Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
operational maintenance of the motorway of general use of the state value M-05 Kyiv-Odessa, km 274 + 435 - km 466 + 700
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Анна Сергіївна +380487782580 asnn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25829550 |
Contact point: |
Nosulenko Anna Sergiivna +380487782580 asnn@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2019 14:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2020 11:26 |
Очікувана вартість: | 385 880 748,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,04% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4000000 UAH |
Publication date: | 23 серпня 2019 14:16 |
Enquiries until: | 22 жовтня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 28 жовтня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 листопада 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 385 880 748 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 4 000 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,04 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Більш детально викладено в умовах договору | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 жовтня 2019 08:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 жовтня 2019 08:23 |
перелік змін 5 ЕУ М-05.doc | |
24 жовтня 2019 08:23 |
ЗТД 5 ЕУ М-05 274-466.docx | |
15 жовтня 2019 16:18 |
проект_договору зі змінами+.docx |
24 жовтня 2019 08:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
24 жовтня 2019 08:23 |
перелік змін 5 ЕУ М-05.doc
|
|||||||||||||||
24 жовтня 2019 08:23 |
ЗТД 5 ЕУ М-05 274-466.docx
|
|||||||||||||||
15 жовтня 2019 16:18 |
проект_договору зі змінами+.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. Термін експлуатації дорожніх машин i механізмів розраховувався згідно середніх показників СОУ 42.1-37641918-064:2015 Терміни експлуатації дорожніх машин i механізмів та норми ix амортизації який склав 10 років. Так як договір експлуатаційного утримання розрахований на 3 роки, тому було прийнято не більше 7 років, щоб по закіченню строку дії договору машини та механізми не зазнали значного фізичного зносу з урахуванням технічних умов експлуатації та річного режиму роботи.
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 18 вересня 2019 15:18
Дата подання: 27 листопада 2019 17:51
Дата подання: 25 грудня 2019 14:10
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-30-000015 ● 1a1888159eee404396dc7142ee5f6817
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 січня 2020 16:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.01.2020 Одеса № 28
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 30.01.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 30.01.2020
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 30.01.2020 № 28
Витяг з переліку процедур закупівель
1. UA-2019-08-23-000468-a 23.08.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-03 12:30:00
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань.
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Техно-Буд-Центр» умовам пункту 1.1 Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації, тоді як відповідно до оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель інформації (номери ID: UA-2019-05-22-000234-c, UA-2019-04-16-000706-b, UA-2019-10-28-001108-c, UA-2019-10-28-1028-c) гарантована учасником автомобільна техніка на період надання послуг на об’єкті Замовника у той самий період заявлена, як така, що буде задіяна для надання послуг на інших об’єктах?
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Техно-Буд-Центр» умовам пункту 1.1 Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника надано довідку від 24.09.2019 № 8230 з переліком баз зимового утримання, які будуть знаходитися на об’єкті по предмету закупівлі, у якій однією із баз зимового утримання зазначено базу, розташовану за адресою: Одеська область, Миколаївський район, с. Новогригорівка, яка перевищує відстань між базами зимового утримання, крайня межа якої встановлена Замовником на рівні 60 км?
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Техно-Буд-Центр» умовам пункту 3.4 Розділу ІІІ «Інші документи» Додатку 3 до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника відсутня ліцензія на виконання певних послуг?
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ШРБУ-48» умовам пункту 1.1 Розділу І «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 до тендерної документації, тоді як відповідно до оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель інформації (номери ID: UA-2019-04-22-001570-b, UA-2019-04-03-002014-a) гарантована учасником автомобільна техніка на період надання послуг на об’єкті Замовника у той самий період заявлена, як така, що буде задіяна для надання послуг на інших об’єктах?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-07 09:28:53
Відповідь на запит Держаудитслужби України
1.1.Стосовно наявності техніки та матеріально-технічної бази.
Відповідно до п.1.1. частини І додатку 3 тендерної документації (далі-ТД) Учасник мав надати Довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Мінімально-необхідна кількість техніки, яка обов’язково включається до довідки зазначена в таблиці п. 1.1. частини І додатку 3 ТД.
В підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані технічні паспорти або свідоцтва про реєстрацію тощо або скан-копії договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки/обладнання, що вказані в табличці Учасника.
Довідка про наявність техніки та усі додаткові документи, передбачені умовами ТД, учасником було надано у відповідності до умов документації.
Також від учасників вимагалося надання гарантійного за підписом уповноваженої особи учасника та затверджений печаткою (за наявності) наступного змісту:
«цим гарантійним листом «______(повна/скорочена назва учасника)_____» гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області, що у разі перемоги в даній закупівлі (вказується назва предмету закупівлі та номер в системі Прозорро), техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, буде залучена в зимовий період тільки на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса, км 274+435 – км 466 + 700.
«______(повна/скорочена назва учасника)_____» гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області, що техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, не буде подана в підтвердження матеріально-технічної бази в інших закупівлях, та не буде використовуватись для надання послуг/виконання робіт за іншими договорами які укладено «______(повна/скорочена назва учасника)_____».
Учасник ТОВ "Техно-Буд-Центр" надав відповідний лист від 24.09.2019р. №8231в складі своєї тендерної пропозиції.
Умовами пункту 1.1. частини І додатку 3 документації, Замовником встановлено вимогу щодо надання відповідного гарантійного листа, але вимоги в ньому встановлені, діють виключно для майбутнього переможця. Ключовим слід читати словесний оборот «у разі перемоги в даній закупівлі», який діє для обох абзаців листа. Тобто відповідні гарантійні зобов’язання розповсюджуються тільки на переможця та після того як здійсниться дана подія (визнання учасника переможцем).Тому звісно учасники до моменту визначення переможця мали право використовувати техніку при виконанні робіт та вказувати її і по іншим закупівлям. В інакшому випадку це було б дискримінаційною вимогою, оскільки обмежувало б участь організацій у інших процедурах закупівель, до моменту визначення переможця в даних торгах, особливо зважаючи, що строк проведення торгів може розтягуватися на місяці. Враховуючи, що по даній процедурі закупівлі переможця поки ще не було визначено, учасник мав повне право використовувати техніку та зазначати її в інших процедурах закупівель. Це не є порушенням умов тендерної документації.
Аналогічне питання по цій же закупівлі оскаржувалося ДП «Одеський облавтодор» по учасникам ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «ШРБУ-48» але рішенням Колегії від 16.12.2019р. №18648-р/пк-пз додатково встановлено що це не є порушенням умов тендерної документації. А отже пропозиція не підлягає відхиленню з цієї підстави. Чим додатково підтвердженно вірність дій Замовника.
1.1. Стосовно баз зимового утримання.
Умовами п. пункту 1.1. частини І додатку 3 документації вимагалося надання довідки в довільній формі з переліком баз зимового утримання (згідно П Г.1-218-118:2005 ), які будуть знаходитися на об’єкті по предмету закупівлі. Відстань між базами має складати від 30 до 60 км (в довідці вказати адресну прив’язку (км автомобільної дороги та ПК+) кожної бази, площу території, кількість адміністративних будівель. Кількість баз – не менше 5 штук.
Учасник ТОВ «Техно-Буд-Центр» надав довідку, яка в повній мірі відповідає умовам тендерної документації. Ми як Замовник звернулися за роз’ясненням до ТОВ «Техно-Буд-Центр» та отримали відповідь, що база знаходиться в с. Новогригорівка Миколаївського району Одеської області, та інформацію в довідці зазначено до найближчої адресної прив’язки автомобільної дороги М-05 Київ-Одеса за допомогою сервісу Google Maps. Відстань від неї до слідуючої бази задовольняє вимоги ТД.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Техно-Буд-Центр» повністю відповідає вимогам ТД, діючому законодавству тому підстави для відхилення пропозиції відсутні.
Рішенням Колегії від 16.12.2019р. №18648-р/пк-пз аналогічно встановлено, що «…У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 1.1 додатку 3 Документації передбачено довідку у довільній формі з переліком баз зимового утримання (згідно з П Г.1-218-118:2005), які будуть знаходитися на об’єкті по предмету закупівлі. Відстань між базами має складати від 30 до 60 км (в довідці вказати адресну прив’язку (км автомобільної дороги та ПК+) кожної бази, площу території, кількість адміністративних будівель. Кількість баз – не менше 5 штук. 8 У складі Пропозиції ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" міститься документ "перелік баз зимового утримання, які знаходяться на об'єкті по предмету закупівлі" від 24.09.2019 №8230 (файл "перелік баз зимового утримання.pdf"), в якій, зокрема, за позицією 3 зазначено - "с. Новогригорівка Миколаївський район, Одеська область адресна прив'язка – а/д М-05, км 458+200, площа 0,45 га, адміністративін будівлі - 1". Скаржник не довів та документально не підтвердив, що за зазначеною адресою відсутня база зимового утримання та адміністративні будівлі, та те, що ТОВ "ТЕХНОБУД-ЦЕНТР" надано недостовірну інформацію у складі Пропозиції, в цій частині. Враховуючи вищенаведене, ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" не порушило умови Документації в цій частині, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення скарги в цій частині».
1.2. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг згідно діючого законодавства не підлягають ліцензуванню, а отже відсутність ліцензії не може бути причиною для відхилення тендерної пропозиції.
2.1. Стосовно допущення до участі в аукціоні учасника ТОВ "ШРБУ-48".
Відповідно до п.1.1. частини І додатку 3 тендерної документації (далі-ТД) Учасник мав надати Довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Мінімально-необхідна кількість техніки, яка обов’язково включається до довідки зазначена в таблиці п. 1.1. частини І додатку 3 ТД.
В підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані технічні паспорти або свідоцтва про реєстрацію тощо або скан-копії договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки/обладнання, що вказані в табличці Учасника.
Довідка про наявність техніки та усі додаткові документи, передбачені умовами ТД, учасником було надано у відповідності до умов документації.
Також від учасників вимагалося надання гарантійного листа за підписом уповноваженої особи учасника та затверджений печаткою (за наявності) наступного змісту:
«цим гарантійним листом «______(повна/скорочена назва учасника)_____» гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області, що у разі перемоги в даній закупівлі (вказується назва предмету закупівлі та номер в системі Прозорро), техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, буде залучена в зимовий період тільки на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса, км 274+435 – км 466 + 700.
«______(повна/скорочена назва учасника)_____» гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області, що техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, не буде подана в підтвердження матеріально-технічної бази в інших закупівлях, та не буде використовуватись для надання послуг/виконання робіт за іншими договорами які укладено «______(повна/скорочена назва учасника)_____».
Учасник ТОВ "ШРБУ-48" надав відповідний лист від 25.09.2019р. №959 в складі своєї тендерної пропозиції.
Умовами пункту 1.1. частини І додатку 3 документації, Замовником встановлено вимогу щодо надання відповідного гарантійного листа, але вимоги в ньому встановлені, діють виключно для майбутнього переможця. Ключовим слід читати словесний оборот «у разі перемоги в даній закупівлі», який діє для обох абзаців листа. Тобто відповідні гарантійні зобов’язання розповсюджуються тільки на переможця та після того як здійсниться дана подія (визнання учасника переможцем).Тому звісно учасники до моменту визначення переможця мають право використовувати техніку при виконанні робіт та вказувати її і по іншим закупівлям. В інакшому випадку це було б дискримінаційною вимогою, оскільки обмежувало б участь організацій у інших процедурах закупівель, до моменту визначення переможця в даних торгах, особливо зважаючи, що строк проведення торгів може розтягуватися на місяці. Враховуючи, що по даній процедурі закупівлі переможця поки ще не було визначено, учасник мав повне право використовувати техніку та зазначати її в інших процедурах закупівель. Це не є порушенням умов тендерної документації.
Рішенням Колегії від 16.12.2019р. №18648-р/пк-пз аналогічно встановлено, що «У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 1.1 додатку 3 Документації передбачено довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Мінімально-необхідна кількість техніки, яка обов’язково включається до довідки - зазначена в таблиці нижче. В підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані технічні паспорти або свідоцтва про реєстрацію тощо або скан-копії договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки/обладнання, що вказані в табличці учасника. Відповідно до додатку 3 Документації також передбачено гарантійний лист за підписом уповноваженої особи учасника та затверджений печаткою (за наявності) наступного змісту: "цим гарантійним листом "______(повна/скорочена назва учасника)_____" гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області, що у разі перемоги в даній закупівлі (вказується назва предмету закупівлі та номер в системі Прозорро), техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріальнотехнічної бази учасника,буде залучена в зимовий період тільки на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса, км 274+435 – км 466 + 700. 9 "______(повна/скорочена назва учасника)_____" гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області , що техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, не буде подана в підтвердження матеріально-технічної бази в інших закупівлях, та не буде використовуватись для надання послуг/виконання робіт за іншими договорами які укладено "______(повна/скорочена назва учасника)_____". У складі Пропозиції ТОВ "ШРБУ-48" у архівній папці "наявність МТБ" містяться: - довідка про наявність обладнання та матеріально технічної бази від 25.09.2019 №958, в якій наведено перелік обладнання та матеріально-технічної бази; - - гарантійний лист від 25.10.2019 №959 (файл "8.3.Гарантійний лист щодо техніки для зимового утримання"), в якому зазначено - "цим гарантійним листом ТОВ "ШРБУ-48" гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області, що у разі перемоги в даній закупівлі ("ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь" UA-2019-08-23-000468-a), техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, буде залучена в зимовий період тільки на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса, км 274+435 – км 466 + 700. ТОВ "ШРБУ-48" гарантує Службі автомобільних доріг в Одеській області, що техніка для зимового утримання автомобільних доріг, яка була подана в якості підтвердження матеріально-технічної бази учасника, не буде подана в підтвердження матеріально-технічної бази в інших закупівлях, та не буде використовуватись для надання послуг/виконання робіт за іншими договорами які укладено ТОВ "ШРБУ-48". Відповідно до абзацу п’ятого частини першої статті 18 Закону скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу. Реєстраційна картка скарги повинна містити, зокрема, таку інформацію: номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу. Згідно з абзацом дванадцятим частини першої статті 18 Закону до скарги додаються, зокрема, документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf формату файла), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника. Слід зазначити, що реєстраційна картка створена 27.11.2019 та містить посилання на Процедуру закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-08-23-000468-a, відповідно, Скарга розміщена в оголошенні, яке оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-08- 23-000468-a. Враховуючи викладене, інші процедури закупівлі не можуть бути предметом розгляду органу оскарження під час розгляду зазначеної скарги. Враховуючи вищенаведене, ТОВ "ШРБУ-48" не порушило умови Документації в цій частині, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.»
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник не погоджується з висновком ДАСУ. Детальне пояснення викладено в протоколі №б/н від 17.02.2020р.
2020-02-18 15:24:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Пояснення Замовника оприлюднено через електронну систему закупівель всупереч вимогам частини п'ятої статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі".)
Ризики, що спрацювали
RISK2-14
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ ШРБУ-48 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Дочірнє підприємство "Одеський облавтодор" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" #33768346 |
Переможець |
374 500 750,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2020 15:42
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 17 квітня 2020 14:07 |
Коментар щодо відміни: | Відпала потреба |
17 квітня 2020 14:07
|
ПР відміни М-05 274-466.doc |