Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37479398 |
Місцезнаходження: | 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б |
Контактна особа: |
Любов Григорівна Мотузка +380442571274 lyubov-osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2023 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 25 січня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 13 628 664,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 136 286,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2023 16:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2023 15:59 |
Тендерна документація .docx | |
17 січня 2023 15:59 |
Додаток 3. до тендерної документації .docx | |
17 січня 2023 15:59 |
Додаток 1 до тендерної документації .docx | |
17 січня 2023 15:59 |
Додаток 2 до тендерної документації .docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-22-000032 ● 6b54197e83574bcb95672b27adccb007
- Статус: завершено ● Дата: 28 березня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 11:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.02.2023 № 50
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2023-01-17-011911-a 17.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-27 17:16:23
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з організації шкільного харчування (сніданки) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-01-17-011911-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-28 15:30:15
Пояснення (інформація, документи) до запиту
На виконання норми ч. 5 стаття 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю.
Розмір бюджетного призначення предмету закупівлі визначено відповідно до
призначення по КЕКВ 2230 «Продукти харчування», затвердженого кошторисом доходів та видатків на 2023 рік. (кошторис додається).
Розрахунок видатків на харчування дітей у 2023 році у закладах загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету, додається.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі.
Розрахунок очікуваної вартості сформовано відповідно до кількості учнів пільгових категорій та вартості харчування одного сніданку, яка доведена фінансовим управлінням Голосіївської РДА.
Відповідно до зазначеного розрахунку затверджено суму кошторисних призначень.
Ціна сніданку для дітей пільгових категорій становить: 6-11 років - 42,20 грн; для дітей пільгових категорій 11-14 років – 45,20 грн.; для дітей пільгових категорій 14- 18 років – 47,72 грн. (Розрахунок фінансового управління та інформація про кількість категорійних дітей додається).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик.
Тхнічні та якісні характеристики предмета закупівлі - Послуги з організації шкільного харчування (сніданки), код 55320000-9 Послуги з організації харчування за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», було сформовано виходячи із законодавчих актів, які регулюють дану послугу:
Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24 березня 2021 р. № 305 (далі – Постанова №305), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість» від 02.02.2011 №116 (далі – Постанова 116).
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі формувались з врахуванням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.20 року за №2208 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти» та враховувались норми Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
З метою попередження виникнення спалахів харчових отруєнь та гострих кишкових інфекцій, замовник вимагав наступну документацію:
- експлуатаційний дозвіл для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або державну реєстрацію потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів у випадках, визначених відповідно статтями 23 та 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;
- примірне чотиритижневе сезонне меню (осінь – зима - весна) для мультипрофільного харчування учнів, розроблене відповідно до норм Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах оздоровлення та відпочинку» від 24 березня 2021 року № 305, погоджене територіальним органом Держпродспоживслужби;
- документи, що засвідчують якість та безпеку продуктового набору для приготування сніданку, наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення про якість або декларація виробника або декларація про відповідність або інший документ).
- сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів щодо надання послуг шкільних їдалень та/або надання послуг їдалень, що відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005) та/або ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT).
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту Управління освіти Голосіївської районної державної адміністрації - http://www.golosiivruo.gov.ua, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Додається.
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/64184E6E31AE3D6CC225893B002327FB?EditDocument
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Шкільне харчування" |
12 743 568,00
UAH
|
12 743 568,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" |
13 605 120,00
UAH
|
13 605 120,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Шкільне харчування" #20043325 |
Переможець |
12 743 568,00
UAH
|
27 січня 2023 16:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 14:17
|
ЗпВД (Сніданки).pdf | укладений |
08 січня 2024 14:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:21
|
ПЗД № 2 (Сніданки).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:18
|
Дод.угода № 2 (Сніданки).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:10
|
ПЗД № 1 (Сніданки).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:01
|
Дод.угода № 1 (Сніданки).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2023 16:00
|
Договір № 15 (Сніданки).pdf | укладений |
02 лютого 2023 15:59
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з організації шкільного харчування (сніданки) для дітей від 6-11 років | 128160 | штуки |
40,80
UAH
|
Послуги з організації шкільного харчування (сніданки) для дітей від 11-14 років | 153360 | штуки |
41,50
UAH
|
Послуги з організації шкільного харчування (сніданки) для дітей від 14-18 років | 27000 | штуки |
42,60
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сума договору зменшується в зв’язку зі зменшенням потреби в закупівлі послуг на 2 375 432,50 (два мільйони триста сімдесят п’ять тисяч чотириста тридцять дві) грн. 50 коп. з ПДВ. Викласти п. 3.2 у новій редакції: п. 3.2. Ціна Договору становить 10 368 135,50 (десять мільйонів триста шістдесят вісім тисяч сто тридцять п’ять ) грн. 50 коп., в т. ч. ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились продовжити дію Договору № 15 від « 02 » лютого 2023 року (далі — Договір) та викласти пункт 13.1 Договору в такій редакції: «13.1. Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками обох Сторін, скріплюється печатками Сторін і діє до 29.02.2024 року, але в будь-якому разі — до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.» 2. Загальна вартість послуг, що будуть закуплені в період з 01.01.2024 року по 29.02.2024 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20 % від суми Договору № 15 від « 02 » лютого 2023 року, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 3. Конкретний обсяг наданих послуг, що будуть закуплені в період з 01.01.2024 року по 29.02.2024 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису. 4. Усі інші умови залишаються незмінними. 5. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору. 6. Ця Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання і діє по 29.02.2024 рік включно. |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з організації шкільного харчування (сніданки) для дітей від 6-11 років | 125344 | штуки |
40,80
UAH
|
Послуги з організації шкільного харчування (сніданки) для дітей від 11-14 років | 101981 | штуки |
41,50
UAH
|
Послуги з організації шкільного харчування (сніданки) для дітей від 14-18 років | 23988 | штуки |
42,60
UAH
|