Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний природний парк "Синьогора" |
Код ЄДРПОУ: | 31075296 |
Місцезнаходження: | 77745, Україна , Івано-Франківська обл., село Стара Гута, вулиця Зарічна, 4, Івано-Франківський район |
Контактна особа: |
Гринишин Наталія Іванівна +380682171989 nataliagrunuchun@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2024 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2024 15:16 |
Початок аукціону: | 01 травня 2024 14:29 |
Початок аукціону: | 01 травня 2024 14:29 |
Очікувана вартість: | 500 741,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 007,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2024 15:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2024 15:12 |
ТД послуги 2024.docx | |
22 квітня 2024 15:12 |
Додаток 5.docx | |
22 квітня 2024 15:12 |
Додаток 4 проєкт договору.docx | |
22 квітня 2024 15:12 |
Додаток 3.doc | |
22 квітня 2024 15:12 |
Додаток 2.docx | |
22 квітня 2024 15:12 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
З приводу вашого питання стосовно встановлених у тендерній документації вимог підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів та способу його підтвердження,повідомляю наступне.
Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей.
Пунктом 2 частини другої статті 22 Закону встановлено, що у тендерній документації зазначається інформація про один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. В свою чергу, відповідно до статті 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовником в тендерній документації встановлена вимога про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та визначено поняття аналогічний договір та встановлено спосіб підтвердження учасником відповідності встановленому критерію.
Так, учасник має надати складену довідку, копію аналогічного договору та відгук (відгуки) від контрагента про належне виконання учасником наданого (наданих) договору (договорів).
Саме наявність відгуку підтверджує належне виконання учасником аналогічного договору.
Стосовно вашого питання про ліквідацію контрагента, чи припиненя діяльності, то в такому випадку учасник обирає для підтвердження інший договір, укладений з іншим суб'єктом господарювання.
Замовником не встановлювалося обмежень щодо часу отримання відгуку, тобто відгук міг бути отриманий одразу після виконання договору.
Крім того, Замовником зазначено, що підтвердженням виконання договору може бути також звіт про виконання з електронної системи закупівель.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-13-000030 ● 844b5030495a4b359d696e61379bc138
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 11:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.05.2024 № 38-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 13.05.2024 № 38-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-04-22-009166-a 22.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-14 12:05:03
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт дощового водовідведення Корпусу для супроводжуючих осіб Національного природного парку "Синьогора" по вул. Зарічній,4 с. Стара Гута Івано-Франківського району Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-22-009166-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-17 14:31:13
Надання пояснення на запит
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
По першому питанню:
Національний природний парк «Синьогора» повідомляє, що визначення очікуваної вартості предмета даної закупівлі, його технічних та якісних характеристик здійснено відповідно до розробленої та затвердженої кошторисної документації на даний об’єкт.
Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі робочого проекту в кошторисній частині, який враховує обсяг послуг, що складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, із врахуванням норм наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета
закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Зведений кошторисний розрахунок вартості закупівлі та дефектний акт додаються.
З метою недопущення накопичення води на доріжках, прокладених на ділянці біля Корпусу для супроводжуючих осіб Національного природного парку «Синьогора», заболочення клумб та газонів, а також накопичення великої кількості води біля фундаменту будівлі, що загрожує підтопленню підвалу та фундаменту, Замовником було прийнято рішення про проведення поточного ремонту дощового водовідведення Корпусу для супроводжуючих Національного природного парку «Синьогора».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Так, Замовником торгів було розроблено робочий проект у частині кошторисної документації - Поточний ремонт дощового водовідведення Корпусу для супроводжуючих осіб Національного природного парку «Синьогора» по вул. Зарічній, 4 с. Стара Гута Івано-Франківського району Івано-Франківської області. В робочому проекті міститься детальний опис послуг, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі оприлюднені у тендерній документації відповідно до вимог статей 22 і 23 Закону України «Про публічні закупівлі» у Додатку №3 до тендерної документації.
Робочий проект та дефектний акт додаються.
По другому питанню:
На виконання вимог пункту 4-1 постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Замовником забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на офіційному вебсайті за посиланням - https://synyogora-park.in.ua/pro-nas/dokumenty/.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зобов’язання: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) виявлених порушень при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Виконання зобов’язання: Національний природний парк «Синьогора» повідомляє, що були здійснені заходи зокрема, уповноважена особа 30.05.2024 року прослухала онлайн-вебінар «Про зміни у закупівлях». Висновок моніторингу: За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник в Додатку 2 до ТД вимагає від переможця на підтвердження вимог згідно підпункту 3 пункту 47 Особливостей надати витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, що вчинили корупційне або пов’язане з корупцією правопорушення (щодо керівника), тоді як з 04.09.2023 р. Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, з урахуванням безпекових аспектів. Таким чином, Замовник, на порушення абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей та частини четвертої статті 22 Закону вимагає від переможця торгів документальне підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Заперечення на висновок моніторингу: Проведення процедури закупівлі здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (зі змінами). Тендерною документацією згідно із цим Законом є документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Проте, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), якими встановлено порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». В абзаці першому пункту 3 Особливостей встановлено, що Замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, пункт 28 Особливостей визначає, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. У той же час частина 3 статті 22 Закону дає право замовнику окрім вимог, зазначених у вказаній статті, включити до тендерної документації й іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, з системного аналізу вищевказаних норм можна зробити висновок, що саме замовник наділений повноваженнями (у період воєнного стану) щодо розроблення на основі вимог Закону, з урахуванням Особливостей, тендерної документації, якою самостійно визначаються конкретні умови закупівлі та спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Норма абзацу п`ятнадцятого пункту 47 Особливостей не є імперативною (тобто такою, яка вимагає беззастережного виконання), оскільки її виконання можливе, коли доступ до інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, є вільним, а у випадку, коли на момент оприлюднення оголошення доступ до такої інформації є обмеженим, тоді її виконання є неможливим. Крім того, ні Закон, ні Особливості не містять прямої заборони надання підтвердження інформації у спосіб, встановлений замовником. Також, є Рішення АМКУ із протилежними ДАСУ висновками в закупівлі- UA-2023-10-17-014907-a, рішення від 03.11.2023 № 17658, де зазначено, що відомості, які містяться у вільному доступі на вказаному порталі, не відображають інформацію, зокрема, стосовно місця роботи, посади на час вчинення особою корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, що унеможливлює повну та об’єктивну ідентифікацію особи лише за наявною інформацією щодо ПІБ (прізвища, ім'я та по батькові) такої особи, зокрема, у випадку можливого співпадіння щодо ПІБ (прізвища, ім'я та по батькові) декількох осіб.
2024-06-03 16:11:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 травня 2024 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "НАКО ІНВЕСТ" |
473 000,00
UAH з ПДВ
|
467 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРТРЕЙДБУД" |
489 462,00
UAH з ПДВ
|
472 995,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ІВАНО-ФРАНКІВСЬК ЦЕМГІДРО" |
500 741,00
UAH з ПДВ
|
500 741,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "НАКО ІНВЕСТ" #41087308 |
Переможець |
467 990,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2024 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2024 11:01
|
Додаткова угода | укладений |
25 червня 2024 10:30
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2024 17:02
|
Договір | укладений |
22 травня 2024 16:54
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 21 травня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Повідомлення про розірвання договору №1 від 21.06.2024 року від ПП "НАКО ІНВЕСТ" про неможливість приступити до виконання робіт по Договору. |