Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СОЛОНКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04369699 |
Місцезнаходження: | 81131, Україна , Львівська обл., с. Солонка, вул. Центральна, 3 |
Контактна особа: |
Петро Чобіт +380322271695 s04369699@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 червня 2023 20:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 червня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 131 678 808,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 658 394,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі «PDF» або «JPEG»: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку; або банком що належить до іноземних банківських груп (банки, контрольні пакети акцій яких належать іноземним банкам або іноземним фінансово-банківським групам); або банком з приватним капіталом (банки, в яких серед кінцевих власників істотної участі є один чи кілька приватних інвесторів, що прямо та/або опосередковано володіють не менше ніж 50% статутного капіталу банку). Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA"; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 500000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | За погодженням сторін, Замовник після підписання договору може перерахувати Підряднику аванс в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується використати отриманий аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання та звітувати за нього протягом 3-х місяців з дня перерахування коштів, відповідно до постанови КМУ від 27.12.2001р. № 1764 «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». У разі невикористання авансу протягом встановленого терміну, Підрядник зобов’язаний повернути невикористані кошти на розрахунковий рахунок Замовника. Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Оплата здійснюється після прийняття замовником завершених робіт або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт згідно Довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в). Замовник забезпечує фінансування у відповідності з календарним планом будівництва по мірі надходження коштів з бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 червня 2023 20:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 червня 2023 17:25 |
Тендерна документацiя.doc | |
08 червня 2023 17:25 |
Додаток 5 Проєкт_договору.docx | |
08 червня 2023 17:25 |
Додаток № 6.docx | |
08 червня 2023 17:25 |
Додаток _2 Технічна специфікація(2).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-11-000041 ● 0da310dc88e043a49e70f443f9d6c501
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2024 15:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.06.2024 № 121
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.06.2024 № 121.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2023-06-08-015366-a, 08.06.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-13 16:22:21
Запит про надання пояснень
Дата: 13.06.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2023-06-08-015366-a, яка проводилась Солонківською сільською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-17 12:29:46
Відповідь на звернення
У відповідь на ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне:
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі/розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням будівельних норм і правил відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації та Рішення №3488 від 17.01.2023 р. Солонківської сільської ради Львівського району Львівської області «Про скерування вільного залишку коштів загального фонду на 2023 рік».
Згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обгрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника та інжинірінгові послуги (Глава 10 кошторису) та Глава 12. Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд. Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації, по якій отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом №APS-0005-23/ПРОЕКСП від 27 квітня 2023 р. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12, з урахуванням ПДВ.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб замовника у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по «Будівництво каналізаційних мереж в с. Солонка Пустомитівського району Львівської області» (коригування) було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом №APS-0005-23/ПРОЕКСП від 27 квітня 2023 р. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://solonkivska-gromada.gov.ua/2023-14-31-44-04-04-2024/
Просимо прийняти надані пояснення.
З повагою!
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-13 16:22:21
Запит про надання пояснень
Дата: 13.06.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2023-06-08-015366-a, яка проводилась Солонківською сільською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-17 12:30:43
Відповідь на звернення
У відповідь на ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне:
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі/розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням будівельних норм і правил відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації та Рішення №3488 від 17.01.2023 р. Солонківської сільської ради Львівського району Львівської області «Про скерування вільного залишку коштів загального фонду на 2023 рік».
Згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обгрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника та інжинірінгові послуги (Глава 10 кошторису) та Глава 12. Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд. Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації, по якій отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом №APS-0005-23/ПРОЕКСП від 27 квітня 2023 р. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12, з урахуванням ПДВ.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб замовника у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по «Будівництво каналізаційних мереж в с. Солонка Пустомитівського району Львівської області» (коригування) було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом №APS-0005-23/ПРОЕКСП від 27 квітня 2023 р. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://solonkivska-gromada.gov.ua/2023-14-31-44-04-04-2024/
Просимо прийняти надані пояснення.
З повагою!
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-19 19:06:37
Запит про надання пояснень
Дата: 19.06.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2023-06-08-015366-a, яка проводилась Солонківською сільською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до «Локального кошторису 02-01-02 на КНС-1», який міститься у Технічній специфікації (Додаток №2 до тендерної документації) при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі передбачено, зокрема, виконання робіт з монтажу насосів у кількості 2 штуки.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію у власності якого суб’єкта господарської діяльності перебуватиме вищевказаний товар, після його встановлення.
Відповідно до Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації) за досліджуваною процедурою закупівлі передбачено, зокрема, здійснення гiдроiзоляцiї стiн, фундаментiв бокової обмазувальної бiтумної в 2 шари по вирiвнянiй поверхнi бутового мурування, цеглi, бетону(Бітумна ізоляція кілець в один шар) та нанесення дуже посиленої антикорозійної бітумно-гумової ізоляції на сталеві трубопроводи діаметром 100 мм.
Аналогічні роботи вказані і у наданих учасником ПрАТ «ЛСБМУ №1» у складі тендерної пропозиції Локальних кошторисах на будівельні роботи.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. На підставі яких документів підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ПрАТ «ЛСБМУ №1» (надати посилання на файл в тендерній пропозиції) вимогам пункту 3.8.4. частини 3.7. розділу 3 тендерної документації в частині надання останнім декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами, зокрема щодо виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-24 13:03:51
Відповідь на звернення
У відповідь на запит замовнику на пояснення повідомляємо наступне:
Щодо інформації у власності якого суб’єкта господарської діяльності перебуватимуть насоси у кількості 2 штуки, після їх встановлення.
Замовник, СОЛОНКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, набуває у власність товари, встановлені/змонтовані в результаті здійснення робіт. Однак, також повідомляємо наступне.
Згідно Листа № 3323-04_62315-06 від 30.08.2022.pdf Міністерства економіки України, додаємо в складі пояснення: для підтвердження відповідного ступеню локалізації згідно Закону замовник може встановити в тендерній документації вимогу про зазначення у тендерній пропозиції учасника інформації про наявність запропонованого товару в переліку із відповідним ступенем локалізації, який формує та веде Уповноважений орган, або встановити вимогу вказати безпосередньо посилання на відповідний товар тощо.
Згідно п. 5.2.1 Інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити Розділу 5 Тендерної документації зазначено наступне: *У випадку, якщо дія положень про локалізацію не поширюється на учасника у зв’язку із тим, що він пропонує товар вартість за одиницю якого є меншою ніж 200 тис грн, учасник повідомляє про це окремою довідкою.
Учасником ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1 у складі Тендерної пропозиції надано документ «Лист щодо ступеня локалізації товару», згідно змісту якого учасник ПрАТ «ЛСБМУ №1» у своїй тендерній пропозиції (Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-020-03; Обладнання КНС-1; Напірна каналізація КІН) зазначає вартість насоса SEG50.31.2.50В масою 0,35 т у розмірі 110 408,64 грн. без ПДВ, то відповідно у нього не виникає обов’язку підтверджувати ступінь локалізації виробництва цього товару.
У той же час пунктом 44 Особливостей №1178, в редакції чинній на момент здійснення процедури закупівлі, передбачено підстави, коли замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника. Однак серед цього переліку відсутня така підстава, як відсутність підтвердження ступеня локалізації виробництва товарі, які набуває у власність замовник при закупівлі робіт чи послуг. Відповідно підстав для відхилення тендерної пропозиції та неукладення договору з переможцем немає. Також у листі Мінекономіки №3323-04/62315-06 від 30.08.2022 надано роз’яснення щодо вартісних меж локалізації, в якому зазначається, що вимога про ступінь локалізації застосовується замовником до закупівель у разі якщо вартість предмета закупівлі, вказаного у переліку (у тому числі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом), становить або перевищує 200 тисяч гривень. Згідно з вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
На момент здійснення закупівлі не було жодного нормативно-правового акту, який б зазначав про те, що вимоги пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону застосовуються, якщо вартість всіх товарів в сукупності, які замовник набуває у власність при закупівлі робіт дорівнює або перевищує 200 тис. грн.
Вище вказане підтверджується і Листом Мінекономіки № 3323-04_27710-06 від 15.04.2024 р., згідно якого:
У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, встановлених пунктом 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Отже, вимога про ступінь локалізації застосовується замовником до закупівель товару у складі робіт чи послуг (якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону), у разі якщо його вартість становить або перевищує 200 тисяч гривень.
В Листі Мінекономіки № 3323-04_27710-06 від 15.04.2024 р. зазначено зміст в одиничному виразі, а саме, що вимога про ступінь локалізації застосовується замовником до закупівель товару у разі якщо його вартість становить або перевищує 200 тисяч гривень. Відтак, в жодному з вище вказаних документів НЕ зазначено проте, що вимога про ступінь локалізації застосовується замовником до закупівель всіх товарів у разі якщо їх сукупна вартість становить або перевищує 200 тисяч гривень.
Отже оскільки вартість кожного з насосів (кожен з яких є товаром, який Замовник набуває у власність при закупівлі робіт) визначених учасником в складі тендерної пропозиції є меншою ніж 200 тис. грн, вимоги пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону не застосовуються. Відтак, оскільки вартість кожного з насосів, (кожен з яких є власне тим товаром, який замовник набуває у власність при закупівлі робіт) визначених Учасником в складі Тендерної пропозиції є меншою ніж 200 тисяч гривень, вимоги пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються. Відтак, Тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації та чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Щодо того, на підставі яких документів підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ПрАТ «ЛСБМУ №1» (надати посилання на файл в тендерній пропозиції) вимогам пункту 3.8.4. частини 3.7. розділу 3 тендерної документації в частині надання останнім декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами, зокрема щодо виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів.
Згідно положень Постанови КМУ від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами, зазначені вами роботи з Виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів належать до Видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Група Б.
Згідно положень пп 3.8.4. п. 3.7 Розділу 3 Тендерної документації зазначено: Копії дозвільних документів на використання /застосування техніки підвищеної небезпеки, ТА/АБО декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами.
Відтак, звертаємо вашу увагу на те, що в даній вимозі зазначено: Копії дозвільних документів на використання /застосування техніки підвищеної небезпеки, ТА/АБО декларація відповідності матеріально-технічної бази. Відтак в даному випадку надано вибір щодо документів : копії дозвільних документів на використання /застосування техніки підвищеної небезпеки ТА/АБО декларація відповідності матеріально-технічної бази. ВІДТАК УЧАСНИКИ НЕ МАЛИ ОБОВ’ЯЗКУ НАДАВАТИ ОБИДВА ВАРІАНТИ ДОКУМЕНТІВ: і копії дозвільних документів на використання /застосування техніки підвищеної небезпеки і декларацію відповідності матеріально-технічної бази законодавства з питань охорони праці, відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами.
Крім того, в даній вимозі пп 3.8.4. п. 3.7 Розділу 3 Тендерної документації не вказано, що такі документи мають бути надані в складі тендерної пропозиції учасником.
Учасником в складі тендерної пропозиції надано в тому числі: Дозвіл на крани та Дозвіл на роботи, відтак Учасник не мав обов’язку надавати ще і декларацію відповідності матеріально-технічної бази. Відтак, Тендерна пропозиція учасника в цій частині відповідає вимогам тендерної документації.
Просимо прийняти надані пояснення.
З повагою!
- Лист № 3323-04_62315-06 від 30.08.2022.pdf
- Лист ТТП від 28 лютого 2022 року про воєнний стан в Україні.pdf
- Лист щодо ступеня локалізації товару.pdf
- Дозвіл на крани.pdf
- Дозвіл на роботи.pdf
- Інформаційна довідка щодо автоматичної пролонгації документів дозвільного характеру.pdf
- Лист № 3323-04_27710-06 від 15.04.2024.pdf
- Електронний підпис
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 червня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1 |
129 939 745,20
UAH з ПДВ
|
129 939 745,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1 #03335511 |
Переможець |
129 939 745,20
UAH з ПДВ
|
03 липня 2023 15:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 червня 2023 10:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2024 18:02
|
д у 6 каналізування.pdf | зміни до договору |
04 квітня 2024 17:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2023 12:06
|
ду 5 каналізація.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2023 12:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2023 12:03
|
ду 4 каналізація.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2023 12:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2023 12:01
|
ду 3 каналізація.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2023 12:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2023 15:19
|
ду 2 каналізація.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2023 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2023 17:14
|
ду 1 дог 550.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2023 17:11
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2023 17:04
|
дог 550 каналізація.pdf | укладений |
04 серпня 2023 17:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 550 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 550 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 550 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 550 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 550 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, зміна обсягу фінансування на поточний рік, визначення суми авансу на поточний рік. |
Номер договору про закупівлю: | 550 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |