Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Maintenance of public roads of local importance and artificial structures on them in Monastyrischensky, Khristinovsky, Umansky, Talnyvsky, Mankovsky, Zhashkivsky, Lysyansky, Zvenigorodsky, Shpolyanskyy, Katerynopilsky districts, Cherkasy region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42009566 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131 |
Контактна особа: |
Фіалковський Артем Сергійович 380633320060 dp_smad_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE "OFFICE OF LOCAL AUTOMOBILE ROADS IN CHERKASY REGION" |
National ID: | 42009566 |
Contact point: |
Fialkovskyj Artem Sergiyovych 380633320060 dp_smad_tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2020 21:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 21 травня 2020 15:41 |
Очікувана вартість: | 88 299 473,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 706 395,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,80% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 880000 UAH |
Publication date: | 10 березня 2020 21:14 |
Enquiries until: | 04 квітня 2020 20:00 |
Complaints submission until: | до 10 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 квітня 2020 20:00 |
Information
Estimated total value: | 88 299 474 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 706 396 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,80 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Згідно умов проекту договору. Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет. Вид предмета закупівлі - послуги. | Аванс | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2020 20:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2020 20:26 |
ТД експлуатація зі змінами Умань.pdf | |
06 квітня 2020 20:26 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД УМАНЬ.pdf | |
06 квітня 2020 20:26 |
ТД експлуатація Hова редакція Умань.pdf | |
10 березня 2020 21:27 |
ТД експлуатація 10 районів Черкаської області.docx |
06 квітня 2020 20:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
06 квітня 2020 20:26 |
ТД експлуатація зі змінами Умань.pdf
|
|||||||||
06 квітня 2020 20:26 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД УМАНЬ.pdf
|
|||||||||
06 квітня 2020 20:26 |
ТД експлуатація Hова редакція Умань.pdf
|
|||||||||
10 березня 2020 21:27 |
ТД експлуатація 10 районів Черкаської області.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 25 квітня 2020 16:26
Дата подання: 27 квітня 2020 20:20
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-22-000055 ● f52a966acd6b4d81950e926300bbf2ec
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2020 18:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.06.2020 № 162
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
53 UA-2020-03-10-002778-b 10.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до Інформації про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі інформую про таке. За результатами процедури відкритих торгів із закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Монастирищенському, Христинівському, Уманському, Тальнівському, Маньківському, Жашківському, Лисянському, Звенигородському, Шполянському, Катеринопільському районах, Черкаська область укладено договір №22 від 09.06.2020, умовами якого не передбачено його розірвання у зв’язку із виявленими порушеннями під час проведення процедури закупівлі. 1.Відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції до 19.04.2020 Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник самостійно може перевірити інформацію щодо наявності або відсутності податкового боргу на офіційному порталі Державної податкової служби України (tax.gov.ua) та на Порталі відкритих даних (data.gov.ua). 2. Згідно з технічним завданням даної закупівлі учасник торгів повинен надати послуги з влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші та ліквідації вибоїн асфальтобетонного покриття, але в технічному завданні відсутня інформація щодо типу та марки такої суміші. Відповідно до розцінок ДН-10-2-13-13 та ДН-10-2-13-22 дані послуги здійснюються з асфальтобетону типу Б, марка І. Учасником ТОВ «Комфорт Буд Сервіс» надано гарантійний лист ТОВ «АБЗ-1», яким гарантує постачання саме такого типу та марки асфальтобетону (типу Б, марка І). В складі пропозиції учасника міститься протокол випробувань, який свідчить про спроможність заводу виготовити асфальтобетон типу Б, марка І. Вимогами тендерної документації не встановлювалась необхідність вказати учасником в довідці відповідно до Таблиці 1.1. конкретний тип та марку асфальтобетону. Така умова висувалась лише до гарантійного листа, який було надано учасником у складі пропозиції. Гарантійний лист необхідно скласти відповідно до технічного завдання, а не відповідно до Таблиці 1.1., яку надано учасником у складі пропозиції. Таким чином у замовника торгів були відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «Комфорт Буд Сервіс» із зазначеної вище причини. 3. В складі пропозиції учасника ПП «Дорстрой» міститься довідка від 14.04.2020 №306 про наявність асфальтобетонного заводу, в якій міститься інформація про асфальтобетонний завод ДС-158 (ПП «ДОРСТРОЙ», смт.Верхнячка). Даний завод є власністю учасника та в складі пропозиції містяться такі документи: - атестат виробництва, що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання, або договір купівлі (продажу), видаткову накладну, паспорт (технічний); - дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного заводу; - рішення про видачу дозволу уповноваженого органу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного заводу. Таким чином учасником надано повний пакет документів на асфальтобетонний завод, який вказано п.2 наданої довідки. Замовником торгів вимагалась наявність хоча б одного заводу. 4. Вимогами тендерної документації встановлено, що на підтвердження освіти інженерно - технічних працівників, зокрема, виконавців робіт, які зазначені у зазначеній довідці, учасник повинен надати дипломи про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів. На підтвердження освіти Супрунця Віктора Сергійовича надано диплом серії НВ № 853165, в якому зазначена спеціальність «Будівельні та дорожні машини та обладнання», яка безпосередньо пов’язана саме з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів. З огляду на зазначене учасником торгів надано пропозицію, яка відповідала умовам тендерної документації.
2020-07-24 18:28:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 31.07.2020 подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі №121 до Черкаського окружного адміністративного суду |
Дата публікації: | 31 липня 2020 |
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42009566 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ШРБУ-48 | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПП "Татоян" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 травня 2020 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» |
88 200 000,00
UAH з ПДВ
|
88 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" |
88 290 000,00
UAH з ПДВ
|
88 290 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» #41067061 |
Переможець |
88 200 000,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2020 17:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 17:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2020 09:13
|
Додатки.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2020 09:12
|
ДУ.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2020 09:11
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2020 23:18
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2020 23:15
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2020 23:14
|
1.rar | укладений |
09 червня 2020 23:12
|
001.rar | укладений |
09 червня 2020 23:12
|
договір.PDF | укладений |
09 червня 2020 23:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ст.ст. 631, 632, 651 – 654 ЦК України, ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.6.2.2 Договору, Сторони вирішили: 1. Пункт 3.1 Договору № 22 від «09» червня 2020 року викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 77 004 752,00 грн. (сімдесят сім мільйонів чотири тисячі сімсот п’ятдесят дві грн. 00 коп. з ПДВ» (Додаток №3). Договірні зобов’язання Сторін виникають відповідно до затверджених бюджетних призначень на 2020 рік.» 2. Внести зміни до Додатку №2 – Технічне завдання та Додатку №3 – Договірна ціна до Договору та викласти їх в новій редакції, яка додається. 3. Ця додаткова угода складена в двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною цього договору і вступає в дію з моменту підписання її Сторонами. 4. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими, що продовжують діяти. 5. Дана додаткова Угода вступає в дію з моменту її підписання сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |