Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них відповідно до Переліку № 3 у Харківській області (ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Очікувана вартість
2 004 057 200,00 UAH
UA-2024-07-09-007678-a ● 5c95f6d3bff44f09b8b9399549f28826
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 30885376 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Ахсарова, 2 |
Контактна особа: |
Кухар Роман Миколайович 0573367555 kukhar.rm@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2024 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 23 липня 2024 11:21 |
Початок аукціону: | 23 липня 2024 11:21 |
Очікувана вартість: | 2 004 057 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 040 572,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Умови та спосіб надання забезпечення тендерних пропозицій визначені в тендерній документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20040572 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2 % від ціни договору. Вид забезпечення виконання договору: електронна банківська гарантія. Умови та спосіб надання забезпечення виконання договору про закупівлю визначені в тендерній документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них відповідно до Переліку № 3 у Харківській області (ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2027
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Попередня оплата надається за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів та належним чином оформленого рішення головного розпорядника коштів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків річного обсягу фінансування послуг з періодичністю перерахування один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Замовник здійснює розрахунки з Виконавцем за надані послуги після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг» (форма №КБ-2в (УПВ)) і «Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат» (форма №КБ-3), складених у відповідності до Додатків 30 та 31 до Методики, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом 5 робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі наданих послуг перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату протягом 5 робочих днів з дня підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2024 15:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2024 15:52 |
Тендерна документація зі змінами.PDF | |
15 липня 2024 15:52 |
Зміни до ТД.PDF | |
10 липня 2024 13:59 |
Тендерна документація.docx | |
09 липня 2024 15:04 |
Тендерна документація.PDF | |
09 липня 2024 15:04 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx |
15 липня 2024 15:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
15 липня 2024 15:52 |
Тендерна документація зі змінами.PDF
|
|||||||||
15 липня 2024 15:52 |
Зміни до ТД.PDF
|
|||||||||
10 липня 2024 13:59 |
Тендерна документація.docx
|
|||||||||
09 липня 2024 15:04 |
Тендерна документація.PDF
|
|||||||||
09 липня 2024 15:04 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо тендерної документації
Дата подання: 10 липня 2024 13:32
Дата відповіді: 10 липня 2024 13:59
Доброго дня, шановний Замовнику. Для більш зручної та якісної підготовки документів тендерної пропозиції просимо надати тендерну документацію у форматі Word.
Відповідь: Прийнято рішення задовольнити прохання Учасника та дозавантажити тендерну документацію у форматі Word
досвід
Дата подання: 11 липня 2024 12:55
Дата відповіді: 12 липня 2024 13:01
Шановний Замовнику!
В додатку №2 до ТД, пункт 3. «Вимоги до кваліфікації за критерієм "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору".», встановлено дискримінаційні вимоги, що потенційно звужують коло учасників, а саме : аналогічні договори повинні бути укладені протягом 4-х років що передує даті оголошення закупівлі та зазначено перелік основних(ключових) видів робіт в Таблиці №5 в обсязі 50% від об’ємів визначених Замовником в Технічному завданні. При цьому Закон не передбачає вимог чи обмежень, щодо дати або періоду укладення аналогічного договору та визначенню обсягу видів робіт, тим більше, не містить жодного орієнтиру на 4-х річний термін та на обсяг робіт в кількості 50%. Разом з тим, Методика закупівель експлуатаційного утримання доріг передбачає підтвердження всього лиш 30% від об’ємів визначених Замовником в Технічному завданні.
Пропонуємо, для дотримання принципів здійснення публічних закупівель, а саме недискримінації учасників та рівного ставлення до них, внести зміни в тендерну документацію, встановивши наступні вимоги для добросовісної конкуренції серед учасників, що договори повинні бути укладені протягом 5 років, що передує даті оголошення закупівлі та зазначити перелік основних(ключових) видів робіт в Таблиці №5 в обсязі 30% від об’ємів визначених Замовником в Технічному завданні
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач!
Відповідно до пункту 8.6 Окремого доручення №13-ОД від 16.02.2024 «Рекомендації щодо деяких питань здійснення закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» (надалі Методичні рекомендації) замовникам рекомендовано застосовувати індивідуальний підхід до застосування цих Рекомендацій (формування лотів, строку дії контрактів та кваліфікаційних критеріїв) у випадках, коли автомобільні дороги знаходяться в областях, у яких наявні тимчасово окуповані та деокуповані території або ведуться бойові дій.
Відповідно до п.2 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами) (надалі -Закон) замовник самостійно установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Замовник їх визначив з урахуванням в роботі Закону та Методичних рекомендацій.
При аналізі кваліфікаційних вимог, які визначив замовник в тендерній документації Ви неоднозначно трактуєте Методичні рекомендації, які містять вимогу «аналогічні договори повинні бути укладені протягом 4-х років що передує даті оголошення закупівлі», натомість, всупереч Методичним рекомендаціям вважаєте що «договори повинні бути укладені протягом 5 років, що передує даті оголошення закупівлі», в даному випадку ви спираєтесь на норми Закону, який не передбачає вимог чи обмежень, щодо дати або періоду укладення аналогічного договору.
Варто зазначити, що Служба відновлення має заборгованість оплати перед підрядними організаціями за виконані роботи в осінньо-зимовий період 2023-2024 рр. Отже з огляду на цей факт Служба відновлення вважає за доцільне залучати до виконання робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг підрядні організації які мають можливість виконувати роботи за власні обігові кошти не менше року таким чином обумовлено вимога до показника фінансова спроможність.
Уповноваженою особою проводиться тендерна процедура на підставі сформованої заявки з визначеними кваліфікаційними вимогами, тому, для більш ретельного розгляду вашого питання ми направимо його на розгляд до Технічної ради Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області, і , при зміні рішення щодо кваліфікації, ми розглянемо питання щодо внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до пункту 8.6 Окремого доручення №13-ОД від 16.02.2024 «Рекомендації щодо деяких питань здійснення закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» (надалі Методичні рекомендації) замовникам рекомендовано застосовувати індивідуальний підхід до застосування цих Рекомендацій (формування лотів, строку дії контрактів та кваліфікаційних критеріїв) у випадках, коли автомобільні дороги знаходяться в областях, у яких наявні тимчасово окуповані та деокуповані території або ведуться бойові дій.
Відповідно до п.2 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами) (надалі -Закон) замовник самостійно установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Замовник їх визначив з урахуванням в роботі Закону та Методичних рекомендацій.
При аналізі кваліфікаційних вимог, які визначив замовник в тендерній документації Ви неоднозначно трактуєте Методичні рекомендації, які містять вимогу «аналогічні договори повинні бути укладені протягом 4-х років що передує даті оголошення закупівлі», натомість, всупереч Методичним рекомендаціям вважаєте що «договори повинні бути укладені протягом 5 років, що передує даті оголошення закупівлі», в даному випадку ви спираєтесь на норми Закону, який не передбачає вимог чи обмежень, щодо дати або періоду укладення аналогічного договору.
Варто зазначити, що Служба відновлення має заборгованість оплати перед підрядними організаціями за виконані роботи в осінньо-зимовий період 2023-2024 рр. Отже з огляду на цей факт Служба відновлення вважає за доцільне залучати до виконання робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг підрядні організації які мають можливість виконувати роботи за власні обігові кошти не менше року таким чином обумовлено вимога до показника фінансова спроможність.
Уповноваженою особою проводиться тендерна процедура на підставі сформованої заявки з визначеними кваліфікаційними вимогами, тому, для більш ретельного розгляду вашого питання ми направимо його на розгляд до Технічної ради Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області, і , при зміні рішення щодо кваліфікації, ми розглянемо питання щодо внесення змін до тендерної документації.
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Дата подання: 12 липня 2024 10:39
Дата відповіді: 12 липня 2024 14:33
Доброго дня, шановний Замовнику. У тендерній документації на закупівлю прописана наступна вимога: «Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) у розмірі не менше 60% від очікуваної вартості предмета закупівлі за один з останніх двох років (2022 або 2023) або за завершений звітній період поточного року, який встановлений для складання та подання фінансової звітності суб’єктами господарювання, відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій на вибір Учасника». Вимагаючи від Учасників торгів надати фінансову звітність на підтвердження фінансової спроможності, в такому великому обсязі, Замовник зобов’язаний був врахувати, що не всі суб’єкти господарювання мають змогу подати фінансову звітність в такому великому обсязі, адже з 24.02.2022 року та по теперішній час в Україні діє воєнний стан, триває збройна агресія російської федерації у зв’язку чим склалася вкрай важка ситуація для бізнесу. Тому річний дохід (виручка) майже всіх компаній суттєво скоротився і це потрібно враховувати. Наприклад, річний дохід (виручка) нашого підприємства за 2021 рік склала 1 925 110 000,00 грн., за 2022 рік – 176 622 000,00 грн., за 2023 рік – 556 779 000,00 грн. Більшою мірою це пов’язано з суттєвим зменшенням фінансування на дорожню галузь, що призвело до зменшення обсягів виконання робіт, зокрема з експлуатаційного утримання, але ніяким чином не впливає на спроможність учасників виконувати роботи в повній мірі. Це є дискримінаційною вимогою, так як потенційно звужує коло учасників.
Також у тендерній документації у Додатку 2 пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» вказано, що під аналогічним договором необхідно розуміти договір (ри) з надання послуг (виконання робіт) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, укладений (укладені) протягом останніх 4-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. При цьому сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Законом не передбачено обмежень щодо періоду укладання аналогічних договорів, а також визначення обсягів видів робіт.
Враховуючи те, що значна частина доріг (Перелік №3) знаходиться біля лінії розмежування, в близькості до зони ведення бойових дій, тому не можна передбачити та спрогнозувати обсяги виконання робіт по експлуатаційному утриманню на автомобільних дорогах загального користування на 100% та можливість їх виконання.
Виходячи з вищевикладеного, для дотримання принципів здійснення публічних закупівель, недискримінації учасників пропонуємо внести зміни в тендерну документацію, а саме:
- додати до підтвердження обсягів річного доходу (виручки) у розмірі не менше 60 % від очікуваної вартості предмета закупівлі звіт за один з останніх трьох років, а саме 2021-2023 роки на вибір Учасника;
- прибрати обмеження щодо суми аналогічного (аналогічних) договору (договорів) або зменшити до 40% від очікуваної вартості предмета закупівлі;
- змінити обмеження в терміні укладання аналогічного (аналогічних) договору(договорів): договір (ри) з надання послуг (виконання робіт) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, укладений (укладені) протягом 2020–2024 років;
- зменшити обсяги основних видів робіт, зазначених в Таблиці №5 до 20% від об'ємів основних (ключових) видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах згідно з Технічним завданням. : -ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом – 31 602м2; -Очищення доріг від снігу – 48 775км.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач!
Уповноваженою особою проводиться тендерна процедура на підставі сформованої заявки з визначеними кваліфікаційними вимогами, тому, для більш ретельного опрацювання, зібрання всіх точок зору, щодо Вашого питання та надання рекомендацій уповноваженій особі, Ваше питання буде розглянуто на позачерговому засіданні Технічної ради Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області, і, за результатами рішення Технічної ради, буде прийняте відповідне рішення щодо вашого запитання.
Уповноваженою особою проводиться тендерна процедура на підставі сформованої заявки з визначеними кваліфікаційними вимогами, тому, для більш ретельного опрацювання, зібрання всіх точок зору, щодо Вашого питання та надання рекомендацій уповноваженій особі, Ваше питання буде розглянуто на позачерговому засіданні Технічної ради Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області, і, за результатами рішення Технічної ради, буде прийняте відповідне рішення щодо вашого запитання.
Щодо працівників
Дата подання: 15 липня 2024 16:20
Дата відповіді: 16 липня 2024 08:32
Доброго дня, шановний замовнику. Для підтвердження наявності працівників учасник повинен подати інформаційну довідку, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг. Довідка має обов'язково містити інформацію встановлену Таблицею № 4. Якщо працівники не штатні, а будуть залучатися згідно договору надання послуг працівниками (аутсорсинг), то яку інформацію потрібно показувати в довідці? Чи достатньо буде договору про надання послуг працівниками і чи потрібні якісь документи на таких працівників?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач!
В інформаційній довідці потрібно зазначити інформацію встановлену Таблицею № 4, а в стовпчику № 5 зазначити – «договір надання послуг». Договору надання послуг для підтвердження правовідносин Учасника з відповідним працівником буде достатньо, додаткових документів надавати не потрібно.
В інформаційній довідці потрібно зазначити інформацію встановлену Таблицею № 4, а в стовпчику № 5 зазначити – «договір надання послуг». Договору надання послуг для підтвердження правовідносин Учасника з відповідним працівником буде достатньо, додаткових документів надавати не потрібно.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 липня 2024 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» |
1 703 440 000,00
UAH з ПДВ
|
1 500 489 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
1 872 964 138,82
UAH з ПДВ
|
1 500 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
1 953 900 000,00
UAH з ПДВ
|
1 953 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
1 965 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 965 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» #40148165 |
Переможець |
1 500 489 900,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2024 08:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 липня 2024 15:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2024 12:14
|
Т139-УТР3-24.PDF | укладений |
09 серпня 2024 12:13
|