Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги по знесенню, обрізці дерев та видаленню пнів
Очікувана вартість
2 872 800,00 UAH
UA-2021-04-20-008028-a ● 5ce3fc96f28447c68445327bf3e5682b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлового господарства Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34849090 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна, 59, каб.503 |
Контактна особа: |
Гречанюк Сергій Олександрович 380432595251 dzgvmr2020@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 квітня 2021 14:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 11 травня 2021 12:42 |
Очікувана вартість: | 2 872 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,01% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по знесенню, обрізці дерев та видаленню пнів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, прибудинкові території Вінницької міської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2021 15:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2021 15:30 |
Перелік змін.docx | |
29 квітня 2021 15:30 |
ДОДАТОК 4 Проект Договору.docx | |
29 квітня 2021 15:30 |
ДОДАТОК 3 Технічні вимоги.doc | |
29 квітня 2021 15:30 |
ДОДАТОК 2 Перелік документів.doc | |
29 квітня 2021 15:29 |
Тендерна документація.doc | |
20 квітня 2021 14:39 |
ДОДАТОК 1 Тендерна пропозиція.docx |
29 квітня 2021 15:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 квітня 2021 15:30 |
Перелік змін.docx
|
|||
29 квітня 2021 15:30 |
ДОДАТОК 4 Проект Договору.docx
|
|||
29 квітня 2021 15:30 |
ДОДАТОК 3 Технічні вимоги.doc
|
|||
29 квітня 2021 15:30 |
ДОДАТОК 2 Перелік документів.doc
|
|||
29 квітня 2021 15:29 |
Тендерна документація.doc
|
|||
20 квітня 2021 14:39 |
ДОДАТОК 1 Тендерна пропозиція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Утилізція
Дата подання: 22 квітня 2021 19:56
Дата відповіді: 26 квітня 2021 18:16
Доброго дня!
Тендерна документація містить зокрема наступну вимогу, щодо подання у складі пропозиції учасниками:
- довідка, складена у довільній формі, з інформацією про територію, на якій буде здійснюватись утилізація деревини та гілля, з підтверджуючими документами про право користування земельною ділянкою (копія документу про власність або оренду, у разі якщо земельна ділянка в оренді – то предметом договору оренди має бути передбачено право орендаря на використання ділянки для утилізації деревини та гілля); також в довідці необхідно зазначити інформацію про те, яким чином буде здійснюватись утилізація деревини та гілля.
Надайте будь-ласка роз'яснення щодо цільового призначенння території, на якій, відповідно до чинного законодавтва України суб'єкт господарювання має право здійснювати утилізацію відходів? Саме цікавить, приклади видів територій (сміттєзвалище, виробничий майданчик, база тощо). Що мається на увазі під терміном "утилізація деревини та гілля". Відповідно до ЗУ "Про відходи" такою діяльностю могуть займатися лише спеціалізовані підпримства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Питання щодо утилізації деревини Замовник приймає в межах положень, які викладені в Правилах утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006р. № 105 та Правила благоустрою території Вінницької міської ОТГ.
Утилізація
Дата подання: 22 квітня 2021 20:07
Дата відповіді: 26 квітня 2021 18:16
Чи має право учасник використовувати альтернативний підхід до роботи з утилізацією деревини та гілля, врахувуючи його при поданні пропозиції? Наприклад, переробляти залишки гілля та деревини в готові деревяні вироби з метою подальшої реалізації або використовувати перероблену деревину та гілля в своїй господарській діяльності. Якщо ні, то дайте будь-ласка посилання на закон, нормативно-правовий акт або будь-який законодавчий документ, які зобовязуть підприємство саме утилізувати відходи? Якщо так, то чи може учасник на вимогу передбачену тендерною документацією: - довідка, складена у довільній формі, з інформацією про територію, на якій буде здійснюватись утилізація деревини та гілля, з підтверджуючими документами про право користування земельною ділянкою (копія документу про власність або оренду, у разі якщо земельна ділянка в оренді – то предметом договору оренди має бути передбачено право орендаря на використання ділянки для утилізації деревини та гілля); також в довідці необхідно зазначити інформацію про те, яким чином буде здійснюватись утилізація деревини та гілля
- Надати відповідний лист пояснення, щодо не подання наведений вище документів, а надати лист-пояснення із зазначенням альтернативних підходів до роботи з утилізацією деревини та гіллям?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Питання щодо утилізації деревини Замовник приймає в межах положень, які викладені в Правилах утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006р. № 105 та Правила благоустрою території Вінницької міської ОТГ.
Кошторис
Дата подання: 22 квітня 2021 20:09
Дата відповіді: 26 квітня 2021 18:15
Чи повинен на надання послуги враховувати вартість на утилізацію?
Відповідь: Так
Кошторис
Дата подання: 22 квітня 2021 20:10
Дата відповіді: 26 квітня 2021 18:15
Чи повинен кошторис на надання послуги враховувати вартість на утилізацію?
Відповідь: Так
Працівники
Дата подання: 22 квітня 2021 20:22
Дата відповіді: 26 квітня 2021 18:15
Відповідно до чинного законодаства України та умов тендерної документації: чи може вважатись працівником особа з якою підприємтво уклало цивільно-правову угоду або договір на виконання робіт фізичною особою? Відповідно до умов тендерної документації: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, підтверджується довідкою у вигляді таблиці, яка зокрема містить графи: "На даному підприємстві" та "на посаді". Тобто, це працівник трудові відносини якого з підприємством, оформлені тільки згідно Кодексу законів про працю України? Оскільки ЦКУ, не передбачено можливості врахувати в цивільно-правовій угоді або договору на виконання робіт фізичною особою - можливість отримання стажу та займати певні посади.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Визначення поняття «Працівник» відображено в пп.1.1.1. ч.1 Розділу І «Загальні положення» Тендерної документації
щодо дискримінаційних вимог
Дата подання: 25 квітня 2021 10:07
Дата відповіді: 26 квітня 2021 18:14
Просимо замовника надати пояснення чи обґрунтування вимозі відповідно до Тендерної Документації де замовник зазначає що утилізація деревини та гілля має проводитись на окремій території, яка перебуває у власності, користуванні чи в оренді.
Чи не вбачаєте ви , що дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасника якому немає необхідності мати у власності чи брати в оренду
ділянку. Якщо зрізана деревина та гілля передається установам та підприємствам для його подальшої переробки (утилізації), виробництва
вугілля, пеллет та інше ? Або передається на безоплатній основі тим хто цього потребує , котельні, установи що опалюються дровами, сільські школи, лікарні , населення тощо?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Питання щодо утилізації деревини Замовник приймає в межах положень, які викладені в Правилах утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006р. № 105
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-20-008028-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС", Код ЄДРПОУ:38394787
Дата подання: 23 квітня 2021 15:06
стосовно внесення змін до тендерної документації
Відповідно до технічних вимог ДОДАТКУ 3, а також проекту договору ДОДАТКУ 4, Тендерної документації, замовником прописана вимога де зазначено наступне: « Виконання робіт здійснювати бензомоторною пилкою за допомогою автопідіймача, з урахуванням збирання гілок та стовбура, навантаження на транспортний засіб, вивезення гілля та непридатної деревини з прибудинкової території для подальшої її утилізації.»
Враховуючи умови виконання робіт по знесенню та обрізці дерев, останні будуть виконуватися на прибудинкових територіях, де є обмежені можливості для під’їзду та використання автопідіймача, не виключено що при під'їзді, автовишкою може бути зіпсований газон або кущі, квіти або розташовані автотранспортні засоби, дитячі майданчики або лінії комунікацій єлектро та газопостачання тощо, а також там де висота роботи автовишки обмежена. також технологічно за допомогою автовежі можна видалити не всі дерева, оскільки вага відпилюваного шматка, котрий робітники в люльці можуть взяти руками - обмежена.
Виходячи з вищевикладеного, та керуючись законом України Про затвердження Правил охорони праці під час проведення робіт з видалення дерев і пеньків у населених пунктах України , «Правил охорони праці під час проведення робіт з видалення дерев і пеньків у населених пунктах України» затверджених наказом Державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 30 листопада 1995 року N 51 зі змінами, наказу № 105 Міністерства будівництва , архітектури житлово-комунального господарства України п. 9.1.15. Видалення дерев і пеньків проводиться як ручним способом, так і з використанням машин та
механізмів, вважаємо що Замовник повинен усунути невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в частині обовязкового використання автопідіймача, адже така умова може обмежувати або унеможливлювати виконання робіт по знесенню та обрізці дерев в місцях де не є можливим застосувати автопідіймач а падіння аварійних дерев та гілок може становити загрозу життю та майну мешканців, мережам , комунікаціям, тощо, що в свою чергу призведе до порушення умов договору.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи умови виконання робіт по знесенню та обрізці дерев, останні будуть виконуватися на прибудинкових територіях, де є обмежені можливості для під’їзду та використання автопідіймача, не виключено що при під'їзді, автовишкою може бути зіпсований газон або кущі, квіти або розташовані автотранспортні засоби, дитячі майданчики або лінії комунікацій єлектро та газопостачання тощо, а також там де висота роботи автовишки обмежена. також технологічно за допомогою автовежі можна видалити не всі дерева, оскільки вага відпилюваного шматка, котрий робітники в люльці можуть взяти руками - обмежена.
Виходячи з вищевикладеного, та керуючись законом України Про затвердження Правил охорони праці під час проведення робіт з видалення дерев і пеньків у населених пунктах України , «Правил охорони праці під час проведення робіт з видалення дерев і пеньків у населених пунктах України» затверджених наказом Державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 30 листопада 1995 року N 51 зі змінами, наказу № 105 Міністерства будівництва , архітектури житлово-комунального господарства України п. 9.1.15. Видалення дерев і пеньків проводиться як ручним способом, так і з використанням машин та
механізмів, вважаємо що Замовник повинен усунути невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в частині обовязкового використання автопідіймача, адже така умова може обмежувати або унеможливлювати виконання робіт по знесенню та обрізці дерев в місцях де не є можливим застосувати автопідіймач а падіння аварійних дерев та гілок може становити загрозу життю та майну мешканців, мережам , комунікаціям, тощо, що в свою чергу призведе до порушення умов договору.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2021 18:19
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити вимоги, які Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимоги до предмету закупівлі, зазначені в тендерній документації, не суперечать чинному законодавству України. А тому Замовник вважає, що Ваша вимога є безпідставною, необгрунтованою та є такою, що не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2021-04-20-008028-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС", Код ЄДРПОУ:38394787
Дата подання: 24 квітня 2021 22:23
про внесення змін в Тендерну Документацію
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII( далі Закон № 922-VIII) встановлює правові та економічні засади здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, у тому числі і принципи здійснення публічних закупівель. Під час проведення закупівель замовник і учасник беззаперечно повинні дотримуватись основоположних принципів публічних закупівель визначених законом.
Вичерпний перелік принципів передбачений статтею 5 Закону № 922-VIII, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозиції;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Одним із ключових принципів закупівель є принцип максимальної економії та ефективності. Дотримання цього принципу полягає у досягненні довгострокового результату. При закупівлі за бюджетні кошти важливо усвідомлювати не тільки необхідність економії, але й ефективність закупівлі. Відсутність зваженого підходу до формування технічних вимог може призвести до закупівлі менш якісного предмету
закупівлі, що в подальшому матиме наслідком низьку ефективність закупівлі.
Відповідно до вимог тендерної документації, а саме ДОДАТКУ 3, ДОДАТКУ 4, замовником зазначено вимогу де зазначено що утилізація деревини та гілля має проводитись на окремій території, яка перебуває у власності, користуванні чи в оренді Виконавця. Забороняється використання на прибудинкових територіях ( в.ч. прилеглих територіях) обладнання для подрібнення гілля.
Варто зазначити що заборона використовувати обладнання для подрібнення гілля суперечить Закону та Принципам здійснення публічних закупівель а саме в частині досягнення максимальної економії та ефективності. Адже саме використовування подрібнювача гілля на місці зрізки гілля і дає досягнення економії та ефективності виконання робіт, як по утилізації гілля так і прибиранню прилеглої до місця зрізки території. Крім того не зрозуміло та необґрунтовано замовником перевезення гілля на окрему територію, що відповідно до порядковості виконання робіт виглядає приблизно так ; гілля після зрізки вантажиться на великогабаритний транспорт трьома працівниками (охорона праці), далі перевозиться на окрему територію , після чого розвантажується трьома працівниками і тільки потім подрібнюється. Як вбачається з вищеописаного процесу, для вивезення приблизно 8 м. куб гілля (середній об’єм вантажного причепа) знадобиться великогабаритний вантажний транспорт з водієм, робітники не менше трьох та витрачено часу з умовою перевезення та вантажних робіт не менше 8 годин. Однак при подрібленні гілля на місці на 8 метрів кубічних знадобиться лише два робітника та дві години часу роботи подрібнювача, а об’єм гілля замість 8 метрів кубічних перетворюється на 1- 1,5 подрібленої деревинної маси. Незручностей та додаткового шуму тощо, мешканцям подрібнювач не створює адже по габаритам та шуму його можна порівняти зі звичайним мототранспортом. Куди більше в таких випадках незручностей надасть великогабаритний вантажний автомобіль чи трактор з причепом, враховуючи не лише габарити на прибудинкових територіях але ї шум двигунів та викиди в повітря. Також такий подрібнювач не створює небезпеки адже
конструктивно такий прилад має усі захисти від «випадковостей».
Також умова замовника в частині; «Утилізація деревини та гілля має проводитись на окремій території, яка перебуває у власності, користуванні чи в оренді Виконавця. Забороняється використання на прибудинкових територіях ( в.ч. прилеглих територіях) обладнання для подрібнення гілля», призводить до дискримінації учасників які у своїй пропозиції можуть надати більш вигідну пропозицію з максимальним досягненням ефективності та економії.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо Замовника притримуватись принципів закупівель в частині максимальної економії та ефективності. Внести зміни в Тендерну Документацію а саме, видалити умову: Утилізація деревини та гілля має проводитись на окремій території, яка перебуває у власності, користуванні чи в оренді Виконавця. Забороняється використання на прибудинкових територіях ( в.ч. прилеглих територіях)
обладнання для подрібнення гілля.
Розгорнути
Згорнути
Вичерпний перелік принципів передбачений статтею 5 Закону № 922-VIII, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозиції;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Одним із ключових принципів закупівель є принцип максимальної економії та ефективності. Дотримання цього принципу полягає у досягненні довгострокового результату. При закупівлі за бюджетні кошти важливо усвідомлювати не тільки необхідність економії, але й ефективність закупівлі. Відсутність зваженого підходу до формування технічних вимог може призвести до закупівлі менш якісного предмету
закупівлі, що в подальшому матиме наслідком низьку ефективність закупівлі.
Відповідно до вимог тендерної документації, а саме ДОДАТКУ 3, ДОДАТКУ 4, замовником зазначено вимогу де зазначено що утилізація деревини та гілля має проводитись на окремій території, яка перебуває у власності, користуванні чи в оренді Виконавця. Забороняється використання на прибудинкових територіях ( в.ч. прилеглих територіях) обладнання для подрібнення гілля.
Варто зазначити що заборона використовувати обладнання для подрібнення гілля суперечить Закону та Принципам здійснення публічних закупівель а саме в частині досягнення максимальної економії та ефективності. Адже саме використовування подрібнювача гілля на місці зрізки гілля і дає досягнення економії та ефективності виконання робіт, як по утилізації гілля так і прибиранню прилеглої до місця зрізки території. Крім того не зрозуміло та необґрунтовано замовником перевезення гілля на окрему територію, що відповідно до порядковості виконання робіт виглядає приблизно так ; гілля після зрізки вантажиться на великогабаритний транспорт трьома працівниками (охорона праці), далі перевозиться на окрему територію , після чого розвантажується трьома працівниками і тільки потім подрібнюється. Як вбачається з вищеописаного процесу, для вивезення приблизно 8 м. куб гілля (середній об’єм вантажного причепа) знадобиться великогабаритний вантажний транспорт з водієм, робітники не менше трьох та витрачено часу з умовою перевезення та вантажних робіт не менше 8 годин. Однак при подрібленні гілля на місці на 8 метрів кубічних знадобиться лише два робітника та дві години часу роботи подрібнювача, а об’єм гілля замість 8 метрів кубічних перетворюється на 1- 1,5 подрібленої деревинної маси. Незручностей та додаткового шуму тощо, мешканцям подрібнювач не створює адже по габаритам та шуму його можна порівняти зі звичайним мототранспортом. Куди більше в таких випадках незручностей надасть великогабаритний вантажний автомобіль чи трактор з причепом, враховуючи не лише габарити на прибудинкових територіях але ї шум двигунів та викиди в повітря. Також такий подрібнювач не створює небезпеки адже
конструктивно такий прилад має усі захисти від «випадковостей».
Також умова замовника в частині; «Утилізація деревини та гілля має проводитись на окремій території, яка перебуває у власності, користуванні чи в оренді Виконавця. Забороняється використання на прибудинкових територіях ( в.ч. прилеглих територіях) обладнання для подрібнення гілля», призводить до дискримінації учасників які у своїй пропозиції можуть надати більш вигідну пропозицію з максимальним досягненням ефективності та економії.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо Замовника притримуватись принципів закупівель в частині максимальної економії та ефективності. Внести зміни в Тендерну Документацію а саме, видалити умову: Утилізація деревини та гілля має проводитись на окремій території, яка перебуває у власності, користуванні чи в оренді Виконавця. Забороняється використання на прибудинкових територіях ( в.ч. прилеглих територіях)
обладнання для подрібнення гілля.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2021 18:18
В зв’язку з тим, що послуги, що є предметом закупівлі, будуть надаватись на прибудинкових територіях житлових масивах міста, Замовник, для дотримання Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» та користуючись ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник, маючи певний наявний досвід, що призводить до численних скарг та нарікань мешканців багатоквартирних будинків, вважає за необхідне включити до тендерної документації заборону використання на прибудинкових територіях ( в.ч. прилеглих територіях) обладнання для подрібнення гілля. А тому вважає, що Ваша вимога є безпідставною, необгрунтованою та є такою, що не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2021-04-20-008028-a.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС", Код ЄДРПОУ:38394787
Дата подання: 23 травня 2021 12:33
Щодо рішення Замовника -Протокол (рішення) No 49 про визначення переможця відкритих торгів від 21.05.2021р.
Виходячи з того що, Якщо договір оренди автомобіля укладається між юридичною особою та фізичною особою (не підприємцем) слід керуватися главою 58 НАЙМ (ОРЕНДА) ЦКУ та Відповідно до ч.2 Стаття 799 Форма договору найму транспортного засобу глава 58 НАЙМ (ОРЕНДА) ЦКУДоговір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню.
Отже Договір оренди транспортного засобу від 12.01.2018р. поданий учасником в складі Документів до пропозиції вкладених на "Кваліфікації" є нікчемним, тобто учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей/
Вважаємо рішення Замовника Протокол (рішення) No 49 про визначення переможця відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015 - 77310000-6- послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень (послуги по знесенню, обрізці дерев та видаленню пнів) від 21.05.2021р. неправомірним.
Вимагаємо:
- скасувати рішення - рішення Замовника Протокол (рішення) No 49 від 21.05.2021р. року про визначення переможцем закупівлі UA-2021-04-20-008028-a учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЯВІР-ПЛЮС"
- відхилити пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЯВІР-ПЛЮС" за причиною: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Розгорнути
Згорнути
Отже Договір оренди транспортного засобу від 12.01.2018р. поданий учасником в складі Документів до пропозиції вкладених на "Кваліфікації" є нікчемним, тобто учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей/
Вважаємо рішення Замовника Протокол (рішення) No 49 про визначення переможця відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015 - 77310000-6- послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень (послуги по знесенню, обрізці дерев та видаленню пнів) від 21.05.2021р. неправомірним.
Вимагаємо:
- скасувати рішення - рішення Замовника Протокол (рішення) No 49 від 21.05.2021р. року про визначення переможцем закупівлі UA-2021-04-20-008028-a учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЯВІР-ПЛЮС"
- відхилити пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЯВІР-ПЛЮС" за причиною: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2021 09:45
Відповідно до ч.4. ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення.
У Вашій вимозі UA-2021-04-20-008028-а.а5 від 23.05.2021р. відсутня вимога, передбачена ч.4 ст.33 Закону, а тому Замовник вважає, що дана вимога є безпідставною, необгрунтованою та є такою, що не підлягає задоволенню
У Вашій вимозі UA-2021-04-20-008028-а.а5 від 23.05.2021р. відсутня вимога, передбачена ч.4 ст.33 Закону, а тому Замовник вважає, що дана вимога є безпідставною, необгрунтованою та є такою, що не підлягає задоволенню
Номер вимоги: UA-2021-04-20-008028-a.b6
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС", Код ЄДРПОУ:38394787
Дата подання: 31 травня 2021 10:18
Щодо рішення Замовника -Протокол (рішення) No 49 про визначення переможця відкритих торгів від 21.05.2021р.
Голові тендерного комітету
Департаменту житлового господарства
Вінницької міської ради
Гречанюк С.О.
ВИМОГА № 2.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Гарант Естейтс» на підставі ч.4. статті 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» звертається до тендерного комітету Департаменту житлового господарства Вінницької міської ради з вимогою скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯВІР-ПЛЮС», яке затверджене Протоколом (рішенням) № 49 про визначення переможця відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015 – 77310000- Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень (послуги по знесенню, обрізці дерев та видаленню пнів) м. Вінниця від 21.05.2021 року.
Ми, незгодні з зазначеним вище рішенням тендерного комітету та вимагаємо надати інформацію, щодо об’єктивності розгляду тендерної пропозиції Переможця та законності прийнятого рішення, яке на нашу думку містить ознаки: упередженості, не об’єктивності та не рівного ставлення до учасників. Чим порушено наші права, як учасника процедури закупівлі та порушено вимоги ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Умова тендерної документації Документи, що надані Переможцем Наявна підстава для відхилення
Згідно умов п.1.1. Додатку 2 до тендерної документації:
наявність в Учасника орендованого автотранспорту (будівельних машин) підтверджується копіями договорів оренди транспортних засобів, з обов’язковим документальним підтвердженням наявності у іншої сторони договору транспортних засобів (копіями свідоцтв про реєстрацію (копіями технічних паспортів) транспортних засобів). Переможцем зокрема надано: Договір б/н від 15.01.2018 року предметом якого є: Самоскид-С ЗІЛ ММЗ, укладений між Переможцем та ПП "Вектор-4", термін оренди згідно договору з 15.01.18 року по 31.12.2030. Договір б/н від 12.01.2018 року предметом якого є: Самоскид-С ЗІЛ ММЗ, укладений між фізичною особою Олєшко Ю.М. та ПП "Вектор-4", термін оренди згідно договору з 15.01.18 року по 31.12.2021.
Договір оренди транспортного засобу за участю фізичної особи згідно ч.2. ст. 799 ЦКУ підлягає нотаріальному посвідченню. Отже Переможцем не підтверджено наявність орендованого автотранспорту Самоскид-С ЗІЛ ММЗ, оскільки договір оренди транспортного засобу за участю фізичної особи не посвідчений нотаріально. Отже останній договір, не є дійсним та не надає можливості Переможцю використовувати Самоскид-С ЗІЛ ММЗ
Згідно умов п.1.2. Додатку 2 до тендерної документації:
на підтвердження кваліфікації робітників, які будуть безпосередньо зайняті наданням послуг, що є предметом закупівлі, надати скан-копії документів, що надають право на виконання робіт підвищеної небезпеки. Переможцем зокрема надано: довідку вих. № 32 від 29.04.2021 р.; Посвідчення про право на виконання робіт підвищеної небезпеки працівників: Поляцько Сергій Миколайович, Бабій Климентів Леонідович, Шишков Олег Віталійович У складі пропозиції відсутні скан-копії документів, що надають право на виконання робіт підвищеної небезпеки для працівників: Мазур Сергій Іванович, Карманчук Олег Віталійович, Бабушкін Олександр Миколайович, Чубов Володимир Володимирович
Згідно умов п.5. Додатку 2 до тендерної документації:
учасниками у складі пропозиції надається: довідка, складена у довільній формі з зазначенням інформації про те, яким чином буде здійснюватись утилізація деревини та гілля, з інформацією про територію, на якій буде здійснюватись утилізація деревини та гілля, з підтверджуючими документами про право користування земельною ділянкою (копія документу про власність або оренду, у разі якщо земельна ділянка в оренді – то предметом договору оренди має бути передбачено право орендаря на використання ділянки для утилізації деревини та гілля), та іншими документами, що підтверджують інформацію, зазначену в вищевказаній довідці Переможцем зокрема надано: Довідку вих. № 54 від 29.04.2021 року, Договір № 29/12/2020 від 29.12.2020 року про надання послуг, предметом якого встановлено, що: За даним договором Виконавець протягом терміну дії договору приймає від Замовника гілки видалених дерев та непридатну деревину для утилізації (подрібнення) відповідно до умов, що визначені в договорі; Державний акт на право постійного користування землею серія ІІ-ВН № 001959; Реєстраційні картки кадастрового обліку юридичних осіб, що користуються земельними ділянками у м. Вінниці № 473/1;№ 473/2 Умовами тендерної документації не передбачено можливість подання учасниками договорів послуг утилізації (подрібнення).
Замовником вимагалось надати копію документу про власність або оренду, у разі якщо земельна ділянка в оренді – то предметом договору оренди має бути передбачено право орендаря на використання ділянки для утилізації деревини та гілля.
Крім того, Переможцем не надано документів, які підтверджують право МКП «АДС» на використання ділянки для утилізації деревини та гілля. Оскільки, у складі пропозиції відсутній будь-який документ, який містить інформацію щодо цільового призначення землі, спеціального дозволу тощо, який підтверджує саме право МКП «АДС» на використання ділянки для утилізації деревини та гілля за адресою: м. Вінниця, вулиця Андрія Первозванного 17.
Посилаючись на вищенаведене, пропозиція Переможця містить суттєвий перелік наявних ознак невідповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі. Таким чином, пропозиція Учасника може не відповідати вимогам встановленим в тендерній документації та підлягає відхиленню відповідно до п.п.1,2.п.4.1 «Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та на підставі абз.2 п.1 ч.1 ст. 31 Закону.
Враховуючи Вашу відповідь на попередню нашу вимогу, інформуємо, що в учасників не має іншої можливості звертатися з вимогою до Замовників, окрім як відповідно до ч.4. ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом розміщення звернення на електронному майданчику. Іншого не передбачено технічним функціоналом акредитованих електронних майданчиків та чинним законодавством.
Розуміючи складність зміни прийнятого рішення, ми хочемо довести до уваги шановних членів тендерного комітету та уповноваженого органу, що можливе судове скасування цього рішення може спричинити складнощі з правомірністю підписаного договору та звітністю бюджетних коштів.
Оскільки кінцевим терміном оскарження пропозиції Переможця є: 00:00 годин 1 червня 2021 року, Пропонуємо надати відповідь на цю вимогу встановлений законодавством спосіб до: 17:00 годин 31 травня 2021 року. У разі відсутності вмотивованих, адекватних, доцільних та законних аргументів, в частині прийняття рішення про визначення переможцем Переможця процедури закупівлі або скасування рішення про визначення переможцем Переможця процедури закупівлі будемо вимушені звернутися до компетентних органів та установ.
Посилаючись на вищенаведене,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯВІР-ПЛЮС», яке затверджене Протоколом (рішенням) № 49 про визначення переможця відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015 – 77310000- Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень (послуги по знесенню, обрізці дерев та видаленню пнів) м. Вінниця від 21.05.2021 року.
2. Відхилити пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯВІР-ПЛЮС
Розгорнути
Згорнути
Департаменту житлового господарства
Вінницької міської ради
Гречанюк С.О.
ВИМОГА № 2.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Гарант Естейтс» на підставі ч.4. статті 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» звертається до тендерного комітету Департаменту житлового господарства Вінницької міської ради з вимогою скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯВІР-ПЛЮС», яке затверджене Протоколом (рішенням) № 49 про визначення переможця відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015 – 77310000- Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень (послуги по знесенню, обрізці дерев та видаленню пнів) м. Вінниця від 21.05.2021 року.
Ми, незгодні з зазначеним вище рішенням тендерного комітету та вимагаємо надати інформацію, щодо об’єктивності розгляду тендерної пропозиції Переможця та законності прийнятого рішення, яке на нашу думку містить ознаки: упередженості, не об’єктивності та не рівного ставлення до учасників. Чим порушено наші права, як учасника процедури закупівлі та порушено вимоги ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Умова тендерної документації Документи, що надані Переможцем Наявна підстава для відхилення
Згідно умов п.1.1. Додатку 2 до тендерної документації:
наявність в Учасника орендованого автотранспорту (будівельних машин) підтверджується копіями договорів оренди транспортних засобів, з обов’язковим документальним підтвердженням наявності у іншої сторони договору транспортних засобів (копіями свідоцтв про реєстрацію (копіями технічних паспортів) транспортних засобів). Переможцем зокрема надано: Договір б/н від 15.01.2018 року предметом якого є: Самоскид-С ЗІЛ ММЗ, укладений між Переможцем та ПП "Вектор-4", термін оренди згідно договору з 15.01.18 року по 31.12.2030. Договір б/н від 12.01.2018 року предметом якого є: Самоскид-С ЗІЛ ММЗ, укладений між фізичною особою Олєшко Ю.М. та ПП "Вектор-4", термін оренди згідно договору з 15.01.18 року по 31.12.2021.
Договір оренди транспортного засобу за участю фізичної особи згідно ч.2. ст. 799 ЦКУ підлягає нотаріальному посвідченню. Отже Переможцем не підтверджено наявність орендованого автотранспорту Самоскид-С ЗІЛ ММЗ, оскільки договір оренди транспортного засобу за участю фізичної особи не посвідчений нотаріально. Отже останній договір, не є дійсним та не надає можливості Переможцю використовувати Самоскид-С ЗІЛ ММЗ
Згідно умов п.1.2. Додатку 2 до тендерної документації:
на підтвердження кваліфікації робітників, які будуть безпосередньо зайняті наданням послуг, що є предметом закупівлі, надати скан-копії документів, що надають право на виконання робіт підвищеної небезпеки. Переможцем зокрема надано: довідку вих. № 32 від 29.04.2021 р.; Посвідчення про право на виконання робіт підвищеної небезпеки працівників: Поляцько Сергій Миколайович, Бабій Климентів Леонідович, Шишков Олег Віталійович У складі пропозиції відсутні скан-копії документів, що надають право на виконання робіт підвищеної небезпеки для працівників: Мазур Сергій Іванович, Карманчук Олег Віталійович, Бабушкін Олександр Миколайович, Чубов Володимир Володимирович
Згідно умов п.5. Додатку 2 до тендерної документації:
учасниками у складі пропозиції надається: довідка, складена у довільній формі з зазначенням інформації про те, яким чином буде здійснюватись утилізація деревини та гілля, з інформацією про територію, на якій буде здійснюватись утилізація деревини та гілля, з підтверджуючими документами про право користування земельною ділянкою (копія документу про власність або оренду, у разі якщо земельна ділянка в оренді – то предметом договору оренди має бути передбачено право орендаря на використання ділянки для утилізації деревини та гілля), та іншими документами, що підтверджують інформацію, зазначену в вищевказаній довідці Переможцем зокрема надано: Довідку вих. № 54 від 29.04.2021 року, Договір № 29/12/2020 від 29.12.2020 року про надання послуг, предметом якого встановлено, що: За даним договором Виконавець протягом терміну дії договору приймає від Замовника гілки видалених дерев та непридатну деревину для утилізації (подрібнення) відповідно до умов, що визначені в договорі; Державний акт на право постійного користування землею серія ІІ-ВН № 001959; Реєстраційні картки кадастрового обліку юридичних осіб, що користуються земельними ділянками у м. Вінниці № 473/1;№ 473/2 Умовами тендерної документації не передбачено можливість подання учасниками договорів послуг утилізації (подрібнення).
Замовником вимагалось надати копію документу про власність або оренду, у разі якщо земельна ділянка в оренді – то предметом договору оренди має бути передбачено право орендаря на використання ділянки для утилізації деревини та гілля.
Крім того, Переможцем не надано документів, які підтверджують право МКП «АДС» на використання ділянки для утилізації деревини та гілля. Оскільки, у складі пропозиції відсутній будь-який документ, який містить інформацію щодо цільового призначення землі, спеціального дозволу тощо, який підтверджує саме право МКП «АДС» на використання ділянки для утилізації деревини та гілля за адресою: м. Вінниця, вулиця Андрія Первозванного 17.
Посилаючись на вищенаведене, пропозиція Переможця містить суттєвий перелік наявних ознак невідповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі. Таким чином, пропозиція Учасника може не відповідати вимогам встановленим в тендерній документації та підлягає відхиленню відповідно до п.п.1,2.п.4.1 «Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації та на підставі абз.2 п.1 ч.1 ст. 31 Закону.
Враховуючи Вашу відповідь на попередню нашу вимогу, інформуємо, що в учасників не має іншої можливості звертатися з вимогою до Замовників, окрім як відповідно до ч.4. ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом розміщення звернення на електронному майданчику. Іншого не передбачено технічним функціоналом акредитованих електронних майданчиків та чинним законодавством.
Розуміючи складність зміни прийнятого рішення, ми хочемо довести до уваги шановних членів тендерного комітету та уповноваженого органу, що можливе судове скасування цього рішення може спричинити складнощі з правомірністю підписаного договору та звітністю бюджетних коштів.
Оскільки кінцевим терміном оскарження пропозиції Переможця є: 00:00 годин 1 червня 2021 року, Пропонуємо надати відповідь на цю вимогу встановлений законодавством спосіб до: 17:00 годин 31 травня 2021 року. У разі відсутності вмотивованих, адекватних, доцільних та законних аргументів, в частині прийняття рішення про визначення переможцем Переможця процедури закупівлі або скасування рішення про визначення переможцем Переможця процедури закупівлі будемо вимушені звернутися до компетентних органів та установ.
Посилаючись на вищенаведене,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯВІР-ПЛЮС», яке затверджене Протоколом (рішенням) № 49 про визначення переможця відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015 – 77310000- Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень (послуги по знесенню, обрізці дерев та видаленню пнів) м. Вінниця від 21.05.2021 року.
2. Відхилити пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯВІР-ПЛЮС
Скасована
Дата: 31 травня 2021 21:51
Причина: Опубліковано без підтвердження посадовою особою
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-04-20-008028-a.c3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС", Код ЄДРПОУ:38394787
вимоги документацыъ суперечать чинним нормам законадавства
Відповідно до змісту тендерної документації замовником, зокрема в
Технічних вимогах зазначено що виконання робіт має здійснюватись за
допомогою авто підіймача.
Вважаємо що зазначена вимога обмежує можливості щодо повноцінного
виконання зобов’язань по виконанню робіт та суперечить п. 9.1.15. наказу №
105 Міністерства будівництва , архітектури житлово-комунального
господарства України , «Правил охорони праці під час проведення робіт з
видалення дерев і пеньків у населених пунктах України» затверджених
наказом Державного комітету України по житлово-комунальному
господарству від 30 листопада 1995 року N 51 зі змінами,
Керуючись ч.1 ст23 Закону Про публічні закупівлі, просимо усунути
зазначену вимогу, шляхом внесення змін до тендерної документації, та
викласти у новій редакції що не буде суперечити чинним правилам та
нормам, де відповідно до закону : Видалення дерев і пеньків проводиться як
ручним способом, так і з використанням машин та механізмів.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2021-04-20-008028-a.b4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП Чиж Олексій Миколайович, Код ЄДРПОУ:2768902876
Вимога
Відповідно до змісту тендерної документації замовником, зокрема в Технічних вимогах зазначено що виконання робіт має здійснюватись за допомогою авто підіймача.
Вважаємо що зазначена вимога обмежує можливості щодо повноцінного виконання зобов’язань по виконанню робіт та суперечить п. 9.1.15. наказу No 105 Міністерства будівництва , архітектури житлово-комунального господарства України , «Правил охорони праці під час проведення робіт з видалення дерев і пеньків у населених пунктах України» затверджених наказом Державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 30 листопада 1995 року N 51 зі змінами,
Керуючись ч.1 ст23 Закону Про публічні закупівлі, просимо усунути зазначену вимогу, шляхом внесення змін до тендерної документації, та викласти у новій редакції що не буде суперечити чинним правилам та нормам, де відповідно до закону : Видалення дерев і пеньків проводиться як ручним способом, так і з використанням машин та механізмів.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-04-27-000007 • 0286a990a63c428d9b6c185d34cf1ccb
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-04-27
•
18:20
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Вважаємо вимогу замовника зазначену в другому абзаці Додатку 3 до тендерної документації а саме:
«Забороняється використання на прибудинкових територіях ( в.ч. прилеглих територіях) обладнання для подрібнення гілля» безпідставною необґрунтованою та такою що порушує норми та закони чинного законодавства України, а саме Стаття 24. Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного
благополуччя населення» чітко регламентує санітарні норми та рівень шуму під час виконання робіт в тому числі і роботи обладнання і механізмів біля житлових будинків і прибудинкових територіях. Відповідно до п,2 частини першої ст..24, житлові будинки та прибудинкові території відносяться до захищених територій де згідно ст.. 24 частини третьої Закону Проведення на захищених об'єктах ремонтних робіт, що супроводжуються шумом, забороняється у робочі дні з двадцять першої до восьмої години, а у святкові та неробочі дні - цілодобово. Передбачені частинами другою, третьою та четвертою цієї статті вимоги щодо додержання тиші та обмежень певних видів діяльності, що супроводжуються шумом, не поширюються на випадки:
3) попередження та/або ліквідації наслідків аварій, стихійного лиха, інших надзвичайних ситуацій;
Також згідно Закону України «Про забезпечення санітарного та
епідеміологічного благополуччя населення», проведення експертизи
обладнання щодо оцінки можливого негативного впливу небезпечних факторів, пов'язаних з діяльністю об'єктів експертизи, визначення ступеня створюваного ними ризику для здоров'я населення, належить виключно до компетенції спеціалізованих органів та установ до яких не належить замовник, опираючись на неаргументовані доводи того що ніби таке обладнання заважає мешканцям.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» де зазначено: Тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але виключно в рамках чинного Законодавства, вважаємо дії замовника в цій частині такими що суперечать та порушують закон України.
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію а саме в частині вимоги заборони використання на прибудинкових територіях ( в.ч. прилеглих територіях) обладнання для подрібнення гілля, як таку що порушує чинне законодавство України.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2021 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" |
2 427 883,89
UAH з ПДВ
|
2 427 883,89
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЯВІР-ПЛЮС" |
2 499 336,00
UAH з ПДВ
|
2 499 336,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" #38394787 |
Відхилено |
2 427 883,89
UAH з ПДВ
|
17 травня 2021 16:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 травня 2021 14:13
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЯВІР-ПЛЮС" #30247942 |
Переможець |
2 499 336,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2021 09:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 травня 2021 17:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2022 15:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2022 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2022 15:45
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
12 січня 2022 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 11:58
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 11:56
|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2021 12:32
|
Договір.pdf | укладений |
08 червня 2021 12:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжується термін дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від суми, визначеної в Договорі |
Номер договору про закупівлю: | 436 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Договір продовжено на 20% від суми договору, що становить 498000,00грн. |
Номер договору про закупівлю: | 436 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |