Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний нагрудний відеореєстратор
Очікувана вартість
282 000,00 UAH
UA-2023-05-05-005162-a 5a9233599b444b66817c7606139009dc
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Сідоріна

+380988360906 zakupo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 40108934
Вебсайт: http://www.guard.np.gov.ua
Місцезнаходження: 65074, Україна , Одеська обл., м.Одеса, Малиновський р-н, вул. Академіка Філатова, 70 А
Контактна особа: Ольга Сідоріна
+380988360906
zakupo@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2023 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2023 00:00
Початок аукціону: 13 травня 2023 00:02
Очікувана вартість: 282 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 штуки
Персональний нагрудний відеореєстратор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м. Одеса, за погодженою із Замовником адресою (відповідно до пункту 27 Особливостей)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2023
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 11:34
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 11:34
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 11:34
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 11:34
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 11:34
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 11:34
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 11:34
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 11:34
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 11:34
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 11:34
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 11:34
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 11:34
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 11:34
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 11:34
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 11:34
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 11:34
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 11:34
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 11:34
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 11:34
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 11:34
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 11:34
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 11:34
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 11:34
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 11:34
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 11:34
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 05 травня 2023 11:34

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

05 травня 2023 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2023 11:34
ТД_Відеореєстратор.pdf
05 травня 2023 11:34
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_Відеореєстратор.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-05-05-005162-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3112520830
Дата подання: 18 травня 2023 12:45
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
05.05.2023 Управління поліції охорони в Одеській області (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) за ДК 021:2015- 32330000-5 - Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу, (Персональний нагрудний відеореєстратор) (далі – відкриті торги за Особливостями). Відповідно до протоколу № 114 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління поліції охорони в Одеській області від 17.05.2023, Замовником вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Кириченко Антон Володимирович щодо закупівлі за кодом (32330000-5) Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (Персональний нагрудний відеореєстратор) (Ідентифікатор закупівлі: UA2023-05-05-005162-a). Я ФОП Кириченко Антон Володимирович (далі – Скаржник) вважаю, що зазначене рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зі скаргою що додано в додатках.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 травня 2023 16:10
Рішення від 22.05.2023 № 6932.pdf
Дата публікації: 22 травня 2023 16:09
Рішення від 29.05.2023 № 7533.pdf
Дата публікації: 01 червня 2023 16:59

Документи подані скаржником

18 травня 2023 12:18
Протокол_114.pdf
18 травня 2023 12:18
Завірении_ договір.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

22 травня 2023 16:09
Рішення від 22.05.2023 № 6932.pdf
01 червня 2023 16:59
Рішення від 29.05.2023 № 7533.pdf

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-06-02-000002 • f4e331e553474af5b954d3323eed7f0c
Автор звернення: Кириченко Антон Володимирович
Дата створення звернення: 2023-06-02 12:01
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
05.05.2023 Управління поліції охорони в Одеській області (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) за ДК 021:2015- 32330000-5 - Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу, (Персональний нагрудний відеореєстратор) (далі – відкриті торги за Особливостями). Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 13.05.2023 року. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: — 1. ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ ID: e011413dcafa47dba9fe73a1cdf77866 — 2. ТОВ "ФОРСАЖ-ПІВДЕНЬ" ID: fad780f9e4ce450f8cd0ac170ce649b2 Відповідно до протоколу № 114 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління поліції охорони в Одеській області від 17.05.2023, Замовником вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Кириченко Антон Володимирович щодо закупівлі за кодом (32330000-5) Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (Персональний нагрудний відеореєстратор) (Ідентифікатор закупівлі: UA2023-05-05-005162-a). Я ФОП Кириченко Антон Володимирович (далі – Скаржник) вважаю, що зазначене рішення, дії чи бездіяльність Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звернувся до Антимонопольного комітету України (далі – Колегія) з відповідною скаргою (17.05.2023 № 1/А-1) 29.05.2023 Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №7533-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги фізичної особи-підприємця Кириченка Антона Володимировича від 18 травня 2023 № UA-2023-05-05-005162-a.c1, Комісія постановила відмовити фізичній особі-підприємцю Кириченку Антону Володимировичу у задоволенні скарги від 18 травня 2023 № UA-2023-05-05-005162-a.c1. У своєму Рішенні Комісія зазначила, що Скаржник не усунув невідповідності в частині накладання кваліфікованого електронного підпису. Пропозиція Скаржника була правомірно відхилена. Крім того, у своєму Рішенні Комісія посилається на лист Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 та на підставі чого приймає необґрунтоване та незаконне рішення, що суперечить вимогам законодавства. В зазначеному листі від 16.02.2021 № 1/06-3-1587, Міністерство цифрової трансформації України надається роз’яснення законодавства щодо КЕП та УЕП. Однак слід звернути увагу, що Міністерство цифрової трансформації України відповідно до положення Про Міністерство цифрової трансформації України затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 вересня 2019 р. № 856, не має повноваження надавати роз’яснення законодавства. Відповідно до пункту 4 підпункту 32 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 липня 2014 р. № 228 зазначено, Мін’юст відповідно до покладених на нього завдань надає роз’яснення з питань, пов’язаних з діяльністю Мін’юсту, його територіальних органів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Міністерства, а також стосовно актів, які ним видаються. Крім того, тлумачення або роз’яснення проводиться тим органом, який створив цю норму права. Воно є найбільш компетентним і авторитетним, оскільки орган, який створив правову норму, може найбільш точно розкрити її зміст. Він робить це в межах своєї компетенції. Отже, суб’єктом тлумачення або роз’яснення Закону України «Про електронні довірчі послуги» може бути Верховної Рада України., а не Міністерства цифрової трансформації України. На сьогоднішній день, згідно з частиною третьою статті 21 Закону України "Про комітети Верховної Ради України" комітети з питань, віднесених до предметів їх відання, мають право надавати роз’яснення щодо застосування положень законів України. У випадку легального тлумачення або роз’яснення правових норм воно дається спеціально на те уповноваженим органом. На Конституційний Суд України відповідно до Конституції України покладено обов’язок вирішення питання про відповідність законів та інших нормативно-правових актів, зокрема актів Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України, Конституції України, а також офіційне тлумачення Конституції та законів України (ст. 147,150). Отже, підсумовуючи вищевикладене, вважаю що Міністерство цифрової трансформації України не має повноваження надавати роз’яснення законодавства, відповідно лист від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 вважається незаконним та не має статусу офіційного тлумачення або роз’яснення законодавства. 1. Що таке КЕП? Закон України «Про електронні довірчі послуги» регулює використання кваліфікованих е-підписів (далі — КЕП) та удосконалених е-підписів (УЕП). Так, Закон визначає, що: КЕП — це УЕП, який створюється з використанням засобу КЕП і базується на кваліфікованому сертифікаті; Отже, відповідно до пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» є чітке визначення що таке «кваліфікований електронний підпис» – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Відповідно до абзацу п’ять частини другої статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» зазначено, що кваліфікований електронний підпис чи печатка вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу чи створювачу електронної печатки, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки; Отже, КЕП є різновидом УЕП, що забезпечує найвищий рівень захисту і відповідно довіри до е-ідентифікації. Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги», єдиним критерієм що відрізняє один різновид е-підпису від іншого, це: - вид носія, на якому зберігається особистий ключ е-підпису КЕП та УЕП; - вид сертифіката. Тобто, особистий ключ КЕП може зберігатися лише у файловому носії, що забезпечує захист від доступу до особистого ключа сторонніх осіб та унеможливлює його копіювання за допомогою спеціального програмного забезпечення (засіб КЕП). Однак, відповідно до Постанови КМУ від 24 травня 2022 р. № 617 Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 р. № 300 (Далі – Постанова КМУ № 617), зазначено, що на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки. Отже, оскільки Постановою КМУ № 617 дозволяється використання е-підписів без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки то єдиним критерієм визначення КЕП є його відповідний сертифікат. А відповідно до наданих документів зазначено вид сертифікату: кваліфікований, а призначення ключа: Кваліфікований електронний підпис. 2. Які підстави вважати, що е-підпис ФОП Кириченко А. В. відповідає КЕП. Відповідно до наданих документів зазначено вид сертифікату: кваліфікований, а призначення ключа: Кваліфікований електронний підпис. Якщо перевірити документ «Довідка щодо повноваження підпису.pdf.p7s» на сайті що зазначив Замовник за посиланням https://czo.gov.ua/verify можно завантажити Протокол створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису (копія протоколу додається), де відображається прізвище та ініціали керівника або уповноваженої особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), а саме: ФОП Кириченко Антон Володимирович. Крім того зазначено, що Цілісність даних підтверджено, Сертифікат: Кваліфікований Також надаю підтвердження, Довідку про надання послуг КЕП де заначено, що це кваліфікований електронний підпис виданий ФОП Кириченко А. В. та відповідає вимогам ЗУ «Про електронні довірчі послуги». З урахуванням норм Постанови КМУ № 617, можна вважати, що підписаний кваліфікований електронний підпис (КЕП) виданий ФОП Кириченко А. В. відповідає вимогам ЗУ «Про електронні довірчі послуги». 3. Які підстави вважати, що е-підпис виданий АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК» відповідає вимогам ЗУ «Про електронні довірчі послуги» та вважається КЕП. По-перше: Відповідно до Порядку ведення реєстру чинних, блокованих та скасованих сертифікатів відкритих ключів затвердженого Наказом Міністерства цифрової трансформації України від 28 липня 2020 року № 112 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 18.08.2020 за № 798/35081 створено Електронний реєстр чинних, блокованих та скасованих сертифікатів відкритих ключів (Далі – Реєстр). Зазначений електронний Реєстр відкритий та можна перейти за посиланням https://czo.gov.ua/ca-registry Отже, відповідно до Реєстру зазначено, що АТ КБ «ПРИВАТБАНК є Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг АЦСК АТ КБ "ПРИВАТБАНК". Тобто, АЦСК АТ КБ "ПРИВАТБАНК" є кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг, та виданий е-ключ КЕП відповідає вимогам ЗУ «Про електронні довірчі послуги». По-друге: Відповідно до Довідки про надання послуг КЕП КНЕДП АКРЕДИТОВАНИЙ ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ КЛЮЧІВ АКЦІОНЕРНОГО АТ КБ «ПРИВАТБАНК», зазначено, що кріптоалгоритм відповідає алгоритму підпису: ДСТУ-4145 «Інформаційні технології. Криптографічний захист інформації. Цифровий підпис, що ґрунтується на еліптичних кривих. Формування та перевірка». Також слід зазначити, що: ДСТУ-4145, це національний стандарт України, що описує механізм формування та перевірки електронного цифрового підпису, що базується на властивостях груп точок еліптичних кривих над полями та правилах застосування цих механізмів до повідомлень, що пересилаються каналами зв’язку та/або обробляються у комп’ютеризованих системах загального призначення. Застосування цього стандарту гарантує цілісність підписаного повідомлення, автентичність його автора та неспростовність авторства. Тобто, АЦСК АТ КБ "ПРИВАТБАНК" кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг, та виданий е-ключ КЕП відповідає ДСТУ-4145 та відповідно ЗУ «Про електронні довірчі послуги». Які були вимоги Замовника в тендерної документації? Слід звернути увагу на зазначені вимоги Замовника відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації (на сторінки 6-7 тендерної документації): Відповідно до ч.3 ст.12 Закону створення та подання учасником тендерної пропозиції та її оцінки повинно бути здійснено з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) учасника або керівника учасника процедури закупівлі, повноваження Замовник перевіряє КЕП Учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали керівника або уповноваженої особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), повноваження якої підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з п.1 розділу 3 цієї тендерної документації. ВАЖЛИВО! Слід звернути увагу, що Замовник не встановив інші додаткові вимоги, що під час перевірки тип носія особистого ключа повинен бути захищений або незахищений, а лише зазначив вимогу, що під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали керівника або уповноваженої особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Отже, якщо перевірити документ «Довідка щодо повноваження підпису.pdf.p7s» на сайті що зазначив Замовник за посиланням https://czo.gov.ua/verify можно завантажити Протокол створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису (копія протоколу додається), де відображається прізвище та ініціали керівника або уповноваженої особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), а саме: ФОП Кириченко Антон Володимирович. Крім того зазначено, що Цілісність даних підтверджено, Сертифікат: Кваліфікований Також надаю підтвердження, Довідку про надання послуг КЕП де заначено, що це кваліфікований електронний підпис виданий ФОП Кириченко А. В. та відповідає вимогам ЗУ «Про електронні довірчі послуги». Отже, підсумовуючи хочу додати, відповідно до визначення з Закону - кваліфікований електронний підпис це і є удосконалений електронний підпис, і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Також слід зазначити, що підписаний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису пройшов перевірку і отримано підтвердження, того, що особистий ключ, належить підписувачу (ФОП Кириченко А. В.), та під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис, На підставі викладеного можно вважати, що вимоги Замовника зазначені в пунку 1 розділу 3 Тендерної документації (на сторінки 6-7 тендерної документації) виконані в повному обсязі. Оскільки Учасником ФОП Кириченко А. В. надано підтвердження зазначених вимог Замовника, можно цілком вважати що вимоги замовника виконані, а рішення Замовника щодо скасування є незаконною та неправомірною, та такою що підлягає скасуванню. З урахуванням викладеного, вважаю Рышення замовника та Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.05.2023 №7533-р/пк-пз, є необґрунтованою, незаконною. Судова практика, щодо аналогічного предмету спору! Справи № 640/29229/21 та 640/21828/21 де судом першої та апеляційної інстанції визнано протиправним та скасувані рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з аналогічного предмету спору, а саме щодо підписання документів УЕП замість КЕП. Підсумовуючи хочу додати, відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Повторно хочу зазначити, відповідно до підпункту 2 пункту 1 Зміни, що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 р. № 300, Постанови КМУ від 24 травня 2022 р. № 617 Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 р. № 300 (Далі – Постанова КМУ № 617), зазначено, що на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки. Тому не зрозуміло неправомірні дії Замовника та Комісія, чому вона керується листом Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587, який носить інформаційний характер та не є нормативно-правовим актом. Однак разом з тим, Замовник та Комісія ігнорує діючий нормативно-правовий акт, а саме: Постановe КМУ № 617. Зазначений неправомірний факт підтверджує необґрунтованість дій Відповідача. Своїми неправомірними діями, Замовника та Комісія фактично спотворюють та дозволяють здійснити закупівлю з порушенням вимог законодавства та фактично надається перевага другому учаснику, якій надав пропозицію вище ніж Позивач. Свою чергу мною направлено позовну заяву до суду щодо визнання протиправним та скасувати рішення від 29.05.2023 №7533-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ 207 700,00
UAH з ПДВ
207 700,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРСАЖ-ПІВДЕНЬ" 272 490,00
UAH з ПДВ
272 490,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 травня 2023 09:56
Електронний підпис
17 травня 2023 09:11
Електронний підпис
16 травня 2023 19:55
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
16 травня 2023 19:55
Витяг з ЄДР.pdf
16 травня 2023 19:55
Ік. код.pdf.p7s
16 травня 2023 19:55
Ік. код.pdf
16 травня 2023 19:55
Завірении_ договір.pdf.p7s
16 травня 2023 19:55
Завірении_ договір.pdf
16 травня 2023 19:55
Довідка щодо КЕП.pdf.p7s
16 травня 2023 19:55
Довідка щодо КЕП.pdf
11 травня 2023 19:31
Електронний підпис
09 травня 2023 22:47
Електронний підпис
09 травня 2023 22:46
Висновок СЕС - S Eye.pdf.p7s
09 травня 2023 22:46
Висновок СЕС - S Eye.pdf
09 травня 2023 22:46
ISO 14001.PDF.p7s
09 травня 2023 22:46
ISO 14001.PDF
09 травня 2023 22:46
ISO 9001 2015.pdf.p7s
09 травня 2023 22:46
ISO 9001 2015.pdf
09 травня 2023 22:46
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
09 травня 2023 22:46
Витяг з ЄДР.pdf
09 травня 2023 22:46
Д. 3 Лист-погодження.pdf.p7s
09 травня 2023 22:46
Д. 3 Лист-погодження.pdf

Публічні документи

05 червня 2023 11:30
Електронний підпис
05 червня 2023 11:27
Довідка.zip
05 червня 2023 11:27
Довідка 2.zip
18 травня 2023 15:06
Електронний підпис
18 травня 2023 15:05
Технічні вимоги.pdf
18 травня 2023 15:05
Довідка про керівника.pdf
18 травня 2023 12:43
Електронний підпис
18 травня 2023 12:32
Технічні вимоги.pdf
18 травня 2023 12:32
Тендерна пропозиція.pdf
18 травня 2023 12:32
Довідка про керівника.pdf
18 травня 2023 12:32
Видаткові накладні.pdf
12 травня 2023 17:12
Електронний підпис
12 травня 2023 17:09
Акти.pdf
12 травня 2023 17:09
Витяг Форсаж.pdf
12 травня 2023 17:09
Довідка.pdf
12 травня 2023 17:09
Доаідка-згода.pdf
12 травня 2023 17:09
Технічні вимоги.pdf
12 травня 2023 17:09
Виписка Форсаж.pdf
12 травня 2023 17:09
Листо-погодження.pdf
12 травня 2023 17:09
Інформаційна довідка.pdf
12 травня 2023 17:09
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ФОРСАЖ-ПІВДЕНЬ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3112520830
Відхилено 207 700,00
UAH з ПДВ
17 травня 2023 15:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 травня 2023 15:14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРСАЖ-ПІВДЕНЬ"
#37549061
Переможець 272 490,00
UAH з ПДВ
02 червня 2023 14:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 травня 2023 15:57

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - не надана довідка, яка містить інформацію про підтвердження повноважень керівника або уповноваженої особи щодо підпису документів його пропозиції та договору за результатами закупівлі, чим порушено вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації. - за результатами перевірки електронного підпису учасника процедури закупівлі на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що учасників процедури наклав на пропозицію уніфікований електронний підпис, а повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом, чим порушено вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації. - надана копія видаткової накладної для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору не завірена Учасником, чим порушено вимоги підпункту 1.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. - згідно наданої тендерної пропозиції у формі, наведеній у додатку 1 до тендерної документації, виробник товару є ФОП Кириченко А.В. Разом з тим, згідно інформації зазначеної на особистому сайті, що зазначений у наданій довідці про технічні характеристики до нагрудного відео реєстратору S-Eye B №8/Т-18 від 09.05.2023, виробник товару Shelleyes Technology Co., Ltd. Водночас, згідно наданого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-3/47989 від 30.11.2018, виробник товару SHELL GROUP CO., LIMITED, 5F, Duhe Industrial Park, No.6255 Longgang Avenue. Longgang District, Shenzhen, China, що порушує вимоги пп.3.1. п.5 розділу 3 тендерної документації. - рядок 10 стовпчику 5 наданої порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам тендерної документації не коректно заповнений, оскільки Учасник не вказав запропонований термін гарантійного та післягарантійного обслуговування на товар, а вказав вихідні вимоги Замовника до цього параметру технічних характеристик, що порушує вимоги пункту 8 додатку 2 до тендерної документації. Керуючись пунктом 40 особливостей, встановлених постановою №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції на виконання вимог тендерної документації, а саме: - надати довідку, яка містить інформацію про підтвердження повноважень керівника або уповноваженої особи щодо підпису документів його пропозиції та договору за результатами закупівлі. - відповідно до ч.3 ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником тендерної пропозиції та її оцінки повинно бути здійснено з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання на неї кваліфікованого електронного підпису Учасника або службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з п.1 розділу 3 цієї тендерної документації. - надати скан-копію або копію, завірену Учасником, видаткової накладної наданої для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору - надати тендерну пропозицію у формі, наведеній у додатку 1 до тендерної документації, із зазначенням виробника товару. - надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам тендерної документації із зазначенням запропонованого Учасником терміну гарантійного та післягарантійного обслуговування на товар.

Документи

17 травня 2023 15:42
Електронний підпис
17 травня 2023 15:36
Протокол_114.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - не надана довідка, яка містить інформацію про підтвердження повноважень керівника або уповноваженої особи щодо підпису документів його пропозиції та договору за результатами закупівлі, чим порушено вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації. - за результатами перевірки електронного підпису учасника процедури закупівлі на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що учасників процедури наклав на пропозицію уніфікований електронний підпис, а повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом, чим порушено вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації. - згідно наданих видаткових накладних, Учасником документально не підтверджено виконання аналогічного договору в повному обсязі, чим порушено вимоги підпункту 1.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації - надані копії видаткових накладних для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору не завірені Учасником, чим порушено вимоги підпункту 1.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації. - у наданій тендерній пропозиції у формі, наведеній у додатку 1 до тендерної документації, не зазначений виробник товару, а лише країна виробництва, що порушує вимоги пп.3.1. п.5 розділу 3 тендерної документації. - у наданій інформації щодо сервісного центру, який буде забезпечувати гарантійне та післягарантійне обслуговування запропонованого Учасником Товару відповідно до вимог Додатку 2 цієї тендерної документації та який знаходяться на території України, не зазначене найменування сервісного центру, що порушує вимоги пп.3 п.6 розділу 3 тендерної документації. - рядок 10 стовпчику 5 наданої порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам тендерної документації не коректно заповнений, оскільки Учасник не вказав запропонований термін гарантійного та післягарантійного обслуговування на товар, а вказав вихідні вимоги Замовника до цього параметру технічних характеристик, та не за формою наведеною у п.6 додатку 2 до тендерної документації, що порушує вимоги пункту 8 додатку 2 до тендерної документації. Керуючись пунктом 40 особливостей, встановлених постановою №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції на виконання вимог тендерної документації, а саме: - надати довідку, яка містить інформацію про підтвердження повноважень керівника або уповноваженої особи щодо підпису документів його пропозиції та договору за результатами закупівлі. - відповідно до ч.3 ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником тендерної пропозиції та її оцінки повинно бути здійснено з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання на неї кваліфікованого електронного підпису Учасника або службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з п.1 розділу 3 цієї тендерної документації. - надати скан-копію або копію, завірену Учасником, видаткових накладних для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору. - надати скан-копію або копію, завірену Учасником, видаткових накладних наданих для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору - надати тендерну пропозицію у формі, наведеній у додатку 1 до тендерної документації, із зазначенням виробника товару із зазначенням виробника товару. - надати інформацію щодо сервісного центру, який буде забезпечувати гарантійне та післягарантійне обслуговування запропонованого Учасником Товару відповідно до вимог Додатку 2 цієї тендерної документації та який знаходяться на території України, із зазначенням найменування сервісного центру. - надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам тендерної документації за формою наведеною у п.6 додатку 2 до тендерної документації, із зазначенням запропонованого Учасником терміну гарантійного та післягарантійного обслуговування на товар.

Документи

08 червня 2023 16:22
Довідка НАЗК
08 червня 2023 14:34
Довідка НАЗК
08 червня 2023 11:29
Довідка НАЗК
08 червня 2023 05:40
Довідка НАЗК
02 червня 2023 14:05
Електронний підпис
02 червня 2023 12:41
Протокол_127.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 червня 2023 14:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРСАЖ-ПІВДЕНЬ"
#37549061
272 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 червня 2023 16:22
Довідка НАЗК
08 червня 2023 14:34
Довідка НАЗК
08 червня 2023 11:29
Довідка НАЗК
08 червня 2023 05:40
Довідка НАЗК
02 червня 2023 14:05
Електронний підпис
02 червня 2023 12:41
Протокол_127.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 липня 2023 16:24
Електронний підпис укладений
08 червня 2023 17:36
Договір 322 від 08.06.2023.pdf укладений
08 червня 2023 17:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 червня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 272 490,00
UAH (в тому числі ПДВ 45 415,00 UAH)