.04.2024.docx | |
02 квітня 2024 10:01 |
Тендерна документація обслуговування адм.будівлі 2.docx | |
02 квітня 2024 10:01 |
Додаток 3 - Проект договору 1.docx | |
02 квітня 2024 10:01 |
Додаток 1 до тендерно〓〓 документац〓〓〓 (квал〓ф〓кац〓и〓н〓 критер〓〓〓, вимоги).docx | |
02 квітня 2024 10:01 |
Додаток 2 до тендерно〓〓 документац〓〓〓 (технічні вимоги до предмета закупівлі) 2.docx |
05 квітня 2024 14:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 квітня 2024 14:42 |
Перелік змін обслуговування адм.будівлі_05042024.docx
|
|||
05 квітня 2024 14:42 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) зі змінами від 05.04.2024.docx
|
|||
02 квітня 2024 10:01 |
Тендерна документація обслуговування адм.будівлі 2.docx
|
|||
02 квітня 2024 10:01 |
Додаток 3 - Проект договору 1.docx
|
|||
02 квітня 2024 10:01 |
Додаток 1 до тендерно〓〓 документац〓〓〓 (квал〓ф〓кац〓и〓н〓 критер〓〓〓, вимоги).docx
|
|||
02 квітня 2024 10:01 |
Додаток 2 до тендерно〓〓 документац〓〓〓 (технічні вимоги до предмета закупівлі) 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо підтвердження наявності транспортних засобів
Дата подання: 03 квітня 2024 15:57
Дата відповіді: 05 квітня 2024 10:44
Шановний замовнику!
Додатком 1 до тендерної документації для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для надання послуг, що викладені в технічному завданні вимагається наявність у Учасника транспортних засобів на праві власності/оренди/суборенди з наданням свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів.
Така вимога обмежує коло потенційних учасників та є дискримінаційною оскільки чинним законодавством також передбачається надання послуг транспортними засобами на підставі договорів про надання послуг.
Відповідно до вимог частини 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Для усунення дискримінаційної вимоги просимо розширити перелік документів, що підтверджують наявність транспортних засобів для надання послуг, а саме окрім надання свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів додати та/або договір про надання послуг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Замовником розглянуте Ваше звернення, та найближчим часом будуть внесені зміни в тендерну документацію
щодо підтвердження інформації про наявність працівників
Дата подання: 03 квітня 2024 16:41
Дата відповіді: 05 квітня 2024 10:44
Шановний замовнику!
В п. 2 Додатку 1 до тендерної документації закріплено вимогу: «на підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надати - штатний розпис або витяг з штатного розпису учасника та
- копії трудових книжок (1 сторінка та сторінка з інформацією про працевлаштування у Учасника/субпідрядника), або наказ / витяг з наказу про призначення на посаду, або трудові угоди, або цивільно-правові угоди, які підтверджують наявність в учасника/субпідрядника правовідносин із особами для надання послуг».
Штатний розпис передбачає наявність в ньому посад працівників підприємства, а виконавці що надають послуги за цивільно-правовими угодами не є працівниками підприємстваі тому не можуть бути в ньому відображені.
Для узгодження вимог між собою просимо внести зміни та додати можливість підтвердження кваліфікаційниого критерії шляхом надання:
- штатного розпису або витяг з штатного розпису учасника та - копії трудових книжок (1 сторінка та сторінка з інформацією про працевлаштування у Учасника/субпідрядника), або наказ / витяг з наказу про призначення на посаду, або трудові угоди.
або
цивільно-правових угод, які підтверджують наявність в учасника/субпідрядника правовідносин із особами для надання послуг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Замовником розглянуте Ваше звернення, та найближчим часом будуть внесені зміни в тендерну документацію
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2024 11:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" |
2 158 758,00
UAH
|
2 158 758,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОМОСКОВСЬКИЙ КОМСЕРВІС" НОВОМОСКОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
2 979 672,52
UAH
|
2 979 672,52
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Очікує рішення |
2 158 758,00
UAH
|
10 квітня 2024 11:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 квітня 2024 17:17
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 02 травня 2024 14:41 |
Кінець періоду оскарження: | 13 травня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 13 травня 2024 00:04 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | 01.05.2024 року уповноваженій особі стало відомо про скорочення видатків, у зв’язку з тим, що сесією депутатів Новомосковської міської ради не було розглянуто питання про виділення коштів на «Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень в адміністративній будівлі та прибудинкової території за адресою: м.Новомосковськ, вул. Шевченка, буд.7», оскільки запланована на квітень 2024 року сесія депутатів Новомосковської міської ради не відбулася |
Документи:
02 травня 2024 14:41
|
Електронний підпис |
02 травня 2024 12:06
|
Протокол_відміна_ВТО_Шевченка_7_02052024 (1).pdf |