Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the motorway M-18 Kharkiv-Simferopol-Alushta-Yalta in the section: km 299 + 491 - km 322 + 705 (45233142-6 - Repair of roads)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25891336 |
Місцезнаходження: | 69095, Украина , Запорізька область обл., Запоріжжя, вул. Українська, 50, |
Контактна особа: |
Катерина Полякова +380966070662 tender@sad-zp.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Zaporizhzhia Oblast |
National ID: | 25891336 |
Contact point: |
Polyakova Katerina +380966070662 tender@sad-zp.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2020 18:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 21 травня 2020 13:31 |
Початок аукціону: | 21 травня 2020 13:31 |
Очікувана вартість: | 621 575 072,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 107 875,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18647252.16 UAH |
Publication date: | 10 лютого 2020 18:36 |
Enquiries until: | 01 березня 2020 20:00 |
Complaints submission until: | до 07 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 березня 2020 20:00 |
Planned auction date: | 21 травня 2020 13:31 |
Information
Estimated total value: | 621 575 072 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 107 875 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник може надати Генпідряднику аванс (попередню оплату) на підставі чинного законодавства у терміни і в розмірах, що не перевищують терміни і розміри, визначені ним. Генпідрядник протягом строку, що визначений відповідними нормативними актами, з дня надходження коштів як попередньої оплати підтверджує їх використання згідно з проміжними «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ -2в). Невідпрацьовані суми авансу повертаються Замовнику у триденний термін, з дня закінчення терміну, на який надавався аванс. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | 4.2. Замовник здійснює розрахунки за надані послуги з Генпідрядником протягом 30 календарних днів після отримання коштів від головного розпорядника коштів по цьому Договору та на підставі підписаних «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2020 18:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2020 18:52 |
Перелік змін до ТД.docx | |
04 березня 2020 18:52 |
Перелік змін до Проекту договору.docx | |
04 березня 2020 18:52 |
Нова редакція проекту договору М-18 299+491 – км 322+705.docx | |
04 березня 2020 18:51 |
Нова редакція ТД_Поточний ремонт_М18 299+491-322+705.docx | |
10 лютого 2020 18:47 |
ПСР 299+322.part4.rar | |
10 лютого 2020 18:46 |
ПСР 299+322.part3.rar | |
10 лютого 2020 18:44 |
ПСР 299+322.part2.rar | |
10 лютого 2020 18:41 |
ПСР 299+322.part1.rar |
04 березня 2020 18:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 березня 2020 18:52 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
04 березня 2020 18:52 |
Перелік змін до Проекту договору.docx
|
|||
04 березня 2020 18:52 |
Нова редакція проекту договору М-18 299+491 – км 322+705.docx
|
|||
04 березня 2020 18:51 |
Нова редакція ТД_Поточний ремонт_М18 299+491-322+705.docx
|
|||
10 лютого 2020 18:47 |
ПСР 299+322.part4.rar
|
|||
10 лютого 2020 18:46 |
ПСР 299+322.part3.rar
|
|||
10 лютого 2020 18:44 |
ПСР 299+322.part2.rar
|
|||
10 лютого 2020 18:41 |
ПСР 299+322.part1.rar
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документально підтвердженим досвідом виконання аналогічного договору вважаються документи, що підтверджують обсяги виконаних робіт або наданих послуг в натуральних величинах на інших об'єктах, які є аналогічними предмету закупівлі і виконані відповідно до вимог державних та галузевих будівельних норм та технічних стандартів.
Щодо наявності обладнання та матеріально - технічної бази, Учасник повинена надати довідку відповідно до п. 2 Додатку 1 тендерної документації про наявність обладнання (машин та механізмів) необхідного для здійснення проектних рішень по об’єкту замовлення з дотриманням технології виконання робіт відповідно до діючих норм і правил виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування із зазначенням по кожній одиниці обладнання назви, типу (марки), строку експлуатації, власне, орендоване, зокрема: оренда; оренда транспортного засобу з екіпажем, який його обслуговує; оренда з наданням наймодавцем наймачеві комплексу послуг для забезпечення нормального використання транспортного засобу та лізинг, або залучене.
А також документи які перераховані в п. 2 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження інформації наданої в довідках щодо обладнання та матеріально-технічної бази.
Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід довідку у відповідності до п. 2 тендерної документації про наявність кваліфікованих працівників необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту замовлення з дотриманням технології надання послуг відповідно до діючих норм і правил виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування із зазначенням ПІБ працівника, посади, освіти (вища, спеціальна та таке інше), спеціальності або кваліфікації та досвіду або стажу роботи.
А також документи які перераховані в п. 3 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження інформації наданої в довідках щодо наявності працівників відповідної кваліфікації .
Для підтвердження відповідності ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», усі вище перераховані документи повинні бути надані безпосередньо потенційним Учасником процедури закупівлі.
Скарги до процедури
Дата подання: 25 березня 2020 23:12
Дата подання: 18 квітня 2020 23:08
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-19-000018 ● 2e4004a84cad46b5ba29827dd699013f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2020 16:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.10.2020
№ 71
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.10.2020 № 71.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2020-02-10-001216-c Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-05 08:10:45
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «45233142-6 — Ремонт доріг (Поточний середній ремонт автомобільної дороги Р-73 /Н-08/- Нікополь на ділянці км 0+000 – км 6+935)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-10-001216-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Чи укладалися додаткові угоди до договору про закупівлю від 04.06.2020 року № 408-20 крім тих, які наявні в електронній системі закупівель? Якщо так, то прошу надати їх скан-копії.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-10 08:36:16
Пояснення по суті запиту
Повідомляємо, що пояснення по суті Вашого запиту стосовно закупівлі "45233142-6 — Ремонт доріг (Поточний середній ремонт автомобільної дороги Р-73 /Н-08/- Нікополь на ділянці км 0+000 – км 6+935)" надано за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-26-003593-a.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-05 08:12:38
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-18 Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта на ділянці: км 299+491 – км 322+705 (45233142-6 — Ремонт доріг)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-10-001216-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Чи укладалися додаткові угоди до договору про закупівлю від 04.06.2020 року № 408-20 крім тих, які наявні в електронній системі закупівель? Якщо так, то прошу надати їх скан-копії.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-09 18:05:14
Пояснення по суті запиту
Служба автомобільних доріг у Запорізькій області (надалі – Служба) за результатами розгляду Запиту вважає за необхідне надати скан-копії Додаткових угод (окрім наявних на веб-порталі Уповноваженого органу) до Договору № 408-20 від 04.06.2020 року.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-11-27 13:27:52
Щодо подання Позовної заяви про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі
Повідомляємо, що Службою автомобільних доріг у Запорізькій області 26.11.2020 року подано Позовну заяву (вих. № 9/2510 від 25.11.2020) до Запорізького окружного адміністративного суду (адреса 69041, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 65-в) про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу (Ідентифікатор моніторингу на веб-порталі Prozorro UA-M-2020-10-19-000018) закупівлі "Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-18 Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта на ділянці: км 299+491 – км 322+705 (45233142-6 — Ремонт доріг)"(Ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Prozorro UA-2020-02-10-001216-c).
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження Повідомляємо, що Службою автомобільних доріг у Запорізькій області 04.01.2020 року отримано копію ухвали від 23.12.2020 року про відкриття Запорізьким окружним адміністративним судом загального позовного провадження в адміністративній справі № 280/8707/20 за позовною заявою Служби автомобільних доріг у Запорізькій області (вих. № 9/2510 від 25.11.2020) до Запорізького окружного адміністративного суду (адреса 69041, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 65-в) про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу (Ідентифікатор моніторингу на веб-порталі Prozorro UA-M-2020-10-19-000018) закупівлі "Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-18 Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта на ділянці: км 299+491 – км 322+705 (45233142-6 — Ремонт доріг)"(Ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Prozorro UA-2020-02-10-001216-c).
2021-01-04 14:51:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25891336 |
Місцезнаходження: | 69095, Украина, Запорізька область обл., Запоріжжя, вул. Українська, 50, |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 травня 2020 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
619 540 840,00
UAH з ПДВ
|
577 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
612 251 503,70
UAH з ПДВ
|
581 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
590 496 000,00
UAH з ПДВ
|
586 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
577 000 000,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2020 17:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2021 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 15:00
|
ДУ 12 408-20.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 14:56
|
ДУ 11 408-20.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 12:27
|
ДУ 9 408-20.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 12:26
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 12:21
|
ДУ 2 408-20.pdf | зміни до договору |
15 липня 2020 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2020 09:37
|
408-20.pdf | укладений |
05 червня 2020 09:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Залучення субпідрядника |
Номер договору про закупівлю: | 408-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі листа Генпідрядника № 1228/3-КДВ від 28.12.2020 р та п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» внести зміни до п.5.1. договору № 408-20 від «04» червня 2020 року та викласти у наступній редакції: «5.1. Термін надання послуг: «04» червня 2020 р. – «31» грудня 2020 р.» 2. На підставі листа Генпідрядника № 1228/3-КДВ від 28.12.2020 р та п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» внести зміни до п. 11.1. договору № 408-20 від «04» червня 2020 року та викласти у наступній редакції: «11.1. Цей договір набирає чинності з 04 червня 2020 року і діє по 31 грудня 2020 року, але в будь-якому випадку – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків.» 3. На підставі листа Генпідрядника № 1228/3-КДВ від 28.12.2020 р та п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» внести зміни до Додатку 2 «Календарний план» до Договору №408-20 від 04.06.2020 і викласти в редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 408-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №9 ДУ/408-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.На підставі п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі Листа Генпідрядника № 1228/3-КДВ від 28.12.2020 року внести зміни до п. п. 3.1 п. 3 Договору №408-20 від 04 червня 2020 року (далі – Договір), та викласти його у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: без ПДВ 453 674 157, 49 грн. (чотириста п’ятдесят три мільйони шістсот сімдесят чотири тисячі сто п’ятдесят сім гривень 49 коп.); ПДВ 90 734 831, 49 грн. (дев’яносто мільйонів сімсот тридцять чотири тисячі вісімсот тридцять одна гривня 49 коп.); з ПДВ 544 408 988, 98 грн (п’ятсот сорок чотири мільйони чотириста вісім тисяч дев’ятсот вісімдесят вісім гривень 98 коп.). 2. На підставі п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі Листа Генпідрядника № 1228/3-КДВ від 28.12.2020 року внести зміни до Додатку 1 (Договірна ціна) до Договору №408-20 від 04 червня 2020 року (далі – Договір), та викласти його у редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 408-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДОДАТКОВА УГОДА № 11 ДУ/408-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі листа Генпідрядника від 28 грудня 2020 року № 1228/7-КДВ внести зміни до Додатку 3 «Перелік Субпідрядників» договору №408-20 від 04 червня 2020 року та викласти його у новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 408-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДОДАТКОВА УГОДА № 12 ДУ/408-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |