Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (технічне обслуговування пожежної сигналізації)
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2020-06-02-002360-b ● 5cfba57625934d8193d68e6991ac145b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 25680639 |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Професора Підвисоцького, будинок 4А |
Контактна особа: |
Бондар Євген Юрійович 380445216485 plankmkl12@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2020 10:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2020 15:23 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (технічне обслуговування пожежної сигналізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 червня 2020 12:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 червня 2020 10:59 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наувчання
Дата подання: 04 червня 2020 13:40
Дата відповіді: 05 червня 2020 10:23
Добрий день. Відповідно до п.2. Додатку 2 до ТД учасник надає Копії документів (сертифікатів, листів тощо ), які підтверджують, що виконавці робіт пройшли навчання від виробника(-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або від офіційно уповноваженого представника (-ів)) протипожежного обладнання щодо технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та керування евакуюванням. Від якого виробника і виробника чого? Тендер на технічне обслуговування. Роз'ясныть детальніше.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання. В тендерній документації даної процедури закупівлі чітко прописано, що при відсутності в Учасника документа на ту чи іншу вимогу Замовника то ним надається інформаційна довідка у довільній формі що до відсутності зазначених документів або подаються аналогічні документи з пояснювальною запискою стосовно надання таких документів. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник піклується про безпеку, в першу чергу, пацієнтів різного мобільного стану та обслуговуючого персоналу, тому для Замовника дуже важливо вибрати виконавця робіт та послуг висококваліфікованого, з великим досвідом на ринку надання таких послуг, а також та на те, що Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі», в ст. 22 якого сказано, що тендерна документація може містити іншу інформацію та вимоги і. т.д., яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник вважає, що дана вимога не є дискримінаційною.
Замовник вважає, що дана вимога не є дискримінаційною.
Термін надання послуг
Дата подання: 04 червня 2020 14:41
Дата відповіді: 05 червня 2020 10:23
Добрий день. Який термін надання послуг.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання. В п. 4.4 розділу «Загальні положення» тендерної документації чітко написано:
4.4
строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)
червень-грудень 2020 р.
4.4
строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)
червень-грудень 2020 р.
навчання у виробника
Дата подання: 04 червня 2020 15:51
Дата відповіді: 05 червня 2020 10:22
Чим обгрунтовується проходження навчання у виробника обладнання ( Копії документів (сертифікатів, листів тощо ), які підтверджують, що виконавці робіт пройшли навчання від виробника(-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або від офіційно уповноваженого представника (-ів)) протипожежного обладнання щодо технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та керування евакуюванням). Відповідно ліцензійних умов дана вимога відсутня.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання. В тендерній документації даної процедури закупівлі чітко прописано, що при відсутності в Учасника документа на ту чи іншу вимогу Замовника то ним надається інформаційна довідка у довільній формі що до відсутності зазначених документів або подаються аналогічні документи з пояснювальною запискою стосовно надання таких документів. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник піклується про безпеку, в першу чергу, пацієнтів різного мобільного стану та обслуговуючого персоналу, тому для Замовника дуже важливо вибрати виконавця робіт та послуг висококваліфікованого, з великим досвідом на ринку надання таких послуг, а також та на те, що Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі», в ст. 22 якого сказано, що тендерна документація може містити іншу інформацію та вимоги і. т.д., яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник вважає, що дана вимога не є дискримінаційною.
Замовник вважає, що дана вимога не є дискримінаційною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2020 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СМП-Вогнезахист" |
799 634,99
UAH з ПДВ
|
799 634,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа - підприємець Черепанський Петро Леонович |
895 587,00
UAH з ПДВ
|
895 587,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АПС-Кривий Ріг" |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СМП-Вогнезахист" #38760116 |
Відхилено |
799 634,99
UAH з ПДВ
|
24 червня 2020 17:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 червня 2020 16:30
|
Фізична особа - підприємець Черепанський Петро Леонович #1620619015 |
Переможець |
895 587,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2020 15:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 червня 2020 12:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2020 15:36
|
Додаток до ДУ № 2.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2020 15:01
|
ДУ № 2 від 14.12.20. до Договору № 598 від 20.07.20..pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2020 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2020 14:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 липня 2020 10:36
|
Додаткова угода №1 до договору №598.pdf | зміни до договору |
22 липня 2020 17:19
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2020 14:33
|
Договір №598 пожежна сигналізація.pdf | укладений |
21 липня 2020 14:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 598 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 598 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |