Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З БЛАГОУСТРОЮ, ВІДБУДОВИ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04058516 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН КОНСТИТУЦІЇ, будинок 7 |
Контактна особа: |
Саріогло Станіслав 0577252879 zakupivli.dbvr1@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 червня 2024 09:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 902 231,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 511,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: застава. Розмір забезпечення складає 5 % вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Отримувач: Департамент з благоустрою, відбудови та реконструкції Харківської міської ради ЄДРПОУ: 04058516 61003, Харківська обл., м. Харків, майдан Конституції, будинок 7 Розрахунковий рахунок: UA748201720355109005000032463 Державна казначейська служба України, м. Київ Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по вул. Героїв Праці, 37-А в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація); без ПДВ. Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування застави, яке завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш., та надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції учасникам обов’язково надається гарантійний лист про те, що вони мають фінансову спроможність перерахувати забезпечення виконання договору в повному обсязі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з бюджету Харківської міської територіальної громади в межах відповідних бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 червня 2024 09:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 червня 2024 09:44 |
Тендерна документація.docx | |
21 червня 2024 09:44 |
Додаток № 1.doc | |
21 червня 2024 09:44 |
Додаток № 2.docx | |
21 червня 2024 09:44 |
Додаток № 3.docx | |
21 червня 2024 09:44 |
Додаток № 4.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-22-000032 ● eda5d1a857fb4dd5a2fe3440919047ce
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2024 19:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.07.2024 № 114
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 22.07.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.07.2024 № 114
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2024-06-21-001201-a 21.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-23 15:29:56
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по вул. Героїв Праці, 37-А в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і рес-таврація), за адресою: 61129, Україна, Харківська область, місто Харків, Салтівський район, вулиця Героїв Праці, 37-А, згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 3 902 231,00 гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-21-001201-a) та від-повідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від по-тенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних ха-рактеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювали Ви на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде до-ступна для перегляду.
3. Згідно вимог пп.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» п.3.1 «Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 3 до ТД Замовника, Учасник надає в складі тендерної пропозиції за встановленою формою Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Згідно з наданою в ТП Учасника ДОВІДКОЮ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД, відсутні дані щодо зварювальника (файл:"Довідка про наявність працівників.pdf") для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі. Проте, згідно ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ, до наявності обладнання (автотранспорт, будівельні машини і механізми) необхідного для виконання робіт включено Установку для зварювання ручного дугового (постійного струму) (орендоване).
Враховуючи вищевикладене, необхідно пояснити, яким чином виконано учасником вимогу ТД щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в частині підтвердження наявності зварювальника.
Установлення арматури окремими стрижнями з вязанням вузлів зєд-нань в плити покриття і перекриття (Додаток 1 до ТД) передбачено використання трансформатора зварювання і апарату для газового зварювання.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в по-ясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) пи-тання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-26 13:01:30
Пояснення стосовно процедури закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по вул. Героїв Праці, 37-А в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) надаємо пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по вул. Героїв Праці, 37-А в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)
Щодо першого питання запиту повідомляємо про таке:
Керуючись діючими нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель, очікувана вартість закупівлі робіт, які є предметом закупівлі, а саме: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по вул. Героїв Праці, 37-А в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація), технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по вул. Героїв Праці, 37-А в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація визначені, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
Експертною організацією проведено експертизу кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по вул. Героїв Праці, 37-А в м. Харків за результатами якої отримано експертний звіт (Позитивний) від 09.11.2023 № 21-0267/01-23, який було створено в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (роздрукована копія експертного звіту додається), ознайомитися можна за посиланням:
https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3232207845042685083/optype=6
Щодо другого питання запиту повідомляємо про таке:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті Харківської міської ради опубліковане обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по вул. Героїв Праці, 37-А в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) та його очікуваної вартості, ознайомитися можна за посиланням:
https://www.city.kharkiv.ua/uk/document/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-ta-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-71377.html
Щодо третього питання запиту повідомляємо про таке:
Зазначений у п. 31 Додатку № 1 до тендерної документації «Технічне завдання щодо предмета закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по вул. Героїв Праці, 37-А в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)» вид робіт «Установлення арматури окремими стрижнями з в`язанням вузлів з`єднань в плити покриття і перекриття» передбачає виконання робіт саме способом зв’язування арматури, який не потребує застосування зварювального апарату для його реалізації. В свою чергу, застосування зварювального апарату, зазначеного у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 04.07.2024 р. б/н можливо для реалізації неосновних допоміжних робіт (різка арматури тощо) працівниками виробничих спеціальностей, зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід від 04.07.2024 р. б/н.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про вжиття заходів щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель 22 липня 2024 року Північно-східним офісом Держаудитслужби (надалі за текстом – Держаудитслужба) розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по вул. Героїв Праці, 37-А в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-21-001201-a). У передбачені чинним законодавством строки, Замовником було надано пояснення на запит Держаудитслужби на надання пояснення. 12.08.2024 року за результатами моніторингу Держаудитслужбою складено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-21-001201-a. З метою виконання вимог чинного законодавства, Замовником проведено відповідні роз’яснювальні роботи з метою удосконалення роботи у сфері публічних закупівель. При проведенні закупівель, в тому числі під час складання тендерної документації, укладення договору, Замовником здійснюються заходи направлені на недопущення будь-яких порушень чинного законодавства З огляду на вищевикладене, Замовником повністю та у визначений Висновком спосіб та термін виконано зобов’язання Держаудитслужби та оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію, що свідчить про вжиття відповідних заходів.
2024-08-19 17:55:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 липня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТТО" |
3 451 243,20
UAH з ПДВ
|
3 451 243,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТТО" #33900517 |
Переможець |
3 451 243,20
UAH з ПДВ
|
09 липня 2024 09:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2024 16:41
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2024 16:38
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2024 16:29
|
Договір № 722-24-АВР.pdf | укладений |
23 липня 2024 16:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода) про наступне: 1. Сторони дійшли згоди зменшити обсяг робіт за Договором, відповідно і ціну Договору та внести наступні зміни до Договору: 1.1. Викласти в новій редакції пункт 1.1. розділу 1. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» Договору: «1.1. Підрядник зобов’язується у 2024 році виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник прийняти та оплатити такі роботи.». 1.2. Викласти в новій редакції пункт 3.1 розділу 3. «ЦІНА ДОГОВОРУ» Договору: «3.1 Ціна цього Договору становить 2 882 634 грн. 00 коп. (два мільйони вісімсот вісімдесят дві тисячі шістсот тридцять чотири гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ (20%) – 480 439 грн. 00 коп.». 1.3. Викласти в новій редакції пункт 3.7. розділу 3. «ЦІНА ДОГОВОРУ» Договору: «3.7. Фінансування робіт за даним Договором у 2024 році здійснюється за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади та складає: 2 882 634 грн. 00 коп. (два мільйони вісімсот вісімдесят дві тисячі шістсот тридцять чотири гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ (20%) – 480 439 грн. 00 коп.». 1.4. Викласти в новій редакції пункт 5.1. розділу 5. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» Договору: «5.1. Строк виконання робіт: до 17.09.2024 р. Період виконання робіт: 22.07.2024 р. – 17.09.2024 р.». 1.5. Викласти в новій редакції пункт 11.1. розділу 11. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» Договору: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладання та діє до 15.11.2024 року, в частині розрахунків – до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.». 1.6. Викласти в новій редакції наступні додатки до Договору: План фінансування робіт (Додаток № 1), Календарний графік виконання робіт (Додаток № 2), Договірну ціну. |
Номер договору про закупівлю: | 722/24-АВР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |