Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни)
Очікувана вартість
1 250 000,00 UAH
UA-2023-05-18-014073-a ● 5c379221d8db440d9934809a7e43528a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 02125740 |
Місцезнаходження: | 07801, Україна , Київська обл., БОРОДЯНКА, ВУЛИЦЯ СЕМАШКО, 157 |
Контактна особа: |
Бешляга Андрій Олегович 380734158868 kzkorbazatender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01993701 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 26 травня 2023 13:30 |
Очікувана вартість: | 1 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення
ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прання і сухого чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 червня 2023 15:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 червня 2023 15:17 |
ТД - КОКЛ Прання зі змінами.docx | |
20 червня 2023 15:16 |
Зміни до Тендерної документації КОКЛ прання.docx | |
19 червня 2023 11:57 |
Зміни до Тендерної документації КОКЛ прання.docx | |
19 червня 2023 11:57 |
Протокольне_рішення_УО_відповідно_рішення_АМКУ.pdf | |
19 червня 2023 11:57 |
ТД - КОКЛ Прання зі змінами.docx | |
19 червня 2023 11:57 |
Зміни до Тендерної документації КОКЛ прання.docx | |
19 червня 2023 11:57 |
Протокольне_рішення_УО_відповідно_рішення_АМКУ.pdf |
20 червня 2023 15:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
20 червня 2023 15:17 |
ТД - КОКЛ Прання зі змінами.docx
|
|||||||||
20 червня 2023 15:16 |
Зміни до Тендерної документації КОКЛ прання.docx
|
|||||||||
19 червня 2023 11:57 |
Зміни до Тендерної документації КОКЛ прання.docx
|
|||||||||
19 червня 2023 11:57 |
Протокольне_рішення_УО_відповідно_рішення_АМКУ.pdf
|
|||||||||
19 червня 2023 11:57 |
ТД - КОКЛ Прання зі змінами.docx
|
|||||||||
19 червня 2023 11:57 |
Зміни до Тендерної документації КОКЛ прання.docx
|
|||||||||
19 червня 2023 11:57 |
Протокольне_рішення_УО_відповідно_рішення_АМКУ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-18-014073-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРІК'С ФЕМІЛІ", Код ЄДРПОУ:34692247
Дата подання: 19 червня 2023 19:56
деталі у вимозі
ДОДАТОК № 5 до тендерної документації ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДМОВИ В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ «Перелік документів та інформації для підтвердження відсутності підстав для відхилення Учасника відповідно до вимог, визначених пунктом 47 Постанови» та «Вимоги до ПЕРЕМОЖЦЯ процедури закупівлі та відповідний спосіб перевірки» викладено некоректно. Закупівля оголошена 18 травня 2023 року, а отже в редакції Особливостей від 20.04.23 року (без аукціонів) підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах регулює ПУНКТ 44!. Просимо привести ТД у відповідність до чинного законодавства. Абз. 5 п. 2 Особливостей в редакції від 19.05.2023 року : закупівлі товарів, робіт і послуг, що розпочаті ДО набрання чинності цією постановою, завершуються в порядку, що діяв до набрання чинності цією постановою.
Крім цього, Замовником не виконано рішення АМКУ № 7877-р/пк-пз від 01.06.2023 р. в частині кількості аналогічних договорів. Просимо п. 3.1, 3.2. Додатку 1 викласти наступним чином: «3.1. Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних (-ого) договорів (-ору) на прання медичної білизни протягом 3-х попередніх років із зазначенням повного найменування підприємства, дати, номера та предмету договору. 3.2. Копії (-ія) договорів (-ору) про надання аналогічних послуг, які (-ий) вказані (-ий) в довідці, з актами аданих послуг/виконаних робіт або інші документи, що підтверджують виконання договорів (-ору), зазначених (-ого) у довідці». В інакшому випадку, нами 20.06.2023 року буде подано скаргу до АМКУ та повідомлено ДАСУ про наявність підстав для притягнення уповноваженої особи Замовника до відповідальності згідно ст.164-14 КУпАП (ТД складена не у відповідності до законодавства, невиконання рішення АМКУ).
Розгорнути
Згорнути
Крім цього, Замовником не виконано рішення АМКУ № 7877-р/пк-пз від 01.06.2023 р. в частині кількості аналогічних договорів. Просимо п. 3.1, 3.2. Додатку 1 викласти наступним чином: «3.1. Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних (-ого) договорів (-ору) на прання медичної білизни протягом 3-х попередніх років із зазначенням повного найменування підприємства, дати, номера та предмету договору. 3.2. Копії (-ія) договорів (-ору) про надання аналогічних послуг, які (-ий) вказані (-ий) в довідці, з актами аданих послуг/виконаних робіт або інші документи, що підтверджують виконання договорів (-ору), зазначених (-ого) у довідці». В інакшому випадку, нами 20.06.2023 року буде подано скаргу до АМКУ та повідомлено ДАСУ про наявність підстав для притягнення уповноваженої особи Замовника до відповідальності згідно ст.164-14 КУпАП (ТД складена не у відповідності до законодавства, невиконання рішення АМКУ).
Рішення закупівельника: Вимога задоволена
20 червня 2023 15:06
до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Номер вимоги: UA-2023-05-18-014073-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРІК'С ФЕМІЛІ", Код ЄДРПОУ:34692247
Дата подання: 20 червня 2023 15:31
деталі у вимозі
статус вимоги: завоволена. Але зміни в Тд не внесено. Замовником не виконано рішення АМКУ № 7877-р/пк-пз від 01.06.2023 р. в частині кількості аналогічних договорів. Просимо п. 3.1, 3.2. Додатку 1 викласти наступним чином: «3.1. Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних (-ого) договорів (-ору) на прання медичної білизни протягом 3-х попередніх років із зазначенням повного найменування підприємства, дати, номера та предмету договору. 3.2. Копії (-ія) договорів (-ору) про надання аналогічних послуг, які (-ий) вказані (-ий) в довідці, з актами аданих послуг/виконаних робіт або інші документи, що підтверджують виконання договорів (-ору), зазначених (-ого) у довідці». В інакшому випадку, нами 20.06.2023 року буде подано скаргу до АМКУ та повідомлено ДАСУ про наявність підстав для притягнення уповноваженої особи Замовника до відповідальності згідно ст.164-14 КУпАП (невиконання рішення АМКУ).
Розгорнути
Згорнути
Рішення закупівельника: Вимога не задоволена
21 червня 2023 09:27
В тексті рішення АМКУ зазначено "За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які
зможуть надати аналогічний договір щодо послуг з прання медичної білизни об'ємом за
попередній рік не менше саме 50 т, що є дискримінаційним по відношенню до інших
суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника."
Замовником були внесені зміни та прибрано дану вимогу з ТД, з приводу кількості договорів в тексті рішення АМКУ не зазначено.
зможуть надати аналогічний договір щодо послуг з прання медичної білизни об'ємом за
попередній рік не менше саме 50 т, що є дискримінаційним по відношенню до інших
суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника."
Замовником були внесені зміни та прибрано дану вимогу з ТД, з приводу кількості договорів в тексті рішення АМКУ не зазначено.
Номер вимоги: UA-2023-05-18-014073-a.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРІК'С ФЕМІЛІ", Код ЄДРПОУ:34692247
Дата подання: 21 червня 2023 10:42
деталі у вимозі
Рішення органу оскарження"За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР щодо послуг з прання медичної білизни об'ємом за попередній рік не менше саме 50 т, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника."
Аналогічний договір - це ОДНИНА, А НЕ МНОЖИНА! Просимо виконати рішення АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Аналогічний договір - це ОДНИНА, А НЕ МНОЖИНА! Просимо виконати рішення АМКУ!
Рішення закупівельника: Вимога відхилена
23 червня 2023 12:02
Шановний потенційний Участнику, в рішенні АМКУ зазначено саме про обєм, Замовник на підставі рішення АМКУ вніс зміни, які вимагалися в тексті рішення.
Номер вимоги: UA-2023-05-18-014073-a.b7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Крендельова Аліса Іванівна, Код ЄДРПОУ:1381225661
Дата подання: 01 вересня 2023 18:30
Тендер
Шановний замовнику !
Стосовно протокольного рішення уповноваженої особи № 895/75-77 від 28 серпня 2023 року, опубліковане в електронній системі закупівель 28.08.2023 року.
Вважаємо, що рішення Замовника за результатами оцінки тендерної пропозицій, оформлене протоколом від 28.08.2023 року є протиправним, незаконним та підлягає скасуванню з огляду на наступне:
відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону №2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до норм пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
З огляду на вищевикладене, звертаю Вашу увагу на недоліки тендерної документації, що є свідченням порушення вимог діючого законодавства.
А саме, в порушення вимог підпунктів 2 та 3 пункту 41 Особливостей №1178, в редакції, що діяла на момент початку закупівлі, замовник у пункті 8 розділу 4 тендерної документації, серед підстав відхилення тендерних пропозицій зазначив, що замовник-ЦЗО відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, коли тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією;
Також, в порушення пунктів 41 та 44 Особливостей №1178, в редакції, що діяла на момент початку закупівлі, замовник у 8 розділу 4 тендерної документації вказав, що він відхиляє тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону). Замовник-ЦЗО не перевіряє переможця процедури закупівлі на відповідність підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, та не вимагає від Учасника процедури закупівлі/переможця процедури закупівлі підтвердження її відсутності.
У пункті 4 розділу 5 тендерної документації замовник зафіксував, що оплата за поставлений в повному обсязі предмет закупівлі проводиться замовником-ініціатором протягом 90 календарних днів після належного підписання сторонами відповідних актів/видаткової накладної, що також відповідає умовам оплати договору зазначеним в оголошенні про проведення закупівлю. Водночас, у пункті 4.1 проєкту договору про закупівлю (додаток 3 до тендерної документації) замовник вказав, що оплата вартості послуг проводиться на підставі належним чином оформлених накладних та актів виконаних робіт, протягом 90 банківських днів з дати надання Виконавцем Замовнику зазначених документів, за умови надходження відповідного фінансування. Отже, умови прєкту договору про закупівлю не відповідають інформації у тендерній документації та у оголошенні про проведення закупівлі. Також, не узгоджується із змістом пункту 19 Особливостей №1178, в редакції, що діяла на момент початку закупівлі, і пункт 3.5 проєкту договору про закупівлю, в якому замовник допускає можливість зміни істотних умов договору, у зв’язку із зміною ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Таким чином, замовником при складанні тендерної документації не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Також, звертаю увагу на порушення, допущені під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1». Замовником не були виявлені невідповідності у інформації та документах учасника:
1) відсутність згоди на обробку персональних даних замовником від Римаря Антона Борисовича. Персональні дані зазначеної особи містяться у договорі про надання послуг №19/06 від 19.06.2023 р., а саме реєстраційний номер облікової картки платника податків. Водночас, згідно підпункту 8 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації персональні дані фізичної особи, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована відповідно до положень Закону не можуть бути оброблені, поширені без згоди фізичної особи. До персональних даних фізичної особи відносяться зокрема, паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво платника податків, посвідчення, диплом про закінчення учбових закладів, допуски, звіти про ЄСВ, трудові книжки (її відомості), трудові контракти, відомості про сімейний стан та стан здоров'я, місцепроживання, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша інформація, передбачена законодавством України. У разі не надання фізичною особою, персональні дані якої містяться у складі тендерної пропозиції Учасника, згоди на обробку таких персональних даних відповідно до положень Закону, спричинить відхилення тендерної пропозиції Учасника відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
- відсутність всіх невід’ємних додатків до договору оренди № 3539 нерухомого майна, що належить до комунальної власності від 06.01.2022 р., наданого учасником на виконання вимоги підпункту 1.1 пункту 1 у додатку 1 до тендерної документації, а саме викопіювання з по поверхового плану;
- невідповідність дезінфекційного засобу, який використовує учасник у технології прання білизни, а саме «Дезеконом (концентрат)», вимогам замовника, зокрема, в частині спектру антимікробної дії у відношені гастроентеритів та дерматофітів, що також підтверджується висновклм державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 22.03.2021 р., наданим учасником у складі документів тендерної пропозиції. Водночас, у пункту 6 розділу ІІІ у додатку № 2 до тендерної документації зазначено, що в технології обробки білизни має застосовуватися дезінфекційний засіб з широким спектром антимікробної дії, а саме: у відношенні бактерій (включаючи мікобактерії туберкульозу), вірусів (зокрема віруси гепатитів, вірусів ВІЛ (СНІД), поліомієліту, вірусів грипу A (H1N1), гастроентеритів, вірусів ECHO, воксакі та інших вірусних патогенів), спор, грибів роду KANDIDA, дерматофітів, пліснявих грибків.
Оскільки, зазначені порушення не можуть бути усуненні, тому, замовник має прийняте відповідне рішення про відміну відкритих торгів.
Розгорнути
Згорнути
Стосовно протокольного рішення уповноваженої особи № 895/75-77 від 28 серпня 2023 року, опубліковане в електронній системі закупівель 28.08.2023 року.
Вважаємо, що рішення Замовника за результатами оцінки тендерної пропозицій, оформлене протоколом від 28.08.2023 року є протиправним, незаконним та підлягає скасуванню з огляду на наступне:
відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону №2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до норм пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
З огляду на вищевикладене, звертаю Вашу увагу на недоліки тендерної документації, що є свідченням порушення вимог діючого законодавства.
А саме, в порушення вимог підпунктів 2 та 3 пункту 41 Особливостей №1178, в редакції, що діяла на момент початку закупівлі, замовник у пункті 8 розділу 4 тендерної документації, серед підстав відхилення тендерних пропозицій зазначив, що замовник-ЦЗО відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, коли тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією;
Також, в порушення пунктів 41 та 44 Особливостей №1178, в редакції, що діяла на момент початку закупівлі, замовник у 8 розділу 4 тендерної документації вказав, що він відхиляє тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону). Замовник-ЦЗО не перевіряє переможця процедури закупівлі на відповідність підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, та не вимагає від Учасника процедури закупівлі/переможця процедури закупівлі підтвердження її відсутності.
У пункті 4 розділу 5 тендерної документації замовник зафіксував, що оплата за поставлений в повному обсязі предмет закупівлі проводиться замовником-ініціатором протягом 90 календарних днів після належного підписання сторонами відповідних актів/видаткової накладної, що також відповідає умовам оплати договору зазначеним в оголошенні про проведення закупівлю. Водночас, у пункті 4.1 проєкту договору про закупівлю (додаток 3 до тендерної документації) замовник вказав, що оплата вартості послуг проводиться на підставі належним чином оформлених накладних та актів виконаних робіт, протягом 90 банківських днів з дати надання Виконавцем Замовнику зазначених документів, за умови надходження відповідного фінансування. Отже, умови прєкту договору про закупівлю не відповідають інформації у тендерній документації та у оголошенні про проведення закупівлі. Також, не узгоджується із змістом пункту 19 Особливостей №1178, в редакції, що діяла на момент початку закупівлі, і пункт 3.5 проєкту договору про закупівлю, в якому замовник допускає можливість зміни істотних умов договору, у зв’язку із зміною ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Таким чином, замовником при складанні тендерної документації не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Також, звертаю увагу на порушення, допущені під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1». Замовником не були виявлені невідповідності у інформації та документах учасника:
1) відсутність згоди на обробку персональних даних замовником від Римаря Антона Борисовича. Персональні дані зазначеної особи містяться у договорі про надання послуг №19/06 від 19.06.2023 р., а саме реєстраційний номер облікової картки платника податків. Водночас, згідно підпункту 8 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації персональні дані фізичної особи, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована відповідно до положень Закону не можуть бути оброблені, поширені без згоди фізичної особи. До персональних даних фізичної особи відносяться зокрема, паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво платника податків, посвідчення, диплом про закінчення учбових закладів, допуски, звіти про ЄСВ, трудові книжки (її відомості), трудові контракти, відомості про сімейний стан та стан здоров'я, місцепроживання, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша інформація, передбачена законодавством України. У разі не надання фізичною особою, персональні дані якої містяться у складі тендерної пропозиції Учасника, згоди на обробку таких персональних даних відповідно до положень Закону, спричинить відхилення тендерної пропозиції Учасника відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
- відсутність всіх невід’ємних додатків до договору оренди № 3539 нерухомого майна, що належить до комунальної власності від 06.01.2022 р., наданого учасником на виконання вимоги підпункту 1.1 пункту 1 у додатку 1 до тендерної документації, а саме викопіювання з по поверхового плану;
- невідповідність дезінфекційного засобу, який використовує учасник у технології прання білизни, а саме «Дезеконом (концентрат)», вимогам замовника, зокрема, в частині спектру антимікробної дії у відношені гастроентеритів та дерматофітів, що також підтверджується висновклм державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 22.03.2021 р., наданим учасником у складі документів тендерної пропозиції. Водночас, у пункту 6 розділу ІІІ у додатку № 2 до тендерної документації зазначено, що в технології обробки білизни має застосовуватися дезінфекційний засіб з широким спектром антимікробної дії, а саме: у відношенні бактерій (включаючи мікобактерії туберкульозу), вірусів (зокрема віруси гепатитів, вірусів ВІЛ (СНІД), поліомієліту, вірусів грипу A (H1N1), гастроентеритів, вірусів ECHO, воксакі та інших вірусних патогенів), спор, грибів роду KANDIDA, дерматофітів, пліснявих грибків.
Оскільки, зазначені порушення не можуть бути усуненні, тому, замовник має прийняте відповідне рішення про відміну відкритих торгів.
Рішення закупівельника: Вимога не задоволена
08 вересня 2023 14:37
Шановний Учасник, відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" та Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 наведений вичерпний перелік умов для відміни Закупівлі. Наведені у вашій вимозі аргументи не є підставою для відміни торгів.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-05-18-014073-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", Код ЄДРПОУ:39796819
Дата подання: 22 травня 2023 21:59
Дата подання: 22 травня 2023 21:59
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 травня 2023 17:23
рішення від 24.05.2023 № 7203.pdf
Дата публікації: 24 травня 2023 17:22
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.06.2023 № 7877.pdf
Дата публікації: 02 червня 2023 14:49
рішення від 01.06.2023 № 7877.pdf
Дата публікації: 06 червня 2023 19:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та рішення органу оскарження - Антимонопольного комітету України набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються, а саме: внесено зміни до тендерної документації ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2023-05-18-014073-a з метою усунення порушення
Дата виконання рішення замовником: 19 червня 2023 11:57
Номер скарги: UA-2023-05-18-014073-a.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", Код ЄДРПОУ:39796819
Дата подання: 26 липня 2023 20:15
Дата подання: 26 липня 2023 20:15
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 липня 2023 18:05
рішення від 28.07.2023 № 11596.pdf
Дата публікації: 28 липня 2023 18:05
інформація про резолютивну частину рішення від 09.08.2023 № 12394.pdf
Дата публікації: 10 серпня 2023 11:22
рішення від 09.08.2023 № 12394.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2023 15:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» за процедурою закупівлі ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги зпрання медичної білизни), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2023-05-18-014073-a
Дата виконання рішення замовником: 28 серпня 2023 10:37
Номер скарги: UA-2023-05-18-014073-a.b6
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП Крендельова Аліса Іванівна, Код ЄДРПОУ:1381225661
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" |
917 580,00
UAH з ПДВ
|
917 580,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Крендельова Аліса Іванівна |
1 164 400,00
UAH з ПДВ
|
1 164 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" #39796819 |
Рішення скасоване |
917 580,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2023 10:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 липня 2023 15:46
|
ФОП Крендельова Аліса Іванівна #1381225661 |
Рішення скасоване |
1 164 400,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2023 10:34
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" #39796819 |
Переможець |
917 580,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2023 11:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 січня 2024 01:27
|
ДУ КИЇВПРОМСЕРВІС 219.pdf | зміни до договору |
01 січня 2024 01:27
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2023 16:48
|
дог 219-09-23.pdf | укладений |
12 вересня 2023 16:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 219/09/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |