Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області
Очікувана вартість
258 900,00 UAH
UA-2024-03-19-008282-a ● 5a18f58931d34256847af97d4e348d4b
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 42143829 |
Місцезнаходження: | 38762, Україна , Полтавська обл., с Терешки, вул. Шевченка,1-А |
Контактна особа: |
Мороз Катерина Олександрівна +380669600352 tender.tereshki.otg@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2024 14:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 258 900,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38762, Україна, Полтавська область, с.Терешки Полтавського району, вул.Шевченка, 1-А (приймання-передача наданих послуг буде здійснюватися за адресою Замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2024
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих Виконавцем послуг здійснюються Замовником відповідно та в межах виділених бюджетних асигнувань. Оплата послуг проводиться не пізніше двадцяти робочих днів, з дня надання Виконавцем акту приймання-передачі наданих послуг та рахунку на оплату послуг (далі - рахунок). До рахунка додаються: акт приймання-передачі наданих послуг, підписаний представником Замовника, інші документи, що підтверджують фактичне надання послуг. Здійснення попередньої оплати не передбачається. Розрахунки здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2024 15:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2024 14:21 |
Тендерна документація.docx | |
19 березня 2024 14:21 |
Проект договору (новий).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 19 березня 2024 16:38
Дата відповіді: 20 березня 2024 11:33
Під час вивчення Тендерної документації Учасником виявлені положення, які обмежують принцип конкуренції при здійсненні публічних закупівель та дискримінують учасників процедури. Так, відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі Закон), закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації та рівності учасників, та запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з ч. 4 зазначеної статті Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
В Додатку 1 до Тендерної документації "Розробка технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області" вказано: 2.1. Довідка Учасника (у довільній формі) щодо відповідності вимогам ст. 18 Закону України «Про оцінку земель» та ст. 26 Закону України «Про землеустрій» та щодо кількості та кваліфікації працівників Учасника, які перебувають з ним у трудових відносинах (за основним місцем роботи), у тому числі (обов’язкова умова): - сертифікованих інженерів – землевпорядників, інформація про яких внесена до реєстру сертифікованих інженерів - землевпорядників - не менше 1 особи; - сертифікованих інженерів-геодезистів з вищою освітою, інформація про якого
внесена до реєстру сертифікованих інженерів - геодезистів - не менше 1 особи; - фахівців із геодезичною та/або землевпорядною освітою за основним місцем роботи - не менше 1 особи; - оцінювачі з експертної грошової оцінки земельних ділянок, які мають кваліфікаційне свідоцтво - не менше 1 особи.
Що суперечить чинному законодавству України, а саме: Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" Статті 5-1. Професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю за відповідними напрямами можуть займатися особи, які мають вищу освіту у сфері геодезії та/або землеустрою та Топографо-геодезичні і картографічні роботи при здійсненні землеустрою виконуються особами, які отримали кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника відповідно до Закону України "Про землеустрій". Просимо внести зміни до Тендерної документації, а саме: наявність сертифікату інженера-геодезиста, видалити, оскільки ці умови суперечать чинному законодавству України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! За результатами Вашого звернення убуло прийняте рішення від 20.03.2024 р. про внесення змін до тендерної документації (протокол №9 від 20.03.2024 р.), але під час розміщення в електронній системі закупівель змін відбувся технічний збій. При звернення до служби технічної підтримки майданчика Держзакупівлі.Онлайн було повідомлено про технічний збій при створенні оголошення, а саме, що закупівля з технічних причин оголошена без аукціону, що унеможливлює внесення змін до закупівлі, так як вона створена з технічними помилками, що не залежали від Замовника.
Враховуючи викладене, з метою недопущення порушень законодавства щодо проведення процедури закупівлі, закупівля підлягає скасуванню на підставі п.2 частини першої статті 32 Закону та пп.2 пункту 50 Особливостей - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Відповідне рішення про відміну тендеру розміщено в ЕСЗ.
Враховуючи викладене, з метою недопущення порушень законодавства щодо проведення процедури закупівлі, закупівля підлягає скасуванню на підставі п.2 частини першої статті 32 Закону та пп.2 пункту 50 Особливостей - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Відповідне рішення про відміну тендеру розміщено в ЕСЗ.
щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 19 березня 2024 18:26
Дата відповіді: 20 березня 2024 11:34
Замовником виставлена вимога щодо наявності - оцінювачі з експертної грошової оцінки земельних ділянок, які мають кваліфікаційне свідоцтво - не менше 1 особи.
Дана вимога суперечить ЗУ "Про землеустрій" та дискримінує майже всіх потенційних учасників, оскільки підприємства які займаються розробленням НГО не мають оцінювача з експертної оцінки, тому що дана спеціальність не стосується ніяк нормативної грошової оцінки. Це зовсім інший вид послуг. Просимо внести зміни та видалити даного спеціаліста, якщо Замовник хоче отримати дійсно кваліфікаційні та якісні послуги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! За результатами Вашого звернення було прийняте рішення від 20.03.2024 р. про внесення змін до тендерної документації (протокол №9 від 20.03.2024 р.), але під час розміщення в електронній системі закупівель змін відбувся технічний збій. При звернення до служби технічної підтримки майданчика Держзакупівлі.Онлайн було повідомлено про технічний збій при створенні оголошення, а саме, що закупівля з технічних причин оголошена без аукціону, що унеможливлює внесення змін до закупівлі, так як вона створена з технічними помилками, що не залежали від Замовника.
Враховуючи викладене, з метою недопущення порушень законодавства щодо проведення процедури закупівлі, закупівля підлягає скасуванню на підставі п.2 частини першої статті 32 Закону та пп.2 пункту 50 Особливостей - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Відповідне рішення про відміну тендеру розміщено в ЕСЗ.
Враховуючи викладене, з метою недопущення порушень законодавства щодо проведення процедури закупівлі, закупівля підлягає скасуванню на підставі п.2 частини першої статті 32 Закону та пп.2 пункту 50 Особливостей - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Відповідне рішення про відміну тендеру розміщено в ЕСЗ.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 20 березня 2024 10:39 |
Кінець періоду оскарження: | 31 березня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 31 березня 2024 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі виникла необхідність внесення змін до тендерної документації за результатами звернень учасників процедури закупівлі, про що прийняте рішення від 20.03.2024 р., протокол №9 від 20.03.2024 р. На виконання вищевказаного протоколу на норм законодавства під час розміщення в електронній системі закупівель змін відбувся технічний збій. При звернення до служби технічної підтримки майданчика Держзакупівлі.Онлайн було повідомлено про технічний збій при створенні оголошення, а саме, що закупівля з технічних причин оголошена без аукціону, що унеможливлює внесення змін до закупівлі, так як вона створена з технічними помилками, що не залежали від Замовника. Враховуючи викладене, з метою недопущення порушень законодавства щодо проведення процедури закупівлі, закупівля підлягає скасуванню на підставі п.2 частини першої статті 32 Закону та пп.2 пункту 50 Особливостей - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. |
Документи:
20 березня 2024 10:39
|
Електронний підпис |
20 березня 2024 10:37
|
Рішення скасування процедури (протокол) з підписом |
20 березня 2024 10:37
|
Рішення скасування процедури (протокол) |