Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНИЙ ОФІС ВОДНИХ РЕСУРСІВ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 01038921 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ ПОТЬОМКІНСЬКА, будинок 14 |
Контактна особа: |
Агаркова Тамара +380967158059 tender13092023@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2023 21:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 407 586,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 74 075,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу банківської гарантії виданої у формі електронного документа в розмірі пропозиції 37 037,93грн. Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії надається Учасником одночасно з тендерною пропозицією в окремому файлі (файлі-архіві). Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 9 до цієї тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). Банківська гарантія повинна бути надана банком та який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції). В банківській гарантії бенефіціаром повинен бути зазначений Замовник торгів Регіональний офіс водних ресурсів у Миколаївській області, вул. Потьомкінська, буд. 14, м. Миколаїв, Миколаївська область, 54030 UA048201720313241004202013893, у Державній казначейській службі України ДКСУ м. Київ Банківська гарантія повинна бути оформлена у вигляді електронного документа та повинна містити кваліфікований електронний підпис посадової особи банку-гаранта, що відповідає вимогам Закону України «Про електронні довірчі послуги». При цьому зазначені у тексті електронної банківської гарантії ідентифікаційні дані уповноваженої особи банку-гаранта повинні збігатися з ідентифікаційними даними підписувача, який створив кваліфікований електронний підпис. Кваліфікований електронний підпис банку-гаранта повинен проходити перевірку засобами кваліфікованого електронного підпису, зокрема на офіційному веб-сайті центрального засвідчувального органу, засвідчувального центру або кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. Банківська гарантія повинна обов’язково містити строк дії гарантії, який не може бути меншим ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції на вимогу Замовника, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений на відповідний строк. Разом з оригіналом банківської гарантії Учасник надає у складі тендерної пропозиції: - копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта); - копію платіжного документа, що підтверджує перерахування Учасником повної суми коштів на тендерне забезпечення (сума перерахунку в платіжному документі повинна відповідати розміру забезпечення) або довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії ; - копію ліцензії, виданої банку. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюється за рахунок коштів Учасника. Пропозиції що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції або форма змісту такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється Замовником відповідно до підпункту 1 п.44 Особливостей. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 37037.93 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 0,5% від вартості договору про закупівлю.На підтвердження можливості оформлення банківської гарантіі надається у складі пропозиціі довідка або лист з банку, що підтверджує факт подальшого оформлення відповідної гарантії. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Банківська гарантія повинна містити: − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів. − положення, що усі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних з гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії (банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених п.21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 10 робочих днів та на підставі підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2023 21:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2023 21:02 |
ТД роботи _.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-02-000037 ● eb3c30062a4f42eeb88cc85319cace4e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2024 15:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.02.2024 №13-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.02.2024 №13-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-11-15-017338-a 15.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-08 17:19:41
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції частини водогону від смт. Казанка до с. Володимирівка: відгалуження до с. Миколаївка Казанківського групового водопроводу Казанківського району Миколаївської області. Коригування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-15-017338-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
3. Яким чином учасником ТОВ «Гранд-Строй-Альянс», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання:
- довідки у довільній формі, в якій зазначено дані про наявність дозвілу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, та/або ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням, необхідних для виконання видів робіт, які передбачається доручити субпідряднику/субпідрядникам (пункт 1.7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- дилерського сертифікату або договору, щодо їх вироблення з подальшою реалізацією замовнику щодо підтвердження наявності необхідних основних матеріалів (труб) для виконання робіт (додаток 2 тендерної документації)?
4. Надайте пояснення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «Гранд-Строй-Альянс» з огляду на те, що у пункті 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Тип Договірної ціни (пропозиції Учасника) «динамічна», при розрахунку договірної ціни Учасник керується Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01 листопада 2021 року та іншими діючими нормативними актами. При цьому, учасником ТОВ «Гранд-Строй-Альянс» до складу ціни пропозиції (договірної ціни) не включено кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, що не відповідає пункту 5.33 Настанови з визначення вартості будівництва.
5. Чому при внесенні змін до договору від 08 грудня 2023 року №815 (далі – Договір) додатковою угодою від 29 грудня 2023 року №1 в електронній системі закупівель не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю?
6. Чи виконано умови Договору ТОВ «Гранд-Строй-Альянс» щодо виконання робіт до 31 грудня 2023 року (надайте документальне підтвердження)?
7. Надайте пояснення щодо внесення змін додатковою угодою від 29 грудня 2023 року №1 та документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань за Договором та строку його дії у 2024 році, з огляду на те, що у пункті 16.2 Договору зазначено, що договір набуває чинності з моменту його підписання сторонами і діє до 31 грудня 2023 року, але в будь-якому випадку – до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Згідно з пунктом 2.3 Договору визначено, що строки виконання робіт можуть змінюватися із внесенням відповідних змін у Договір у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у Договорі (надайте відповідні документальні підтвердження щодо внесення змін до договору)?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-14 14:21:48
Пояснення на запит від 08.02.2024 року
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції частини водогону від смт. Казанка до с. Володимирівка: відгалуження до с. Миколаївка Казанківського групового водопроводу Казанківського району Миколаївської області. Коригування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-15-017338-a ) Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Замовник надає пояснення на запит від 08.02.2024 .року
1. Надайте інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено відповідно до розробленого та затвердженого робочого проекту Реконструкція частини водогону від смт.Казанка до с.Володимирівка: відгалуження до с. Миколаївка Казанківського групового водопроводу Казанківського району Миколаївської області. Коригування) та згідно експертного звіту (позитивний) ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» №0268/1-4299-23/УЕГ/А від 16 жовтня 2023 року.
Розмір бюджетного призначення: 7 407 586,60 грн., КЕКВ: 3142 — Реконструкція та реставрація інших об’єктів згідно проекту Реконструкція частини водогону від смт.Казанка до с.Володимирівка: відгалуження до с. Миколаївка Казанківського групового водопроводу Казанківського району Миколаївської області. Коригування) та згідно експертного звіту (позитивний) ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» №0268/1-4299-23/УЕГ/А від 16 жовтня 2023 року.
Обсяг закупівлі наведено в додатку 2 тендерної документації.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до робочого проекту Реконструкція частини водогону від смт.Казанка до с.Володимирівка: відгалуження до с. Миколаївка Казанківського групового водопроводу Казанківського району Миколаївської області. Коригування (експертний звіт (позитивний) ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» №0268/1-4299-23/УЕГ/А від 16 жовтня 2023 року), потреб регіонального офісу водних ресурсів у Миколаївській області та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації разом з додатками до неї, оголошенні про проведення відкритих торгів.
Інформація щодо необхідних технічних, якісних та кількісних вимог до предмета закупівлі (технічне завдання) на роботи Реконструкція частини водогону від смт.Казанка до с.Володимирівка: відгалуження до с. Миколаївка Казанківського групового водопроводу Казанківського району Миколаївської області. Коригування (код ДК 021:2015:45454000-4: Реконструкція) наведені у додатку 2 тендерної документації.
Роботи передбачається виконувати на території від смт. Казанка до с. Володимирівка: відгалуження до с. Миколаївка Казанківського групового водопроводу Казанківського району Миколаївської області.
Класс наслідків (відповідальності) – СС2.
Роботи мають виконуватись у відповідності до проєктно-кошторисної документації, діючих в Україні державних будівельних норм, стандартів і правил. Якість матеріалів, виробів і конструкцій, що будуть застосовуватися в процесі виконання робіт, повинна відповідати вимогам відповідних діючих норм і стандартів та робочого проекту.
Строк гарантії на виконані роботи становить не менше 10 (десять) років з дати приймання робіт у повному обсязі замовником: з моменту підписання сторонами акту приймання виконаних робіт, про що учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати окремий відповідний лист-гарантію.
Підрядник несе повну відповідальність за дотримання персоналом правил техніки безпеки та протипожежної безпеки, у відповідності до вимог діючого законодавства, про що учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати окремий відповідний лист-гарантію.
Підрядник виконує усі види робіт згідно робочого проекту та відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
Підрядник несе відповідальність за поведінку своїх працівників під час виконання робіт, передбачених даним Договором, дотримання ними правил техніки безпеки; вимог Закону України «Про охорону праці» та діючих нормативно-правових актів з охорони праці; вимог і нормативів екологічної безпеки; правил пожежної безпеки; санітарно-гігієнічних норм; правил електробезпеки.
Підрядник несе матеріальну відповідальність за збереження товарно-матеріальних цінностей, їх пошкодження та знищення при виконанні робіт. Ризик випадкових пошкоджень або знищення матеріалів, устаткування механізмів, іншого майна в період виконання робіт лежить на Підряднику.
Придбання всіх матеріальних ресурсів, конструкцій та виробів, необхідних для виконання робіт, передбачених технічним завданням, покладається на Підрядника. Вартість всіх матеріальних ресурсів повинна бути врахована в договірній ціні.
Підрядник забезпечує виконання вимог природоохоронного законодавства та самостійно виконує комплекс необхідних для цього заходів.
Всі застосовувані, в ході виконання робіт, матеріали оформляються актом разом з іншими документами повинні бути сертифіковані в Україні (якщо такі підлягають сертифікації).
На усі види будівельних відходів, отриманих в результаті діяльності Підрядника при виконанні робіт, є власністю Підрядника з моменту їх утворення. Вся відповідальність за їх подальше використання, включаючи виконання вимог природоохоронного законодавства України, покладається на Підрядника.
Після проведення робіт обов’язкове прибирання будівельних відходів за рахунок Підрядника. Доставка матеріалів та робітників на місце виконання робіт здійснюється Підрядником самостійно та за свій рахунок.
В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент".
При розрахунку ціни пропозиції заміна будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання робіт, можлива лише при відповідному технічному та економічному обґрунтуванні, яке надається у складі тендерної пропозиції.
Усі учасники у складі своєї пропозиції повинні надати гарантійний лист про те, що усі матеріали, які будуть використані при виконанні робіт будуть якісними та відповідають усім стандартам якості.
Для підтвердження наявності необхідних основних матеріалів (труб) для виконання робіт, учасник у складі пропозиції повинен надати Дилерській сертифікат з гарантійним листом від виробника труб або Договір, що до їх вироблення з подальшою реалізацією Замовнику.
У складі своєї пропозиції учасники повинні надати дозвільні документи, які дозволяють займатись певним видом діяльності у відповідності до предмету закупівлі, а саме:
-копію (-ї) діючу(-і) ліцензію(-ії) з додатками учасника та субпідрядника(-ів) (у разі залучення) на провадження господарської діяльності у будівництві на право виконувати роботи, зокрема але не виключно:
Будівельні та монтажні роботи загального призначення:
• улаштування основ та фундаментів збірних та монолітних;
• зведення збірних бетонних та залізобетонних конструкцій
• зведення монолітних бетонних, залізобетонних та армоцементних конструкцій
• будівництво гідротехнічних споруд та комплексів
• Будівництво об’єктів інженерної інфраструктури:
• монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
• водопостачання та водовідведення
• монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
• водопостачання та водовідведення
• монтаж інженерних споруд
Будівництво об’єктів транспортної інфраструктури:
• доріг автомобільних.
2. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
https://mk-vodres.davr.gov.ua/node/2077
3. Яким чином учасником ТОВ «Гранд-Строй-Альянс», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання: - довідки у довільній формі, в якій зазначено дані про наявність дозвілу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, та/або ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням, необхідних для виконання видів робіт, які передбачається доручити субпідряднику/субпідрядникам (пункт 1.7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації); - дилерського сертифікату або договору, щодо їх вироблення з подальшою реалізацією замовнику щодо підтвердження наявності необхідних основних матеріалів (труб) для виконання робіт (додаток 2 тендерної документації)?
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Гранд-Строй-Альянс» надано інформацію щодо субпідрядників вих. №22/11/2023 -7 від 22.11.2023 , в якій повідомляється що ТОВ «Гранд-Строй-Альянс» не планує залучати до виконання робіт субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості про закупівлю «Реконструкція частини водогону від смт.Казанка до с.Володимирівка: відгалуження до с. Миколаївка Казанківського групового водопроводу Казанківського району Миколаївської області. Коригування (код ДК 021:2015 - 45454000-4: Реконструкція)».
Оскільки учасник ТОВ «Гранд-Строй-Альянс» не планує залучати до виконання робіт субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості про закупівлю згідно вимог п.8 розділу 3 тендерної документації, то довідки у довільній формі, в якій зазначено дані про наявність дозвілу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, та/або ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням, необхідних для виконання видів робіт, які передбачається доручити субпідряднику/субпідрядникам, не надаються.
Відповідно до додатку 2 тендерної документації для підтвердження наявності необхідних основних матеріалів (труб) для виконання робіт, учасник у складі пропозиції повинен надати Дилерській сертифікат з гарантійним листом від виробника труб або Договір, що до їх вироблення з подальшою реалізацією Замовнику.
Учасником ТОВ «Гранд-Строй-Альянс» в складі тендерної пропозиції надані наступні документи:
- Документ щодо дилерського представництва від заводу виробника ТОВ НТП «Зелений світ» від 08.11.2023 року №08/11-2;
- Гарантійний лист від заводу виробника ТОВ НТП «Зелений світ» від 18.11.2023 року №18/11-2.
Таким чином, учасником ТОВ «Гранд-Строй-Альянс» виконані вимоги (пункт 1.7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації) та додаток 2 тендерної документації в зазначеній частині..
4. Надайте пояснення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «Гранд-Строй-Альянс» з огляду на те, що у пункті 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Тип Договірної ціни (пропозиції Учасника) «динамічна», при розрахунку договірної ціни Учасник керується Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01 листопада 2021 року та іншими діючими нормативними актами. При цьому, учасником ТОВ «Гранд-Строй-Альянс» до складу ціни пропозиції (договірної ціни) не включено кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, що не відповідає пункту 5.33 Настанови з визначення вартості будівництва.
Учасником ТОВ «Гранд-Строй-Альянс» до складу ціни пропозиції (договірної ціни) не включено кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, що не суперечить пункту 5.33 Настанови з визначення вартості будівництва оскільки з 02 10.2023 набула чинності Зміна № 3 до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 22.09.2023 № 854, в якій абзац перший пункту 5.33. викладено в такій редакції:«У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) можуть враховуватися кошти на покриття додаткових витрат,пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.».
На підставі викладеного, Учасник ТОВ «Гранд-Строй-Альянс» не зобов’язаний до складу ціни пропозиції (договірної ціни) включати кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами.
5. Чому при внесенні змін до договору від 08 грудня 2023 року №815 (далі – Договір) додатковою угодою від 29 грудня 2023 року №1 в електронній системі закупівель не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю?
При оприлюдненні 29.12.2023 року повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та Додаткової угоди №1 від 29 грудня 2023 р до Договору №815 від 08 грудня 2023 року стався технічний збій в електронній системі закупівель, який не дає змоги підписати (КЕП) та підтвердити оприлюднення повідомлення про внесення змін. (Протокол додається)
6. Чи виконано умови Договору ТОВ «Гранд-Строй-Альянс» щодо виконання робіт до 31 грудня 2023 року (надайте документальне підтвердження)? Умови Договору щодо виконання робіт згідно умов виконано в повному обсязі що підтверджують акти виконаних робіт (Копії актів додаються).
7. Надайте пояснення щодо внесення змін додатковою угодою від 29 грудня 2023 року №1 та документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань за Договором та строку його дії у 2024 році, з огляду на те, що у пункті 16.2 Договору зазначено, що договір набуває чинності з моменту його підписання сторонами і діє до 31 грудня 2023 року, але в будь-якому випадку – до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Згідно з пунктом 2.3 Договору визначено, що строки виконання робіт можуть змінюватися із внесенням відповідних змін у Договір у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у Договорі (надайте відповідні документальні підтвердження щодо внесення змін до договору)
Внесення змін додаткової угоди від 29 грудня 2023 року №1 відбулося за проханням ТОВ «ГРАНД-СТРОЙ-АЛЬЯНС» перенести частину робіт які не можливо було виконати у зв’язку з погодними умовами. Підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань за Договором та строку його дії у 2024 році додаються.
Додатки :
1.Ссилка на робочий проект Реконструкція частини водогону від смт.Казанка до с.Володимирівка: відгалуження до с. Миколаївка Казанківського групового водопроводу Казанківського району Миколаївської області. Коригування) знаходиться за посланиям https://e-construction.gov.ua/ PD01:6961-1074-2811-6423
Портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва
2.експертний звіт (позитивний) ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» №0268/1-4299-23/УЕГ/А від 16 жовтня 2023 року. )
3. інформацію щодо субпідрядників вих. №22/11/2023 -7 від 22.11.2023
4. Документ щодо дилерського представництва від заводу виробника ТОВ НТП «Зелений світ» від 08.11.2023 року №08/11-2;
5.Гарантійний лист від заводу виробника ТОВ НТП «Зелений світ» від 18.11.2023 року №18/11-2.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-11-15-017338-a повідомляємо, що Регіональним офісом водних ресурсів у Миколаївській області буде здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому. Додатково повідомляємо, що призначити та провести службове розслідування, за результатами якого буде можливість притягнути до відповідальності винну у допущених порушеннях особу, на даний час неможливо, оскільки уповноважена особа, яка допустила порушення, вказані у висновку, у Регіональному офісі водних ресурсів у Миколаївській області наразі вже не працює.
2024-03-04 15:56:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД-СТРОЙ-АЛЬЯНС" |
7 389 120,00
UAH з ПДВ
|
7 389 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД-СТРОЙ-АЛЬЯНС" #40536870 |
Переможець |
7 389 120,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2023 16:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 грудня 2023 22:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
угода до дог815.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:25
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2023 15:12
|
договір 815.pdf | укладений |
11 грудня 2023 15:07
|