Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

« Капітальний ремонт Одеської початкової школи №95 Одеської міської ради, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Туристська, 29-а, ДК 021:2015- 45260000-7 "Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи".
Очікувана вартість
774 000,00 UAH
UA-2021-04-30-000591-b 5a346dc09b0a4da488c74f8f289cbbc2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хуторна Олена

380487628629 Tender_40702912@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ МАЛИНОВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ"
Код ЄДРПОУ: 40702912
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, ГЕНЕРАЛА ПЕТРОВА, будинок 22
Контактна особа: Хуторна Олена
380487628629
Tender_40702912@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2021 09:45
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2021 08:00
Очікувана вартість: 774 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 870,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 3 Забезпечення пропозиції Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) установи, що видала гарантію. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Банківська гарантії повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Розмір забезпечення пропозиції: 3870,00 грн. Строк дії забезпечення пропозиції: не менш ніж строк дії пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Не вважається підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції подання електронного файлу гарантії власноручно зміненого Учасником (перейменованого, включеного до складу інших файлів) та/або вчинення інших дій, що призводить до неможливості перевірки автентичності електронного-цифрового підпису. Надати у складі пропозиції довідку Учасника з зазначенням відкритих поточних рахунків у банку та, якщо рахунки відкриті в декількох банківських установах, довідку з цих банківських установ, в якій зазначено відсутність/наявність простроченої заборгованості за кредитами.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3870 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
« Капітальний ремонт Одеської початкової школи №95 Одеської міської ради, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Туристська, 29-а, ДК 021:2015- 45260000-7 "Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65076, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Туристська, 29-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2021
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник торгів - Платник зобов’язується оплатити Підряднику роботи відповідно до форми № КБ-2в (Акт приймання виконаних будівельних робіт) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати ( ф № КБ-3) протягом 10 (десяти) банківських днів після надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника торгів - Платника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

3 Забезпечення пропозиції Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) установи, що видала гарантію. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Банківська гарантії повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Розмір забезпечення пропозиції: 3870,00 грн. Строк дії забезпечення пропозиції: не менш ніж строк дії пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Не вважається підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції подання електронного файлу гарантії власноручно зміненого Учасником (перейменованого, включеного до складу інших файлів) та/або вчинення інших дій, що призводить до неможливості перевірки автентичності електронного-цифрового підпису. Надати у складі пропозиції довідку Учасника з зазначенням відкритих поточних рахунків у банку та, якщо рахунки відкриті в декількох банківських установах, довідку з цих банківських установ, в якій зазначено відсутність/наявність простроченої заборгованості за кредитами.

Сума забезпечення: 3870 UAH
30 квітня 2021 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2021 09:50
Вимоги ОПШ №95.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2021 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСЕРВІСГРУП" 728 118,14
UAH з ПДВ
728 118,14
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 травня 2021 16:32
Електронний підпис
13 травня 2021 16:32
Nakaz (6).zip.p7s
13 травня 2021 16:32
Nakaz (6).zip
13 травня 2021 16:32
Dovirenist_Nazarenko (6).zip.p7s
13 травня 2021 16:32
Dovirenist_Nazarenko (6).zip
13 травня 2021 16:32
Bank_licenzia (6).zip.p7s
13 травня 2021 16:32
Bank_licenzia (6).zip
13 травня 2021 16:32
204447_Г_1466_3 870,00.zip.p7s
13 травня 2021 16:32
204447_Г_1466_3 870,00.zip
13 травня 2021 16:32
6.4. Укргаз Довідка.pdf.p7s
13 травня 2021 16:32
6.4. Укргаз Довідка.pdf
13 травня 2021 16:32
5.2. Лист-згода.pdf.p7s
13 травня 2021 16:32
5.2. Лист-згода.pdf
13 травня 2021 16:32
4.4 Санкції.pdf.p7s
13 травня 2021 16:32
4.4 Санкції.pdf
13 травня 2021 16:32
4.1 Довідка налоги.pdf.p7s
13 травня 2021 16:32
4.1 Довідка налоги.pdf
13 травня 2021 16:32
3.1 Ліцензія ДАБІ.pdf.p7s
13 травня 2021 16:32
3.1 Ліцензія ДАБІ.pdf
13 травня 2021 16:32
2.7 Проект договору.pdf.p7s
13 травня 2021 16:32
2.7 Проект договору.pdf
13 травня 2021 16:32
2.6 Кошторисн. розрах.pdf.p7s
13 травня 2021 16:32
2.6 Кошторисн. розрах.pdf
13 травня 2021 16:32
2.5 Календ. графік.pdf.p7s
13 травня 2021 16:32
2.5 Календ. графік.pdf
13 травня 2021 16:32
2.4 Дефектний акт.pdf.p7s
13 травня 2021 16:32
2.4 Дефектний акт.pdf
13 травня 2021 16:32
2.3 Цінова пропозиція.pdf.p7s
13 травня 2021 16:32
2.3 Цінова пропозиція.pdf
13 травня 2021 16:32
2.1 Витяг 24.03.2021.pdf.p7s
13 травня 2021 16:32
2.1 Витяг 24.03.2021.pdf
13 травня 2021 16:32
1.4 Витяг ПДВ.pdf.p7s
13 травня 2021 16:32
1.4 Витяг ПДВ.pdf
13 травня 2021 16:32
1.3 Протокол на участь.pdf
13 травня 2021 16:32
1.2 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
13 травня 2021 16:32
1.1.1 Статут.pdf.p7s
13 травня 2021 16:32
1.1.1 Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСЕРВІСГРУП"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСЕРВІСГРУП"
#34169458
Переможець 728 118,14
UAH з ПДВ
17 травня 2021 13:31

Документи

17 травня 2021 13:30
Електронний підпис
17 травня 2021 13:25
протокол 92 рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2021 13:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСЕРВІСГРУП"
#34169458
728 118,14
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 травня 2021 13:30
Електронний підпис
17 травня 2021 13:25
протокол 92 рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2021 13:09
Електронний підпис укладений
28 вересня 2021 16:00
доп1 до дог95-21.pdf зміни до договору
28 вересня 2021 15:58
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 14:32
дог95-21.pdf укладений
31 травня 2021 14:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни переліку та обсягів фактично виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 95-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 728 118,14
UAH (в тому числі ПДВ 121 353,02 UAH)