Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони об’єктів та майна виконавчого комітету Хмельницької міської ради, код ДК 021:2015- 79710000-4-Охоронні послуги
Очікувана вартість
875 070,00 UAH
UA-2022-01-24-003268-c ● 5b3a0d1b100d4a8eaeb98d60c8502a8c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області |
Код ЄДРПОУ: | 04060772 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Гагаріна, 3 |
Контактна особа: |
Віннічук Інна Володимирівна +380382765532 vpz@khm.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2022 17:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2022 17:28 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2022 11:49 |
Очікувана вартість: | 875 070,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об’єктів та майна виконавчого комітету Хмельницької міської ради, код ДК 021:2015- 79710000-4-Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Гагаріна, 3, вул. Соборна, 16, вул. Грушевського, 86
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Учасником Рахунка на оплату послуг та після підписання Сторонами акту наданих послуг по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2022 18:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2022 18:11 |
Таблиця змін тендерної документації.doc | |
31 січня 2022 18:11 |
Додаток 4(Договір).docx | |
31 січня 2022 18:11 |
Додаток3 (Квал).docx | |
31 січня 2022 18:11 |
Додаток 2 (ТХ).docx | |
31 січня 2022 18:11 |
Додаток 1(пропозиція).docx | |
31 січня 2022 18:11 |
ТД (охорна22) зі змінами.doc |
31 січня 2022 18:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 січня 2022 18:11 |
Таблиця змін тендерної документації.doc
|
|||
31 січня 2022 18:11 |
Додаток 4(Договір).docx
|
|||
31 січня 2022 18:11 |
Додаток3 (Квал).docx
|
|||
31 січня 2022 18:11 |
Додаток 2 (ТХ).docx
|
|||
31 січня 2022 18:11 |
Додаток 1(пропозиція).docx
|
|||
31 січня 2022 18:11 |
ТД (охорна22) зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання щодо вимог
Дата подання: 26 січня 2022 10:26
Дата відповіді: 27 січня 2022 17:43
Відповідно до вимог тендерної документації в частині наявності працівників відповідної кваліфікації вигається надати наступні документи :
"До довідки обов’язково надаються скановані копії документів: штатний розпис, наказ про призначення на посаду або інший документ, що підтверджує факт офіційного працевлаштування, копії трудових книжок (перша і остання сторінка), квалiфiкацiйні документи (свідоцтва, посвiдчення не нижче третього кваліфікаційного розряду).
У нас виникло запитання, чи можливо надати лише наказ про прийняття працівника на роботу з копіями свідоцтв?
Чи не обхідно надати копію штатного розпису та ще додатково копії документів які підтвердять що працівник прийнятий на посаду охоронника (разом з копіями свідоцтв)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Тендерна пропозиція учасника має відповідати усім вимогам, викладеним у тендерній документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-24-003268-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "САТИШ", Код ЄДРПОУ:43228007
Дата подання: 26 січня 2022 10:18
Вік 22-50
вік 22-50 років - дискримінація за віком, порушення Конституції і КЗПП, є позитивна практика оскарження в АМКУ. Приберіть
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 січня 2022 18:27
Добрий день. Шановний учаснику, у відповідності до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і містить відомості, визначені ч. 2 ст. 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Звертаємо Вашу увагу на те, що замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. В межах проведеної закупівлі, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Керуючись ст. 43 Конституції України, кожен має право на працю, що включає в себе можливість заробляти на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Відповідно до ч. 1 ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність», персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом господарювання та подали документи.
Слід зауважити, що Замовник не встановлює обмежень для охоронних організацій стосовно підбору персоналу в частині прийняття на роботу фізичних осіб будь-якого віку. Лише конкретизує вимоги до тієї частини співробітників юридичної особи, яка буде фактично залучена учасником до надання конкретних послуг, що ніяким чином не обмежує прав юридичних осіб приймати на роботу осіб будь якого віку.
Враховуючи вищезазначене вважаємо, що Замовником дотримано принципів, визначених ч.1 ст. 5 Закону та прийнято рішення про відмову у задоволенні вимоги номер UA-2022-01-24-003268-C.B1 учасника щодо видалення вікової межі охоронників з вимог тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу на те, що замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. В межах проведеної закупівлі, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Керуючись ст. 43 Конституції України, кожен має право на працю, що включає в себе можливість заробляти на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Відповідно до ч. 1 ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність», персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом господарювання та подали документи.
Слід зауважити, що Замовник не встановлює обмежень для охоронних організацій стосовно підбору персоналу в частині прийняття на роботу фізичних осіб будь-якого віку. Лише конкретизує вимоги до тієї частини співробітників юридичної особи, яка буде фактично залучена учасником до надання конкретних послуг, що ніяким чином не обмежує прав юридичних осіб приймати на роботу осіб будь якого віку.
Враховуючи вищезазначене вважаємо, що Замовником дотримано принципів, визначених ч.1 ст. 5 Закону та прийнято рішення про відмову у задоволенні вимоги номер UA-2022-01-24-003268-C.B1 учасника щодо видалення вікової межі охоронників з вимог тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2022 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНБЕСТ-БЕЗПЕКА 13" |
851 865,80
UAH з ПДВ
|
851 865,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ОХОРОННА ФІРМА "СТРАЖНІК" |
869 999,00
UAH з ПДВ
|
869 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНБЕСТ-БЕЗПЕКА 13" #41936574 |
Переможець |
851 865,80
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2022 17:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 лютого 2022 16:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2023 14:30
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 10:36
|
Додаткова угода 2 охорона.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 10:35
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 10:30
|
Дод угода охорона 1.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2022 10:02
|
ДОГОВІР24.pdf | укладений |
02 березня 2022 10:00
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з охорони об’єктів та майна виконавчого комітету Хмельницької міської ради, код ДК 021:2015- 79710000-4-Охоронні послуги | 1 | послуга |
851 865,80
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з охорони об’єктів та майна виконавчого комітету Хмельницької міської ради, код ДК 021:2015- 79710000-4-Охоронні послуги | 1 | послуга |
834 203,40
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 березня 2022 — 31 січня 2023 |
Сума оплати за договором: |
834 203,40
UAH
|