Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Петрівський ліцей Петрівської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25565312 |
Місцезнаходження: | 07353, Україна , Київська обл., с. Старі Петрівці, вул. Святослава Князя, будинок 171-А |
Контактна особа: |
Наталія Яцина +380459644592 st_petrivtsi@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2024 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2024 11:26 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2024 11:26 |
Очікувана вартість: | 11 513 606,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 568,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2024 14:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2024 14:15 |
Тендерна документація зміни 21.08.docx | |
21 серпня 2024 14:15 |
перелік змін 21.08.docx | |
22 липня 2024 15:57 |
Тендерна документація зміни.docx | |
22 липня 2024 15:57 |
перелік змін.docx | |
12 липня 2024 17:07 |
Тендерна документація.docx | |
12 липня 2024 17:07 |
Додаток 5.docx | |
12 липня 2024 17:07 |
Додаток 3.docx | |
12 липня 2024 17:07 |
Додаток 6.docx | |
12 липня 2024 17:07 |
Додаток 4.docx | |
12 липня 2024 17:07 |
Додаток 1.docx | |
12 липня 2024 17:07 |
Додаток 2.docx |
21 серпня 2024 14:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 серпня 2024 14:15 |
Тендерна документація зміни 21.08.docx
|
||||||
21 серпня 2024 14:15 |
перелік змін 21.08.docx
|
||||||
22 липня 2024 15:57 |
Тендерна документація зміни.docx
|
||||||
22 липня 2024 15:57 |
перелік змін.docx
|
||||||
12 липня 2024 17:07 |
Тендерна документація.docx
|
||||||
12 липня 2024 17:07 |
Додаток 5.docx
|
||||||
12 липня 2024 17:07 |
Додаток 3.docx
|
||||||
12 липня 2024 17:07 |
Додаток 6.docx
|
||||||
12 липня 2024 17:07 |
Додаток 4.docx
|
||||||
12 липня 2024 17:07 |
Додаток 1.docx
|
||||||
12 липня 2024 17:07 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
На звернення усіх учасників, бажаючих прийняти участь у процедурі закупівлі, Замовником підписується «Акт за результатами обстеження об’єкту», дана вимога не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, не порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на спілкування, в тому числі на складання та погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг.
Скарги до процедури
Дата подання: 22 липня 2024 15:00
Дата подання: 03 вересня 2024 18:12
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-29-000016 ● 4d64051f07ba4cee9e747d1f4d27dad1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 жовтня 2024 17:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.10.2024 № 79-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 29.10.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 29.10.2024 № 79-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 3 UA-2024-07-12-009607-a 12.07.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-29 17:22:41
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт з заходами енергозбереження, енергоефективності, термомодернізацією Новопетрівської Гімназії № 1 Петрівської сільської ради за адресою Київська область, Вишгородський район, село Нові Петрівці, вулиця Свято-Покровська, будинок 52 (будівлі літер А, Д та Е))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-07-12-009607-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-31 12:58:21
відповідь на моніторинг
Обґрунтування , кошториси, експертний звіт
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення законодавства у сфері закупівель.)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2024 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ" |
10 779 500,08
UAH з ПДВ
|
10 779 500,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЄОН БУД" |
11 388 029,32
UAH з ПДВ
|
11 388 029,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ" #41924333 |
Рішення скасоване |
10 779 500,08
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2024 16:42
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЄОН БУД" #42733036 |
Рішення скасоване |
11 388 029,32
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2024 16:42
|
ТОВ "ВЕКТОР БУД МОНТАЖ" #41924333 |
Переможець |
10 779 500,08
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2024 16:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2024 11:36
|
договір ТМ 10 2024.pdf | укладений |
15 жовтня 2024 11:35
|