Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О081031 Орлове – Світле – Владівка – Степове, км 14+000 - км 39+000 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
services from the current average repair motor road the public use local importance О081031 Orlove – Svitle – Vladivka – Stepove, km 14+000 - km 39+000 (45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power transmission lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
services from the current average repair motor road the public use local importance О081031 Orlove – Svitle – Vladivka – Stepove, km 14+000 - km 39+000 (45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power transmission lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Очікувана вартість
248 920 748,00 UAH
UA-2021-03-26-013043-c ● 59bcb4078fc64c4fb37d7e0bf50bdb18
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державне підприємство "Місцеві дороги Запорізької області" |
Код ЄДРПОУ: | 42698149 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька область обл., м.Запоріжжя, Олександрівський район, вул. Поштова, 159Б |
Контактна особа: |
Олександра Кошик +380612128877 dpmdzo-tdv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE "LOKAL ROADS OF THE ZAPORIZHZHIA REGION" |
National ID: | 42698149 |
Contact point: |
Olexandra Koshik +380612128877 dpmdzo-tdv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 26 березня 2021 15:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2021 11:04 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2021 11:04 |
Очікувана вартість: | 248 920 748,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 250 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 7400000 UAH |
Publication date: | 26 березня 2021 15:52 |
Enquiries until: | 07 червня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 13 червня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 червня 2021 09:00 |
Planned auction date: | 27 серпня 2021 11:04 |
Information
Estimated total value: | 248 920 748 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 250 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
-
-
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О081031 Орлове – Світле – Владівка – Степове, км 14+000 - км 39+000 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). код товару чи послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 45233142-6 Ремонт доріг.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
services from the current average repair motor road the public use local importance О081031 Orlove – Svitle – Vladivka – Stepove, km 14+000 - km 39+000 (45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power transmission lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces). Indication of the code of the goods or services according to the Unified Procurement Dictionary, which best corresponds to the name of the nomenclature position of the subject of procurement: 45233142-6 Road repair.
Розгорнути
Згорнути
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | - | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги згідно з «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2021 16:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2021 16:51 |
3НРПроєкт договору ПР ОрловеОПУБ.doc | |
09 червня 2021 16:50 |
3Оголошення ПР ОрловеУКРОПУБ.doc | |
09 червня 2021 16:49 |
3Оголошення ПР ОрловеАНЛГОПУБ.doc | |
09 червня 2021 16:49 |
3НРТД ПР ОрловеОПУБ.docx | |
09 червня 2021 16:48 |
3Перелик змин Орлове ОПУБ.doc | |
14 травня 2021 14:16 |
2Перелик змин Орлове ОПУБ.doc | |
15 квітня 2021 15:24 |
Перелик змин Орлове.doc |
09 червня 2021 16:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
09 червня 2021 16:51 |
3НРПроєкт договору ПР ОрловеОПУБ.doc
|
||||||||||||
09 червня 2021 16:50 |
3Оголошення ПР ОрловеУКРОПУБ.doc
|
||||||||||||
09 червня 2021 16:49 |
3Оголошення ПР ОрловеАНЛГОПУБ.doc
|
||||||||||||
09 червня 2021 16:49 |
3НРТД ПР ОрловеОПУБ.docx
|
||||||||||||
09 червня 2021 16:48 |
3Перелик змин Орлове ОПУБ.doc
|
||||||||||||
14 травня 2021 14:16 |
2Перелик змин Орлове ОПУБ.doc
|
||||||||||||
15 квітня 2021 15:24 |
Перелик змин Орлове.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-26-013043-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41945421
Дата подання: 15 квітня 2021 13:22
Застосування нецінового критерію та досвід виконання аналогічного договору
Доброго дня, шановний Замовнику !
По-перше, вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є рішення Замовника стосовно неправомірного застосування нецінового критерію «Застосування МІСЦЕВИХ МАТЕРІЛІВ» з питомою вагою 30% що безумовно призвело до порушення норм Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) в частині об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій
Вважаємо встановлення такої методики оцінки тендерної пропозиції незаконним, неправомірним, та таким що призводить до дискримінації Учасників з наступних причин – Замовник, виходячи зі змісту тендерної документації, застосував таку методику оцінки тендерної пропозиції керуючись наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» від 17.08.2020 №1572 (надалі – Наказ). Слід зазначити,що відповідно до ч.5 розділу 7 Наказу «Рекомендації щодо критеріїв оцінки тендерних пропозицій» Замовнику рекомендується обґрунтовано визначати питому вагу кожного окремого нецінового критерію на рівні від 1 до 10 %, а вагу від 10 % до 30 % лише в економічно обґрунтованих випадках. Відтак, вважаємо що економічне обгрунтування такої методики оцінки відсутнє, а також суперечить ст.1 ЗУ «Про основні засади господарської діяльності» а саме порушує принцип неприпустимості встановлення будь-яких обмежень в організації та провадженні господарської діяльності органами державної влади, органами місцевого самоврядування та їх посадовими особами, крім випадків, передбачених законами України. Також вважаємо що дана методика оцінки порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) в частині об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та безумовно призводить до дискримінації Учасників, та ставить у привілейоване становище компанії які мають діючі договори на постачання основних матеріальних ресурсів з постачальниками «МІСЦЕВИХ МАТЕРІАЛІВ».
Виходячи з цього вважаємо встановлення такої методики оцінки необґрунтованим та незаконним, та таким, що прийнято з порушенням законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі.
По-друге, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасникам необхідно підтвердити досвід виконання робіт з влаштування верхнього шару покриття із ЩМА-20.
Відповідно до методичних рекомендацій зі складання тендерної документації на закупівлю робіт з проектування, будівництва (нове будівництво, капітальний ремонт та реконструкція) та послуг з поточного ремонту і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування та ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво (зі змінами) до автомобільних доріг вищих категорій (І та ІІ категорії) є підвищені вимоги технічних стандартів, а саме обов`язковість застосування ЩМА, асфальтобетонної суміші гарячої щільної дрібнозернистої на бітумах модифікованих полімерами або комплексом добавок.
Вимога надати досвід з влаштування верхнього шару конкретним матеріалом звужує коло потенційних учасників та порушує вільну конкуренцію, оскільки технологічний процес укладання верхнього шару дорожнього полотна з використанням асфальтобетонної суміші гарячої щільної дрібнозернистої на бітумах модифікованих полімерами або комплексом добавок жодним чином не відрізняється від укладання верхнього шару із використанням ЩМА-20, отже такий досвід слід вважати ідентичним. Для недопущення дискримінаційних умов просимо редагувати формулювання щодо досвіду виконання робіт замінивши в тендерній документації на «Влаштування верхнього шару покриття із ЩМА-20 та/або асфальтобетонної суміші гарячої щільної дрібнозернистої на бітумах модифікованих полімерами або комплексом добавок» та внести відповідні зміни до тендерної документації. Також просимо, керуючись нормами ч.4 Наказу щодо наявності документально підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору зазначити у ТД можливість надання документального підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно декількома договорами в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
Слід зазначити, що скарга на аналогічну вимогу вже розглядалася Антимонопольним комітетом України, в результаті чого була задоволена в повному обсязі. (Рішення АМКУ №6403-р/пк-пз від 03.04.2020)
Зважаючи на вищевикладене, просимо :
- Переглянути рішення щодо застосування нецінового критерію «Застосування МІСЦЕВИХ МАТЕРІЛІВ» з питомою вагою 30%
- Внести зміни до Тендерної документації та застосувати вищезазначений неціновий критерій з питомою вагою на рівні 1-10 % відповідно до положень Наказу та видалити вимогу щодо необхідності підтвердити досвід виконання робіт з влаштування верхнього шару покриття виключно із ЩМА-20
Розгорнути
Згорнути
По-перше, вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є рішення Замовника стосовно неправомірного застосування нецінового критерію «Застосування МІСЦЕВИХ МАТЕРІЛІВ» з питомою вагою 30% що безумовно призвело до порушення норм Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) в частині об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій
Вважаємо встановлення такої методики оцінки тендерної пропозиції незаконним, неправомірним, та таким що призводить до дискримінації Учасників з наступних причин – Замовник, виходячи зі змісту тендерної документації, застосував таку методику оцінки тендерної пропозиції керуючись наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» від 17.08.2020 №1572 (надалі – Наказ). Слід зазначити,що відповідно до ч.5 розділу 7 Наказу «Рекомендації щодо критеріїв оцінки тендерних пропозицій» Замовнику рекомендується обґрунтовано визначати питому вагу кожного окремого нецінового критерію на рівні від 1 до 10 %, а вагу від 10 % до 30 % лише в економічно обґрунтованих випадках. Відтак, вважаємо що економічне обгрунтування такої методики оцінки відсутнє, а також суперечить ст.1 ЗУ «Про основні засади господарської діяльності» а саме порушує принцип неприпустимості встановлення будь-яких обмежень в організації та провадженні господарської діяльності органами державної влади, органами місцевого самоврядування та їх посадовими особами, крім випадків, передбачених законами України. Також вважаємо що дана методика оцінки порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) в частині об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та безумовно призводить до дискримінації Учасників, та ставить у привілейоване становище компанії які мають діючі договори на постачання основних матеріальних ресурсів з постачальниками «МІСЦЕВИХ МАТЕРІАЛІВ».
Виходячи з цього вважаємо встановлення такої методики оцінки необґрунтованим та незаконним, та таким, що прийнято з порушенням законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі.
По-друге, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасникам необхідно підтвердити досвід виконання робіт з влаштування верхнього шару покриття із ЩМА-20.
Відповідно до методичних рекомендацій зі складання тендерної документації на закупівлю робіт з проектування, будівництва (нове будівництво, капітальний ремонт та реконструкція) та послуг з поточного ремонту і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування та ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво (зі змінами) до автомобільних доріг вищих категорій (І та ІІ категорії) є підвищені вимоги технічних стандартів, а саме обов`язковість застосування ЩМА, асфальтобетонної суміші гарячої щільної дрібнозернистої на бітумах модифікованих полімерами або комплексом добавок.
Вимога надати досвід з влаштування верхнього шару конкретним матеріалом звужує коло потенційних учасників та порушує вільну конкуренцію, оскільки технологічний процес укладання верхнього шару дорожнього полотна з використанням асфальтобетонної суміші гарячої щільної дрібнозернистої на бітумах модифікованих полімерами або комплексом добавок жодним чином не відрізняється від укладання верхнього шару із використанням ЩМА-20, отже такий досвід слід вважати ідентичним. Для недопущення дискримінаційних умов просимо редагувати формулювання щодо досвіду виконання робіт замінивши в тендерній документації на «Влаштування верхнього шару покриття із ЩМА-20 та/або асфальтобетонної суміші гарячої щільної дрібнозернистої на бітумах модифікованих полімерами або комплексом добавок» та внести відповідні зміни до тендерної документації. Також просимо, керуючись нормами ч.4 Наказу щодо наявності документально підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору зазначити у ТД можливість надання документального підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно декількома договорами в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
Слід зазначити, що скарга на аналогічну вимогу вже розглядалася Антимонопольним комітетом України, в результаті чого була задоволена в повному обсязі. (Рішення АМКУ №6403-р/пк-пз від 03.04.2020)
Зважаючи на вищевикладене, просимо :
- Переглянути рішення щодо застосування нецінового критерію «Застосування МІСЦЕВИХ МАТЕРІЛІВ» з питомою вагою 30%
- Внести зміни до Тендерної документації та застосувати вищезазначений неціновий критерій з питомою вагою на рівні 1-10 % відповідно до положень Наказу та видалити вимогу щодо необхідності підтвердити досвід виконання робіт з влаштування верхнього шару покриття виключно із ЩМА-20
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 квітня 2021 11:43
Відповідь:
Необхідно звернути увагу на те, що згідно зі ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) принципами здійснення публічних закупівель є:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
1. Стосовно першого питання:
З огляду на зазначене, Замовник звертає увагу, що застосування Учасником процедури закупівлі матеріалів, які виробляються у Запорізькій області, безпосередньо впливає на зменшення вартості матеріальних ресурсів за рахунок зменшення вартості послуг по доставці матеріалів, та відповідно призводить до зменшення ціни тендерної пропозиції та до економії бюджетних коштів.
Застосування нецінового критерію «застосування МІСЦЕВИХ МАТЕРІЛІВ» не є встановленням будь-яких обмежень в організації та провадженні господарської діяльності Учасника, так як його застосування Замовником, ніяким чином не обмежує Учасника у можливості використання при наданні послуг за предметом закупівлі матеріалів, що виробляються в інших регіонах України.
Необхідно підкреслити, що при визначенні питомої ваги нецінового критерію «застосування МІСЦЕВИХ МАТЕРІЛІВ» Замовник повністю дотримався положень:
- п.5 та 6 розділу VII наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» від 17.08.2020 №1572, так як застосування нецінового критерію «застосування МІСЦЕВИХ МАТЕРІЛІВ» є економічно обґрунтованим випадком, бо безпосередньо впливає на ціну тендерної пропозиції;
- ч.8 ст. 29 Закону в частині того, що питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків.
Також звертаємо увагу Учасника на те, що:
- чинне законодавство не містить інформації про Закон України з назвою: Закон України «Про основні засади господарської діяльності»;
- положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» від 17.08.2020 №1572 носять рекомендаційний характер.
Таким чином, всі дії Замовника стосовно цієї закупівлі є відкритими та прозорими на всіх стадіях закупівлі, та недискримінаційними.
2. Стосовно другого питання:
У тендерній документації на цю закупівлю відсутня вимога стосовно підтвердження досвіду надання послуг з влаштування верхнього шару покриття конкретним матеріалом, зокрема ЩМА-20.
Таким чином, тендерна документація на цю закупівлю не містить дискримінаційних вимог в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) на надання послуг.
З огляду на вищезазначене вважаємо за необхідне рекомендувати Учаснику уважно вивчати положення тендерної документації, щоб і Учасник і Замовник не витрачали даремно свій час.
Необхідно звернути увагу на те, що згідно зі ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) принципами здійснення публічних закупівель є:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
1. Стосовно першого питання:
З огляду на зазначене, Замовник звертає увагу, що застосування Учасником процедури закупівлі матеріалів, які виробляються у Запорізькій області, безпосередньо впливає на зменшення вартості матеріальних ресурсів за рахунок зменшення вартості послуг по доставці матеріалів, та відповідно призводить до зменшення ціни тендерної пропозиції та до економії бюджетних коштів.
Застосування нецінового критерію «застосування МІСЦЕВИХ МАТЕРІЛІВ» не є встановленням будь-яких обмежень в організації та провадженні господарської діяльності Учасника, так як його застосування Замовником, ніяким чином не обмежує Учасника у можливості використання при наданні послуг за предметом закупівлі матеріалів, що виробляються в інших регіонах України.
Необхідно підкреслити, що при визначенні питомої ваги нецінового критерію «застосування МІСЦЕВИХ МАТЕРІЛІВ» Замовник повністю дотримався положень:
- п.5 та 6 розділу VII наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» від 17.08.2020 №1572, так як застосування нецінового критерію «застосування МІСЦЕВИХ МАТЕРІЛІВ» є економічно обґрунтованим випадком, бо безпосередньо впливає на ціну тендерної пропозиції;
- ч.8 ст. 29 Закону в частині того, що питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків.
Також звертаємо увагу Учасника на те, що:
- чинне законодавство не містить інформації про Закон України з назвою: Закон України «Про основні засади господарської діяльності»;
- положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» від 17.08.2020 №1572 носять рекомендаційний характер.
Таким чином, всі дії Замовника стосовно цієї закупівлі є відкритими та прозорими на всіх стадіях закупівлі, та недискримінаційними.
2. Стосовно другого питання:
У тендерній документації на цю закупівлю відсутня вимога стосовно підтвердження досвіду надання послуг з влаштування верхнього шару покриття конкретним матеріалом, зокрема ЩМА-20.
Таким чином, тендерна документація на цю закупівлю не містить дискримінаційних вимог в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) на надання послуг.
З огляду на вищезазначене вважаємо за необхідне рекомендувати Учаснику уважно вивчати положення тендерної документації, щоб і Учасник і Замовник не витрачали даремно свій час.
Номер вимоги: UA-2021-03-26-013043-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ВЕСТ СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:43206884
Дата подання: 15 квітня 2021 15:57
Критерії оцінки
Шановний Замовнику, згідно вимог ТД, необхідно надати документальне підтвердження відповідності послуг Технічній специфікації у вигляді інформаційної довідки стосовно можливості надання послуг у відповідності до вимог Технічної специфікації (Додаток 3 до тендерної документації), в якій зазначається інформація про застосування Учасником матеріальних ресурсів, які виробляються у Запорізькій області, а саме: сумiшей асфальтобетонних, сумiшей бетонних готових та щебню iз природного каменю для будiвельних робiт (далі МІСЦЕВІ МАТЕРІАЛИ), у разі застосування ним МІСЦЕВИХ МАТЕРІАЛІВ у кількості, що дорівнює або перевищує 25% від їх загальної кількості.
Наша компанія не має можливості підготувати пропозицію, яка б відповідала вищезазначеним вимогам Тендерної документації з огляду на наступне: встановлення такої методики оцінки тендерної пропозиції є неправомірним та таким що призводить до дискримінації Учасників. Відповідно до тендерної документації Замовник застосував таку методику оцінки тендерної пропозиції керуючись наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» від 17.08.2020 №1572. Однак, Замовнику рекомендується обґрунтовано визначати питому вагу кожного окремого нецінового критерію на рівні від 1 до 10 %, а вагу від 10 % до 30 % лише в економічно обґрунтованих випадках згідно з ч.5 розділу 7 Наказу «Рекомендації щодо критеріїв оцінки тендерних пропозицій» Тому, вважаємо що економічне обгрунтування такої методики оцінки відсутнє, а також суперечить ст.1 ЗУ «Про основні засади господарської діяльності», а саме порушує принцип неприпустимості встановлення будь-яких обмежень в організації та провадженні господарської діяльності органами державної влади, органами місцевого самоврядування та їх посадовими особами, крім випадків, передбачених законами України.
Вважаємо, що застосування нецінового критерію «Застосування МІСЦЕВИХ МАТЕРІЛІВ» з питомою вагою 30% є неправомірним, оскільки порушує норми Закону «Про публічні закупівлі» в частині об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Враховуючі вищевикладене, ПРОСИМО переглянути умови щодо застосування нецінового критерію «Застосування МІСЦЕВИХ МАТЕРІЛІВ» з питомою вагою 30% та внести відповідні зміни до тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Наша компанія не має можливості підготувати пропозицію, яка б відповідала вищезазначеним вимогам Тендерної документації з огляду на наступне: встановлення такої методики оцінки тендерної пропозиції є неправомірним та таким що призводить до дискримінації Учасників. Відповідно до тендерної документації Замовник застосував таку методику оцінки тендерної пропозиції керуючись наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» від 17.08.2020 №1572. Однак, Замовнику рекомендується обґрунтовано визначати питому вагу кожного окремого нецінового критерію на рівні від 1 до 10 %, а вагу від 10 % до 30 % лише в економічно обґрунтованих випадках згідно з ч.5 розділу 7 Наказу «Рекомендації щодо критеріїв оцінки тендерних пропозицій» Тому, вважаємо що економічне обгрунтування такої методики оцінки відсутнє, а також суперечить ст.1 ЗУ «Про основні засади господарської діяльності», а саме порушує принцип неприпустимості встановлення будь-яких обмежень в організації та провадженні господарської діяльності органами державної влади, органами місцевого самоврядування та їх посадовими особами, крім випадків, передбачених законами України.
Вважаємо, що застосування нецінового критерію «Застосування МІСЦЕВИХ МАТЕРІЛІВ» з питомою вагою 30% є неправомірним, оскільки порушує норми Закону «Про публічні закупівлі» в частині об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Враховуючі вищевикладене, ПРОСИМО переглянути умови щодо застосування нецінового критерію «Застосування МІСЦЕВИХ МАТЕРІЛІВ» з питомою вагою 30% та внести відповідні зміни до тендерної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 квітня 2021 13:18
Відповідь:
Необхідно звернути увагу на те, що згідно зі ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) принципами здійснення публічних закупівель є:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на зазначене, Замовник звертає увагу, що застосування Учасником процедури закупівлі матеріалів, які виробляються у Запорізькій області, безпосередньо впливає на зменшення вартості матеріальних ресурсів за рахунок зменшення вартості послуг по доставці матеріалів, та відповідно призводить до зменшення ціни тендерної пропозиції та до економії бюджетних коштів.
Застосування нецінового критерію «застосування МІСЦЕВИХ МАТЕРІЛІВ» не є встановленням будь-яких обмежень в організації та провадженні господарської діяльності Учасника, так як його застосування Замовником, ніяким чином не обмежує Учасника у можливості використання при наданні послуг за предметом закупівлі матеріалів, що виробляються в інших регіонах України.
Необхідно підкреслити, що при визначенні питомої ваги нецінового критерію «застосування МІСЦЕВИХ МАТЕРІЛІВ» Замовник повністю дотримався положень:
- п.5 та 6 розділу VII наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» від 17.08.2020 №1572, так як застосування нецінового критерію «застосування МІСЦЕВИХ МАТЕРІЛІВ» є економічно обґрунтованим випадком, бо безпосередньо впливає на ціну тендерної пропозиції;
- ч.8 ст. 29 Закону в частині того, що питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків.
Також звертаємо увагу Учасника на те, що:
- чинне законодавство не містить інформації про Закон України з назвою: Закон України «Про основні засади господарської діяльності»;
- положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» від 17.08.2020 №1572 носять рекомендаційний характер.
Таким чином, всі дії Замовника стосовно цієї закупівлі є відкритими та прозорими на всіх стадіях закупівлі, та недискримінаційними.
Необхідно звернути увагу на те, що згідно зі ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) принципами здійснення публічних закупівель є:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на зазначене, Замовник звертає увагу, що застосування Учасником процедури закупівлі матеріалів, які виробляються у Запорізькій області, безпосередньо впливає на зменшення вартості матеріальних ресурсів за рахунок зменшення вартості послуг по доставці матеріалів, та відповідно призводить до зменшення ціни тендерної пропозиції та до економії бюджетних коштів.
Застосування нецінового критерію «застосування МІСЦЕВИХ МАТЕРІЛІВ» не є встановленням будь-яких обмежень в організації та провадженні господарської діяльності Учасника, так як його застосування Замовником, ніяким чином не обмежує Учасника у можливості використання при наданні послуг за предметом закупівлі матеріалів, що виробляються в інших регіонах України.
Необхідно підкреслити, що при визначенні питомої ваги нецінового критерію «застосування МІСЦЕВИХ МАТЕРІЛІВ» Замовник повністю дотримався положень:
- п.5 та 6 розділу VII наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» від 17.08.2020 №1572, так як застосування нецінового критерію «застосування МІСЦЕВИХ МАТЕРІЛІВ» є економічно обґрунтованим випадком, бо безпосередньо впливає на ціну тендерної пропозиції;
- ч.8 ст. 29 Закону в частині того, що питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків.
Також звертаємо увагу Учасника на те, що:
- чинне законодавство не містить інформації про Закон України з назвою: Закон України «Про основні засади господарської діяльності»;
- положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» від 17.08.2020 №1572 носять рекомендаційний характер.
Таким чином, всі дії Замовника стосовно цієї закупівлі є відкритими та прозорими на всіх стадіях закупівлі, та недискримінаційними.
Номер вимоги: UA-2021-03-26-013043-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРД ГРУП", Код ЄДРПОУ:41629158
Дата подання: 15 квітня 2021 17:25
досвід виконання аналогічного договору
Вважаємо вимогу щодо того що Учасник повинен підтвердити виконання ключових видів послуг в фізичних одиницях у обсязі, який складає не менше 90% від обсягу цих видів послуг по закупівлі, що зазначені у Технічній специфікації дискримінаційною, оскільки замовник при встановленні таких вимог звузив поняття аналогічного договору вимогами до найменувань та марок матеріалів, за допомогою яких такі роботи повинні були виконуватись в аналогічному договорі (влаштування верхнього шару покриття із ЩМА). Дана вимого суттєво звужує коло уучасників, є незаконною, та такою що суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі» Просимо видалити дану вимогу з тендерної документації!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 квітня 2021 13:18
Відповідь:
Необхідно звернути увагу на те, що згідно зі ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) принципами здійснення публічних закупівель є:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
У тендерній документації на цю закупівлю відсутня вимога стосовно підтвердження досвіду надання послуг з влаштування верхнього шару покриття конкретним матеріалом, зокрема ЩМА.
Таким чином, тендерна документація на цю закупівлю не містить дискримінаційних вимог в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) на надання послуг.
З огляду на вищезазначене вважаємо за необхідне рекомендувати Учаснику уважно вивчати положення тендерної документації, щоб і Учасник і Замовник не витрачали даремно свій час.
Необхідно звернути увагу на те, що згідно зі ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) принципами здійснення публічних закупівель є:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
У тендерній документації на цю закупівлю відсутня вимога стосовно підтвердження досвіду надання послуг з влаштування верхнього шару покриття конкретним матеріалом, зокрема ЩМА.
Таким чином, тендерна документація на цю закупівлю не містить дискримінаційних вимог в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) на надання послуг.
З огляду на вищезазначене вважаємо за необхідне рекомендувати Учаснику уважно вивчати положення тендерної документації, щоб і Учасник і Замовник не витрачали даремно свій час.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-26-013043-c.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 21 квітня 2021 16:33
Дата подання: 21 квітня 2021 16:33
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 квітня 2021 11:25
рішення від 23.04.2021 №8882+лист замовнику+лист скаржнику.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2021 11:23
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.05.2021 №9959.pdf
Дата публікації: 07 травня 2021 21:37
рішення від 06.05.2021 №9959.pdf
Дата публікації: 12 травня 2021 21:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно з рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 06.05.2021 №9959-р/пк-пз внесено зміни до тендерної документації 14.05.2021.
Дата виконання рішення замовником: 14 травня 2021 14:28
Номер скарги: UA-2021-03-26-013043-c.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 19 травня 2021 18:03
Дата подання: 19 травня 2021 18:03
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 травня 2021 10:37
рішення від 21.05.2021 № 11140 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 24 травня 2021 10:36
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.06.2021 № 12190.pdf
Дата публікації: 02 червня 2021 16:34
рішення від 01.06.2021 № 12190.pdf
Дата публікації: 04 червня 2021 21:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно з рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.06.2021 №12190-р/пк-пз внесено зміни до тендерної документації 09.06.2021.
Дата виконання рішення замовником: 09 червня 2021 16:54
Номер скарги: UA-2021-03-26-013043-c.c6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 29 червня 2021 13:22
Дата подання: 29 червня 2021 13:22
СКАРГА
на рішення тендерного комітету Замовника щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-26-013043-c, державним підприємством "Місцеві дороги Запорізької області" (далі - Замовник), було оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О081031 Орлове – Світле – Владівка – Степове, км 14+000 - км 39+000 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Приватне підприємство "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (надалі- ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" або Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно умов тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, свої тендерні пропозиції на участь у процедурі закупівлі подали наступні учасники:
1. ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ";
2. ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ";
3. ТОВ "БК ЄВРОДОР";
4. ТОВ Данко.
Відповідно до інформації оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу тендерні пропозиції ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" та ТОВ "БК ЄВРОДОР" були допущені до аукціону; тендерні пропозиції ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" та ТОВ Данко були відхилені Замовником.
24 червня 2021 року Замовником було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу Протокол розгляду тендерних пропозицій, відповідно до якої тендерна пропозиція Скаржника була відхилена з наступних підстав:
1. В «Інформаційній довідці про асфальтобетонний завод» Учасника від 15.06.2021 Вих.№1455/ТВ зазначено по намір поставляти асфальтобетонні суміші з асфальтобетонного заводу «Marini Top Tower 3000», надано копію атестату виробництва RR PC 499 від 29.09.2020 № ДРюАВ.23.125-20, який виданий ПРЕДСТАВНИЦТВУ «ЮКА САВУНМА ІНШААТ САНАІ ВЕ ТІДЖАРЕТ ЛІМІТЕД ШІРКЕТІ» та гарантійний лист ТОВ «ЛЕНД БУД ЮА» від 07.06.2021 №07-06/01щодо підтвердження наміру укласти договір з ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» на поставку асфальтобетонних сумішей та ЩМАС, але у складі тендерної пропозиції відсутні: - копія договору на поставку асфальтобетонних сумішей та ЩМАС з асфальтобетонного заводу «Marini Top Tower 3000» ПРЕДСТАВНИЦТВА «ЮКА САВУНМА ІНШААТ САНАІ ВЕ ТІДЖАРЕТ ЛІМІТЕД ШІРКЕТІ», або - копія гарантійного листа від Виробника - ПРЕДСТАВНИЦТВА «ЮКА САВУНМА ІНШААТ САНАІ ВЕ ТІДЖАРЕТ ЛІМІТЕД ШІРКЕТІ», про намір укласти з ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» договір на поставку асфальтобетонних сумішей та ЩМАС з асфальтобетонного заводу «Marini Top Tower 3000», що не відповідає вимогам п. 3.6.5 тендерної документації.
2. До гарантійного листа ТОВ «ЛЕНД БУД ЮА» від 07.06.2021 №07-06/01 про наміру укласти договір на поставку асфальтобетонних сумішей та ЩМАС з ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» не надано: - копію атестату виробництва на асфальтобетонний завод ТОВ «ЛЕНД БУД ЮА»; - інформацію про поставку суміші асфальтобетонної гарячої і теплі (асфальтобетон щільний) (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у нижніх шарах покриттів, крупнозернисті, тип А, марка 1 (2), про яку зазначено ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» у п.п.4-5 Календарного графіку надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О081031 Орлове – Світле – Владівка – Степове, км 14+000 - км 39+000 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) від 15.06.2021 №1452/ТВ, що не відповідає вимогам п. 3.6.5 тендерної документації. З урахуванням вищезазначеного, тендерну пропозицію ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» відхилено на підставі абз.2 п.2 частини 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації). Затверджено рішенням тендерного комітету Державного підприємства «Місцеві дороги Запорізької області» від 24.06.2021 №9.
Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням про відхилення нашої тендерної пропозиції та вважаємо прийняте Замовником рішення необґрунтованим, незаконним, прийнятим з порушенням норм чинного законодавства України та таким, що порушує наші права, з наступних підстав.
Щодо першої підстави відхилення.
Згідно з пунктом 3.6. пункту 6 розділу 3 Тендерної документації для підтвердження можливості надання послуг згідно із Календарним графіком, наданим у складі тендерної пропозиції, Учасник надає інформацію про асфальтобетонний(ні) завод(и), з якого(их) на об’єкт будуть поставлятися асфальтобетонні суміші та ЩМАС із зазначенням типу (стаціонарний або мобільний), найменування (марка і модель), продуктивності та його(їх) місцезнаходження. Асфальтобетонний завод (виробництво) повинно бути атестовано на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015.
У разі наявності власного/орендованого асфальтобетонного заводу,Учасник, надає:
- інформацію щодо його потужності/продуктивності, запланованих щомісячних обсягів випуску асфальтобетонних сумішей та ЩМАС(із обов’язковим зазначенням їх назви), необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, протягом строку надання послуг;
- копію атестату виробництва;
- копію договору про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності учасника на асфальтобетонний завод (у разі наявності в Учасника власного асфальтобетонного заводу) з усіма додатками та невід’ємними частинами договору/іншого правочину;
- копію договору оренди/ суборенди, лізингу/сублізингу асфальтобетонного заводу або/та інші правочини, (у разі якщо асфальтобетонний завод належить Учаснику не на праві власності) з усіма додатками та невід’ємними частинами договору/іншого правочину.
У разі придбання асфальтобетонних сумішей та ЩМАС у Виробника, Учасник надає копію договору на поставку асфальтобетонних сумішей та ЩМАС, додатком до якого є календарний план щодо щомісячних обсягів поставки по цьому договору асфальтобетонних сумішей та ЩМАС (із обов’язковим зазначенням їх назви), необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, або гарантійний лист від Виробника про намір укласти з Учасником договір на поставку асфальтобетонних сумішей та ЩМАС, із зазначенням щомісячних обсягів поставки асфальтобетонних сумішей та ЩМАС (із обов’язковим зазначенням їх назви), необхідних для надання послуг за предметом закупівлі протягом строку надання послуг, а також копію атестату виробництва.
На виконання вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" надано наступні документи:
- інформаційну довідку про асфальтобетонний завод від 15.06.2021 року № 1455/ТВ. в якій міститься інформація про АБЗ Marini Top Tower 3000;
- аттестат виробництва від 29 вересня 2020 року № ДР.АВ.23.125-20;
- гарантійний лист від 07.06.2021 року № 07-06/01 про намір укласти договір поставки асфальтобетонних сумішей та ЩМАС, виданий ТОВ "Ленд Буд ЮА".
По-перше, слід зазначити, що ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" планує придбання асфальтобетонних сумішей та ЩМАС у виробника ТОВ "Ленд Буд ЮА" про, що у складі тендерної пропозиції надано відповідний гарантійний лист про укладення договору постачання. Окрім того, Скаржником було надано вичерпний перелік документів, які повинні були надаватися для підтвердження спроможності поставки асфальтобетонних сумішей та ЩМАС.
По-друге, Замовником не було встановлено вимоги щодо необхідності підтвердження статусу виробника та документального підтвердження власності/оренди обладнання на якому працює виробник.
Слід зазначити, що Згідно з статтею 29 Закону замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Таким чином, маючи сумніви щодо інформації наданої у складі тендерної пропозиції Замовник повинен був звернутися із запитом до ТОВ "Ленд Буд ЮА" для підтвердження інформації щодо його статусу.
Згідно з Законом України "Про захист прав споживачів" виробник - суб'єкт господарювання, який: виробляє товар або заявляє про себе як про виробника товару чи про виготовлення такого товару на замовлення, розміщуючи на товарі та/або на упаковці чи супровідних документах, що разом з товаром передаються споживачеві, своє найменування (ім'я), торговельну марку або інший елемент, який ідентифікує такого суб'єкта господарювання; або імпортує товар.
Додатково повідомляємо, що на підставі договору оренди від 07 травня 2021 року № 0705/21АБЗ представництво "ЮКА САВУНМА ІНШААТ САНАІ ВЕ ТІДЖАРЕТ ЛІМІТЕД ШІРКЕТІ" передало ТОВ "Ленд Буд ЮА" у строкове платне користування АБЗ "Marini Top Tower 3000", обладнання бiтумного господарства, установку для приготування бiтумних емульсiй, установку з модифiкацii бiтуму, яке розмiщена за адресою: Запорiзька область, Мелітопольський район, с. Першостепанiвка.
Майно передано в оренду з метою виготовлення асфальтобетонної сумiшi гарячої та теплої на ocнoвi модифiкованих полiмерами iмпортних бiтумiв та щебенево-мастикового асфальтобетону, тощо.
Таким чином, ТОВ "Ленд Буд ЮА" є виробником товару, який виготовляється на асфальтобетонному заводі "Marini Top Tower 3000" представництва "ЮКА САВУНМА ІНШААТ САНАІ ВЕ ТІДЖАРЕТ ЛІМІТЕД ШІРКЕТІ".
Враховуючи зазначене, Замовником не було доведено, що гарантійний лист було надано не від виробника асфальтобетонних сумішей та ЩМАС та наша пропозиція була неправомірно дискваліфікована.
Щодо другої підстави відхилення.
Згідно з пунктом 3.6. пункту 6 розділу 3 Тендерної документації у разі придбання асфальтобетонних сумішей та ЩМАС у Виробника, Учасник надає копію договору на поставку асфальтобетонних сумішей та ЩМАС, додатком до якого є календарний план щодо щомісячних обсягів поставки по цьому договору асфальтобетонних сумішей та ЩМАС (із обов’язковим зазначенням їх назви), необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, або гарантійний лист від Виробника про намір укласти з Учасником договір на поставку асфальтобетонних сумішей та ЩМАС, із зазначенням щомісячних обсягів поставки асфальтобетонних сумішей та ЩМАС (із обов’язковим зазначенням їх назви), необхідних для надання послуг за предметом закупівлі протягом строку надання послуг, а також копію атестату виробництва.
У складі тендерної пропозиції ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" надано, зокрема, наступні документи гарантійний лист від 07.06.2021 року № 07-06/01 про намір укласти договір поставки асфальтобетонних сумішей та ЩМАС, виданий ТОВ "Ленд Буд ЮА" та атестат виробництва від 29 вересня 2020 року № ДР.АВ.23.125-20.
Слід зазначити, що Тендерною документацією не встановлено необхідність надання атестату виробництва саме на ім’я виробника.
Окремо, повідомляємо, що у документації були встановлені наступні вимоги до оформлення гарантійного листа: зазначення щомісячних обсягів поставки асфальтобетонних сумішей та ЩМАС (із обов’язковим зазначенням їх назви), необхідних для надання послуг за предметом закупівлі протягом строку надання послуг.
Гарантійний лист від 07.06.2021 року № 07-06/01 в повній мірі відповідає встановленим вимогам Тендерної документації, оскільки містить відповідну інформацію про обсяги поставки асфальтобетонних сумішей та ЩМАС із обов’язковим зазначенням їх назви, тощо.
Щодо зазначення інформації про суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у нижніх шарах покриттів, крупнозернисті, тип А, марка 1 (2), Замовником не було конкретизовано, стосовно яких саме асфальтобетонних сумішей та ЩМАС необхідно зазначати інформацію у гарантійному листі. Також відсутні окремі вимоги щодо необхідності підтвердження гарантійним листом інформації про асфальтобетон та ЩМАС, зазначених саме в календарному графіку або технічному завданні Тендерної документації.
Замовник не вам права відхиляти тендерну пропозиції ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" на підставі абз.2 п.2 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Оскільки всі документи про які йде мова у скарзі стосуються кваліфікаційних критеріїв по статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", а не технічної специфікації і тд.
Звертаємо увагу, що відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Доводимо до вашого відома про наявність аналогічної практики Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме рішення №13013-р/пк-пз від 09.06.2021 року згідно з яким встановлено наступне: "Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону. Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону".
Керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі", що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням про відхилення його тендерної пропозиції.
Відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення єнезаконним, прийнятим з порушенням норм чинного законодавства України та таким, що порушує права Скаржника.
Детальніше в скарзі що додається.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 липня 2021 22:34
рішення від 02.07.2021 № 14922.pdf
Дата публікації: 02 липня 2021 22:34
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.07.2021 № 15918.pdf
Дата публікації: 14 липня 2021 15:57
рішння від 13.07.2021 № 15918.pdf
Дата публікації: 16 липня 2021 18:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням тендерного комітету від 22.07.2021 №11 скасовано рішення тендерного комітету від 24.06.2021 №9 про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «АВТОМАГІСТРАЛЬ» за процедурою закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О081031 Орлове – Світле – Владівка – Степове, км 14+000 - км 39+000 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Дата виконання рішення замовником: 22 липня 2021 18:11
Номер скарги: UA-2021-03-26-013043-c.a7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 29 червня 2021 15:52
Дата подання: 29 червня 2021 15:52
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 липня 2021 23:00
рішення від 02.07.2021 № 14929.pdf
Дата публікації: 02 липня 2021 23:00
інформація прорезолютивну частину рішення від 13.07.2021 № 15928.pdf
Дата публікації: 14 липня 2021 16:00
рішення від 13.07.2021 № 15928.pdf
Дата публікації: 16 липня 2021 20:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням тендерного комітету від 22.07.2021 №11 скасовано рішення тендерного комітету від 24.06.2021 №9 про відхилення тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «ДАНКО» та приватного підприємства «АВТОМАГІСТРАЛЬ» за процедурою закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О081031 Орлове – Світле – Владівка – Степове, км 14+000 - км 39+000 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Дата виконання рішення замовником: 22 липня 2021 16:24
Номер скарги: UA-2021-03-26-013043-c.b8
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 30 липня 2021 13:03
Дата подання: 30 липня 2021 13:03
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 серпня 2021 10:51
рішення від 02.08.2021 № 17598.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2021 10:51
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.08.2021 № 18442.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2021 12:35
рішення від 11.08.2021 № 18442.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2021 14:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням тендерного комітету від 18.08.2021 №15 скасовано рішення тендерного комітету від 27.07.2021 №13 про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «АВТОМАГІСТРАЛЬ» за процедурою закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О081031 Орлове – Світле – Владівка – Степове, км 14+000 - км 39+000 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Дата виконання рішення замовником: 18 серпня 2021 16:53
Номер скарги: UA-2021-03-26-013043-c.a9
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 30 липня 2021 18:18
Дата подання: 30 липня 2021 18:18
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 серпня 2021 11:25
рішення від 03.08.2021 № 17731.pdf
Дата публікації: 04 серпня 2021 11:12
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.08.2021 № 18432.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2021 12:34
рішення від 11.08.2021 № 18432.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2021 14:35
Номер скарги: UA-2021-03-26-013043-c.b10
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 22 вересня 2021 16:49
Дата подання: 22 вересня 2021 16:49
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 вересня 2021 09:44
Рішення від 24.09.2021 № 21771.pdf
Дата публікації: 27 вересня 2021 09:43
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.10.2021 № 22666.pdf
Дата публікації: 06 жовтня 2021 16:15
Рішення від 05.10.2021 № 22666.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2021 16:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням тендерного комітету від 25.10.2021 №20 скасовано рішення тендерного комітету від 17.09.2021 №17 про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «АВТОМАГІСТРАЛЬ» за процедурою закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О081031 Орлове – Світле – Владівка – Степове, км 14+000 - км 39+000 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та рішення тендерного комітету від 17.09.2021 №18 про визначення ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» Переможцем.
Дата виконання рішення замовником: 25 жовтня 2021 15:00
Номер скарги: UA-2021-03-26-013043-c.a11
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 28 жовтня 2021 17:03
Дата подання: 28 жовтня 2021 17:03
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 листопада 2021 10:18
рішення від 01.11.2021№24596.pdf
Дата публікації: 02 листопада 2021 10:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.11.2021 №25365.pdf
Дата публікації: 11 листопада 2021 14:57
рішення від 10.11.2021№25365.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2021 11:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням тендерного комітету від 16.11.2021 №24 скасовано:
- рішення від 25.10.2021 №21: «1. Відхилити відповідно до частини 7 статті 33 Закону та на підставі абз.2 п.3 ч.1 ст. 31 Закону тендерну пропозицію ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О081031 Орлове – Світле – Владівка – Степове, км 14+000 - км 39+000 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) UA-2021-03-26-013043-c.»;
- рішення від 25.10.2021 №22: «1. Визначити ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції по процедурі закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О081031 Орлове – Світле – Владівка – Степове, км 14+000 - км 39+000 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Переможцем та укласти з ним договір.».
Дата виконання рішення замовником: 16 листопада 2021 15:27
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 18 серпня 2021
Найменування: | Державне підприємство "Місцеві дороги Запорізької області" |
Код ЄДРПОУ: | 42698149 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна, Запорізька область обл., м.Запоріжжя, Олександрівський район, вул. Поштова, 159Б |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "БК ЄВРОДОР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Данко | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2021 18:21
|
ТОВ Данко | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2021 18:23
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2021 11:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
211 570 000,00
UAH з ПДВ
|
211 570 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" |
240 000 000,00
UAH з ПДВ
|
240 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК ЄВРОДОР" |
244 000 000,00
UAH з ПДВ
|
244 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Рішення скасоване |
211 570 000,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2021 11:21
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Рішення скасоване |
211 570 000,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2021 14:58
|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" #40130383 |
Рішення скасоване |
240 000 000,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2021 14:58
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Очікує рішення |
211 570 000,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2021 15:25
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Рішення скасоване |
211 570 000,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2021 15:25
|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" #40130383 |
Рішення скасоване |
240 000 000,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2021 15:25
|
Інформація про відміну
Період оскарження
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2021 15:34 |
Кінець періоду оскарження: | 27 листопада 2021 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відмінено процедуру відкритих торгів на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О081031 Орлове – Світле – Владівка – Степове, км 14+000 - км 39+000 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) на підставі пункту 1 частини 1 статті 32 Закону, а саме відсутності подальшої потреби в закупівлі послуг. |
Документи:
16 листопада 2021 15:34
|
Електронний підпис |
16 листопада 2021 15:33
|
Протокол 25 відміна торгів.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2021-03-26-013043-c.a12
Статус:
Задоволено
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 26 листопада 2021 13:04
Дата подання: 26 листопада 2021 13:04
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 листопада 2021 17:02
рішення від 30.11.2021 № 26653.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2021 17:01
інформація про резолютивну частину рішення від 07.12.2021 № 27175.pdf
Дата публікації: 08 грудня 2021 15:40
рішення від 07.12.2021 № 27175.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2021 09:00