Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26137720 |
Місцезнаходження: | 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Соборна, будинок 115 |
Контактна особа: |
Владислава Ягодка +380508802388, +380508806445 zakupkiukgb@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2024 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 137 221 433,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 699 829,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид та розмір забезпечення тендерної пропозиції - гарантія видана банком; 150000 грн.; строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику: не менше ніж строк дії тендерної пропозиції; забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; інші умови надання забезпечення тендерних пропозицій - згідно частини 14 розділу 2 тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 150000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт. Після отримання вказаних документів Замовник перевiряє такі документи i в разi вiдсутностi зауважень пiдписує їх. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи не пізніше ніж протягом 15 робочих днів з дати складення Сторонами вказаних документів; інші умови оплати - згідно розділу 15 додатку 1 до тендерної документації; інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова, за винятком випадків, передбачених тендерною документацією; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%); | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2024 15:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2024 15:44 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-26-000003 ● c2d7806ccdfe4ff9b6c4611a5e70977c
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2024 11:58 |
25.06.2024 № 75
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.06.2024 №75
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2024-05-08-009320-a 08.05.2024 Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-11 12:19:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова, 9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)» за ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-08-009320-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-15 10:57:29
про надання інформації та документів
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради надає документи та інформацію по суті заданих питань згідно запиту від 11.07.2024р., а саме наступне.
Згідно ч. 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.
Для виконання робіт згідно об’єкту реконструкції генеральним проектувальником розроблено проектну документацію на будівництво, яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, в тому числі обсяги робіт, відомість ресурсів. Щодо виготовленої проектної документації на реконструкцію виконано державну експертизу та отримано за її результатами позитивний експертний звіт № 231024-05/А від 14.11.2023 р.
У складі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом міститься підсумкова відомість ресурсів, що визначає перелік врахованих у кошторисній вартості реконструкції матеріалів, виробів та комплектів, що мають бути використані при виконанні робіт, а так само локальні кошториси на будівельні роботи, придбання устаткування, меблів та інвентарю, пусконалагоджувальні роботи, які відповідно визначають перелік та обсяги робіт згідно об’єкту.
Згідно абз. 3 п. 5.1. кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Таким чином, при визначенні технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (найменування та обсяги робіт, витрат, тощо), що передбачені тендерною документацією, для складення технічної специфікації та на виконання КНУ використано дані згідно наявних у складі інвесторської кошторисної документації підсумкової відомості ресурсів та локальних кошторисів щодо обсягів робіт та витрат згідно об’єкту реконструкції, а так само без урахування обсягів витрат замовника, понесених раніше замовником та згідно об’єкту реконструкції.
Очікувану вартість закупівлі робіт згідно об’єкту реконструкції в сумі 137 221 433,20 грн. розраховано наступним чином:
Зведеним кошторисним розрахунком (без урахування раніше понесених замовником витрат за об’єктом) вартості будівництва (ЗКР) передбачено наступні витрати, що враховано в очікуваній вартості предмету закупівлі:
1) глави 1-9 ЗКР (об’єкти основного призначення; зовнiшнi мережi та споруди водопостачання, водовідведення, теплопостачання та газопостачання; благоустрiй та озеленення території; кошти на іншi роботи та витрати) – 87266,596 тис. грн. без ПДВ;
2) кошторисний прибуток (П) – 4026,487 тис. грн. без ПДВ;
3) кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ) – 1125,015 тис. грн. без ПДВ;
4) кошти на покриття ризику всiх учасникiв будівництва – 1372,788 тис. грн. без ПДВ (даний показник враховано пропорційно з перерахунку 1,5 % для підрядника згідно п. 5.31. кошторисних норм України для твердої договірної ціни, та згідно прийнятого до розрахунку у складі зведеного кошторисного розрахунку показника витрат на покриття ризику всiх учасникiв будівництва в розмірі 1,8% (1647,346 тис. грн. без ПДВ) від підсумку глав 1-12 ЗКР;
5) кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з iнфляцiйними процесами (І) – 20560,308 тис. грн. без ПДВ (з урахуванням абз. 2 п. 33 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» у разі якщо затвердженою проектною документацією передбачені кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, замовник може враховувати їх в очікуваній вартості та встановлювати вимоги щодо обов’язковості їх передбачення у складі договірної ціни),
+20 % ПДВ на вказані вище витрати.
Розмір бюджетного призначення визначено згідно сесії Павлоградської міської ради, при цьому відповідно до річного плану закупівлі передбачається часткове фінансування закупівлі протягом 2024 року з визначенням джерела фінансування, а так само проект договору підряду складено з урахуванням ст. 48 Бюджетного кодексу, зокрема щодо виконання та оплати протягом 2024 року відповідних обсягів робіт в межах затверджених у встановленому порядку бюджетних асигнувань на 2024 рік, та виконання умов договору протягом в тому числі 2025 року після затвердження у наступному бюджетному періоді асигнувань.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно процедури закупівлі за предметом: «Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова, 9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)». Коригування ДК 021:2015 «45454000-6»: Реконструкція» (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель — UA-2024-05-08-009320-a) оприлюднено на офіційному сайті Павлоградської міської ради 13.05.2024р. та на виконання постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)), а саме згідно посилання:
https://pavlogradmrada.dp.gov.ua/uzhkg/rekonstrukciya-gurtozhitku-po-vul-promislova-92-u-m-pavlograd-dnipropetrovsko%d1%97-oblasti-zhitlo-dlya-vnutrishno-peremishhenikh-osib-identifikator-zakupivli-ua-2024-05-08-009320-a.html
Копії підтверджуючих документів додаються до цього пояснення, а саме:
- кошторисні розрахунки вартості будівництва;
- експертний звіт № 231024-05/А від 14.11.2023 р.;
- витяг з рішення сесії Павлоградської міської ради від 30.04.2024р.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК-НОВОСТРОЙ" |
128 667 644,20
UAH з ПДВ
|
128 667 644,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК-НОВОСТРОЙ" #42019731 |
Переможець |
128 667 644,20
UAH з ПДВ
|
06 червня 2024 15:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 червня 2024 15:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 червня 2024 14:18
|
ДЦ 2024-2025.pdf | укладений |
28 червня 2024 14:17
|
ДЦ 2025.pdf | укладений |
28 червня 2024 14:17
|
Договір №124 від 27.06.24.pdf | укладений |
28 червня 2024 14:17
|
ДЦ 24.pdf | укладений |
28 червня 2024 14:17
|
Протокол №109 від 20.06.24.pdf | укладений |
28 червня 2024 14:17
|
Локальні кошториси.pdf | укладений |
28 червня 2024 14:17
|