Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт центрального фасаду три поверхового Лабораторного корпусу №3 з заміною вікон Інституту імпульсних процесів і технологій НАН України по проспекту Богоявленському, 43А/2 в м. Миколаїв, Миколаївської обл. який проводиться в зв'язку з пошкодженнями внаслідок агресії російської федерації. 2 черга
Очікувана вартість
2 208 466,80 UAH
UA-2025-02-07-011314-a ● 5ad931123126430cacafb5db1ecd6aa7
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Інститут імпульсних процесів і технологій НАН України |
Код ЄДРПОУ: | 03534512 |
Вебсайт: | http://www.iipt.com.ua |
Місцезнаходження: | 54018, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, Пр-т. Богоявленський, 43а |
Контактна особа: |
Володимир РУДНИК +380503947543, +380503947543 iipt@iipt.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2025 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2025 14:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2025 14:11 |
Очікувана вартість: | 2 208 466,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 042,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт центрального фасаду три поверхового Лабораторного корпусу №3 з заміною вікон Інституту імпульсних процесів і технологій НАН України по проспекту Богоявленському, 43А/2 в м. Миколаїв, Миколаївської обл. який проводиться в зв'язку з пошкодженнями внаслідок агресії російської федерації. 2 черга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54018, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, проспект Богоявленський, 43А/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися із урахуванням положень Загальних умов на підставі належним чином оформлених Актів форми №КБ-2в і Довідок форми №КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені роботи, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику, а також на підставі рахунку, в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника, протягом 5 (п’яти) банківських днів при наявності коштів на рахунку Замовника на ці цілі. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів перевіряє виконання робіт згідно представленого акту і підписує його в разі відсутності зауважень. Оплата здійснюється Замовником поетапно, по мірі їх виконання, згідно Додатку № 1 Договору. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2025 13:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2025 13:50 |
ТД_роботи зі змінами.docx | |
10 лютого 2025 13:50 |
Додаток 12 до ТД.docx | |
10 лютого 2025 13:50 |
Зміни до Тендерної документації.docx | |
07 лютого 2025 15:04 |
Дод 4 до ТД.rtf | |
07 лютого 2025 15:04 |
Проєкт Договору.docx |
10 лютого 2025 13:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 лютого 2025 13:50 |
ТД_роботи зі змінами.docx
|
|||
10 лютого 2025 13:50 |
Додаток 12 до ТД.docx
|
|||
10 лютого 2025 13:50 |
Зміни до Тендерної документації.docx
|
|||
07 лютого 2025 15:04 |
Дод 4 до ТД.rtf
|
|||
07 лютого 2025 15:04 |
Проєкт Договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз'яснення щодо вимоги тендерної документації
Дата подання: 10 лютого 2025 08:51
Дата відповіді: 10 лютого 2025 11:12
Доброго дня, шановний Замовнику. Згідно пункту 12 додатку 10 до тендерної документації наявна вимога щодо надання анкети для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів (за формою, наведеною в Додатку 10 до Тендерної документації). Однак при ознайомленні з тендерною документацією, а саме з додатком 10 данна форма відсутня. Просимо Вас надати роз'яснення яка саме форма мається на увазі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Згідно п.4 "Інформацію про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню" Додатку 10 до ТД Необхідно надати Документи, що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів: гарантійні листи від виробників. Документи, що підтверджують якість є сертифікат відповідності та/або паспорт на виріб та/або сертифікати походження товару в якому повинен бути зазначений виробник. Для дилерів, та/або дистриб’юторів (для підтвердження статусу дилера або дистриб’ютора необхідно завантажити відповідні договори з виробникам та/або листів від виробників із засвідченням даного статусу) щодо поставки матеріальних ресурсів в обсягах, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, з вказівкою у гарантійних листах закупівлі, обсягів поставки та вартості за одиницю матеріальних ресурсів. Якщо матеріали та вироби, які будуть використовуватись при виконання робіт знаходяться у власності учасника в такому випадку необхідно надати підтверджуючі документи на отримання зазначених вище запасів з вказівкою їх вартості та якості, документи які підтверджують наявність матеріальних ресурсів у учасника на дату подання тендерної пропозиції (оборотно – сальдова відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості, інші документи первинної звітності, сертифікати відповідності та/або паспорт на виріб та/або сертифікати походження товару в якому повинен бути зазначений виробник.). Ця вимога не є обов’язковою для учасників, ціна пропозиції яких буде більшою або дорівнювати дев’яносто шість з половиною ( 96,5% відсотків від вартості закупівлі зазначеної в оголошенні про проведення відкритих торгів (2 131 70,46грн. з ПДВ (у разі якщо учасник є платником ПДВ) або більше).
Згідно п.4 "Інформацію про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню" Додатку 10 до ТД Необхідно надати Документи, що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів: гарантійні листи від виробників. Документи, що підтверджують якість є сертифікат відповідності та/або паспорт на виріб та/або сертифікати походження товару в якому повинен бути зазначений виробник. Для дилерів, та/або дистриб’юторів (для підтвердження статусу дилера або дистриб’ютора необхідно завантажити відповідні договори з виробникам та/або листів від виробників із засвідченням даного статусу) щодо поставки матеріальних ресурсів в обсягах, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, з вказівкою у гарантійних листах закупівлі, обсягів поставки та вартості за одиницю матеріальних ресурсів. Якщо матеріали та вироби, які будуть використовуватись при виконання робіт знаходяться у власності учасника в такому випадку необхідно надати підтверджуючі документи на отримання зазначених вище запасів з вказівкою їх вартості та якості, документи які підтверджують наявність матеріальних ресурсів у учасника на дату подання тендерної пропозиції (оборотно – сальдова відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості, інші документи первинної звітності, сертифікати відповідності та/або паспорт на виріб та/або сертифікати походження товару в якому повинен бути зазначений виробник.). Ця вимога не є обов’язковою для учасників, ціна пропозиції яких буде більшою або дорівнювати дев’яносто шість з половиною ( 96,5% відсотків від вартості закупівлі зазначеної в оголошенні про проведення відкритих торгів (2 131 70,46грн. з ПДВ (у разі якщо учасник є платником ПДВ) або більше).
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро