Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ соціального захисту "Відродження" Ізяславської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40921792 |
Місцезнаходження: | 30343, Україна , Хмельницька обл., село Білогородка, вулиця Лікарняна, будинок 10 |
Контактна особа: |
Богуцька Валентина Миколаївна +380687095680 widrodschennya@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2022 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 437 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 187,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 20 банківських днів з дня поставки товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2022 15:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2022 15:18 |
тендерна документація на пелети.docx | |
01 листопада 2022 15:18 |
Додаток _4 (1) (1).docx | |
01 листопада 2022 15:18 |
Додаток _3 проєкт договору (1).docx | |
01 листопада 2022 15:18 |
Додаток _ 2 (1).docx | |
01 листопада 2022 15:18 |
Додаток _1 критерії.doc | |
01 листопада 2022 15:18 |
Додаток _4 (1) (1).docx | |
01 листопада 2022 15:18 |
Додаток _3 проєкт договору (1).docx | |
01 листопада 2022 15:18 |
Додаток _ 2 (1).docx | |
01 листопада 2022 15:18 |
Додаток _1 критерії.doc | |
01 листопада 2022 15:18 |
тендерна документація на пелети.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-10-000006 ● 2399fb28b4334d91b058d0253f0a4c39
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 жовтня 2023 11:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.10.2023 № 56-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 10.10.2023 № 56-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. UA-2022-11-01-009185-a 01.11.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-10 11:56:06
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-10-28-010924-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 1.5 договору від 21.11.2022 №78 (далі – договір) строк поставки товару до 31.12.2022 року.
Пунктом 9.1 договору встановлено термін його дії до 31 грудня 2022 року, а у частині взятих сторонами на себе зобов’язань - до повного їх виконання.
Враховуючи вищевикладене, надайте документальне підтвердження та пояснення щодо постачання товару та фактичного стану виконання зобов’язань Замовника з товариством з обмеженою відповідальністю «Компанія «ЕСКАДРА».
Крім того, надайте інформацію щодо внесення змін до даного договору (за наявності) із наданням копій документів (крім додаткової угоди №1 від 29.11.2022).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-11 16:33:11
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 4¹ постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
1. Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-11-01-009185-a.
2. Назва предмету закупівлі: Пелети паливні з хвойних порід дерева за кодом ДК 021:2015:09110000-3 «Тверде паливо».
3. Обсяги закупівлі: 25,20 кг.
4. Період постачання: до 31 грудня 2023 року (включно).
5. Місце постачання:
Комунальний заклад соціального захисту «Відродження» Ізяславської міської ради (30343, Хмельницька область, Шепетівський район, с. Білогородка, вул. Лікарняна, 10).
6. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Паливні гранули (пелети) з деревини повинні бути з деревини хвойних порід дерев. Не повинні містити ніяких зв’язуючих елементів: добавок кори, сміття, піску тощо. Паливні гранули (пелети) з деревини повинні відповідати вимогам діючих стандартів щодо їх якості з такими технічними характеристиками:
Діаметр – 6-8 мм;
Щільність – не менше 1100 кг/м3;
Вологість – не більше 10.0 %;
Зольність – не більше 1.0 %;
Нижча теплота згоряння – не менше 17.50 МДж/кг (ккал/кг);
Насипна щільність – не менше 600 кг/м3;
Екологічно чистий матеріал – деревина сосни;
Вміст сірки – не більше 0.08 %;
Довжина – від 10 до 40 мм;
Вміст домішок – 0 %;
Вміст дрібних частинок – не більше 8 %.
7. Розмір бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначено відповідно до рішення Ізяславської міської ради п’ятнадцятої (позачергової) сесії міської ради восьмого скликання від 24.12.2021 № 12 «Про бюджет Ізяславської міської ради на 2022 рік».
Визначення потреби здійснено на підставі аналізу фактичного використання товару для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника.
8. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
Очікувана вартість закупівлі пелет паливних з хвойних порід дерева становить 315000,00 грн. та визначена на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо) та наявної потреби закладів.
Примітка: 25,20 кг * 12500,00 грн = 315000,00 грн. Додаткова угода №1 від 29 листопада 2022 року до Договору про закупівлю № 78 від 21 листопада 2022 року.
Крім Додаткової угоди № 1 від 21.11.22 року ніяких додаткових змін до Договору № 78 від 21.11.22 року не було. Договір виконано повністю та претензій сторони не мають одна до одної. Всі рахунки виставлені та сплачені вчасно.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-10-11 16:46:07
Пояснення з власної ініціативи
Доброго дня. Доводимо до, Вашого, відома, що закупівля по Договору № 78 від 21.11.22 року та відповідно Додаткова угода № 1 від 29.11.22 року не була у статусі як виконана в Прозоро (до 20 січня 2023 року), так як в цей період звільнялась уповноважена особа та директор закладу - Богуцька Валентина Миколаївна (до 11 січня 2023 р. уповноважена особа) та відбувалось прийняття нового директора та уповноваженої особи Личик Наталії Петрівни. Крім того змінювались ключі та відповідні документи в цей період. Сертифікат уповноваженої особи отримала, Личик Наталія Петрівна, лише 24.04.2023 року. По Даному Договорі заборгованості немає, все сплачено та виконано до 31 грудня 2022 року повністю. Претензії з обох сторін відсутні.
- Документи на звільнення та призначення нового директора, а відповідно і уповноважену особу
- Сертифікат уповноваженої особи
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-11 17:02:43
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-01-009185-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Пунктом 4 Особливостей визначено, що у разі виконання сторонами договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 цих особливостей, або закінчення строку дії такого договору про закупівлю за умови його виконання сторонами, або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону.
Відповідно до вимог пункту дванадцятого частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Відповідно до пункту 1.5 договору від 21.11.2022 №78 (далі – договір) строк поставки товару до 31.12.2022 року.
Пунктом 9.1 договору встановлено термін його дії до 31 грудня 2022 року, а у частині взятих сторонами на себе зобов’язань - до повного їх виконання.
Згідно пояснення, отриманого від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, станом 28.12.2022 року Договір виконаний у повному обсязі.
За даними ТОВ «Компанія Ескадра» на 31.12.2022, згідно акту звіряння взаємних розрахунків за 4 квартал 2022 року, заборгованість відсутня
Враховуючи вищевикладене, надайте пояснення чому не оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-12 10:07:17
Пояснення
Доброго дня. Не оприлюднення звіту про виконання договору № 78 від 21 листопада 2022 року (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-01-009185-a) зумовлене завантаженістю уповноваженої особи Замовника, особливо наприкінці-на початку бюджетного року. Оскільки строк дії договорів до 31 грудня, а процедур проведених Замовником значний обсяг, об’єктивно не було можливості опублікувати звіти про виконання договорів. Крім того, в даний період спостерігається особлива завантаженість електронних авторизованих майданчиків, через що інформація з них може не синхронізуватись з центральною базою даних. До того ж в грудні 2022 року під час складного військового стану в країні та постійних обстрілів територій спостерігалось постійне відключення електроенергії. Замовник підтверджує, що звіт про виконання договору наразі опубліковано.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-10-12 10:09:10
Пояснення з власної ініціативи
Доброго дня. Не оприлюднення звіту про виконання договору № 78 від 21 листопада 2022 року (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-01-009185-a) зумовлене завантаженістю уповноваженої особи Замовника, особливо наприкінці-на початку бюджетного року. Оскільки строк дії договорів до 31 грудня, а процедур проведених Замовником значний обсяг, об’єктивно не було можливості опублікувати звіти про виконання договорів. Крім того, в даний період спостерігається особлива завантаженість електронних авторизованих майданчиків, через що інформація з них може не синхронізуватись з центральною базою даних. До того ж в грудні 2022 року під час складного військового стану в країні та постійних обстрілів територій спостерігалось постійне відключення електроенергії. Замовник підтверджує, що звіт про виконання договору наразі опубліковано.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не зазначення коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13/07/0027/2023 ПР |
Дата публікації: | 23 листопада 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 13/07/0027/2023 ПН |
Дата відкриття провадження: | 30 листопада 2023 |
Документи:
30 листопада 2023 12:24
|
Електронний підпис |
23 листопада 2023 11:45
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Компанія "ЕСКАДРА" |
437 500,00
UAH з ПДВ
|
437 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Компанія "ЕСКАДРА" #40827986 |
Переможець |
437 500,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2022 16:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2023 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2022 16:04
|
Додаткова угода 1 Ескадра.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2022 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2022 14:17
|
Договір Ескадра 78 від 21.11.22.pdf | укладений |
21 листопада 2022 14:16
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
код ДК 021:2015- 09110000-3 Тверде паливо (пелети паливні з хвойних порід дерева) | 35 | тонни |
12 500,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На момент заключення даного Договору сума кошторисних призначень становить 315000.00 |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
код ДК 021:2015- 09110000-3 Тверде паливо (пелети паливні з хвойних порід дерева) | 35 | тонни |
12 500,00
UAH
|