Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з планового технічного обслуговування, цілодобового спостерігання за системою пожежної сигналізації об'єкту, своєчасної передачі тривожних сповіщень (у тому числі хибних), оперативного реагування на них
Очікувана вартість
135 000,00 UAH
UA-2023-03-03-007692-a ● 5b580f1f6f4843c59f0c97b8841564fc
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37899673 |
Місцезнаходження: | 49030, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ламана, 4 |
Контактна особа: |
Альона Абрамова +380960929777 abramova.a0929@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2023 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2023 01:00 |
Початок аукціону: | 28 березня 2023 01:01 |
Очікувана вартість: | 135 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 675,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з планового технічного обслуговування, цілодобового спостерігання за системою пожежної сигналізації об'єкту, своєчасної передачі тривожних сповіщень (у тому числі хибних), оперативного реагування на них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Ламана, 4; вул. Новорічна, 77; вул. Ніла Армстронга, 1А; вул. Шевченка 6а; просп. Героїв 22; Набережна Перемоги, 94а; просп. Героїв, 3; бульвар Слави, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2023 14:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2023 13:50 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД_22.03.2023.docx | |
22 березня 2023 13:49 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД_22.03.2023.docx | |
22 березня 2023 13:49 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 22.03.2023.pdf | |
22 березня 2023 13:49 |
ПРОТОКЛ 25 про внесення змін.pdf | |
22 березня 2023 13:49 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 22.03.2023.pdf | |
22 березня 2023 13:49 |
ПРОТОКЛ 25 про внесення змін.pdf | |
03 березня 2023 14:18 |
додаток 4 проект договора.doc |
22 березня 2023 14:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 березня 2023 13:50 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД_22.03.2023.docx
|
|||
22 березня 2023 13:49 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД_22.03.2023.docx
|
|||
22 березня 2023 13:49 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 22.03.2023.pdf
|
|||
22 березня 2023 13:49 |
ПРОТОКЛ 25 про внесення змін.pdf
|
|||
22 березня 2023 13:49 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 22.03.2023.pdf
|
|||
22 березня 2023 13:49 |
ПРОТОКЛ 25 про внесення змін.pdf
|
|||
03 березня 2023 14:18 |
додаток 4 проект договора.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
матеріально-технічна база
Дата подання: 06 березня 2023 12:41
Дата відповіді: 08 березня 2023 14:37
Додаток 1, п.1.3 -1.5, а саме: Наявність власної вимірювальної електролабораторії , Протокол(-и) перевірки та випробування електроінструменту, що буде використовуватися при наданні послуг , Наявність спеціального сертифікованого обладнання для роботи на висоті, яке пройшло спеціальне випробування та придатне до експлуатації, та страхувального приладдя. Дані вимоги є дискримінаційними, оскільки Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази визначені Постановою №852, і вона не передбачає наявності вищезазначеного обладнання. Приведіть вимоги ТД у відповідність до чинного законодавства в іншому випадку ми оскаржимо ці вимоги через АМКУ, що тільки займе додатковий час на проведення процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зауважуємо, що Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, визначають вичерпний перелік вимог та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Відповідно до п. 28 постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно частини 3 статті 22 Законом України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до Технічної специфікації Додатку 2 ТД передбачено, що Технічне обслуговування устаткування протипожежної автоматики складається з:
- виконання регламентних робіт (планово один раз на місяць), які необхідні для збереження устаткування в робочому стані (відповідно переліку регламентних робіт вказаних в паспорті прибору, вимог ДБН В.2.5.-56:2014);
- ремонту устаткування протипожежної автоматики за викликом Замовника;
Вимогами ДБН В.2.5.-56:2014 передбачено періодичне вимірювання опору ізоляції, опору між металевими частинами приладів системи оповіщення тощо.
Замовник, вважає за доцільне зазначити в тендерній документації інформацію щодо надання у складі пропозиції свідоцтва про атестацію, що підтверджує у учасника наявність власної вимірювальної електролабораторії, та протокол(-и) перевірки та випробування електроінструменту, що буде використовуватися при наданні послуг.
Наявність власної сертифікованої електротехнічної лабораторії та перевіреного електроінструменту у потенційного учасника закупівлі являється свого роду гарантом наявності належного досвіду виконання зазначеного виду робіт та безпеки відвідувачів і працівників підприємства, і не порушує норми чинного законодавства України.
З приводу випробування обладнання для роботи на висоті в спеціальних лабораторіях, будуть внесені відповідні зміни, так як на даний час люба організація має правовиконувати випробування даного обладнання згідно Наказу міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 19.12.2013р. № 966 «Правила
охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» та «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.15-07.
Відповідно до п. 28 постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно частини 3 статті 22 Законом України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до Технічної специфікації Додатку 2 ТД передбачено, що Технічне обслуговування устаткування протипожежної автоматики складається з:
- виконання регламентних робіт (планово один раз на місяць), які необхідні для збереження устаткування в робочому стані (відповідно переліку регламентних робіт вказаних в паспорті прибору, вимог ДБН В.2.5.-56:2014);
- ремонту устаткування протипожежної автоматики за викликом Замовника;
Вимогами ДБН В.2.5.-56:2014 передбачено періодичне вимірювання опору ізоляції, опору між металевими частинами приладів системи оповіщення тощо.
Замовник, вважає за доцільне зазначити в тендерній документації інформацію щодо надання у складі пропозиції свідоцтва про атестацію, що підтверджує у учасника наявність власної вимірювальної електролабораторії, та протокол(-и) перевірки та випробування електроінструменту, що буде використовуватися при наданні послуг.
Наявність власної сертифікованої електротехнічної лабораторії та перевіреного електроінструменту у потенційного учасника закупівлі являється свого роду гарантом наявності належного досвіду виконання зазначеного виду робіт та безпеки відвідувачів і працівників підприємства, і не порушує норми чинного законодавства України.
З приводу випробування обладнання для роботи на висоті в спеціальних лабораторіях, будуть внесені відповідні зміни, так як на даний час люба організація має правовиконувати випробування даного обладнання згідно Наказу міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 19.12.2013р. № 966 «Правила
охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» та «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.15-07.
медичні окляди та сертифікати працівників
Дата подання: 06 березня 2023 12:47
Дата відповіді: 08 березня 2023 11:51
п.2.3 Додатку 1 : "На працівників, вказаних в цьому абзаці, також мають бути надані документи про проходження попереднього (періодичного) огляду працівників відповідно до положень наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» (Карта або Довідка), сертифікати про проходження психіатричного огляду, сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду та висновок психофізіологічної експертизи. Надати відповідні посвідчення." Вичерпні кадрові вимоги викладені в Постанові 852, і вона не передбачає наявності зазначених документів. Дана вимога неодноразово оскаржувалась нами в АМКУ. Для економії часу рекомендуємо ознайомитись з рішенням АМКУ в закупівлі UA-2022-06-08-006000-a і привести ТД у відповідність до вимог законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо кадрових вимог викладених в Постанові 852, дана Постанова стосується отримання ліцензії на провадження господарської діяльності та не має ніякого відношення до наказів Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» працівники, які працюють з небезпечними та шкідливими умовами праці підлягають періодичному огляду та наказу МОЗ № 651 від 18.04.2022р. «Про затвердження Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин», які безпосередньо обов’язкові для проходження для можливості виконання без погіршення стану здоров'я професійних обов'язків в умовах дії конкретних шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу
сертифікати ISO
Дата подання: 06 березня 2023 12:51
Дата відповіді: 08 березня 2023 15:14
чинність сертифікатів ISO до 31.12.2023 та вимога щодо видачі їх органом сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України, згідно ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» є дискримінаційною, та такою, що неодноразово оскаржувалась в АМКУ. Для економії нашого і вашого часу рекомендуємо ознайомитись з рішенням в закупівлі UA-2021-11-01-0022257-b та вилучити дискримінаційні вимоги. В іншому разі нами буде направлена скарга в АМКУ, що лише затягне час проведення процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник з метою забезпечення якісного та ефективного процесу виконання послуг вважає за доцільне зазначити в тендерній документації інформацію щодо надання у складі пропозиції копію сертифікату на відповідність ДСТУ ISO, що виданий органом сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України, згідно ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності». Дана вимога в повній мірі правомірна та є засвідченням того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів та є компетентним. Також, як зазначено в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Враховуючі наявність 9 об’єктів, замовник повинен бути впевненим у можливості переможця закупівлі надати відповідні послуги якісно та в встановлені терміни. Нам, як замовнику, доцільно та необхідно отримати достовірну інформацію про можливість надання послуг належної якості. При організації закупівлі та послуг замовник насамперед керується інтересами забезпечення нормальної роботи на об’єктах, де одночасно може перебувати багато людей, в тому числі для забезпечення якісного виконання послуг підрядною організацією відповідної кваліфікації, включаючи роботу з обладнанням, що в подальшому буде забезпечувати протипожежну безпеку. Разом з тим, повідомляємо, що Ви як учасник не обмежені в отриманні вказаного документа, тому дана вимога не є дискримінаційною щодо Вас та інших учасників.
Лабораторія
Дата подання: 07 березня 2023 14:32
Дата відповіді: 08 березня 2023 15:12
Пунктом 1.5 Додатку 1 ви вимагаєте акти випробування на обладнання та приладдя виконані атестованою випробувальною лабораторією (яка має свідоцтво про атестацію (видане органом з оцінки відповідності, акредитованим Національним агентством з акредитації України, згідно ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»). Таких документів не існує, як і поняття атестації лабораторії, вже як декілька років.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Роботи на висоті належать до робіт з підвищеною небезпекою. На даний час люба організація має право виконувати випробування обладнання згідно Наказу міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 19.12.2013р. № 966 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» та «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.15-07.
яке обладнання
Дата подання: 07 березня 2023 14:53
Дата відповіді: 08 березня 2023 14:13
Пунктом 1.5 Додатку 1 ви вимагаєте наявність спеціального сертифікованого обладнання для роботи на висоті, яке пройшло спеціальне випробування та придатне до експлуатації. Будь ласка зазначте яке саме обладнання має бути сертифіковане, і відповідно до яких стандартів. Також надайте перелік хоча б декількох лабораторій до яких можуть звернутись учасники. У відкритому доступі відсутній перелік атестованих лабораторій та їх сфери діяльності, на відміну від переліку акредитованих лабораторій на сайті НААУ. Ми як учасник взагалі не маємо жодного поняття яке обладнання сертифікувати, відповідно до яких стандартів потрібна сертифікація та до якої лабораторії звертатись. З огляду на відсутність інформації у відкритому доступі складається враження, що ця вимога орієнтована під певного учасника, який має старе свідоцтво про атестацію (з огляду на те, що у ЗУ "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" та ЗУ "Про метрологію та метрологічну діяльність" відсутня інформація про атестацію лабораторій, окрім того, що атестати акредитації ще тимчасово дійсні). З огляду на це ваша вимога є дискримінаційною та просуває інтереси певного учасника, адже інформація про атестовані лабораторії відсутня у вільному доступі, атестати про акредитацію більше не видаються вже більше року, надати протокол від акредитованої лабораторії ви не дозволяєте, що випробовувати ви не вказуєте, які стандарти використовувати ви не зазначаєте. Все що можуть учасники лише здогадуватись, що ви від нас хочете. Внесіть зміни в документацію та чітко зазначене - що, де та за якими стандартами випробовувати!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На даний час люба організація має право виконувати випробування даного обладнання згідно Наказу міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 19.12.2013р. № 966 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» та «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.15-07.
електростанція?
Дата подання: 07 березня 2023 15:07
Дата відповіді: 08 березня 2023 14:13
У ліцензійних вимогах читко зазначено: "Приміщення операторного залу центру приймання тривожних сповіщень забезпечуються основним та резервним джерелом електроживлення". Які ще міні електростанції та джерела безперебійного живлення? Що за маячню ви придумали? Ви що знущаєтесь з учасників та законів? Чи закони пишуться не для вас? Приберіть цю маячню божевільного з документації та дотримуйтесь чинного законодавства. У статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" зазначено, що окрім передбаченого цим законом Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ (!!!) та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Де в законодавстві передбачається наявність якихось міні електростанцій?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У ліцензійних вимогах чітко зазначено: Приміщення операторного залу центру приймання тривожних сповіщень (далі – ЦПТС) забезпечуються основним
та резервним джерелом електроживлення. У зв’язку з енергетичної кризою в країні «Замовник» хоче бути впевнений, що резервне джерело електроживлення ЦПТС витримає у випадку планового, або позапланового стабілізаційного відключення.
Саме для цього просимо надати обладнання, яке використовується в якості резервного живлення, а саме: міні електростанції/генератори/або блоки безперебійного живлення.
Відмовідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
та резервним джерелом електроживлення. У зв’язку з енергетичної кризою в країні «Замовник» хоче бути впевнений, що резервне джерело електроживлення ЦПТС витримає у випадку планового, або позапланового стабілізаційного відключення.
Саме для цього просимо надати обладнання, яке використовується в якості резервного живлення, а саме: міні електростанції/генератори/або блоки безперебійного живлення.
Відмовідні зміни будуть внесені до Тендерної документації.
Посвідчення про проходження психіатричного огляду?
Дата подання: 07 березня 2023 15:13
Дата відповіді: 08 березня 2023 14:06
В пункті 2.3 Додатку 1 у вас вимагаються якісь посвідчення. Ви самі ж чітко визначили документи які потрібно надати: висновки, сертифікати, довідки. При цьому пишете: "надати відповідні посвідчення". Посвідчення до чого? До медичних висновків та довідок? То таких не існує.
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до ТД
Заміна обладнання за власний кошт?
Дата подання: 07 березня 2023 15:38
Дата відповіді: 08 березня 2023 14:05
"Учасник надає згоду, що у разі перемоги у процедурі закупівлі, за необхідності, погоджується здійснити за власні кошти заміну приймально-контрольних приладів на які підключені системи пожежної сигналізації, встановлені на об’єктах Замовника."??????????????????????????????????????????????????????????????
Так обладнання коштує 8000-15000 гривень за одиницю, а у вас 9 об'єктів. Це потенційні невизначені витрати у розмірі до 140000 грн, що більше вартості вашої закупівлі! Ви створили потенційний важіль впливу на учасника, який ви можете застосувати, а можете і ні. Цим ви відлякуєте усіх учасників хто не "працює" з вами, чи що? Видаліть цю вимогу з документації, це ж маячня, для людей зі здоровим глуздом звісно!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У зв’язку з тим, що «Виконавець» несе певну відповідальність згідно Договірних умов, за працездатність СПС, у випадку виходу зі стою обладнання, як з вини «Замовника» та і «Виконавця» - СПС повинна бути відновлена в терміни встановлені нормативними документами
Власний пульт спостереження
Дата подання: 23 березня 2023 17:18
Дата відповіді: 24 березня 2023 18:04
Добрий день! Шановний Замовнику, пунктом 1.2 Додатку № 1 та пунктом 4 Додатку № 2 вимагається надати власний пульт спостереження.
Дана вимога є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, оскільки маємо пульт спостереження, але в оренді, що не забороняється нормами чинного законодавства.
Просимо внести зміни до тендерної документації та надати можливість Учасникам надавати пульт спостереження як власний, так і орендований.
Дякуємо!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! За результатами розгляду Вашого питання повідомляємо , що відповідно до п. 28 постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно частини 3 статті 22 Законом України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до частини 1 статті 316. Цивільного Кодексу України «правом власності є право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, НЕЗАЛЕЖНО ВІД ВОЛІ ІНШИХ ОСІБ». Договір оренди пульту цілодобового пожежного спостереження залежно від волі інших осіб може бути дострокове розгорнуте. З метою надання послуг належного рівня Замовником обґрунтовано встановлена вимога щодо наявності у Учасника наявність права власності на централізований пульт цілодобового пожежного спостереження.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-03-03-007692-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство", Код ЄДРПОУ:35269494
Дата подання: 07 березня 2023 20:07
Дата подання: 07 березня 2023 20:07
Скарга на умови тендерної документації
Вимоги тендернох документаціїі не відповідають чинним стандартам і законодавству, обмежують конкуренцію та порушують права ТОВ "ДСПП" на участь у даній процедурі закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 березня 2023 16:39
рішення від 09.03.2023 № 2871.pdf
Дата публікації: 09 березня 2023 16:39
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.03.2023 № 3267.pdf
Дата публікації: 17 березня 2023 14:11
рішення від 16.03.2023 № 3267.pdf
Дата публікації: 20 березня 2023 18:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення АМКУ № 3267-р/пк-пз від 16.03.2023 у процедурі закупівлі Послуги з планового технічного обслуговування, цілодобового спостерігання за системою пожежної сигналізації об'єкту, своєчасної передачі тривожних сповіщень (у тому числі хибних), оперативного реагування на них, Ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-03-007692-a.
Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внесені зміни у тендерну документацію, зазначені у мотивувальній частині цього рішення. Нова редакція тендерної документації розміщенна в електронній системі закупівель разом із переліком змін, що вносяться.
Дата виконання рішення замовником: 22 березня 2023 14:18
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР" |
93 600,00
UAH з ПДВ
|
93 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ" |
120 024,00
UAH з ПДВ
|
120 024,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ВЕТО |
129 600,00
UAH з ПДВ
|
129 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР" #30619226 |
Переможець |
93 600,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2023 13:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2024 10:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 11:24
|
ДУ 2 дог ДН ППА.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 11:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 квітня 2023 14:44
|
ДУ №1 до договору ДН ППА-15-ТО-ПЦН.pdf | зміни до договору |
19 квітня 2023 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2023 15:07
|
Договір ДН ППА-15-ТО-ПЦН.pdf | укладений |
17 квітня 2023 15:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшити загальну вартість договору на 10 400 грн |
Номер договору про закупівлю: | ДН ППА-15-ТО/ПЦН |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення на 258,06 грн |
Номер договору про закупівлю: | ДН ППА-15-ТО/ПЦН |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |