Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Overhaul of street Metropolitan Vasyl Lypkivsky (Uritsky Street)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігорович 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Corporation "Kyivavtodor" |
National ID: | 03359026 |
Contact point: |
Babenko Oleksandr Igerevich 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2021 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 грудня 2021 21:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2022 12:12 |
Очікувана вартість: | 211 280 151,75 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 056 400,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1 056 000,00 грн. (один мільйон п'ятдесят шість тисяч гривень 00 коп.), у вигляді банківської гарантії, умови надання відповідно п. 3.3 розділу 3 інструкції з підготовки тендерних пропозицій та до додатку 9 тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1056000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 3% від вартості договору про закупівлю. |
Publication date: | 17 листопада 2021 16:53 |
Enquiries until: | 14 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 20 грудня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 грудня 2021 21:00 |
Information
Estimated total value: | 211 280 152 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 056 401 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (з урахуванням нормативно-правових актів щодо карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України), згідно з належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, Замовник може надати Виконавцю аванс. Розмір та строк попередньої оплати визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, виходячи із необхідності, що обґрунтовується реальним станом виконання робіт. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, м. Київ, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем робіт виключно з таких рахунків на придбання матеріалів, виробів, конструкцій. Виконавець зобов’язується використати отриманий аванс за призначенням на виконання робіт, передбачених Договором (на придбання матеріалів, виробів, конструкцій, тощо), та звітувати за нього шляхом надання Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) в строк, що визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, але не пізніше останнього фінансового дня поточного бюджетного року. По закінченню строку авансування, невикористані суми авансу повертаються Виконавцем на бюджетний рахунок Замовника в Державній казначейській службі України, м. Києва. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2021 16:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2021 16:54 |
Оголошення про проведення торгів.doc | |
17 листопада 2021 16:54 |
ТД - КР Липківського.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-08-000004 ● 8af169a78b17408ca94d3be229f57d85
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2022 20:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.05.2022 № 137
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2022 № 137
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
1. UA-2021-11-17-006254-c Комунальна корпорація "Київавтодор" Капітальний ремонт вул. Митрополита Василя Липківського (вул. Урицького) 211 280 151,75 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-10 16:29:21
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту вул. Митрополита Василя Липківського (вул. Урицького) (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-17-006254-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-12 10:53:14
Відповідь
Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06.03.2018 № 346 (зі змінами), КК «Київавтодор» визначено замовником з капітального ремонту вул.Митрополита Василя Липківського (вул. Урицького).
Корпорацією була розроблена проектна документація, яка пройшла державну експертизу(позитивний експертний звіт від 11.09.2020 № 2968/е/19 (копія додається)) та затверджена в установленому законодавством порядку.
Відповідно до Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:203 «Правила визначення вартості вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
В складі проектної документації міститься зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, на підставі якого визначена очікувана вартість закупівлі (копія додається).
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, повідомляємо пунктом 4-1 Постанови КМ № 710 від 11.10.2016 р. із змінами "Про ефективне використання державних коштів" передбачено розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів, КК "Київавтодор" - одержувач бюджетних коштів, тому посилання.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-06-07 13:34:17
Щодо роз'яснення встановлених порушень
Замовник розглянув висновок ДАСУ від 01.06.2022 та зазначає наступне:
1. Порушення Учасником ПП «КИЇВШЛЯХБУД» норми абзацу п’ятого пункту 1 розділу першого статті 31 Закону України (далі – ЗУ) «Про публічні закупівлі», а саме не надання в складі тендерної пропозиції договору про надання гарантії, або довідки банківської установи про відсутність будь-яких обмежень по виплаті тендерного забезпечення є помилковим, адже Учасником на виконання вимог тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі» був завантажений договір з банком про надання гарантії (файл «договір з банком та заявка на забезпечення.rar», експортований: 24-12-2021, 18:49) та визначений як конфіденційний документ. Наголошуємо, що Замовник має доступ до цього документа, та розглянув його при оцінці тендерної пропозиції Учасника. Також Учасником було завантажено лист-пояснення (файл «Лист пояснення договір з банком.pdf», експортований: 24-12-2021, 18:49) в якому обґрунтовано визначення цієї інформації конфіденційною з посиланням на відповідні норми Законодавства України.
2. ПП «КИЇВХЛЯХБУД» надав в складі тендерної пропозиції довідку про наявність парку машин і механізмів від 20.01.2022 № 043 ( далі – Довідка), у якій, на вимогу тендерної документації, надав бортовий автомобіль ЗІЛ 138А та MAN TGA 26.350 за видом «автомобілі бортові, вантажопідйомність не менше 8 т». Відповідно до технічних паспортів MAN TGA 26.350 має масу з навантаженням 27 000 кг та ЗІЛ 138А має масу з навантаженням 7600 кг. Щодо бортового автомобіля ЗІЛ 138А, рік випуску 1985. Під час регламентних робіт з ремонту транспортного засобу (далі - ТЗ) були проведені конструктивні заходи, що дозволяють збільшити масу вантажу, що перевозиться до 8000 кг, у зв’язку з чим, здійснювалась заміна ходової частини з підсилення передньої та задньої осей ТЗ, що в свою чергу відобразилось на технічних характеристиках ТЗ, а саме збільшенні його вантажопідйомності. Оскільки у зауваженнях, бралися лише загальні характеристики бортових автомобілів типу ЗІЛ 138А, а у технічному паспорті підтверджується факт реєстрації ТЗ та відображаються технічні параметри ТЗ на момент реєстрації автомобіля, та подальша модифікація ТЗ не відображається. Вказані зміни, у технічних характеристиках ТЗ, є правом власника покращувати об'єкт власності, що полягав у посиленні вантажопідйомності з 4 т до 8 т., та ніяким чином не суперечать чинному законодавству України. Вважаємо, що бортовий автомобіль ЗІЛ 138А відповідає вимогам тендерної документації та є допустимим ТЗ для перевезення вантажів 8 т.
3. Порушення Учасником норми абзацу третього пункту 1 розділу першого статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме відсутність документального підтвердження Учасником наявності парку залучених машин та механізмів є помилковим. На момент розгляду тендерної пропозиції Учасника, Замовником було виявлено невідповідність у розрізі строку дії договору (строк дії договору закінчився) №0508-01 від 05 серпня 2021 року з ТОВ «КИЇВМІСЬКСВІТЛО» щодо підтвердження позиції техніки «Автогідропідіймач – ЗІЛ 433362 АПТ – 22, держ. номер АА 9676СВ» довідки про наявність парку машин та механізмів №902 від 03.12.2021 р. Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, одним з пунктом якого було усунення порушення шляхом надання виправленої довідки згідно вимог вищезазначеного підпункту (п.п. 1.1.1. пункту 1.1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ») тендерної документації. Учасник у свою чергу згідно виявленого порушення завантажив оновлену довідку (№043 від 20.01.2022 р.) та договір (№120122-01 від 12.01.2022 р.). Згідно з оновленої інформації, а саме договору №120122-01 від 12.01.2022 р. Учасник документально підтвердив наявність даної техніки. Щодо зазначення державного реєстраційного номеру цієї техніки, повідомляємо, що в оновленому договорі не зазначається держ. номер відповідної одиниці техніки.
4. Порушення Учасником норми абзацу третього пункту 1 розділу першого статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме відсутності у тендерній пропозиції учасника-переможця закупівлі картки обліку основних засобів власника асфальтобетонного заводу (інвентарна картка за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України є помилковим. Учасник на виконання відповідної вимоги тендерної документації, завантажив інвентарну картку обліку основних засобів власника асфальтобетонного заводу (за типовою формою №ОЗ-6) від 19.11.2018 (файл «Інвентарна картка.pdf», експортований: 24-12-2021, 18:49). Виходячи з останнього, Учасник виконав вимоги тендерної документації.
5. Порушення Учасником норми абзацу третього пункту 1 розділу першого статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме того, що учасник не підписав проект договору, як того вимагалось умовами тендерної документації в повному обсязі є помилковим. Учасником на виконання відповідної вимоги тендерної документації було завантажено проект договору (файл «Проект договору.pdf», експортований: 24-12-2021, 18:49) та гарантійний лист до договору підряду (файл «Гарантійний лист до договору.pdf», експортований: 24-12-2021, 18:49). Учасником були виконані відповідні вимоги тендерної документації, адже вищевказані документи, на кожній своїй сторінці, містять підпис та печатку учасника, що підтверджує його згоду з проектом договору.
Просимо надати роз'яснення щодо виявленого порушення.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2022-06-08 20:21:21
роз'яснення щодо виявленого порушення
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Головні завдання, функції та правові основи діяльності органів державного фінансового контролю визначено Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII (далі – Закон № 2939-XII), частини 4 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43 та статтею 113 Бюджетного кодексу України.
Згідно зі статтею 5 Закону 2939-XII, контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі, проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об'єднаних територіальних громад установлює Закон № 922-VIII.
Відповідно до частини 1 статті 8 Закону № 922-VIII моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його дії.
Згідно наказу начальника Північного офісу Держаудитслужби від 06.05.2022 № 137 проведено моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт вул. Митрополита Василя Липківського (вул. Урицького)), яка проводилась Комунальною корпорацією «Київавтодор» (далі - Замовник) (оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено за номером ID: UA-2021-11-17-006254-c) очікуваною вартістю 211 280 151,75 гривень.
За результатами проведених Північним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівель UA-2021-11-17-006254-c встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Висновок про результати моніторингу вищевказаних процедур закупівель розміщено на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу в мережі Internet: (https://prozorro.gov.ua/).
Замовником в електронній системі закупівель 07.06.2022 13:34:17 оприлюднено звернення за роз’ясненням щодо висновку.
Відповідно до частини сьомої статті 8 Закону № 922-VIII у висновку про результати моніторингу зазначено опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі, зокрема:
1. Пункт 4 містить вимогу про те, що якщо в тексті банківської гарантії є посилання на договір про надання гарантії між Принципалом та Гарантом, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати скановану копію даного договору або скановану довідку Гаранта про те, що в даному договорі відсутні будь-які обмеження по виплаті тендерного забезпечення, окрім тих, що вказані в тексті гарантії, текст договору не суперечить гарантії та не призводить до втрати її дійсності чи чинності крім випадків вказаних в тексті гарантії. Учасник ПП «КИЇВШЛЯХБУД» в складі тендерної пропозиції не надав ані договір про надання гарантії, визначивши його конфіденційним, ані відповідної довідки банківської установи про відсутність будь-яких обмежень по виплаті тендерного забезпечення, окрім тих, що вказані в тексті гарантії, текст договору не суперечить гарантії та не призводить до втрати її дійсності чи чинності крім випадків вказаних в тексті гарантії. При цьому, в закупівлі UA-2021-12-29-004362-b учасник цей договір, який визначив конфіденційним у вказаній закупівлі надає в складі тендерної пропозиції і не визначається ним як конфіденційний.
2. Замовник в підпункті 1.1.1. пункту 1.1 розділу другого Додатку 2 тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зобов’язав учасників надати в складі тендерної пропозиції скановану довідку про наявність парку машин та механізмів*, необхідних для забезпечення виконання проектних рішень, що, є предметом даної закупівлі за встановленою формою. При цьому Таблиця 1 цього ж підпункту містить обмеження щодо мінімально-необхідної кількості техніки за видами транспортних засобів. Зокрема, за таким видом транспортних засобів як «автомобілі бортові, вантажопідйомність не менше 8 т» встановлено мінімально-необхідну кількість в дві одиниці. Учасник ПП «КИЇВШЛЯХБУД» надав в складі тендерної пропозиції довідку про наявність парку машин і механізмів від 20.01.2022 № 043 ( далі – Довідка), пунктами 5-7 якої, визначені три автомобіля за видом «автомобілі бортові, вантажопідйомність не менше 8 т». При перевірці технічних характеристик зазначених транспортних засобів визначено, що лише автомобіль MAN TGA 26.350 має вантажопідйомність не меншу 8т. Два інші транспортні засоби, вказані в пунктах 5 та 6 Довідки мають вантажопідйомність значно меншу ніж 8т, що не відповідає вимогам тендерної документації.
3. Для документального підтвердження парку залучених машин та механізмів в підпункті 1.1.2. пункту 1.1 розділу другого Додатку 2 тендерної документації Замовник встановив вимогу про те, що учасник повинен надати скановану копію відповідного договору (-ів) (оренди, лізингу, надання послуг, тощо). Учасник ПП «КИЇВШЛЯХБУД» в складі тендерної пропозиції завантажив довідку про наявність парку машин і механізмів від 03.12.2021 № 902 (далі – Довідка 1) в якій, в пункті 1 вказаний транспортний засіб Автогідропідіймач ЗІЛ 433362 АПТ – 22 з державним реєстраційним номером АА9676СВ. Документальним підтвердженням наявності вказаного транспортного засобу зазначений Договір про надання послуг спеціальними транспортними засобами від 05.08.2021 № 0508-1 з підприємством ТОВ «КИЇВМІСЬКСВІТЛО», який не містить автомобіля з зазначеним державним реєстраційним номером серед переліку техніки, що буде використовуватись за умовами цього договору. Під час розгляду тендерної пропозиції вказаного учасника, Замовник 20.01.2022 розмістив в електронній системі закупівель повідомлення про усунення невідповідностей в частині підтвердження кваліфікаційного критерію наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 21.01.2022 учасник ПП «КИЇВШЛЯХБУД» завантажив в електронну систему закупівель оновлену Довідку, де документальним підтвердженням наявності Автогідропідіймача ЗІЛ 433362 АПТ – 22 вказав договір від 12.01.2022 № 120122 з підприємством ТОВ «КИЇВМІСЬКСВІТЛО». Таким чином, учасник в складі тендерної пропозиції завантажив договір, що укладений після завершення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
4. На підтвердження кваліфікаційного критерію наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Замовник в пункті 1.1.6 розділу другого Додатку 2 тендерної документації встановив вимогу про те, що учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України. Тендерна пропозиція учасника-переможця закупівлі не містить в своєму складі необхідного документу.
5. Замовник в пункті 3.2 розділу третього тендерної документації встановив для учасників закупівлі вимогу, про те, що тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі повинна містити в своєму складі серед іншого проект договору, кожна сторінка якого має містити підпис та печатку учасника, що підтверджує згоду з проектом договору. Проект договору, розміщений Замовником в Додатку 6 містить в своєму складі безпосередньо сам договір та Додаток 3 до договору про погодження з гарантійними зобов’язаннями. На виконання зазначеної вимоги, учасник ПП «КИЇВШЛЯХБУД» завантажив в складі тендерної пропозиції файл «Проект договору.PDF», що містить підписи та печатки на кожній сторінці договору не в повному обсязі. Додаток 3 до проекту договору, що є його невід’ємною частиною, не був завантажений і відповідно підписаний учасником-переможцем.
Замовник порушив норми абзацу третього пункту 1 розділу першого статті 31 Закону.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП "КИЇВШЛЯХБУД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 січня 2022 15:39
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2022 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "КИЇВШЛЯХБУД" |
208 754 500,00
UAH з ПДВ
|
208 754 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
210 000 000,00
UAH з ПДВ
|
210 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "КИЇВШЛЯХБУД" #36156238 |
Переможець |
208 754 500,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2022 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2024 09:34
|
Додаткова 6.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2024 09:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 березня 2024 17:09
|
Додаткова 5.pdf | зміни до договору |
06 березня 2024 17:08
|
Додаткова 5.pdf | зміни до договору |
06 березня 2024 17:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 09:25
|
Додаткова 4.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 09:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 11:24
|
Додаткова 3.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 11:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2023 10:19
|
Додаткова 2.pdf | зміни до договору |
23 червня 2023 10:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2023 16:39
|
Додаткова 1.pdf | зміни до договору |
23 травня 2023 16:38
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2022 11:34
|
22-10.pdf | укладений |
15 лютого 2022 11:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внесено зміни в пункт 4.1 розділу IV Договору. 2. Доповнено пункт 6.4 Розділу VI Договору "Права та обов'язки Сторін" новим підпунктом. 3. Додаток 2 до Договору "Календарний план виконання робіт" викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 22-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання п. 3.2 Договору Сторони дійшли згоди підписати Лінійний графік виконання робіт (Додаток 4) |
Номер договору про закупівлю: | 22-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни в пункт 4.1 розділу IV Договору; 2. Додаток 2 до Договору – «Календарний план виконання робіт» та Додаток 4 до Договору «Лінійний графік виконання робіт» викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 22-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 4.1. Договору викладено в новій редакції. 2. Додаток 2 до Договору "Календарний план виконання робіт" викладено в новій редакції. 3. Додаток 4 до Договору "Лінійний графік виконання робіт" викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 22-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни в пункт 4.1. до Договору; 2. Внести зміни в пункт 4.2. до Договору; 3. Внести зміни до Розділу 22 "Найменування та реквізити сторін" до Договору; 4. Додаток 2 та Додаток 4 до Договору викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 22-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни в пункт 5.1 розділу V Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 22-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |