Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення Чорноморського ліцею №3 Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м.Чорноморськ, вул.Паркова, 10-А. Коригування»
Очікувана вартість
98 528 989,20 UAH
UA-2024-12-26-014188-a 59f2430839504fdda849eb13ca7c7ac3
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Осадчий

+380486865575 yks_chmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 33558232
Місцезнаходження: 68003, Україна , Одеська обл., місто Чорноморськ, ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок 33
Контактна особа: Олександр Осадчий
+380486865575
yks_chmr@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 грудня 2024 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 січня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 січня 2025 00:00
Початок аукціону: 15 січня 2025 15:48
Початок аукціону: 15 січня 2025 15:48
Очікувана вартість: 98 528 989,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 492 644,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення Чорноморського ліцею №3 Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м.Чорноморськ, вул.Паркова, 10-А. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68000, Україна, Одеська область, Одеський район, м.Чорноморськ, вул.Паркова, 10-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2026
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 15.1. Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт.15.2. Після отримання документів, передбачених п. 15.1. цього Договору Замовник перевiряє такі документи i в разi вiдсутностi зауважень пiдписує їх. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи не пізніше ніж протягом 10 робочих днів з дати складення Сторонами вказаних документів. Замовник має право здійснити часткову попередню оплату робіт на строк не більше трьох місяців в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду та протягом 10 робочих днів з дати прийняття рішення Замовником про попередню оплату. По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику протягом 1 робочого дня після завершення вказаного строку. Надання авансу є правом Замовника, а не його обов’язком. Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов, відповідно Підрядник в будь-якому випадку зобов’язаний приступити до виконання робіт згідно з умовами цього Договору, в тому числі календарного графіка. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2024 16:53
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2024 16:53
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2024 16:53
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2024 16:53
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2024 16:53
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2024 16:53
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2024 16:53
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2024 16:53
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2024 16:53
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2024 16:53
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2024 16:53
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2024 16:53
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2024 16:53
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2024 16:53
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2024 16:53
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2024 16:53
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2024 16:53
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2024 16:53
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2024 16:53
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2024 16:53
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2024 16:53
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2024 16:53
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2024 16:53
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 грудня 2024 16:53

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-02-11-000056 ● ad7cda084001480aa65c69acc0f8602d
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2025 14:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.02.2025


44




Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»


Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40
UA-2024-12-26-014188-a
26.12.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-02-14 15:46:03

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення Чорноморського ліцею №3 Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м.Чорноморськ, вул.Паркова, 10-А. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-26-014188-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі?
3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-02-18 16:25:05

Надання пояснень на звернення ДАСУ від 14.02.2025 року

1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

На перше питання щодо надання інформації та розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. повідомляю наступне.
Для виконання робіт щодо «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення Чорноморського ліцею №3 Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м.Чорноморськ, вул.Паркова, 10-А. Коригування» генеральним проектувальником виконано державну експертизу та отримано за її результатами позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво (Експертний звіт Одеської філії ДП «НДІпроектреконструкція» м. Одеса від 25.12.2024 року № ЕК-5994/12-24, реєстраційний номер EX01: 0792-3215-1368-6693) (копія додається) та згідно якого визначено загальну кошторисну вартість будівництва станом на момент виконання експертизи. За результатами розгляду проектної документації на будівництво встановлено, що зазначену документацію розроблено відповідно до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог до з питань міцності, надійності, довговічності; з питань експлуатаційної безпеки; з питань кошторисної частини проектної документації; з питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення; з питань охорони праці; з питань екології; з питань пожежної безпеки; з питань техногенної безпеки; з питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту; з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення; з питань інженерного забезпечення; з питань архітектури; з питань енергозбереження і може бути затверджено (схвалено) в установленому порядку Відповідно, для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі використано кошторисну документацію, зокрема зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва, при цьому враховано, що до очікуваної вартості не враховуються окремі витрати (а саме, глави 10-12 ЗКР: «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги», «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза, технічний та авторський нагляди», тощо).
В той же час, на виконання абз. 3 п. 5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» технічна специфікація щодо предмету закупівлі містить відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї, що в свою чергу складені на підставі локальних кошторисів на будівельні роботи та підсумкової відомості ресурсів, які відповідно є складовими інвесторської проектно-кошторисної документації.
Таким чином, обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості будівництва здійснено з урахуванням пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281.

2. Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі?

По другому питанню щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті Чорноморської міської територіальної громади за посиланням https://od.cmr.gov.ua/news/190208-obgruntuvannia-texnicnix-ta-iakisnix-xarakteristik-zakupivli-rozmiru-biudzetnogo-priznacennia-ocikuvanoyi-vartosti-predmeta

3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).

Розмір бюджетного призначення визначено згідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2024 р. № 954 "Деякі питання розподілу обсягу додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв'язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації, на 2024 рік", листом Департаменту фінансів Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 28.08.2024 № 1538/03/02.01-20/2-24/4067 доведені зміни до річного та помісячного розпису асигнувань загального фонду державного бюджету на 2024 рік в частині міжбюджетних трансфертів згідно повідомлення № 40 від 27.08.2024, Розпорядження міського голови від 04.09.2024 № 265 «Про затвердження змін до річних обсягів міжбюджетних трансфертів, передбачених бюджету Чорноморської міської територіальної громади на 2024 рік», Рішення Чорноморської міської ради Одеського району Одеського району Одеської області № 671- VIII від 27.09.2024 «Про внесення змін до рішення Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області від 22.12.2023 № 522-VIII «Про бюджет Чорноморської міської територіальної громади на 2024 рік» (зі змінами). Видатки затверджені за КПКВКМБ 1517321 на 2024 рік у сумі 83 588 000,00 грн., фактичні видатки відсутні. На 2025 рік бюджетні призначення затверджені за КПКВКМБ 1511300 у сумі 83 588 000,00 грн., фактичні видатки відсутні.

4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.

На виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility фінансування не здійснювалось.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 січня 2025 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАЙ-РЕЙЗ КОНСТРАКШНЗ ХОЛДИНГ" 96 532 744,55
UAH з ПДВ
96 532 744,55
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД" 97 831 222,98
UAH з ПДВ
97 831 222,98
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 січня 2025 15:35
Електронний підпис
25 січня 2025 15:33
Лист-звернення.pdf
14 січня 2025 21:37
Електронний підпис
14 січня 2025 15:46
Договірна ціна.pdf
14 січня 2025 15:46
Договірна ціна.pdf
14 січня 2025 15:46
2.1. Диплом_Ширяєва.pdf
14 січня 2025 15:46
2.1. Диплом_Гришагін.pdf
14 січня 2025 15:46
2.1. Диплом_Паламарчук.pdf
14 січня 2025 15:46
2.1. Диплом_Нашиван.pdf
14 січня 2025 15:46
Договір оренди 10_09_24.pdf
14 січня 2025 15:46
2.1. Диплом_Миргород.pdf
14 січня 2025 15:46
Договір оренди 06_08_24.pdf
14 січня 2025 15:46
2.1. Диплом_Кондратов.pdf
14 січня 2025 15:46
Договір оренди 05_08_24.pdf
14 січня 2025 15:46
протокол С 8 - 2025.pdf
14 січня 2025 15:46
1764-element-2024-1.pdf
14 січня 2025 15:46
протокол С 20 - 2025.pdf
14 січня 2025 15:46
сертифікат FENNEL -030217-23.pdf
14 січня 2025 15:46
113-3-robuvan-produkcziyi.pdf
14 січня 2025 15:46
sert.-oriyentyr-budelement-bloky-2024.pdf
14 січня 2025 15:46
113-3-robuvan-produkcziyi (1).pdf
14 січня 2025 15:46
1. Протокол 03_2023.jpg
14 січня 2025 15:46
vysnovok-gigiyenichnyj (1).pdf
14 січня 2025 15:46
протокол С 16 - 2025.pdf
14 січня 2025 15:46
vysnovok-gigiyenichnyj.pdf
14 січня 2025 15:46
2.3. Баланс 30092024.pdf
14 січня 2025 15:46
10.01.2025 Витяг ХРКХ.pdf
14 січня 2025 15:46
1764-element-2024-1 (1).pdf
14 січня 2025 15:46
Статут ХРК Холдинг.pdf
09 січня 2025 14:51
2.3. Баланс 30092024.pdf

Публічні документи

07 лютого 2025 15:21
Електронний підпис
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ЗКР_5.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ВРЛК_07-01-03.pdf
07 лютого 2025 15:20
ДЦ idc пер.rar.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ВРЛК_02-01-01.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ЛК1_02-02-04.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ЛК1_02-03-03.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ВРЛК_06-01-02.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ЛК1_07-01-01.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ВРЛК_02-03-01.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ВРЛК_02-02-02.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ВРЛК_06-01-02.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ВРЛК_02-03-02.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ЛК1_06-01-01.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ВРЛК_02-01-01.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ДЦ_2.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ВРЛК_07-01-01.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ЛК1_04-01-01.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ЛК1_02-03-03.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ДЦ_4.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ДЦ_3.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ЛК1_07-01-01.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ЛК1_02-02-05.pdf
07 лютого 2025 15:20
Модельний статут.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ЛК1_02-03-01.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
Інформація згідно п. 47.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ВРЛК_02-03-02.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ВРЛК_06-01-01.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ВРЛК_02-02-04.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
ДЦ imd пер.rar.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ВРЛК_02-02-03.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ЛК1_02-02-01.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ВРЛК_04-01-01.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ЛК1_07-01-02.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ДЦ_2.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ЛК1_07-01-03.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ЛК1_07-01-03.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ЛК1_02-02-03.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ЛК1_06-01-01.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
Ліцензія ДАБІ.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ЛК1_02-02-02.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ВРЛК_02-02-01.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ВРЛК_02-02-01.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ЛК1_02-02-01.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ВРЛК_02-02-03.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
Модельний статут.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ЛК1_02-02-02.pdf
07 лютого 2025 15:20
Витяг МВС повний.rar.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ВРЛК_06-01-01.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ВРЛК_02-03-01.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ЛК1_04-01-01.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ЛК1_02-02-04.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ВРЛК_02-02-06.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ЗКР_5.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ЛК1_07-01-02.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ВРЛК_02-02-05.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ВРЛК_02-02-02.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ДЦ_4.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
ДЦ imd пер.rar
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ПВР.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ВРЛК_02-02-05.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ВРЛК_07-01-02.pdf
07 лютого 2025 15:20
ДЦ idc пер.rar
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ЛК1_02-02-03.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ДЦ_3.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ВРЛК_02-02-06.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ПВР.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ВРЛК_02-03-03.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ВРЛК_02-03-03.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ВРЛК_02-02-04.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ЛК1_02-02-06.pdf
07 лютого 2025 15:20
Ліцензія ДАБІ.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ЛК1_06-01-02.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ВРЛК_07-01-01.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ВРЛК_07-01-02.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ЛК1_02-03-02.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ЛК1_02-02-06.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
Витяг МВС повний.rar
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ВРЛК_04-01-01.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ЛК1_02-03-01.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ЛК1_02-03-02.pdf
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ВРЛК_07-01-03.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ЛК1_02-02-05.pdf.p7s
07 лютого 2025 15:20
150_ДЦ_ЛК1_06-01-02.pdf.p7s
06 лютого 2025 12:15
Електронний підпис
14 січня 2025 19:38
Електронний підпис
14 січня 2025 19:38
Електронний підпис
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ПВР.pdf
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ВРЛК_02-01-01.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ВРЛК_06-01-02.pdf
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ЛК1_02-02-05.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ВРЛК_07-01-01.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ЛК1_02-03-01.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ЛК1_06-01-01.pdf
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ВРЛК_06-01-01.pdf
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ВРЛК_07-01-03.pdf
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ЛК1_02-03-03.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ЛК1_04-01-01.pdf
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ВРЛК_02-02-01.pdf
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ЛК1_06-01-01.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ВРЛК_04-01-01.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ВРЛК_02-03-03.pdf
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ВРЛК_02-03-02.pdf
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ЛК1_02-02-01.pdf
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ЛК1_07-01-02.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ВРЛК_02-02-05.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ЛК1_02-03-03.pdf
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ВРЛК_02-02-02.pdf
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ВРЛК_02-02-06.pdf
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ЛК1_02-03-02.pdf
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ЛК1_07-01-01.pdf
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ВРЛК_02-01-01.pdf
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ВРЛК_02-02-03.pdf
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ВРЛК_07-01-02.pdf
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ВРЛК_06-01-01.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ЛК1_07-01-01.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ЛК1_06-01-02.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ПВР.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ДЦ_3.pdf
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ЛК1_02-02-02.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ВРЛК_02-02-05.pdf
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ВРЛК_06-01-02.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ЛК1_02-02-03.pdf
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ЛК1_06-01-02.pdf
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ЛК1_02-02-06.pdf
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ВРЛК_02-03-01.pdf
14 січня 2025 19:38
ДЦ idc.rar
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ДЦ_2.pdf
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ЛК1_02-02-04.pdf
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ДЦ_2.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ЛК1_04-01-01.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ЛК1_02-02-06.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ЛК1_02-03-02.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ВРЛК_07-01-01.pdf
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ВРЛК_02-02-02.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ЛК1_02-02-03.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ЛК1_02-02-02.pdf
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ВРЛК_02-02-04.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ВРЛК_02-03-02.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
ДЦ idc.rar.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ЛК1_02-02-04.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ВРЛК_02-02-01.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ВРЛК_02-02-06.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ДЦ_3.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ВРЛК_04-01-01.pdf
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ЛК1_07-01-02.pdf
14 січня 2025 19:38
ДЦ imd.rar.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ЛК1_02-02-01.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ЗКР_5.pdf
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ЛК1_02-03-01.pdf
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ВРЛК_02-02-04.pdf
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ВРЛК_02-03-01.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
ДЦ imd.rar
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ВРЛК_07-01-03.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ЛК1_07-01-03.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ЛК1_07-01-03.pdf
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ДЦ_4.pdf
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ВРЛК_02-03-03.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ЗКР_5.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ДЦ_4.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ВРЛК_07-01-02.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ВРЛК_02-02-03.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
u_150_ДЦ_ЛК1_02-02-05.pdf
14 січня 2025 19:38
31 Ліцензія АВК-5.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
31 Ліцензія АВК-5.pdf
14 січня 2025 19:38
57 Ліцензія Фарро.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
22 Декларація МТБ.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
17 Модельний статут.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
17 Модельний статут.pdf
14 січня 2025 19:38
55 Довідка РФ РБ ІРІ.pdf
14 січня 2025 19:38
60 Фарро Витяг з ЄДР.PDF
14 січня 2025 19:38
29 Витяг з ЄДР 03.06.2024.pdf
14 січня 2025 19:38
60 Фарро Витяг з ЄДР.PDF.p7s
14 січня 2025 19:38
23 Ліцензія ДАБІ.pdf
14 січня 2025 19:38
22 Декларація МТБ.pdf
14 січня 2025 19:38
23 Ліцензія ДАБІ.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
55 Довідка РФ РБ ІРІ.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
57 Ліцензія Фарро.pdf
14 січня 2025 19:38
29 Витяг з ЄДР 03.06.2024.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
28 Виписка від 16.12.2022.pdf
14 січня 2025 19:38
25 Витяг з Реєстру ПДВ.pdf
14 січня 2025 19:38
10 Відгуки.pdf.p7s
14 січня 2025 19:38
10 Відгуки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАЙ-РЕЙЗ КОНСТРАКШНЗ ХОЛДИНГ"

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність фінансової спроможності

Наявність фінансової спроможності

Підтверджую

2.3. Баланс 30092024.pdf

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД"

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)

Наявність фінансової спроможності

Наявність фінансової спроможності

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАЙ-РЕЙЗ КОНСТРАКШНЗ ХОЛДИНГ"
#36487303
Відхилено 96 532 744,55
UAH з ПДВ
29 січня 2025 16:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 січня 2025 15:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД"
#43149224
Переможець 97 831 222,98
UAH з ПДВ
07 лютого 2025 11:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 лютого 2025 15:01

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАЙ-РЕЙЗ КОНСТРАКШНЗ ХОЛДИНГ" для усунення виявлених невідповідностей: - підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (в тому числі на підпис тендерної пропозиції згідно п.7.1 та п.7.2 Додатку 3 до тендерної документації) на керівника С.В. Сільченко, з урахуванням змісту наданого Наказу №52-Від 17 грудня 2024 р. «Про відбуття у відпустку» С. Сільченко в період з 23.12.2024 р. по 31.01.2025 р. та про виконання обов’язків директора начальником юридичного відділу Єрмолаєва Сергія Олександровича в зазначений в наказі період; - копію діючого кваліфікаційного сертифікату, що підтверджує спроможність виконання таким інженером робіт (послуг) з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації (у випадках, передбачених законодавством – додатково разом з копією документу, що підтверджує підвищення кваліфікації такого інженера за відповідними програмами за напрямом професійної атестації) Миргород П.І.; - посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці на інженера з охорони праці Лопушинську Т.М.; - підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на монтажника з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій та на лицювальника-плиточника; - підтвердження факту впровадження системи менеджменту на підприємстві Учасника, та наявності в штаті підприємства сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 19011, шляхом надання копії відповідного сертифікату; - Копію Сертифікату на систему управління щодо протидії корупції учасника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання Учасником тендерної пропозиції, із підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно умов сертифікату); - Копію Сертифікату на систему управління інформаційною безпекою у відповідності до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 27001:2022 (EN ISO/IEC 27001:2017, IDT; ISO/IEC 27001:2013 including Cor 1:2014 and Cor 2:2015, IDT), виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України , та чинного на момент подання Учасником тендерної пропозиції, із підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно умов сертифікату); - Копію Сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання у відповідності до вимог ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT), виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України , та чинного на момент подання Учасником тендерної пропозиції, із підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно умов сертифікату); - сертифікат для забезпечення дотримання всіх вимог пожежної безпеки при виконанні робіт учасник зобов’язаний впровадити на підприємстві систему ДСТУ 8828:2019 "Пожежна безпека. Загальні положення», чинний на момент подання пропозиції, який було видано на підприємство Учасника органом по сертифікації, акредитованим національним агентством з акредитації України; - Довідку, в довільній формі, з інформацією про наявність товару (вартість якого враховано у складі договірної ціни учасника) в переліку із відповідним ступенем локалізації, який формує та веде Уповноважений орган, із вказанням безпосереднього посилання на відповідний пропонований товар на веб-порталі або офіційному веб-сайті Мінекономіки за посиланням: https://prozorro.gov.ua/page/localisation, а також найменування товару, назви виробника та номера ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель, на всі товари, вартість яких враховано у складі договірної ціни учасника та підпадають під дію п. 131 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» від 2 серпня 2022 р. № 861. - Сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником (товар (-и), вартість якого (-их) враховано у складі договірної ціни учасника або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності; - Копію чинної ліцензії (або іншого передбаченого чинним законодавством дозвільного документу), отриманої учасником та/або субпідрядником щодо виду господарської діяльності, передбаченого згідно п. 13 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», у відповідності до видів робіт/послуг протипожежного призначення, що входять до складу предмету цієї закупівлі. У випадку отримання такої ліцензії в електронній формі та у встановленому законодавством порядку у складі тендерної пропозиції надається копія документу, згідно якого органом ліцензування на ім’я учасника та/або субпідрядника учасника видано відповідну ліцензію, або довідка у довільній формі, що містить інформацію про отримання такої ліцензії учасником та/або субпідрядником учасника в електронній формі; - Підтвердження наявності підстав користування транспортними засобами та/або технологічними транспортними засобами, або право користування транспортними засобами та/або технологічними транспортними засобами на договірних засадах на всі транспортні засоби, зазначені у Довідці про наявність в Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази, яку Учасник планує залучити для виконання умов договору; - Копію(ії) аналогічного (аналогічних) договору з усіма додатками, які є невід’ємними частинами договору, усіх сторінок додаткових угод до цього договору з відповідними додатками (окрім розрахунків до договірної ціни) та скан-копію оригіналу позитивного листа-відгуку від замовника (контрагента), з яким було укладено договір із вказанням предмету договору, що відповідає змісту наданого аналогічного договору. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п. 43 Особливостей.

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД" (ЄДРПОУ 43149224) в процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення Чорноморського ліцею №3 Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м.Чорноморськ, вул.Паркова, 10-А. Коригування», (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) Замовником виявлено невідповідності в інформації, що подана Учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Виявлені невідповідності: В складі документів тендерної пропозиції Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД" (ЄДРПОУ 43149224) не надано: - документальне підтвердження наявності транспортних засобів та/або технологічних транспортних засобів, що знаходиться у користуванні на правах оренди, лізингу, забезпечення Учасника третіми особами відповідними послугами, тощо: Учасник повинен надати скановану копію відповідного договору (оренда, лізинг, забезпечення учасника третіми особами відповідними послугами, тощо) чинного протягом всього строку виконання робіт; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до п. 2.1.4. Додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати довідку, за наведеною формою, за підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, яку Учасник планує залучити для виконання умов договору. * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та/або устаткування тощо (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 Таблиці. Примітка: Учасник обов’язково, для виконання умов договору повинен мати: - Бульдозер, потужністю не менше 79 кВт (власний чи орендований чи залучений на інших умовах); - Екскаватор одноковшевий дизельний на гусеничному ходу, місткість ковша не менше 0,5 м3 (власний чи орендований чи залучений на інших умовах); - Екскаватор одноковшевий дизельний на пневмоколісному ходу, місткість ковша не менше 0,25 м3 (власний чи орендований чи залучений на інших умовах); - Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т (власний чи орендований чи залучений на інших умовах); Для підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник повинен документально підтвердити наявність підстав користування транспортними засобами та/або технологічними транспортними засобами, або право користування транспортними засобами та/або технологічними транспортними засобами на договірних засадах (оренда, лізинг, забезпечення Учасника третіми особами відповідними послугами, тощо). Під документальним підтвердженням Замовник має на увазі: - документальне підтвердження наявності транспортних засобів та/або технологічних транспортних засобів, що знаходиться у користуванні на правах оренди, лізингу, забезпечення Учасника третіми особами відповідними послугами, тощо: Учасник повинен надати скановану копію відповідного договору (оренда, лізинг, забезпечення учасника третіми особами відповідними послугами, тощо) чинного протягом всього строку виконання робіт; - для підтвердження наявності власних транспортних засобів та/або технологічних транспортних засобів: Учасник повинен надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та/або технологічних транспортних засобів, накладні або інвентарні картки, тощо. Учасником процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності встановленому кваліфікаційному критерію такому, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази може бути залучено спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників, за умови подання у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують або права власності або законні підстави користування таких субпідрядників на об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази, для виконання робіт та наявність якого вимагається згідно цього пункту. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД" (ЄДРПОУ 43149224) для усунення виявлених невідповідностей: - документальне підтвердження наявності транспортних засобів та/або технологічних транспортних засобів, що знаходиться у користуванні на правах оренди, лізингу, забезпечення Учасника третіми особами відповідними послугами, тощо: Учасник повинен надати скановану копію відповідного договору (оренда, лізинг, забезпечення учасника третіми особами відповідними послугами, тощо) чинного протягом всього строку виконання робіт.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2025 11:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД"
#43149224
97 831 222,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2025 08:54
ДУ №1 від 18.02.2025 до Дог.№14_02 від 14.02.2025.pdf зміни до договору
19 лютого 2025 08:44
Електронний підпис укладений
17 лютого 2025 10:02
150_ДЦ_ВРЛК_02-01-01.xls укладений
17 лютого 2025 10:01
150_ДЦ_ВРЛК_02-02-01.xls укладений
17 лютого 2025 10:01
150_ДЦ_ВРЛК_02-02-02.xls укладений
17 лютого 2025 10:01
150_ДЦ_ВРЛК_02-02-03.xls укладений
17 лютого 2025 10:01
150_ДЦ_ВРЛК_02-02-04.xls укладений
17 лютого 2025 10:01
150_ДЦ_ВРЛК_02-02-05.xls укладений
17 лютого 2025 10:01
150_ДЦ_ВРЛК_02-02-06.xls укладений
17 лютого 2025 10:01
150_ДЦ_ВРЛК_02-03-01.xls укладений
17 лютого 2025 10:01
150_ДЦ_ВРЛК_02-03-02.xls укладений
17 лютого 2025 10:01
150_ДЦ_ВРЛК_02-03-03.xls укладений
17 лютого 2025 10:01
150_ДЦ_ВРЛК_04-01-01.xls укладений
17 лютого 2025 10:01
150_ДЦ_ВРЛК_06-01-01.xls укладений
17 лютого 2025 10:01
150_ДЦ_ВРЛК_06-01-02.xls укладений
17 лютого 2025 10:00
150_ДЦ_ВРЛК_07-01-01.xls укладений
17 лютого 2025 10:00
150_ДЦ_ВРЛК_07-01-02.xls укладений
17 лютого 2025 10:00
150_ДЦ_ВРЛК_07-01-03.xls укладений
17 лютого 2025 10:00
150_ДЦ_ДЦ.xls укладений
17 лютого 2025 10:00
150_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls укладений
17 лютого 2025 10:00
150_ДЦ_ЛК1_02-02-01.xls укладений
17 лютого 2025 10:00
150_ДЦ_ЛК1_02-02-02.xls укладений
17 лютого 2025 10:00
150_ДЦ_ЛК1_02-02-03.xls укладений
17 лютого 2025 10:00
150_ДЦ_ЛК1_02-02-04.xls укладений
17 лютого 2025 10:00
150_ДЦ_ЛК1_02-02-05.xls укладений
17 лютого 2025 10:00
150_ДЦ_ЛК1_02-02-06.xls укладений
17 лютого 2025 10:00
150_ДЦ_ЛК1_02-03-01.xls укладений
17 лютого 2025 10:00
150_ДЦ_ЛК1_02-03-02.xls укладений
17 лютого 2025 10:00
150_ДЦ_ЛК1_02-03-03.xls укладений
17 лютого 2025 10:00
150_ДЦ_ЛК1_04-01-01.xls укладений
17 лютого 2025 10:00
150_ДЦ_ЛК1_06-01-01.xls укладений
17 лютого 2025 10:00
150_ДЦ_ЛК1_06-01-02.xls укладений
17 лютого 2025 10:00
150_ДЦ_ЛК1_07-01-01.xls укладений
17 лютого 2025 10:00
150_ДЦ_ЛК1_07-01-02.xls укладений
17 лютого 2025 10:00
150_ДЦ_ЛК1_07-01-03.xls укладений
17 лютого 2025 10:00
150_ДЦ_ПВР.xls укладений
17 лютого 2025 10:00
u_150_ДЦ_ДЦ_3.rtf укладений
17 лютого 2025 10:00
u_150_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf укладений
17 лютого 2025 10:00
u_150_ДЦ_ЛК1_02-02-01.rtf укладений
17 лютого 2025 10:00
u_150_ДЦ_ЛК1_02-02-02.rtf укладений
17 лютого 2025 10:00
u_150_ДЦ_ЛК1_02-02-03.rtf укладений
17 лютого 2025 10:00
u_150_ДЦ_ЛК1_02-02-04.rtf укладений
17 лютого 2025 10:00
u_150_ДЦ_ЛК1_02-02-05.rtf укладений
17 лютого 2025 10:00
u_150_ДЦ_ЛК1_02-02-06.rtf укладений
17 лютого 2025 10:00
u_150_ДЦ_ЛК1_02-03-01.rtf укладений
17 лютого 2025 10:00
u_150_ДЦ_ЛК1_02-03-02.rtf укладений
17 лютого 2025 10:00
u_150_ДЦ_ЛК1_02-03-03.rtf укладений
17 лютого 2025 10:00
u_150_ДЦ_ЛК1_04-01-01.rtf укладений
17 лютого 2025 10:00
u_150_ДЦ_ЛК1_06-01-01.rtf укладений
17 лютого 2025 10:00
u_150_ДЦ_ЛК1_06-01-02.rtf укладений
17 лютого 2025 10:00
u_150_ДЦ_ЛК1_07-01-01.rtf укладений
17 лютого 2025 10:00
u_150_ДЦ_ЛК1_07-01-02.rtf укладений
17 лютого 2025 10:00
u_150_ДЦ_ЛК1_07-01-03.rtf укладений
17 лютого 2025 10:00
u_150_ДЦ_ПВР.rtf укладений
17 лютого 2025 10:00
Графики 2 екз.xlsx укладений
17 лютого 2025 10:00
Дог.№14.02 від 14.02.2025р._compressed (2).pdf укладений
17 лютого 2025 10:00
Договір Чорноморськ з дод..docx укладений
17 лютого 2025 10:00
Договір Чорноморськ.docx укладений
17 лютого 2025 10:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2025
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 14/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML