Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04057942 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, майдан Незалежності, 2 |
Контактна особа: |
Трепалін Роман Олександрович +380542700149 trepalin_r@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2024 14:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2024 14:26 |
Початок аукціону: | 01 травня 2024 13:43 |
Початок аукціону: | 01 травня 2024 13:43 |
Очікувана вартість: | 825 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2024 14:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2024 14:22 |
ДОДАТОК_6_Проект_договору.docx | |
22 квітня 2024 14:22 |
ДОДАТОК_5_Критерії_оцінки.doc | |
22 квітня 2024 14:22 |
ДОДАТОК_4_Вимоги_до_учасника_47 _Особл.doc | |
22 квітня 2024 14:22 |
ДОДАТОК_3_Вимоги_до_учасника_ст16.docx | |
22 квітня 2024 14:22 |
ДОДАТОК_2_Технічні_вимоги.doc | |
22 квітня 2024 14:22 |
ДОДАТОК_1_Тендерна_пропозиція.doc | |
22 квітня 2024 14:22 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf |
Скарги до процедури
Дата подання: 08 травня 2024 15:35
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-11-000030 ● d8fa586ee46a4dacaf404b67523ef7b4
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2024 11:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.06.2024 №26-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 11.06.2024 №26-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-04-22-007752-a 22.04.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-12 09:40:13
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Фільтри-поглиначі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-22-007752-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-14 12:50:10
Інформація
ІНФОРМАЦІЯ
1. Формування очікуваної вартості закупівлі, формування бюджетного призначення, розробка та надання технічних вимог до закупівлі здійснювалось розробником та відповідальним виконавцем – управлінням муніципальної безпеки СМР (Дейниченко В.О.).
На підставі інформації, наданої зазначеним управлінням, обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено згідно з ДБН В.2.2-5:2023 "Захисні споруди цивільного захисту", який затверджено наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 10.08.2023 року № 702, пункт 11.2.1.3 – Вентиляція сховищ та СПП здійснюється з використанням систем вентиляції з механічним спонуканням та/або із застосуванням електроручних вентиляторів (в обов’язковому порядку має передбачатися очищення припливного повітря від твердих часток та пилу шляхом встановлення фільтрів грубого очищення повітря; засоби очищення повітря, що використовуються для організації вентиляції сховищ та СПП мають відповідати вимогам ДСТУ 9077).
Тому при формуванні технічних вимог до фільтрів поглиначів бралися за основу технічний регламент засобів цивільного захисту, якими регулюються фільтри-поглиначі (постанова Кабінету Міністрів України від 26 травня 2023 р. № 535) та ДСТУ 9077:2021.
Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі визначений за результатами аналізу ринку щодо вартості товару та відповідно до наявних коштів у кошторисі на закупівлю, зазначених у завданні 4 «Цільової Програми захисту населення і території Сумської міської територіальної громади від надзвичайних ситуацій техногенного, природного та воєнного характеру на 2022-2024 роки», затвердженої рішенням Сумської міської ради від 27 жовтня 2021 року № 2001-МР (зі змінами).
Очікувану вартість предмету закупівлі було визначено за допомогою методу порівняння ринкових цін, який передбачає визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, яка склала 825000,00 грн з ПДВ. Очікувана вартість одного фільтра-поглинача з монтажем складає 55000,00 грн. з ПДВ.
При формування очікуваної вартості предмету закупівлі було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, тощо).
2. Відповідальний виконавець – управління муніципальної безпеки СМР виклав на офіційному веб-сайті Сумської міської ради обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Посилання:
https://smr.gov.ua/uk/miska-vlada/tsentr-koordinatsiji-derzhavnikh-zakupivel/376-ochikuvana-vartist-i-tekhnichni-ta-iakisni-kharakterystyky-predmetiv-zaukipivli/20261-ochikuvana-vartist-i-tekhnichni-ta-yakisni-kharakteristiki-predmetiv-zakupivli.html
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-17 15:58:24
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Фільтри-поглиначі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-22-007752-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, визначено:
«Учасник повинен надати на товар, що постачається наступні документи:
- інформацію про виробників Товару (виробництва Росії не пропонувати);
- сертифікат відповідності;
- сертифікат відповідності на наповнювачі фільтру, а також паспортами (сертифікатами якості) підприємств постачальників і позитивними результатами перевірки якості;
- сертифікати перевірки та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи України».
Просимо вказати в якому файлі (файлах) (із зазначенням відповідних номерів сторінок) тендерної пропозиції ТОВ «ЛАЙНПАРТС» знаходяться:
1) сертифікат відповідності на наповнювачі фільтру, паспорти (сертифікати якості) підприємств постачальників і позитивні результати перевірки якості;
2) сертифікати перевірки.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-18 11:04:29
Інформація
ІНФОРМАЦІЯ
На підставі інформації, наданої управлінням муніципальної безпеки СМР, надаємо пояснення та документи (інформацію) щодо запиту Державної аудиторської служби України замовнику на пояснення з приводу рішення про моніторинг:
1. Сертифікат відповідності на наповнювач фільтру та паспорт (сертифікат якості) підприємства постачальника з позитивними результатами перевірки якості знаходяться у файлі формату Chrome HTML Document «Каталог виробника та сертифікати на використані матеріали» (сторінки з 16 по 24), у файлі формату JPG «Наповнювач НЕРА фільтропакет для фільтрів поглиначів Сертифікат відповідності» та у файлі формату Chrome HTML Document «Наповнювач вугілля- паспорт, відповідність українською».
2. Сертифікат перевірки та інформація щодо фільтрів-поглиначів знаходяться у файлі формату JPG «Сертифікат відповідності 9077», у файлі формату Chrome HTML Document «Паспорт на ФП-200» (сторінка 3 пункт 2.2.) та у файлі формату Chrome HTML Document «Гарантійний лист сертифікат випробування».
Відповідно до гарантійного листа ТОВ «ЛАЙНПАРТС» при поставці фільтрів-поглиначів ФП-200 було надано сертифікат випробування зразка фільтра-поглинача (копія додається).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-20 11:39:34
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Фільтри-поглиначі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-22-007752-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, визначено:
«Учасник повинен надати на товар, що постачається наступні документи:
- інформацію про виробників Товару (виробництва Росії не пропонувати);
- сертифікат відповідності;
- сертифікат відповідності на наповнювачі фільтру, а також паспортами (сертифікатами якості) підприємств постачальників і позитивними результатами перевірки якості;
- сертифікати перевірки та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи України».
Просимо надати пояснення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ЛАЙНПАРТС» з огляду на те, що:
- у складі тендерної пропозиції відсутній сертифікат відповідності та позитивні результати перевірки якості на наповнювач фільтру – активоване вугілля для противогазів та респіраторів RPPU1041 A2B2E2K2, виробником якого є ECOFILTER;
- у складі тендерної пропозиції відсутній паспорт (сертифікат якості) підприємств постачальників і позитивні результати перевірки якості на наповнювачі фільтру – фільтри повітряні типів ACF, APF, HEPA, AFS, AFG, AFC, ACC, ACT, виробником яких є ТОВ «АФФ+»;
- у складі тендерної пропозиції відсутній сертифікат перевірки на фільтр-поглинач ФП-200.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-21 15:04:53
Інформація
ІНФОРМАЦІЯ
На підставі інформації, наданої управлінням муніципальної безпеки СМР, надаємо пояснення та документи (інформацію) щодо запиту Державної аудиторської служби України замовнику на пояснення з приводу рішення про моніторинг:
1. В тендерній пропозиції ТОВ «ЛАЙНПАРТС» було надано технічні та якісні характеристики на активоване вугілля ECOFILTER (файл формату Chrome HTML Document «Наповнювач вугілля- паспорт, відповідність українською»). При поставці товару (фільтри-поглиначі) переможцем було надано оригінальний сертифікат (копія додається). Сертифікат відповідності з позитивними результатами перевірки якості на наповнювач фільтру – активоване вугілля для противогазів та респіраторів RPPU1041 A2B2E2K2, виробником якого є ECOFILTER, не підлягає обов’язковій сертифікації і він відсутній, про що можна дізнатись у представників ECOFILTER (тел.: +38(067) 577-53-10; Email: info@activcarbon.com.ua).
2. В тендерній пропозиції ТОВ «ЛАЙНПАРТС» було надано сертифікат відповідності на предфільтр виробництва ТОВ «АФФ+» (файлі формату JPG «Наповнювач НЕРА фільтропакет для фільтрів поглиначів Сертифікат відповідності»), при поставці товару (фільтри-поглиначі) переможцем було надано паспорт на предфільтр (копія додається).
3. Звертаємо увагу, що поставка підприємствами виробниками фільтрів-поглиначів може бути як вже раніше виготовлених (зі складу), тоді на них повинні бути всі сертифікати якості, паспорти та результати випробувань, так і під заказ (нове виробництво). Після перемоги в тендері та укладення договору Постачальник запускає товар в виробництво і після виготовлення фільтрів-поглиначів проводить їх випробування та надає необхідні сертифікати якості, паспорти та результати випробувань.
В нашому випадку фільтри-поглиначі виготовлялися після проведення процедури відкритих торгів та укладання договору з переможцем (ТОВ «ЛАЙНПАРТС»).
Сертифікат перевірки на фільтр-поглинач ФП-200 був наданий ТОВ «ЛАЙНПАРТС» при поставці товару (після виготовлення), а до тендерної пропозиції був наданий гарантійний лист про надання сертифікату після виготовлення фільтрів-поглиначів (файл формату JPG «Сертифікат відповідності 9077»; файл формату Chrome HTML Document «Паспорт на ФП-200» (сторінка 3 пункт 2.2.) та файл формату Chrome HTML Document «Гарантійний лист сертифікат випробування»).
Також звертаємо Вашу увагу, що другий учасник тендеру не надав жодного документу у складі своєї тендерної пропозиції, що зробило очевидний вибір на користь іншого учасника, який і був визначений переможцем.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 травня 2024 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Деллінг-Стандарт" |
820 000,00
UAH з ПДВ
|
750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛАЙНПАРТС» |
823 500,00
UAH з ПДВ
|
823 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Деллінг-Стандарт" #38725967 |
Відхилено |
750 000,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 13:30
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛАЙНПАРТС» #44597826 |
Переможець |
823 500,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 13:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2024 11:22
|
Додат_угода_фільтра_2.pdf | зміни до договору |
19 червня 2024 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2024 13:36
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2024 13:32
|
Додат_угода_фільтра.pdf | зміни до договору |
31 травня 2024 13:30
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2024 10:15
|
Договір | укладений |
24 травня 2024 10:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення описки в назві коду єдиного закупівельного словника. |
Номер договору про закупівлю: | № 261/16-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін щодо найменування товару в специфікації. |
Номер договору про закупівлю: | № 261/16-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Фільтри-поглиначі | 15 |
54 900,00
UAH з ПДВ
|