Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт покрівлі Коломийського ліцею №1 імені В.Стефаника Коломийської міської ради Івано-Франківської області
Очікувана вартість
5 199 287,20 UAH
UA-2023-06-02-012365-a ● 5a1d7ff815a545ae8b4029b7bfdc3bfb
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Коломийський ліцей №1 імені В. Стефаника Коломийської міської ради Івано- Франківської області |
Код ЄДРПОУ: | 20560994 |
Вебсайт: | https://koloschool1.e-schools.info/ |
Місцезнаходження: | 78200, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, вул. Міцкевича, 3 |
Контактна особа: |
Галина Козловська +380509079757 firmaetek@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2023 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 12 червня 2023 13:58 |
Початок аукціону: | 12 червня 2023 13:58 |
Очікувана вартість: | 5 199 287,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 992,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт покрівлі Коломийського ліцею №1 імені В.Стефаника Коломийської міської ради Івано-Франківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
78200, Україна, Івано-Франківська область, м. Коломия, вул. А. Міцкевича, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2023
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 червня 2023 09:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 червня 2023 09:55 |
Додаток 1 дах нов.ред..docx | |
06 червня 2023 09:55 |
Тендерна документація дах нов.docx | |
06 червня 2023 09:55 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
02 червня 2023 16:44 |
Додаток 2 дах.docx | |
02 червня 2023 16:44 |
Кошторис дах.pdf | |
02 червня 2023 16:44 |
Додаток 3 проєкт договору.docx |
06 червня 2023 09:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 червня 2023 09:55 |
Додаток 1 дах нов.ред..docx
|
|||
06 червня 2023 09:55 |
Тендерна документація дах нов.docx
|
|||
06 червня 2023 09:55 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
02 червня 2023 16:44 |
Додаток 2 дах.docx
|
|||
02 червня 2023 16:44 |
Кошторис дах.pdf
|
|||
02 червня 2023 16:44 |
Додаток 3 проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 06 червня 2023 15:21
Дата відповіді: 06 червня 2023 15:41
Шановний Замовнику! Додатком 1 до тендерної документації передбачено наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі, а саме: виконання робіт з поточного ремонту покрівлі.
Просимо Вас надати роз’яснення чи буде вважатися аналогічним договір на будівництво або капітальний ремонт об’єкта в складі робіт якого є роботи з будівництва або ремонту покрівлі?
У разі якщо договір на будівництво або капітальний ремонт об’єкта в складі робіт якого є роботи з будівництва або ремонту покрівлі не буде вважатися аналогічним, тоді вимагаємо виключити вимогу про те, що аналогічним договором вважається тільки договір на виконання робіт з поточного ремонту покрівлі, оскільки дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які мають досвід будівництва або ремонту покрівлі в складі будівництва або ремонту об’єкту в цілому.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У разі ігнорування даного запиту ми будемо вимушені звернутися до органу оскарження за захистом своїх прав.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику! Договір на будівництво або капітальний ремонт об’єкта, в складі робіт якого є роботи з будівництва або ремонту покрівлі, буде вважатися аналогічним
Договір оренди
Дата подання: 07 червня 2023 17:18
Дата відповіді: 08 червня 2023 11:29
Замовник вимагає в Додатку 1 до тендерної документації «Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям», на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Чи може учасник надати договір на оренду приміщення, який дійсний до кінця поточного року з можливістю пролонгації на наступний рік?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику! Замовник вимагає у Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально, тому, що за умовами Виконавець послуг з поточного ремонту повинен надати гарантійний термін на свої послуги протягом 3-х років з моменту підписання акту здачі - приймання наданих послуг. А якщо договір оренди тільки до кінця року з можливістю пролонгації, то це не значить,що він обов"язково буде пролонгований. Тобто гарантії, що протягом трьох років гарантійного терміну у вас у використанні буде обладнання (чи споруда, чи транспортний засіб тощо) у нас не буде. Замовник не може так ризикувати, бо являється бюджетною установою, що фінансується бюджетними коштами, і постане питання про нецільове використання виділених коштів. Тому Замовником були встановлені такі умови тендеру.
Вивіз сміття
Дата подання: 07 червня 2023 17:29
Дата відповіді: 08 червня 2023 11:39
У Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі», замовником зазначено, що учасник повинен використовувати обладнання та матеріали, які не спричиняють шкоди довкіллю, забезпечити унеможливлення розсипання зібраного сміття в процесі його прибирання та перевезення, мати договір на вивезення будівельного сміття чинний протягом усього періоду, не допускати забруднення навколишнього середовища паливно-мастильними матеріалами, які використовуються в процесі експлуатації машин та механізмів при наданні послуг. Чи може Учасник надати довідку про захист довкілля і гарантійний лист щодо вивезення сміття з будівельного майданчика протягом 3-х днів після закінчення робіт?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! У Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі», замовником зазначено, що учасник повинен використовувати обладнання та матеріали, які не спричиняють шкоди довкіллю, забезпечити унеможливлення розсипання зібраного сміття в процесі його прибирання та перевезення, мати договір на вивезення будівельного сміття чинний протягом усього періоду, не допускати забруднення навколишнього середовища паливно-мастильними матеріалами, які використовуються в процесі експлуатації машин та механізмів при наданні послуг. Замовником встановлено саме такі вимоги, бо в період поведення ремонтних робіт на території ліцею проводяться екзамени, буде функціонувати пришкільний літній табір, перебувають вчителі та інші працівники ліцею. Тому накопичення сміття протягом проведення ремонтних робіт неможливе, бо це сприяє забрудненню навколишнього середовища, можливості травмування учасників освітнього процесу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2023 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВА ФІРМА "КНЯЖДВІРСЬКА" |
4 301 001,00
UAH з ПДВ
|
4 229 001,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВГР СЕРВІС" |
4 696 287,20
UAH з ПДВ
|
4 230 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Столярчук Юрій Октавіанович |
4 767 972,83
UAH з ПДВ
|
4 767 972,83
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВА ФІРМА "КНЯЖДВІРСЬКА" #40329476 |
Рішення скасоване |
4 229 001,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2023 10:37
|
|
ПП "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВА ФІРМА "КНЯЖДВІРСЬКА" #40329476 |
Відхилено |
4 229 001,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2023 10:41
|
|
ТОВ "ВГР СЕРВІС" #22194022 |
Переможець |
4 230 000,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2023 11:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 червня 2023 11:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2023 13:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2023 13:15
|
Дод угода3 ВГР Сервіс.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2023 13:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2023 20:37
|
ДУ 2 дах.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2023 20:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2023 14:43
|
ДУ 1 до дог 63.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2023 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2023 11:22
|
Договір дах ліцей.pdf | укладений |
04 липня 2023 11:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |