Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Серверне обладнання
Очікувана вартість
472 000,00 UAH
UA-2020-06-22-000309-c 5aec8a280bec49578aca0a5f41286b66
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Захарова Надія Степанівна

(03842) 6-37-70 zakharova.nadezhda@khnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 21313677
Вебсайт: http://www.xaec.org.ua/
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20
Контактна особа: Захарова Надія Степанівна
(03842) 6-37-70
zakharova.nadezhda@khnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2020 09:09
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2020 16:00
Очікувана вартість: 472 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


тендерні пропозиції викладаються українською мовою (детальніше у пункті 7 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт.
Серверне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплату товару Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дати поставки Товару на склад Вантажоотримувача, за умови відповідності поставленого Товару вимогам договору щодо його кількості та якості Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 09:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 09:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 15:58
Перелік змін від 28.08.2020_ocred.pdf
28 серпня 2020 15:58
Додатки №3 та №3.1Технічна специфікація зі змінами від 28.08.2020_ocred.pdf
31 липня 2020 14:05
Додаток №3, 3.1 Технічна специфікація зі змінами.pdf
22 червня 2020 09:06
Додаток №3, 3.1 Технічна специфікація.pdf
10 серпня 2020 08:59
Перелік змін №4 (протокол №956 від 10.08.2020).pdf
10 серпня 2020 08:59
Тендерна документація зі змінами (згідно протоколу №956).pdf
28 липня 2020 15:44
Тендерна документація зі зміною №2_ocred.pdf
08 липня 2020 15:17
Тендерна документація змінена.pdf
22 червня 2020 09:06
Тендерна документація.pdf
31 липня 2020 14:05
Перелік змін №3 (протокол №929 від 31.07.2020).pdf
28 липня 2020 15:44
Перелік змін №2.pdf
08 липня 2020 15:17
Перелік змін.pdf
22 червня 2020 09:06
Додаток №5 Проєкт договору та регламент.pdf
22 червня 2020 09:06
Додаток №1 Кваліфікаційні вимоги.pdf
22 червня 2020 09:06
Додаток №2 Документи, які вимагаються від переможця.pdf
22 червня 2020 09:06
Додаток №4 Форма пропозиції (цінова).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запит додаткових документів
Дата подання: 22 червня 2020 14:01
Дата відповіді: 24 червня 2020 16:32
Шановний замовнику! У тендерній доментації, а саме у додатку 3.1 до неї Вами зазначена вимога постачання продукції тільки від одного виробника – Hewlett Packard Enterprise, згідно політики ДП «НАЕК «Енергоатом» в галузі інформаційних технологій, згідно в галузевим технічним рішенням від 03.08.2018 №КТР-М.0.16-286-18, та наказ №1756 від 04.10.2018 «Про виконання вимог галузевого технічного рішення». Просимо опубліковати данні положення для ознайомлення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Доводимо до вашого відома що дана документація не відноситься до тендерної документації, тому не може бути опублікована на PROZORRO. Для ознайомлення з даними документами Ви можете відправити запит електронною поштою на адресу krivenko.oleksii@khnpp.atom.gov.ua, із зазначенням адреси електронної пошти на яку слід надіслати відповідь.
стоссовно терміну гарантійного обслуговування
Дата подання: 25 червня 2020 17:49
Дата відповіді: 30 червня 2020 16:25
шановний замовнику! в додатку 3 розділ 2 "комплектність поставки продукції" п. 1.7 вказано, що термін сервісної підтримки складає 36 місяців. натомість у всіх інших місцях вказуються гарантійний термін обладнання складає 60 місяців. з метою уникнення непорозумінь просимо усунути розбіжність, або надати пояснення.
Відповідь: 1. Сервісна підтримка надається виробником обладнання, в даному випадку Hewlett Packard Enterprise. Сервісна підтримка передбачає можливість отримання консультацій по роботі з відповідним обладнанням, тому вказано один термін (36 місяців).
Гарантію забезпечує постачальник або виробник обладнання (закон України про захист прав споживачів розділ I загальні положення, пункт 5). Гарантійне обслуговування (гарантійний термін) не передбачає отримання консультацій по роботі з відповідним обладнанням, а тільки відновлення працездатності обладнання при настанні гарантійного випадку, тому вказано інший термін (60 місяців).
стосовно проекту договору
Дата подання: 25 червня 2020 17:57
Дата відповіді: 30 червня 2020 16:27
шановний Замовнику, проектом договору передбачено оплату протягом 30 календарних днів з моменту постачання товару. зважаючи на те, що: - процедура закупівлі розтягнута в значному часовому проміжку; - курсові ризики; - незадовільний фінансовий стан ДП НАЕК Енергоатом; просимо передбачити проектом договору авансування в розмірі не менше 30% вартості товару та солідарну відповідальність сторін за несвоєчасне виконання зобовязань.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Для можливості отримання авансу (в розмірі не менше 30% вартості товару) необхідно до початку процедури відкритих торгів отримати дозвіл ДП «НАЕК «Енергоатом». Після початку процедури отримати такий дозвіл неможливо.
Роз'яснення по додатку 3.1
Дата подання: 29 червня 2020 15:36
Дата відповіді: 01 липня 2020 13:49
Шановний Замовнику! Згідно Додатку 3.1 до ТД п.6: якісні, кількісні характеристики предмету закупівлі учасників повинні відповідати встановленим/зареєстрованим нормативним актам та мати декларацію відповідності екологічним нормам ROhS. Просимо надати роз'яснення згідно даної декларації. Або який аналогічний документ учасник може надати для підтвердження відповідності екологічним нормам?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 р №139, з 11 вересня 2017 р. вступив в дію і став обов'язковим Технічний регламент обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні (колишній ТР 1057), який розроблений з урахуванням Директиви ROhS.
Директива Європейського Парламенту та Ради Європейського Союзу обмеження небезпечних речовин (Restriction of Hazardous Substances – ROhS) встановлює обмеження застосування деяких небезпечних речовин в електроустаткуванні і електронному обладнанні, а саме:
· свинець;
· ртуть;
· шестивалентний хром;
· полібромірованний бифенил, що позначаеться «PBB»;
· полібромовані дифенілові ефір, що позначаються «PBDE»;
· кадмій.
Даний документ, як правило, надає виробник обладнання. Також в Україні є центри (наприклад див. сайт https://ukrstandart.net/), що надають послуги з отримання даної Декларації.
Запитання щодо комплектації серверного обладнання
Дата подання: 26 серпня 2020 09:44
Дата відповіді: 28 серпня 2020 14:43
Шановний замовник! У додатку 3.1 до тендерної документації у розділі "Комплектність поставки продукції" вказано, що в комплекті до кожного одного серверну повинно бути додано 2 кабелі живлення для приєднання до ДБЖ роз’ємами С19-С20? Чи не є це помилкою, бо стандартно до серверів додаються кабелі роз’ємом С13-С14, адже тип вхідної розетки блоку живлення сервера саме С14, а не С20. Такий тип розетки характерний для усіх блоків живлення потужністю до 1кВт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Так, це помилка, у комплекті має бути кабель живлення сумісний з сервером, що постачається.
В технічну специфікацію будуть внесені відповідні зміни, а саме пункт 1.2 в таблиці 2 Додатку №3.1 зі змінами «Комплектність поставки продукції»:
буде викладено наступним чином:
№ пункту з/п: 1.2 Назва: Кабель живлення Значення (технічна характеристика): Кабель живлення для приєднання до ДБЖ довжиною
не менше за 1,8 м Кількість: 2 шт.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-22-000309-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Амайнд", Код ЄДРПОУ:38282958
Дата подання: 03 липня 2020 15:14
Скарга щодо вимог Замовника
Зміст скарги наведено у додатках
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 липня 2020 11:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі ч. 2 ст. 24 ЗУ № 922 «Про публічні закупівлі» (у редакції від 19.09.2019 р.) внести зміни до тендерної документації, а саме: - розмістити змінену технічну специфікацію (Додаток №3, 3.1) на закупівлю серверного обладнання згідно з вимогами Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення № 14067-р/пк-пз від 21.07.2020) Оприлюднити відповідні зміни в електронній системі закупівель відповідно до ЗУ №922 «Про публічні закупівлі» (у редакції від 19.09.2019 р.).
Дата виконання рішення замовником: 31 липня 2020 14:11
Номер скарги: UA-2020-06-22-000309-c.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Амайнд", Код ЄДРПОУ:38282958
Дата подання: 05 серпня 2020 15:53
Скарга щодо змін у тендерній документації
Зміст скарги наведено у додатках
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 серпня 2020 19:52
рішення від 07.08.2020 № 15135 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 07 серпня 2020 19:51
рішення від 18.08.2020 № 15709 .pdf
Дата публікації: 21 серпня 2020 15:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі ч. 22 ст. 18, ч. 2 ст. 24 ЗУ № 922 «Про публічні закупівлі» (у редакції від 19.09.2019 р.) внести зміни до тендерної документації. Розмістити змінену технічну специфікацію (Додаток №3, №3.1) на закупівлю серверного обладнання на виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.08.2020 №15709-р/пк-пз. Оприлюднити відповідні зміни в електронній системі закупівель відповідно до ЗУ №922 «Про публічні закупівлі» (у редакції від 19.09.2019 р.).
Дата виконання рішення замовником: 28 серпня 2020 16:12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Амайнд" 440 000,00
UAH
440 000,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Амайнд"

Інформація про відміну

Дата відміни
10 вересня 2020 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій