Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 33558232 |
Місцезнаходження: | 68003, Україна , Одеська обл., місто Чорноморськ, ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок 33 |
Контактна особа: |
Олександр Осадчий +380486865575 yks_chmr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 грудня 2024 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 січня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 15 січня 2025 15:48 |
Початок аукціону: | 15 січня 2025 15:48 |
Очікувана вартість: | 98 528 989,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 492 644,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | 15.1. Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт.15.2. Після отримання документів, передбачених п. 15.1. цього Договору Замовник перевiряє такі документи i в разi вiдсутностi зауважень пiдписує їх. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи не пізніше ніж протягом 10 робочих днів з дати складення Сторонами вказаних документів. Замовник має право здійснити часткову попередню оплату робіт на строк не більше трьох місяців в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду та протягом 10 робочих днів з дати прийняття рішення Замовником про попередню оплату. По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику протягом 1 робочого дня після завершення вказаного строку. Надання авансу є правом Замовника, а не його обов’язком. Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов, відповідно Підрядник в будь-якому випадку зобов’язаний приступити до виконання робіт згідно з умовами цього Договору, в тому числі календарного графіка. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 січня 2025 14:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 січня 2025 14:46 |
Нова редакціяТД нове будівництво укриття зі змінами від 09.01.2025.docx | |
09 січня 2025 14:46 |
Нова рдакція Додаток №3 (зі змінами від 09.01.2025р.) до ТД вимоги до Учасників .docx | |
09 січня 2025 14:46 |
Перелік змін.docx | |
26 грудня 2024 16:53 |
Додаток №4 до ТД вимоги до переможця.docx | |
26 грудня 2024 16:53 |
Додаток №1 до ТД (проєкт договору).docx | |
26 грудня 2024 16:53 |
Додаток №2 до ТД техніче завдання.docx |
09 січня 2025 14:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 січня 2025 14:46 |
Нова редакціяТД нове будівництво укриття зі змінами від 09.01.2025.docx
|
|||
09 січня 2025 14:46 |
Нова рдакція Додаток №3 (зі змінами від 09.01.2025р.) до ТД вимоги до Учасників .docx
|
|||
09 січня 2025 14:46 |
Перелік змін.docx
|
|||
26 грудня 2024 16:53 |
Додаток №4 до ТД вимоги до переможця.docx
|
|||
26 грудня 2024 16:53 |
Додаток №1 до ТД (проєкт договору).docx
|
|||
26 грудня 2024 16:53 |
Додаток №2 до ТД техніче завдання.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-02-11-000056 ● ad7cda084001480aa65c69acc0f8602d
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2025 14:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2025
№
44
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40
UA-2024-12-26-014188-a
26.12.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-02-14 15:46:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення Чорноморського ліцею №3 Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м.Чорноморськ, вул.Паркова, 10-А. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-26-014188-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі?
3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-02-18 16:25:05
Надання пояснень на звернення ДАСУ від 14.02.2025 року
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
На перше питання щодо надання інформації та розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. повідомляю наступне.
Для виконання робіт щодо «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту подвійного призначення Чорноморського ліцею №3 Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: м.Чорноморськ, вул.Паркова, 10-А. Коригування» генеральним проектувальником виконано державну експертизу та отримано за її результатами позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво (Експертний звіт Одеської філії ДП «НДІпроектреконструкція» м. Одеса від 25.12.2024 року № ЕК-5994/12-24, реєстраційний номер EX01: 0792-3215-1368-6693) (копія додається) та згідно якого визначено загальну кошторисну вартість будівництва станом на момент виконання експертизи. За результатами розгляду проектної документації на будівництво встановлено, що зазначену документацію розроблено відповідно до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог до з питань міцності, надійності, довговічності; з питань експлуатаційної безпеки; з питань кошторисної частини проектної документації; з питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення; з питань охорони праці; з питань екології; з питань пожежної безпеки; з питань техногенної безпеки; з питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту; з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення; з питань інженерного забезпечення; з питань архітектури; з питань енергозбереження і може бути затверджено (схвалено) в установленому порядку Відповідно, для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі використано кошторисну документацію, зокрема зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва, при цьому враховано, що до очікуваної вартості не враховуються окремі витрати (а саме, глави 10-12 ЗКР: «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги», «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза, технічний та авторський нагляди», тощо).
В той же час, на виконання абз. 3 п. 5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» технічна специфікація щодо предмету закупівлі містить відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї, що в свою чергу складені на підставі локальних кошторисів на будівельні роботи та підсумкової відомості ресурсів, які відповідно є складовими інвесторської проектно-кошторисної документації.
Таким чином, обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості будівництва здійснено з урахуванням пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281.
2. Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі?
По другому питанню щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті Чорноморської міської територіальної громади за посиланням https://od.cmr.gov.ua/news/190208-obgruntuvannia-texnicnix-ta-iakisnix-xarakteristik-zakupivli-rozmiru-biudzetnogo-priznacennia-ocikuvanoyi-vartosti-predmeta
3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
Розмір бюджетного призначення визначено згідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2024 р. № 954 "Деякі питання розподілу обсягу додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв'язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації, на 2024 рік", листом Департаменту фінансів Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 28.08.2024 № 1538/03/02.01-20/2-24/4067 доведені зміни до річного та помісячного розпису асигнувань загального фонду державного бюджету на 2024 рік в частині міжбюджетних трансфертів згідно повідомлення № 40 від 27.08.2024, Розпорядження міського голови від 04.09.2024 № 265 «Про затвердження змін до річних обсягів міжбюджетних трансфертів, передбачених бюджету Чорноморської міської територіальної громади на 2024 рік», Рішення Чорноморської міської ради Одеського району Одеського району Одеської області № 671- VIII від 27.09.2024 «Про внесення змін до рішення Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області від 22.12.2023 № 522-VIII «Про бюджет Чорноморської міської територіальної громади на 2024 рік» (зі змінами). Видатки затверджені за КПКВКМБ 1517321 на 2024 рік у сумі 83 588 000,00 грн., фактичні видатки відсутні. На 2025 рік бюджетні призначення затверджені за КПКВКМБ 1511300 у сумі 83 588 000,00 грн., фактичні видатки відсутні.
4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
На виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility фінансування не здійснювалось.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2025 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАЙ-РЕЙЗ КОНСТРАКШНЗ ХОЛДИНГ" |
96 532 744,55
UAH з ПДВ
|
96 532 744,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД" |
97 831 222,98
UAH з ПДВ
|
97 831 222,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАЙ-РЕЙЗ КОНСТРАКШНЗ ХОЛДИНГ" #36487303 |
Відхилено |
96 532 744,55
UAH з ПДВ
|
29 січня 2025 16:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 січня 2025 15:51
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД" #43149224 |
Переможець |
97 831 222,98
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2025 11:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 лютого 2025 15:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2025 08:54
|
ДУ №1 від 18.02.2025 до Дог.№14_02 від 14.02.2025.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2025 08:44
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2025 10:02
|
150_ДЦ_ВРЛК_02-01-01.xls | укладений |
17 лютого 2025 10:01
|
150_ДЦ_ВРЛК_02-02-01.xls | укладений |
17 лютого 2025 10:01
|
150_ДЦ_ВРЛК_02-02-02.xls | укладений |
17 лютого 2025 10:01
|
150_ДЦ_ВРЛК_02-02-03.xls | укладений |
17 лютого 2025 10:01
|
150_ДЦ_ВРЛК_02-02-04.xls | укладений |
17 лютого 2025 10:01
|
150_ДЦ_ВРЛК_02-02-05.xls | укладений |
17 лютого 2025 10:01
|
150_ДЦ_ВРЛК_02-02-06.xls | укладений |
17 лютого 2025 10:01
|
150_ДЦ_ВРЛК_02-03-01.xls | укладений |
17 лютого 2025 10:01
|
150_ДЦ_ВРЛК_02-03-02.xls | укладений |
17 лютого 2025 10:01
|
150_ДЦ_ВРЛК_02-03-03.xls | укладений |
17 лютого 2025 10:01
|
150_ДЦ_ВРЛК_04-01-01.xls | укладений |
17 лютого 2025 10:01
|
150_ДЦ_ВРЛК_06-01-01.xls | укладений |
17 лютого 2025 10:01
|
150_ДЦ_ВРЛК_06-01-02.xls | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
150_ДЦ_ВРЛК_07-01-01.xls | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
150_ДЦ_ВРЛК_07-01-02.xls | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
150_ДЦ_ВРЛК_07-01-03.xls | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
150_ДЦ_ДЦ.xls | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
150_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
150_ДЦ_ЛК1_02-02-01.xls | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
150_ДЦ_ЛК1_02-02-02.xls | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
150_ДЦ_ЛК1_02-02-03.xls | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
150_ДЦ_ЛК1_02-02-04.xls | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
150_ДЦ_ЛК1_02-02-05.xls | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
150_ДЦ_ЛК1_02-02-06.xls | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
150_ДЦ_ЛК1_02-03-01.xls | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
150_ДЦ_ЛК1_02-03-02.xls | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
150_ДЦ_ЛК1_02-03-03.xls | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
150_ДЦ_ЛК1_04-01-01.xls | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
150_ДЦ_ЛК1_06-01-01.xls | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
150_ДЦ_ЛК1_06-01-02.xls | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
150_ДЦ_ЛК1_07-01-01.xls | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
150_ДЦ_ЛК1_07-01-02.xls | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
150_ДЦ_ЛК1_07-01-03.xls | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
150_ДЦ_ПВР.xls | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
u_150_ДЦ_ДЦ_3.rtf | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
u_150_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
u_150_ДЦ_ЛК1_02-02-01.rtf | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
u_150_ДЦ_ЛК1_02-02-02.rtf | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
u_150_ДЦ_ЛК1_02-02-03.rtf | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
u_150_ДЦ_ЛК1_02-02-04.rtf | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
u_150_ДЦ_ЛК1_02-02-05.rtf | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
u_150_ДЦ_ЛК1_02-02-06.rtf | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
u_150_ДЦ_ЛК1_02-03-01.rtf | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
u_150_ДЦ_ЛК1_02-03-02.rtf | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
u_150_ДЦ_ЛК1_02-03-03.rtf | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
u_150_ДЦ_ЛК1_04-01-01.rtf | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
u_150_ДЦ_ЛК1_06-01-01.rtf | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
u_150_ДЦ_ЛК1_06-01-02.rtf | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
u_150_ДЦ_ЛК1_07-01-01.rtf | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
u_150_ДЦ_ЛК1_07-01-02.rtf | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
u_150_ДЦ_ЛК1_07-01-03.rtf | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
u_150_ДЦ_ПВР.rtf | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
Графики 2 екз.xlsx | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
Дог.№14.02 від 14.02.2025р._compressed (2).pdf | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
Договір Чорноморськ з дод..docx | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
Договір Чорноморськ.docx | укладений |
17 лютого 2025 10:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до реквізитів Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 14/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |