Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гуманітарний відділ Баранівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44651720 |
Місцезнаходження: | 12701, Україна , Житомирська обл., Баранівка, Соборна,20 |
Контактна особа: |
Старушко Олена Броніславівна +380975080830 elena1980e@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2023 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 19 030 960,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 95 154,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2023 14:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2023 14:26 |
Дод 5 Проєкт договору .doc | |
23 листопада 2023 14:26 |
Дод 4 Інформація про субпідрядників.doc | |
23 листопада 2023 14:26 |
Дод 3Технічне завдання.docx | |
23 листопада 2023 14:26 |
Дод 2 Інформація про відсутність підстав .docx | |
23 листопада 2023 14:26 |
Дод 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
23 листопада 2023 14:26 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-16-000011 ● 4411852608c54cf796983e8409a14f7f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2024 13:20 |
15.02.2024 № 17
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручень Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024, від 12.02.2024 №003100-18/2002-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.02.2024 № 17
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
17 UA-2023-11-23-011131-a 23.11.2023 Гуманітарний відділ Баранівської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-19 16:27:26
Пронадання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за кодом ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-11-23-011131-a), проведеної Гуманітарним відділом Баранівської міської ради (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-22 14:12:42
Відповідь на запит
Гуманітарним відділом Баранівської міської ради запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.
По-перше, на момент оголошення закупівлі були наявні бюджетні призначення за рахунок коштів місцевого бюджету (рішення Баранівської міської ради № 2475 від 26.09.2023).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі локальних кошторисів та відомості об`ємів із проектної документації по об’єкту будівництва.
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Копії рішення міської ради, експертного звіту, зведеного кошторисного розрахунку та відомість об`ємів та локальні кошториси надаються.
По-друге, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, посилання https://drive.google.com/drive/folders/1oi6kfaRFij-LyXSCM9c9YtW0oRGHPRy8
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Законом, зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту не може бути предметом здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-22 16:28:33
Про надання пояснення_2
Питання до пояснення додаються у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-26 16:54:05
Надання пояснення
Гуманітарним відділом Баранівської міської ради запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.
Відповідно до п. 48.5 Податкового кодексу України, податкова декларація повинна бути підписана:
● керівником платника податків або уповноваженою особою, а також особою, яка відповідає за ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації до контролюючого органу. У разі ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації безпосередньо керівником платника податку така податкова декларація підписується таким керівником.
Достатнім підтвердженням справжності документа податкової звітності є наявність оригіналу підпису уповноваженої особи на документі у паперовій формі або наявність накладеного на електронний документ кваліфікованого електронного підпису чи печатки платника податку;
● фізичною особою - платником податків або його представником.
Згідно з ч. першою ст. 65 Господарського кодексу України управління підприємством здійснюється відповідно до його установчих документів на основі поєднання прав власника щодо господарського використання свого майна і участі в управлінні трудового колективу.
Власник здійснює свої права щодо управління підприємством безпосередньо або через уповноважені ним органи відповідно до статуту підприємства чи інших установчих документів.
Отже, уповноваженою особою юридичної особи, яка має право підпису податкової звітності, є особа, визначена установчими документами юридичної особи.
Статутом ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» не передбачено наявності посади виконуючого обов’язки директора.
Тимчасове виконання обов'язків керівника юридичної особи, ухвалюється власником юридичної особи, має тимчасовий характер, оплата праці такого в. о. визначається у відповідному рішенні (наказі, рішенні загальних зборів) або відповідно до посадового окладу, який передбачений локальними актами.
Якщо ні статут, ні трудовий договір не передбачають можливості передачі повноважень за відсутності керівника іншій особі, то для підтвердження повноважень провадження господарської та фінансової діяльності підприємства цьому працівнику директор або збори учасників можуть оформити довіреність на здійснення управлінських функцій згідно з вимогами ст. 246 Цивільного кодексу. При цьому ст. 1003 цього Кодексу передбачено, що в довіреності мають бути чітко визначені юридичні дії, які повинен здійснити повірений, а в нашому випадку – виконуючий обов'язки керівника. Така довіреність була надана Гуманітарному відділу Баранівської міської ради перед підписанням договору про закупівлю робіт.
Варто зауважити, що додатком 1 до тендерної документації передбачено, що з метою своєчасного виконання всього об’єму робіт на об’єкті учасник повинен мати в штаті не менше 40 осіб. Наявність працівників підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за ІІІ квартал 2023 року або Звітом із праці за ІІІ квартал 2023 року, або жовтень 2023 року.
Крім того, Обсяг чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) учасника за 2022 рік повинен становити не менше розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2022 рік підтверджується наступними документами:
- Балансом підприємства (форма № 1);
- Звітом про фінансові результати (форма №2);
- Звітом про рух грошових коштів (форма №3).
У разі, якщо учасник є суб’єктом малого підприємництва, для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник надає:
- Фінансові звіти суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м);
- АБО Спрощеного фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма №1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс).
Для Учасників – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за останній звітний період (проміжний). (форма № 1);
або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за останній звітний період (проміжний), якщо Учасник платник єдиного податку.
*- зазначені вище документи надаються з відміткою про отримання органом статистики або квитанцією №2 у разі подання електронної звітності.
ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції надано належним чином завірені копії звіту з праці за жовтень 2023 року та фінансової звітності за 2022 рік. При цьому, умовами тендерної документації не було встановлено жодних вимог щодо таких документів, в тому числі щодо того, яка посадова особа учасника має їх підписувати.
Крім того, відповідно до нотаріально посвідченої довіреності від 27.09.2023 ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ», в особі директора Боднюка Анатолія Володимировича надало Гекалюку Миколі Миколайовичу право підписувати листи, довідки, користуватися ЕЦП для подання електронної звітності, в тому числі підписувати електронні бухгалтерські та фінансові документи.
Відповідно до частини першої статті 203 ЦК України зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам.
Згідно із частиною першою статті 215 ЦК України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частиною першою статті 203 цього Кодексу.
Частиною третьою статті 215 ЦК України передбачено, що якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин).
На момент проведення закупівлі Замовнику не було відомо про те, чи були документи, які зазначені у вимозі, визнані недійсними уповноваженими органами.
Оскільки вказані документи були дійсними Замовник не мав права не брати їх до розгляду та відхиляти тендерну пропозицію учасника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Гуманітарним відділом Баранівської міської ради Висновок про результати моніторингу закупівлі розглянуто. На виконання вимог ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо аргументовані заперечення до висновку та інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Вимоги до подання податкової звітності та звіту з праці встановлені окремими нормативними актами. Так, відповідно до п. 48.5 Податкового кодексу України, податкова декларація повинна бути підписана: ● керівником платника податків або уповноваженою особою, а також особою, яка відповідає за ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації до контролюючого органу. У разі ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації безпосередньо керівником платника податку така податкова декларація підписується таким керівником. Достатнім підтвердженням справжності документа податкової звітності є наявність оригіналу підпису уповноваженої особи на документі у паперовій формі або наявність накладеного на електронний документ кваліфікованого електронного підпису чи печатки платника податку; ● фізичною особою - платником податків або його представником. Згідно з ч. першою ст. 65 Господарського кодексу України управління підприємством здійснюється відповідно до його установчих документів на основі поєднання прав власника щодо господарського використання свого майна і участі в управлінні трудового колективу. Власник здійснює свої права щодо управління підприємством безпосередньо або через уповноважені ним органи відповідно до статуту підприємства чи інших установчих документів. Отже, уповноваженою особою юридичної особи, яка має право підпису податкової звітності, є особа, визначена установчими документами юридичної особи. Статутом ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» не передбачено наявності посади виконуючого обов’язки директора. Тимчасове виконання обов'язків керівника юридичної особи, ухвалюється власником юридичної особи, має тимчасовий характер, оплата праці такого в. о. визначається у відповідному рішенні (наказі, рішенні загальних зборів) або відповідно до посадового окладу, який передбачений локальними актами. Якщо ні статут, ні трудовий договір не передбачають можливості передачі повноважень за відсутності керівника іншій особі, то для підтвердження повноважень провадження господарської та фінансової діяльності підприємства цьому працівнику директор або збори учасників можуть оформити довіреність на здійснення управлінських функцій згідно з вимогами ст. 246 Цивільного кодексу. При цьому ст. 1003 цього Кодексу передбачено, що в довіреності мають бути чітко визначені юридичні дії, які повинен здійснити повірений, а в нашому випадку – виконуючий обов'язки керівника. Така довіреність була надана Гуманітарному відділу Баранівської міської ради перед підписанням договору про закупівлю робіт. Варто зауважити, що додатком 1 до тендерної документації передбачено, що з метою своєчасного виконання всього об’єму робіт на об’єкті учасник повинен мати в штаті не менше 40 осіб. Наявність працівників підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за ІІІ квартал 2023 року або Звітом із праці за ІІІ квартал 2023 року, або жовтень 2023 року. Крім того, Обсяг чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) учасника за 2022 рік повинен становити не менше розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2022 рік підтверджується наступними документами: - Балансом підприємства (форма № 1); - Звітом про фінансові результати (форма №2); - Звітом про рух грошових коштів (форма №3). У разі, якщо учасник є суб’єктом малого підприємництва, для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник надає: - Фінансові звіти суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м); - АБО Спрощеного фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма №1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс). Для Учасників – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за останній звітний період (проміжний). (форма № 1); або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за останній звітний період (проміжний), якщо Учасник платник єдиного податку. *- зазначені вище документи надаються з відміткою про отримання органом статистики або квитанцією №2 у разі подання електронної звітності. ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції надано належним чином завірені копії звіту з праці за жовтень 2023 року та фінансової звітності за 2022 рік. При цьому, умовами тендерної документації не було встановлено жодних вимог щодо таких документів, в тому числі щодо того, яка посадова особа учасника має їх підписувати. Крім того, відповідно до нотаріально посвідченої довіреності від 27.09.2023 ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ», в особі директора Боднюка Анатолія Володимировича надало Гекалюку Миколі Миколайовичу право підписувати листи, довідки, користуватися ЕЦП для подання електронної звітності, в тому числі підписувати електронні бухгалтерські та фінансові документи. Відповідно до частини першої статті 203 ЦК України зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. Згідно із частиною першою статті 215 ЦК України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частиною першою статті 203 цього Кодексу. Частиною третьою статті 215 ЦК України передбачено, що якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин). На момент проведення закупівлі Замовнику не було відомо про те, чи були документи, які зазначені у висновку, визнані недійсними уповноваженими органами. Оскільки вказані документи були дійсними Замовник не мав права не брати їх до розгляду та відхиляти тендерну пропозицію учасника. У зв’язку із чим, вважаємо, що в діях уповноваженої особи відсутній склад дисциплінарного проступку, а тому вона не підлягає притягненню до відповідальності.
2024-03-18 10:39:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.)
Оскарження в суді
Опис: | 25.03.2024 року оскаржено висновок до суду. |
Дата публікації: | 26 березня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 240/5933/24 |
Дата відкриття провадження: | 01 квітня 2024 |
Документи:
01 квітня 2024 15:42
|
Електронний підпис |
26 березня 2024 10:50
|
Електронний підпис |
26 березня 2024 10:48
|
б_н_2024-03-25_147e8cbd376463d8e0631406030aff28.zip |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 грудня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" |
18 851 952,00
UAH з ПДВ
|
18 851 952,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" #39871335 |
Переможець |
18 851 952,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2023 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2025 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
10 жовтня 2024 16:58
|
ДУ 4 до дог 476.pdf | зміни до договору |
10 жовтня 2024 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2024 15:24
|
ДУ 3 до дог 476.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2024 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2024 13:53
|
ду 2 до дог 476.pdf | зміни до договору |
15 травня 2024 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2024 11:55
|
ду 1 до дог 476.pdf | зміни до договору |
20 березня 2024 11:54
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2023 11:00
|
Дог 476.pdf | укладений |
15 грудня 2023 10:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч. 1 ст. 651, ст. 654 Цивільного кодексу України, п. 13.2. розділу 13. «Порядок внесення змін та розірвання договору» ДОГОВОРУ № 62/476 про закупівлю робіт від 15.12.2023 року по об’єкту: «Капітальний ремонт (ремонтні роботи з усунення аварій) Баранівського ліцею № 2 ім.О.Сябрук Баранівської міської ради за адресою: Житомирська область, Звягельський район, м. Баранівка, вул. Звягельська, 17» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), Сторони дійшли згоди: Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору викласти в новій редакції, Додаток № 3 «План фінансування будівництва» до Договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 62/476 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч. 1 ст. 651, ст. 654 Цивільного кодексу України, п. 13.2. розділу 13 Договору сторони дійшли згоди викласти в новій редакції Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору та Додаток №3 «План фінансування будівництва» |
Номер договору про закупівлю: | 62/476 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з завершенням виконання робіт та зменшенням загальної суми договору на 26 359,20 грн. по об’єкту об’єкту: «Капітальний ремонт (ремонтні роботи з усунення аварій) Баранівського ліцею № 2 ім.О.Сябрук Баранівської міської ради за адресою: Житомирська область, Звягельський район, м. Баранівка, вул. Звягельська, 17» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), та згідно пп.1.3; 3.2; 3.5; 13.2; 13.6 п. 2) покращення предмету закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 62/476 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження виконання робіт по жовтень 2024 року |
Номер договору про закупівлю: | 62/476 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |