Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 –45454000 – 4 Реконструкція (Реконструкція будівлі громадського будинку дошкільного навчального закладу №224 на вул. Попова, 7 в Оболонському районі м. Києва)
Очікувана вартість
153 343 829,00 UAH
UA-2024-11-21-012035-a ● 5cce90a17f344bea9b5fee4adc36cdd3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Бугай Дмитро Вікторович 380444199838 dugaj.103@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2024 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 153 343 829,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 766 719,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
код ДК 021:2015 –45454000 – 4 Реконструкція (Реконструкція будівлі громадського будинку дошкільного навчального закладу №224 на вул. Попова, 7 в Оболонському районі м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2024 16:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2024 15:59 |
Перелік змін 224 03.12.docx | |
03 грудня 2024 15:58 |
Реконструкція 224 нова редакція 03.12.docx | |
28 листопада 2024 14:50 |
Перелік змін 2.docx | |
25 листопада 2024 15:08 |
Перелік змін 224.docx |
03 грудня 2024 16:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
03 грудня 2024 15:59 |
Перелік змін 224 03.12.docx
|
|||||||||
03 грудня 2024 15:58 |
Реконструкція 224 нова редакція 03.12.docx
|
|||||||||
28 листопада 2024 14:50 |
Перелік змін 2.docx
|
|||||||||
25 листопада 2024 15:08 |
Перелік змін 224.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 22 листопада 2024 13:14
Дата відповіді: 25 листопада 2024 15:12
Шановний Замовнику! Просимо надати роз'яснення. У додатку 2 до тендерної документації надана підсумкова відомість ресурсів, у якій є перелік машин і механізмів із зазначенням часу роботи кожної машини (маш-годин). Згідно п.5.9 Настанови з визначення вартості будівництва (зі змінами) підрядник має право замінити техніку, що врахована нормами, на наявну у підрядній організації (або орендовану). Чи не буде вважатися такая заміна техніки помилкою чи невідповідністю до технічного завдання?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
В Додатку №2 зазначено: Примітка: У разі, якщо дана інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, устаткування, матеріалу, то вважається, що технічне завдання (технічні вимоги) містить (ять) вираз «або еквівалент».
В Додатку №2 зазначено: Примітка: У разі, якщо дана інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, устаткування, матеріалу, то вважається, що технічне завдання (технічні вимоги) містить (ять) вираз «або еквівалент».
Щодо договору страхування
Дата подання: 22 листопада 2024 13:24
Дата відповіді: 25 листопада 2024 15:13
Шановний Замовнику! Підпунктом 1.8 пункту 1. «Установчі та інші документи щодо ведення господарської діяльності» Таблиці 2 Додатку № 1 до Тендерної документації визначено: «Лист – гарантія щодо страхування Учасником ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта внаслідок неналежного надання послуг/виконання робіт (забезпеченням є страхування ризиків). До листа – гарантії надаються копії підтверджуючих документів (договір страхування).»
У відповідності до Закону України «Про закупівлі» (далі – Закон), одним із принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Цим Законом також передбачається, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вищевказана вимога створює перешкоду укладання учасниками договору страхування до завершення процедури закупівлі та обрання переможця, оскільки, у відповідності до вимог Цивільного та Господарського кодексів України, істотними умовами даного виду договору є ціна переможця закупівлі. Страхова компанія розраховує суму страхового внеску виходячи із ціни договору підряду, яка на момент подання учасниками тендерної пропозиції ще не відома, так як вона визначається електронною системою закупівель автоматично, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною та ціна якої є найнижчою за результатами аукціону.
Крім того, пунктом 7.6. проекту Договору підряду, викладеному у Додатку № 4 до Тендерної документації, передбачається: «Сторони погодили, що страхування ризиків випадкового знищення чи пошкодження результатів робіт здійснюється Підрядником, за умови погодження такої необхідності із Замовником.»
Просимо внести зміни до Тендерної документації та виключити вимогу про надання договору страхування на етапі подання тендерних пропозицій.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
в Додатку №1 зазначено: Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.
в Додатку №1 зазначено: Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.
Технічне завдання
Дата подання: 22 листопада 2024 13:48
Дата відповіді: 25 листопада 2024 15:14
В Технічному завданні, викладеному в Додатку № 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ предмета закупівлі» в розділі «Відомість ресурсів об'єкта будівництва», Замовником зазначена поточна ціна за одиницю: роботи будівельних машин та механізмів, будівельні матеріали, вироби і комплекти та на витрати труда.
Згідно п.3 ч.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), але не передбачається вартісних показників.
Умовами пункту 7 цього Додатку визначено: «При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання.». Крім того, абзацом п’ятнадцятим підпунктом 3.3 пункту 3. «Документи, що підтверджують відповідність запропонованих робіт/послуг технічним, якісним та кількісним характеристикам» Таблиці 2 Додатку № 1 до Тендерної документації визначено: «Звертаємо увагу учасників процедури закупівлі на те, що по об'єктах, будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів або коштів підприємств, установ та організацій державної власності, поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються за вартістю, яка не повинна перевищувати ціни зареєстровані в Мінекономіки.»
Просимо внести зміни до Тендерної документації та привести у відповідність до законодавства Технічне завдання, викладеного у Додатку № 2.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Ваше звернення розглянуто та внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Ваше звернення розглянуто та внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Кваліфікація
Дата подання: 22 листопада 2024 14:23
Дата відповіді: 25 листопада 2024 15:15
У Додатку 1 наявна вимога "1.2. Обов’язкова наявність в Учасника автомобілю для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного або орендованого. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту, техпаспорт або договір оренди чи надання транспортних послуг. " Який автомобіль мається на увазі?
Відповідь: Учасник має підтвердити наявність автомобілю, який він планує використовувати для забезпечення виконання договірних зобов'язань, у кількості не менше 1 шт.
Надання документів
Дата подання: 22 листопада 2024 14:54
Дата відповіді: 25 листопада 2024 15:15
Шановний Замовнику! П.п.1.12 п.1. «Установчі та інші документи щодо ведення господарської діяльності» Таблиці 2 Додатку № 1 до Тендерної документації визначено: «Сканована копія з оригіналу листа, виданого компетентним державним органом (Державна податкова служба України) у поточному році щодо інформації про відкриті рахунки у банках та інших фінансових установах.»
Згідно пп. 2 п. 5 Змін до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затверджених Наказом Міністерства фінансів України 11 жовтня 2022 року № 326, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 грудня 2022 р. за № 1551/38887, ДПС надсилає платнику податків витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах за формою № П10 згідно з додатком 11 до цього Порядку. Витяг з журналу формується засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС і надсилається платнику автоматично з використанням електронних комунікаційних мереж в електронній формі, а також розміщується в Електронному кабінеті.
Вказана вимога суперечать чинному законодавству України, обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Просимо внести зміни до Тендерної документації та видалити п.п.1.12 Таблиці 2 Додатку № 1 до Тендерної документації.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! в Додатку №1 зазначено: Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" |
149 795 819,81
UAH з ПДВ
|
149 795 819,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" #41235604 |
Переможець |
149 795 819,81
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2024 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 10:52
|
ДУ 2 до 227-Р.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 10:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2024 17:22
|
ДУ 1 до 227-Р.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2024 17:22
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2024 16:01
|
224.rar | укладений |
20 грудня 2024 16:00
|
227-Р ч5.pdf | укладений |
20 грудня 2024 15:53
|
227-Р ч2.pdf | укладений |
20 грудня 2024 15:53
|
227-Р ч3.pdf | укладений |
20 грудня 2024 15:53
|
227-Р ч1.pdf | укладений |
20 грудня 2024 15:53
|
227-Р ч4.pdf | укладений |
20 грудня 2024 15:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною фінансування на підставі рішення Київської міської ради від 19.09.2024 №7/9815 "Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва, на 2024-2026 роки" та розпорядження Київської міської військової адміністрації від 07.10.2024 №1169 "Про внесення змін до розпорядження Київської міської військової адміністрації від 29.12.2023 №1107, враховуючи положення пункту 16.3. Договору, Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до пункту 3.1., виклавши його в новій редакції. Викладено Додаток №5 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 227-Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтями 632,651,652,654,844 Цивільного кодексу України, в зв'язку зі зміною фінансування на підставі рішення Київської міської ради від 05.12.2024 №426/10234 "Про бюджет міста Києва на 2025 рік" враховуючи положення пункту 16.3. Договору, Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до пункту 3.1. Договору, що не призведуть до зміни ціни Договору, та викласти його в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 227-Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |