Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "МИКОЛАЇВСЬКИЙ ПУНКТ ТИМЧАСОВОГО ПЕРЕБУВАННЯ ІНОЗЕМЦІВ ТА ОСІБ БЕЗ ГРОМАДЯНСТВА, ЯКІ НЕЗАКОННО ПЕРЕБУВАЮТЬ В УКРАЇНІ, ДМС" |
Код ЄДРПОУ: | 40121316 |
Місцезнаходження: | 56525, Україна , Миколаївська обл., с. Мартинівське, вул. Європейська, 1 |
Контактна особа: |
Ольга Плохотна +380954640539 plokhotna@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2023 14:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 6 675 840,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 379,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих Виконавцем Послуг здійснюється Замовником щомісяця шляхом перерахування коштів в національній валюті України в безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами Акта наданих Послуг за відповідний розрахунковий період, яким є 1 (один) календарний місяць | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2023 14:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2023 14:16 |
ТД ВТ з Особливостями ОХОРОННІ ПОСЛУГИ.docx | |
23 листопада 2023 14:16 |
Додаток1 до ТД (Проект договору).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-22-000081 ● fb77b7392cf743429ee01aa117a3e2d4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2024 23:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.01.2024 № 7
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 22.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.01.2024 № 7
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
21. UA-2023-11-23-010807-a 23.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-26 14:08:20
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «код ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги - послуги з охорони публічної безпеки і порядку на території ДУ "Миколаївський пункт тимчасового перебування" по вулиці Європейська будинок 1, селище Мартинівське Вознесенського району Миколаївської області» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-23-010807-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Згідно Тендерній документації Розділ VII. « Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» п. 2.4 Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації, а саме копій документів про проходження медогляду персоналом охорони учасників, інформація про яких вказана у довідці, складеній відповідно до Додатку 2, для надання послуг, що є предметом закупівлі; виданих не раніше одного року відносно дати розкриття тендерних пропозицій.
Зазначаємо той факт, що в складі тендерної пропозиції Учасником відсутні медичні довідки про проходження попереднього медичного огляду на Майбороду В.О. та Копієвського В.С., які є дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій.
З огляду на викладене просимо пояснити:
- Чому Замовник під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі не виявив невідповідності в інформації та/або документах, не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, визначено Учасника Управління поліції охорони в Миколаївській області переможцем торгів, тоді як зазначений Учасник у складі тендерної пропозиції не надав документів, які вимагаються Замовником від Учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону, визначені в Тендерній документації?
4. Чому згідно з пунктом 17 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації на закупівлю робіт Замовником не зазначено такі відомості як прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса Теняни Апонової, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками? Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 07.12.2023р. № 221 підписаний Т. Апоновой особисто. Також в розділах «Протокол розкриття» та в «Повідомлення про намір укласти договір» накладений саме її електронний підпис.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-30 15:59:41
Пояснення згідно запиту
Щодо першого питання
Закупівля послуг з охорони публічної безпеки і порядну на території ДУ «Миколаївський пункт тимчасового перебування» по вулиці Європейська будинок 1, селище Мартинівське Вознесенського району Миколаївської області була здійснена згідно п.14 Особливостей на підставі планової потреби наступного року, бюджетного запиту на 2024 рік і доповідної записки начальника відділу охорони та супроводження Войченко Ігоря №762/04-55 (додається)
Відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» однією із основних функцій Уповноваженого органу є розроблення і затвердження нормативно-правових актів, необхідних для виконання цього Закону та регулювання державної політики у сфері закупівель.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 одним із методів визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі є:
- метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
З метою ефективного та прозорого здійснення закупівлі за предметом код ДК 021:2015 79710000-4 «Охоронні послуги» - послуги з охорони публічної безпеки і порядку на території ДУ "Миколаївський пункт тимчасового перебування" по вулиці Європейська будинок 1, селище Мартинівське Вознесенського району Миколаївської області нами було розглянуто три комерційні пропозиції потенційних учасників, а саме:
1. ДП «УПРАВЛІННЯ ВОХОР» - 199,00 грн. за одну годину надання послуг одним охоронником;
2. ТОВ «ВІКІНГ ЛЮКС» - 200,00 грн. за одну годину надання послуг одним охоронником;
3. УПО в Миколаївській області – 189,99 грн. за одну годину надання послуг одним охоронником.
Пропозиції додаються.
Таким чином, вартість однієї години охоронних послуг визначена за результатами порівняння комерційних пропозицій потенційних учасників та становить 190,00 грн. з ПДВ., що на рік складає 6675840,00 грн (190,00 х 24 год. Х 366 дн. х 4 чол.)
Потреба в послугах охорони:
- 2 (два) цілодобових постів; на постах повинно перебувати 2 охоронці.
- охорона публічної безпеки і порядку на території ДУ «Миколаївський пункт тимчасового перебування», розташованого за адресою: Миколаївська обл., Вознесенський р.-н, с.Мартинівське, вул. Європейська, б. 1.
Послуги повинні надаватися щоденно 24 (двадцять чотири) години на добу. Вахтовий метод охорони забороняється. Строк надання послуг: з 01.01.2024-31.12.2024 р.
Охорона об’єкта має здійснюватись на посту охорони, розташування якого визначено згідно з план-схемою охоронюваного об’єкта, який буде затверджено при укладанні договору.
Чергування працівника охорони на території об’єкту здійснюється згідно з план-схемою охоронюваного об’єкта та схемою поетажного обходу за встановленим маршрутом, що будуть затверджені при укладанні договору.
Учасник повинен забезпечити 2 (два) цілодобових постів охорони, у тому числі у святкові та вихідні дні. На постах повинно перебувати 2 охоронці. Учасник повинен забезпечити забезпечення послуги з охорони публічної безпеки і порядку на території об’єкта Замовника.
Щодо другого питання
ДУ «Миколаївський пункт тимчасового перебування" не має власного веб-сайту. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі https://dmsu.gov.ua/diyalnist/mtz/mykolaiv.html.
Щодо третього питання
Згідно п 2.4. розділу VII Тендерної документації учасник повинен надати копії медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього (періодичного) психіатричних оглядів і копії сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду персоналом охорони учасника, інформація про яких вказана у довідці, складеній відповідно до Додатку 2, для надання послуг, що є предметом закупівлі (які є дійсними* на дату розкриття тендерних пропозицій).
Копії медичних довідок і копії сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду були надані на весь персонал охорони учасника , в тому числі
- Майборода В.О.: психологічний огляд - 04.09.2023 року (ст. 100 тендерної пропозиції), наркологічний огляд - сертифікат дійсний до 26.10.2024 року ( ст. 147 тендерної пропозиції);
-Копієвський В.С.: психологічний огляд – 12.09.2023 року (ст. 109 тендерної пропозиції), наркологічний огляд - сертифікат дійсний до 21.10.2024 року ( ст. 146 тендерної пропозиції);
А згідно 2.5. розділу VII Тендерної документації учасник повинен надати копії документів про проходження медогляду персоналом охорони учасника, інформація про яких вказана у довідці, складеній відповідно до Додатку 2, для надання послуг, що є предметом закупівлі; виданих не раніше одного року відносно дати розкриття тендерних пропозицій.
Копії документів про проходження медоглялу надано на весь персонал охорони учасника, у тому числі:
- Майборода В.О. – медична довідка про проходження медогляду видана 07.09.2023 року (ст. 117 тендерної пропозиції),
- Копієвський В.С.. – медична довідка про проходження медогляду видана 04.09.2023 року (ст. 116 тендерної пропозиції),
Замовник під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі не виявив невідповідності в інформації та/або документах. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель не розміщувалось через відсутність підстав. Всі документи, які вимагаються Замовником від Учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону, визначені в Тендерній документації і були надані в повному об’ємі.
Щодо четвертого питання
Процедура закупівлі була оголошена уповноваженою особою Плохотною Ольгою 23.11.2023 року. В період внесення уточнень до тендерної пропозиції , надходження запитань від учасників та відповідей на них та оскарження умов тендеру перебувала на роботі та мала можливість надавати відповіді на запитання та претензії учасників. Тому Плохотна Ольга в тендерній документації і була уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками. З 04.12 2023р по 09.12 2023 року Пложотна Ольга перебувала у відпустці згідно наказу №30-в від 16.11.2023 року ( додається). Згідно наказу №33 від 31.12.2021 року додається) на період відсутності уповноваженої особи (відпустка, лікарняний, відрядження) її функції тимчасово виконує юрисконсульт І категорії Апонова Тетяна. Тому протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 07.12.2023р. № 221 підписаний Тетяною Апоновою особисто.
- Розрахунок потреби в коштах на 2024 рік.pdf
- Доповідна записка №762-04-55 від 23.11.23.pdf
- Комерційна пропозиція ВІКІНГ ЛЮКС.pdf
- Комерційна пропозиція ДП УПРАВЛІННЯ ВОХОР.pdf
- комерційна пропозиція УПО в Миколаївській області.pdf
- Наказ №33 від 31.12.2021р.pdf
- Наказ №30-в від 16.11.23.pdf
- Електронний підпис
- Комерційна пропозиція ВІКІНГ ЛЮКС.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-02 10:17:55
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «код ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги - послуги з охорони публічної безпеки і порядку на території ДУ "Миколаївський пункт тимчасового перебування" по вулиці Європейська будинок 1, селище Мартинівське Вознесенського району Миколаївської області» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-23-010807-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
На підставі яких документів (наказів, розпоряджень) Ольга Плохотна є уповноваженою особою з закупівель в Prozorro та відповідальна за організацію та проведення закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-05 10:01:38
Пояснення по питанню щодо правомірності прийняття рішень
Згідно наказу державної установи «Миколаївський пункт тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні, ДМС» №33 від 31.12.2021 року на Плохотну Ольгу покладено функції уповноваженої особи з проведення закупівель та визначено її відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель з 1.01.2022 року.(Наказ №33 від 31.12.2021 року додається).
Крім того, Плохотна Ольга успішно підтвердила свій рівень володіння необхідними (базовими ) знаннями у сфері публічних закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу, що підтверджено сертифікатом (додається).
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-02-15 12:43:17
Щодо роз’яснення змісту висновку та зобов’язань, визначених у висновку за результами моніторингу закупівлі
Просимо дати роз’яснення, чому тендерна пропозиція Управлінні поліції охорони в Миколаївській області не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.
Згідно 2.5. розділу VII Тендерної документації учасник повинен надати копії документів про проходження медогляду персоналом охорони учасника, інформація про яких вказана у довідці, складеній відповідно до Додатку 2, для надання послуг, що є предметом закупівлі; виданих не раніше одного року відносно дати розкриття тендерних пропозицій.
Учасником надані копії документів про проходження медогляду:
Майборода В.О. – медична довідка про проходження медогляду видана 07.09.2023 року (ст. 117 тендерної пропозиції) - не раніше одного року відносно дати розкриття тендерних пропозицій ( станом на 1.12.2023р - пройшло 85 днів з дати видачі довідки)
Копієвський В.С.. – медична довідка про проходження медогляду видана 04.09.2023 року (ст. 116 тендерної пропозиції) – не раніше одного року відносно дати розкриття тендерних пропозицій ( станом на 1.12.2013 року - пройшло 88 днів з дати видачі довідки).
В тендерній документації відсутня вимога, що ці довідки повинні бути дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій).
Таким чином , учасником виконана вимога надати медичні довідки, які видані не раніше одного року.
Не зрозумілим є абзац висновку: «Однак, зазначене не спростовує факт порушення, оскільки у складі тендерної пропозиції Управління поліції охорони в Миколаївській області вищезазначений договір оренди техніки відсутній, а Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, не містить інформацію про наявність вищезазначених машин та механізмів» .
Просимо пояснити його зміст. Що саме відсутнє у тендерній пропозиції на вимогу, зазначену у тендерній документації з посиланням на пункт ТД.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2024-02-20 23:04:44
На виконання Запиту до Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України від 15.02.2024р. надання пояснення
Надаємо пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі «код ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги - послуги з охорони публічної безпеки і порядку на території ДУ "Миколаївський пункт тимчасового перебування" по вулиці Європейська будинок 1, селище Мартинівське Вознесенського району Миколаївської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-23-010807-a)
Відповідно до Тендерної документації від 23.11.2023 розділом VII «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» пункту 2 підпункту 2.5 Замовник встановив вимогу про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Замовник просить надати копії документів про проходження медогляду персоналом охорони, інформація про яких вказана у довідці, складеній відповідно до Додатку 2, для надання послуг, що є предметом закупівлі; виданих не раніше одного року відносно дати розкриття тендерних пропозицій.
На підтвердження інформації Учаснику необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії документів про проходження медогляду персоналом охорони. Учасник у складі пропозиції надав довідку на поліцейського Копієвського Василя Сергійовича про проходження попереднього медичного огляду. Дана медична довідка видана за підписом голови комісії Грибкової Н.О. і дійсна з 04.09.2023 до 04.09.2023. Також видана медична довідка про проходження попереднього медичного огляду на поліцейського Майбороди Валентина Олеговича за підписом голови комісії Грибкової Н.О. і дійсна з 07.09.2023.по 07.09.2023.
В наданих довідках, що характеризують стан здоров’я особи, передбачений кінцевий термін дії. В довідках, де зазначається придатність особи до служби, вказана дата до якої дійсні дані довідки. І це термін дії довідки у поліцейського Копієвського В.С. до 04.09.2023р. а у поліцейського Майбороди В.О. до 07.09.2023р. Хочу звернути увагу, що згідно «Довідки працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» всі інші вказані в довідці поліцейські мають медогляд дійсний на дату розкриття тендерних пропозицій.
Згідно тендерної документації розділу VII «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» розділу 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пункту 2.5 Замовник вимагає надання копій документів про проходження медогляду персоналом охорони учасника, інформація про яких вказана у довідці, складеній відповідно до Додатку 2, для надання послуг, що є предметом закупівлі; виданих не раніше одного року відносно дати розкриття тендерних пропозицій (які є дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій). Пропозиція подана 01.12.2023, тобто довідки не чинні на дату подання пропозиції.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника Управління поліції охорони в Миколаївській області не відповідала вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню, відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону . Однак, на порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника Управління поліції охорони в Миколаївській області визначив його переможцем та уклав з ним Договір.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення щодо висновку
2024-02-20 17:45:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Згідно додаткової угоди № 1 до договору № 445 від 18.12.2023р. сторони дійшли взаємної згоди про дострокове розірвання Договору.
2024-09-04 12:11:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 грудня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
6 675 488,64
UAH з ПДВ
|
6 675 488,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ #40109016 |
Переможець |
6 675 488,64
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2023 17:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2024 15:57
|
Додаткова угода №1 від 21.02.2023 року.pdf | укладений |
21 лютого 2024 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2023 15:20
|
Договір №445.pdf | укладений |
18 грудня 2023 15:19
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 18 грудня 2023 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
947 670,12
UAH (в тому числі ПДВ 157 945,02 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Висновок по результатам моніторингу UА-М-2024-01-22-000081 |