Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (підгузки) (НК 024:2019:11239 Підгузник для дорослих; 35008 - Дитячий підгузник)»
Очікувана вартість
2 683 091,00 UAH
UA-2020-06-01-008765-b 5bcaf994399b41228cd8bcf5919d145f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Парнета

+380967162728 parneta1905@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02012740
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, вул. Галини Романової, 4
Контактна особа: Світлана Парнета
+380967162728
parneta1905@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 23:20
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 15:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 11:14
Очікувана вартість: 2 683 091,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 415,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33710000-0: Парфуми, засоби гігієни та презервативи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13530 штуки
ДК 021:2015 «33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (підгузки) (НК 024:2019:11239 Підгузник для дорослих; 35008 - Дитячий підгузник)» Підгузки з середньою поглинальною здатністю, розмір ХS
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, Поставка товару здійснюється до кімнат зберігання розташованих за адресами лікувальних закладів міста згідно заявок Покупця на протязі 7 календарних днів з моменту подачі заявки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
6270 штуки
ДК 021:2015 «33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (підгузки) (НК 024:2019:11239 Підгузник для дорослих; 35008 - Дитячий підгузник)» Підгузки з середньою поглинальною здатністю, розмір S
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, Поставка товару здійснюється до кімнат зберігання розташованих за адресами лікувальних закладів міста згідно заявок Покупця на протязі 7 календарних днів з моменту подачі заявки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
24630 штуки
ДК 021:2015 «33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (підгузки) (НК 024:2019:11239 Підгузник для дорослих; 35008 - Дитячий підгузник)» Підгузки з середньою поглинальною здатністю, розмір M
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, Поставка товару здійснюється до кімнат зберігання розташованих за адресами лікувальних закладів міста згідно заявок Покупця на протязі 7 календарних днів з моменту подачі заявки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
34848 штуки
ДК 021:2015 «33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (підгузки) (НК 024:2019:11239 Підгузник для дорослих; 35008 - Дитячий підгузник)» Підгузки з максимальною поглинальною здатністю, розмір M
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, Поставка товару здійснюється до кімнат зберігання розташованих за адресами лікувальних закладів міста згідно заявок Покупця на протязі 7 календарних днів з моменту подачі заявки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
66 штуки
ДК 021:2015 «33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (підгузки) (НК 024:2019:11239 Підгузник для дорослих; 35008 - Дитячий підгузник)» Поясні підгузки з максимальною поглинальною здатністю, розмір М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, Поставка товару здійснюється до кімнат зберігання розташованих за адресами лікувальних закладів міста згідно заявок Покупця на протязі 7 календарних днів з моменту подачі заявки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
21900 штуки
ДК 021:2015 «33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (підгузки) (НК 024:2019:11239 Підгузник для дорослих; 35008 - Дитячий підгузник)» Підгузки з середньою поглинальною здатністю, розмір L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, Поставка товару здійснюється до кімнат зберігання розташованих за адресами лікувальних закладів міста згідно заявок Покупця на протязі 7 календарних днів з моменту подачі заявки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
20208 штуки
ДК 021:2015 «33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (підгузки) (НК 024:2019:11239 Підгузник для дорослих; 35008 - Дитячий підгузник)» Підгузки з максимальною поглинальною здатністю, розмір L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, Поставка товару здійснюється до кімнат зберігання розташованих за адресами лікувальних закладів міста згідно заявок Покупця на протязі 7 календарних днів з моменту подачі заявки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
66 штуки
ДК 021:2015 «33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (підгузки) (НК 024:2019:11239 Підгузник для дорослих; 35008 - Дитячий підгузник)» Поясні підгузки з максимальною поглинальною здатністю, розмір L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, Поставка товару здійснюється до кімнат зберігання розташованих за адресами лікувальних закладів міста згідно заявок Покупця на протязі 7 календарних днів з моменту подачі заявки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
63 штуки
ДК 021:2015 «33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (підгузки) (НК 024:2019:11239 Підгузник для дорослих; 35008 - Дитячий підгузник)» Поясні підгузки з максимальною поглинальною здатністю, розмір ХL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, Поставка товару здійснюється до кімнат зберігання розташованих за адресами лікувальних закладів міста згідно заявок Покупця на протязі 7 календарних днів з моменту подачі заявки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
12504 штуки
ДК 021:2015 «33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (підгузки) (НК 024:2019:11239 Підгузник для дорослих; 35008 - Дитячий підгузник)» Підгузки з максимальною поглинальною здатністю, розмір ХL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, Поставка товару здійснюється до кімнат зберігання розташованих за адресами лікувальних закладів міста згідно заявок Покупця на протязі 7 календарних днів з моменту подачі заявки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
30450 штуки
ДК 021:2015 «33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (підгузки) (НК 024:2019:11239 Підгузник для дорослих; 35008 - Дитячий підгузник)» Підгузки для дітей вагою 11-25 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, Поставка товару здійснюється до кімнат зберігання розташованих за адресами лікувальних закладів міста згідно заявок Покупця на протязі 7 календарних днів з моменту подачі заявки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник
3630 штуки
ДК 021:2015 «33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (підгузки) (НК 024:2019:11239 Підгузник для дорослих; 35008 - Дитячий підгузник)» Підгузки для дітей вагою 15-30 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, Поставка товару здійснюється до кімнат зберігання розташованих за адресами лікувальних закладів міста згідно заявок Покупця на протязі 7 календарних днів з моменту подачі заявки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи
НК 024:2019: 35008 — Дитячий підгузник
492 штуки
ДК 021:2015 «33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (підгузки) (НК 024:2019:11239 Підгузник для дорослих; 35008 - Дитячий підгузник)» Підгузки-трусики з максимальною поглинальною здатністю, розмір М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, Поставка товару здійснюється до кімнат зберігання розташованих за адресами лікувальних закладів міста згідно заявок Покупця на протязі 7 календарних днів з моменту подачі заявки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
492 штуки
ДК 021:2015 «33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (підгузки) (НК 024:2019:11239 Підгузник для дорослих; 35008 - Дитячий підгузник)» Підгузки-трусики з максимальною поглинальною здатністю, розмір L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51931, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, Поставка товару здійснюється до кімнат зберігання розташованих за адресами лікувальних закладів міста згідно заявок Покупця на протязі 7 календарних днів з моменту подачі заявки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата за Товар здійснюється протягом 10 календарних днів з дня виставлення Постачальником рахунку шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах попередньої оплати у розмірі, який не перевищує 30% від вартості замовленого Товару. Постачальник зобов’язується використати отриману передплату протягом трьох місяців з дати її отримання в межах поточного року, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 р. №1070 визначений у підпункті 1 пункту 1, або повернути невикористану передплату протягом трьох календарних днів з дня такого прострочення. Аванс 10 Календарні 30
Поставка товару Оплата решти суми вартості Товару здійснюється Покупцем після фактичного отримання Товару шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично отриманий товар згідно рахунків та накладної протягом 30 днів (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 23:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 23:20
Проект договору підгузки.doc
01 червня 2020 23:20
Тендерна документація підгузки 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо умов поставки
Дата подання: 06 червня 2020 15:17
Дата відповіді: 11 червня 2020 17:12
Просимо вказати кількість лікувальних закладів, куди буде здійснюватись постачання товару. А також просимо зазначити, чи можливо постачання дрібними партіями, чи обов’язково відвантаження повинно бути однією партією в кожен заклад?
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне. 1. Постачання товару в даній процедурі закупівлі буде здійснюватися до трьох закладів охорони здоров’я м.Кам’янське. 2. Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради виступає замовником в даній процедурі закупівлі, яка проводиться для забезпечення потреб закладів охорони здоров’я м.Кам’янське. Замовлення товару (в тому числі визначення асортименту та кількості продукції, що буде замовлена) буде здійснюватися після отримання відповідних замовлень від відповідних закладів охорони здоров’я м.Кам’янське та буде залежати від потреби даних закладів та наявності фінансування, а тому учасники процедури закупівлі повинні мати можливість забезпечити постачання товару як однією партією на кожний заклад, так і дрібними партіями.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-01-008765-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАРАСКА ЯРОСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3478601317
Дата подання: 06 червня 2020 15:39
щодо дискримінаційних вимог
Шановник Замовнику, відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Наша Компанія, як потенційний учасник процедури уважно ознайомилася с технічними вимогами щодо підгузників. Замовник в додатку 1 до тендерної документації встановлює технічні вимоги щодо 14 ТИПІВ підгузників. Це абслютно різні підгузники за технічними характеристиками і не всі виробники можуть запропонувати відразу всі їх види.
Крім того, проаналізувавши технічні характеристики, які вказано Замовником у вимогах, ми можемо заявити про те, що підгузники з такими технічними характеристиками відповідає тільки підгузники торгової марки Tena . Тобто, в закупівлі можуть брати участь тільки ті компанії, які постачають підгузники торгової марки Tena. Наша компанія є офіційним представником одного з лідерів світових виробників, але ми не можем одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Об’єднання 14 несхожих за технічним завданням предметів закупівлі обмежує права тих суб'єктів господарювання, у тому числі і нас, на участь у Процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати до постачання всі види підгузників, що є предметом закупівлі. Дії Замовника в частині об'єднання предмета закупівлі в один лот порушують вимоги статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 Закону – недискримінація учасників. Вимагаємо замовника внести зміни до тендерної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки та суперечить принципам закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 червня 2020 17:16
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне. Предмет даної закупівлі визначено Замовником відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454. Даний Порядок передбачає право (а не обов’язок) Замовника на виокремлення окремих частин предмета закупівлі (лотів). Усі позиції, які входять до предмету закупівлі, відносяться до однієї групи товару – це підгузники. Вони різні за технічними характеристиками – однак вимогами тендерної документації не встановлені обмеження щодо того, що всі позиції, що пропонуються, повинні бути тільки одного виробника – учасники процедури закупівлі можуть пропонувати необмежену кількість виробників продукції, за умови їх відповідності встановленим у тендерній документації вимогам. Таким чином, учасники жодним чином не обмежені у праві пропонувати продукцію декількох виробників, а тому закупівля одним переліком різних за характеристиками підгузників не може бути визначено дискримінаційною вимогою. Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі сформовані з урахуванням потреб пацієнтів, які отримують підгузники в рамках виконання комплексної програми «Здоров`я населення міста Кам’янське» на 2020–2022 роки. Вимоги щодо властивостей підгузків, їх типів та розмірів сформовані з урахуванням потреб конкретних пацієнтів та залежать від їх конкретного діагнозу та стану – а тому у Замовника наявна потреба саме в таких підгузниках, які відповідають мінімальним необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам, які встановлені вимогами тендерної документації. Таким чином, повідомляємо про відсутність підстав задоволення вимог Вашого звернення, оскільки зі сторони нас, як Замовника, відсутні порушення законодавства в сфері публічних закупівель, в тому числі ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" та принципів здійснення публічних закупівель, які встановлені ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер вимоги: UA-2020-06-01-008765-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАРАСКА ЯРОСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3478601317
Дата подання: 06 червня 2020 15:37
щодо дисримінаційних умов
Шановник Замовнику, відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Наша Компанія, як потенційний учасник процедури уважно ознайомилася с технічними вимогами щодо підгузників. Замовник в додатку 1 до тендерної документації встановлює технічні вимоги щодо 14 ТИПІВ підгузників. Це абслютно різні підгузники за технічними характеристиками і не всі виробники можуть запропонувати відразу всі їх види.
Крім того, проаналізувавши технічні характеристики, які вказано Замовником у вимогах, ми можемо заявити про те, що підгузники з такими технічними характеристиками відповідає тільки підгузники торгової марки Tena (дитячі) . Тобто, в закупівлі можуть брати участь тільки ті компанії, які постачають підгузники торгової марки Tena. Наша компанія є офіційним представником одного з лідерів світових виробників, але ми не можем одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Об’єднання 14 несхожих за технічним завданням предметів закупівлі обмежує права тих суб'єктів господарювання, у тому числі і нас, на участь у Процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати до постачання всі види підгузників, що є предметом закупівлі. Дії Замовника в частині об'єднання предмета закупівлі в один лот порушують вимоги статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 Закону – недискримінація учасників. Вимагаємо замовника внести зміни до тендерної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки та суперечить принципам закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 червня 2020 17:16
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне. Предмет даної закупівлі визначено Замовником відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454. Даний Порядок передбачає право (а не обов’язок) Замовника на виокремлення окремих частин предмета закупівлі (лотів). Усі позиції, які входять до предмету закупівлі, відносяться до однієї групи товару – це підгузники. Вони різні за технічними характеристиками – однак вимогами тендерної документації не встановлені обмеження щодо того, що всі позиції, що пропонуються, повинні бути тільки одного виробника – учасники процедури закупівлі можуть пропонувати необмежену кількість виробників продукції, за умови їх відповідності встановленим у тендерній документації вимогам. Таким чином, учасники жодним чином не обмежені у праві пропонувати продукцію декількох виробників, а тому закупівля одним переліком різних за характеристиками підгузників не може бути визначено дискримінаційною вимогою. Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі сформовані з урахуванням потреб пацієнтів, які отримують підгузники в рамках виконання комплексної програми «Здоров`я населення міста Кам’янське» на 2020–2022 роки. Вимоги щодо властивостей підгузків, їх типів та розмірів сформовані з урахуванням потреб конкретних пацієнтів та залежать від їх конкретного діагнозу та стану – а тому у Замовника наявна потреба саме в таких підгузниках, які відповідають мінімальним необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам, які встановлені вимогами тендерної документації. Таким чином, повідомляємо про відсутність підстав задоволення вимог Вашого звернення, оскільки зі сторони нас, як Замовника, відсутні порушення законодавства в сфері публічних закупівель, в тому числі ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" та принципів здійснення публічних закупівель, які встановлені ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ" 2 673 936,42
UAH з ПДВ
2 673 936,42
UAH з ПДВ
Документи
КП "АО "Фармація" ЗОР 2 682 923,28
UAH з ПДВ
2 682 923,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2020 09:39
документи переможц.pdf
17 червня 2020 09:47
Електронний підпис
17 червня 2020 09:46
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 15:24
Електронний підпис
16 червня 2020 15:23
1_Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ"

КП "АО "Фармація" ЗОР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ"
#41753313
Переможець 2 673 936,42
UAH з ПДВ
23 червня 2020 12:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 12:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ"
#41753313
2 673 936,42
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 22:07
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 21:50
Дод.угода 5 до дог. 38-07-2020.pdf зміни до договору
26 січня 2021 21:49
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 21:48
Дод.угода 4 до дог. 38-07-2020.pdf зміни до договору
26 січня 2021 21:42
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 01:00
Дод.угода №3 до дог. 38-07-2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 00:59
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 00:57
Дод.угода №2 до дог. 38-07-2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 00:56
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 18:27
Дод.угода 1 до дог. 38-07-2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 18:23
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 22:37
договор 38-07 (подгузники).pdf укладений
07 липня 2020 22:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 38-07/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 38-07/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 38-07/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 38-07/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 38-07/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 039 189,48
UAH (в тому числі ПДВ 198 825,48 UAH)