Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Славська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04370314 |
Місцезнаходження: | 82660, Україна , Львівська обл., Славське, вул. В.Івасюка, 24 |
Контактна особа: |
Кончевич Олег Адріанович +380325142534 slavske_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2021 11:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2021 23:59 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2021 15:09 |
Очікувана вартість: | 14 281 302,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 71 406,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення цінової пропозиції у формі електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2. пункту 3 цього ж розділу, відшкодувати кошти на рахунок СЛАВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА СТРИЙСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у підпункті 2.3. пункту 2 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється за наступними реквізитами: Славська селищна рада Стрийського району Львівської області; код ЄДРПОУ 04370314; UA168201720355129001088031431 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно Перевірку кваліфікованого електронно-цифрового підпису (КЕП) та печатки, накладеного на банківську гарантію замовник буде здійснювати онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів. 2.2. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не може перевищувати 0,5 % очікуваної вартості закупівлі та складає 70000.00 грн. (сімдесят тисяч грн. 00 коп.). 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. 2.5. Банківська гарантія може бути видана банком, реквізити якого зазначені у п.10 Відомостей про учасника (форма встановлена замовником). 2.6. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 70000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави в розмірі 2 (два) % від вартості договору. Забезпечення перераховується учасником-переможцем торгів на рахунок за реквізитами: Славська селищна рада Стрийського району Львівської області; код ЄДРПОУ 04370314; UA168201720355129001088031431 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Учасник-переможець надає Замовнику копію платіжного доручення про перерахування зазначених коштів на розрахунковий рахунок останнього. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2021 17:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2021 14:13 |
перелік змін до тендерної документації.docx | |
30 липня 2021 14:13 |
ТД Славське полігон ТПВ_зміни .docx | |
15 липня 2021 14:08 |
Додаток.2_Квалiфiкацiйнi_критерii_зміни остаточне.docx | |
06 липня 2021 11:47 |
Додаток___5_Проект_договору.docx | |
06 липня 2021 11:47 |
Додаток___4_Вимоги_на_виконання_ст.17.docx | |
06 липня 2021 11:46 |
Додаток___3 технічне завдання.docx | |
06 липня 2021 11:46 |
Додаток___1_Цiнова_пропозицiя.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-02-000010 ● eac99aad8cd34372819c02a6e9ac723a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2021 13:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Херсон
02.12.2021 № 781
Про початок моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2021-07-06-001906-b.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 02.12.2021.
Начальник управління
Південного офісу Держаудитслужби
в Херсонській області Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-02 15:25:25
запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція «Славський міський полігон ТПВ, смт.Славське Сколівського району Львівської області. Реконструкція (рекультивація)», що проводила Славська селищна рада (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-07-06-001906-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-07 09:29:55
ПОЯСНЕННЯ
Технічних та якісні характеристики предмета закупівлі було здійснено на підставі проектної документації "Славський міський полігон ТПВ, смт.Славське Сколівського району Львівської області.Реконструкція (рекультивація)", виконаній згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво” та інших нормативних документів. Документація пройшла експертизу, отримано позитивний експертний висновок ДП “Західний експертно-технічний центр Держпраці” №923-4695-19/5401 від 18.09.2019 року. Згадана документація затверджена рішенням сесії Славської селищної ради №1143 від 19.09.2019р.
Визначення розміру бюджетного призначення та його очікуваної вартості було здійснено відповідно до вищевказаного експертного висновку ДП “Західний експертно-технічний центр Держпраці” №923-4695-19/5401 від 18.09.2019 року.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-12-07 09:38:27
Пояснення з власної ініціативи
В частині посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), повідомляємо, що запитувана інформація знаходиться за посиланням - "https://gromada.org.ua/gromada/slavska/news/1638783215/"
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
В частині невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ЮНІБУД ЕНЕРГОСЕРВІС» н вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації (накладення УЕП замість КЕП) тендерний комітет зазначає наступне. Абзацом 8 пункту 1 розділу 3 тендерної документації зазначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". (Тендерна пропозиція учасника повинна бути підтверджена шляхом накладення КЕП). Учасник ТОВ «ЮНІБУД ЕНЕРГОСЕРВІС» на свою тендерну пропозицію наклав електронний підпис, тип підпису – «Удосконалений». Тендерний комітет звертає увагу, що пунктом 3 постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» № 193 від 03.03.2020 року (зі змінами від внесеними згідно з постановою КМУ № 227 від 17.03.2021) встановлено, що удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. При проведенні перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що електронний підпис ТОВ «ЮНІБУД ЕНЕРГОСЕРВІС» (тип підпису – «Удосконалений») повністю відповідає вимогам, які встановлені вищезгаданою постановою для удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Таким чином, беручи до уваги відсутність заборони в тендерній документації на використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, рішення по кваліфікації учасника ТОВ «ЮНІБУД ЕНЕРГОСЕРВІС» приймалося з урахуванням положень зазначеної Постанови, яка дозволяє учаснику використовувати згаданий тип електронного підпису. На предмет порушення замовником вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (в частині строків оприлюднення інформації) тендерний комітет повідомляє наступне. За положеннями даної норми головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечують оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Проте, просимо звернути увагу, що пунктом 4 постанови КМУ від 11.10. 2016 року №710 щодо органів місцевого самоврядування забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель зазначено у вигляді рекомендації, що в свою чергу не в повній мірі узгоджується з положеннями пункту 4-1 даного нормативного документу. Разом з тим, тендерний комітет повідомляє про те, що в подальшому у своїй діяльності при проведенні закупівель буде застосовувати виключно положення пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710.
2021-12-16 11:42:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів»)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2021 15:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СМЕРІЧКА" |
14 201 802,00
UAH з ПДВ
|
14 201 802,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮНІБУД ЕНЕРГОСЕРВІС" |
14 275 969,98
UAH з ПДВ
|
14 275 969,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СМЕРІЧКА" #31755639 |
Відхилено |
14 201 802,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2021 16:38
|
|
ТОВ "ЮНІБУД ЕНЕРГОСЕРВІС" #35676598 |
Переможець |
14 275 969,98
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2021 17:48
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 16:37
|
додаткова угода | укладений |
03 січня 2023 16:35
|
акти виконаних робіт | укладений |
03 січня 2023 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2021 14:24
|
дод.угода.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2021 15:21
|
дод.угода.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2021 16:50
|
Зведений КР 2-а ч. | укладений |
14 вересня 2021 16:47
|
Заг.виробничі витрати 2 ч. | укладений |
14 вересня 2021 16:47
|
ЛК 2-1-2 2ч. | укладений |
14 вересня 2021 16:47
|
ЛК 2-1-1 2ч. | укладений |
14 вересня 2021 16:47
|
ПВР 2ч. | укладений |
14 вересня 2021 16:46
|
ДЦ 2ч. | укладений |
14 вересня 2021 16:46
|
Зведений КР 1-а черга | укладений |
14 вересня 2021 16:46
|
заг.виробничі витрати 1-а ч. | укладений |
14 вересня 2021 16:46
|
ЛК 7-1-1 | укладений |
14 вересня 2021 16:46
|
ЛК 5-1-1 | укладений |
14 вересня 2021 16:46
|
ЛК 4-1-1 | укладений |
14 вересня 2021 16:46
|
ЛК 3-4-1 | укладений |
14 вересня 2021 16:46
|
ЛК 3-3-1 | укладений |
14 вересня 2021 16:46
|
ЛК 3-1-1 | укладений |
14 вересня 2021 16:46
|
ЛК 2-3-2 | укладений |
14 вересня 2021 16:46
|
ЛК 2-3-1 | укладений |
14 вересня 2021 16:46
|
ЛК 2-2-1 | укладений |
14 вересня 2021 16:46
|
ЛК 3-2-3 | укладений |
14 вересня 2021 16:46
|
ЛК 3-2-2 | укладений |
14 вересня 2021 16:46
|
ЛК 3-2-1 | укладений |
14 вересня 2021 16:46
|
ЛК 2-1-1 | укладений |
14 вересня 2021 16:46
|
ЛК 3-1-6 | укладений |
14 вересня 2021 16:46
|
ЛК 1-2-1 | укладений |
14 вересня 2021 16:46
|
ЛК 3-1-5 | укладений |
14 вересня 2021 16:46
|
ЛК 1-1-1 | укладений |
14 вересня 2021 16:46
|
ЛК 3-1-4 | укладений |
14 вересня 2021 16:46
|
ПВР1 | укладений |
14 вересня 2021 16:46
|
ЛК 3-1-4 | укладений |
14 вересня 2021 16:46
|
ДЦ1 | укладений |
14 вересня 2021 16:46
|
ЛК 3-1-3 | укладений |
14 вересня 2021 16:46
|
ЛК 3-1-2 | укладений |
14 вересня 2021 16:46
|
календарний план | укладений |
14 вересня 2021 16:46
|
план фінансування | укладений |
14 вересня 2021 16:46
|
ЛК 3-1-2 | укладений |
14 вересня 2021 16:46
|
договір | укладений |
14 вересня 2021 16:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення обсягу бюджетних призначень на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 01/344 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/548 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення обсягу бюджетних призначень на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 01/344 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/548 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |