Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гуманітарний відділ виконавчого комітету Миронівської міської ради Обухівського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 43122946 |
Місцезнаходження: | 08801, Україна , Київська обл., Миронівка, Соборності,58 |
Контактна особа: |
Пилипко Галина Вікторівна +380679935290 mr_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2024 14:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2024 14:24 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 11:09 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 11:09 |
Очікувана вартість: | 2 873 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 365,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2024 16:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2024 14:19 |
Тендерна документація (сухофрукти).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-01-000051 ● 80bf11e4e4bc4c209d120afb3db3a79a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2024 17:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.04.2024 № 75
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2024-02-01-009042-a 01.02.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-04 21:47:35
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі оброблених фруктів та овочів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-01-009042-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-08 09:53:12
Відповідь замовника на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі оброблених фруктів та овочів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-01-009042-a) повідомляємо наступне. Планова потреба в закупівлі оброблених фруктів та овочів розрахована на підставі затвердженого Управлінням безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини ,державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Головного управління Держпродспоживслужби у Київській області меню та технологічних карт закладів освіти з урахуванням кількості дітей,які забезпечуються безкоштовним харчуванням у 2024 році. Розмір бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості закупівлі згідно бюджетного призначення та рішення сесії Миронівської міської ради.
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
https://myronivka-osvita.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-15-11-00-27-02-2023/
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір розірвано відповідно до ст.651,654 Цивільного кодексу України
2024-05-02 10:36:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2024 11:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Верхолаз Ірина Василівна |
2 386 875,00
UAH з ПДВ
|
2 141 170,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець ПЕДЧЕНКО МАРІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА |
2 387 750,00
UAH з ПДВ
|
2 141 175,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Верхолаз Ірина Василівна #2933603727 |
Переможець |
2 141 170,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2024 10:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2024 10:33
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2024 09:59
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
02 травня 2024 09:58
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2024 15:30
|
договір | укладений |
19 лютого 2024 15:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ст.651,654 Цивільного кодексу України |
Номер договору про закупівлю: | 90 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |