Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 33824934 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, Проспект Ушакова, будинок 47 |
Контактна особа: |
Гужва Олена Анатоліївна +380552263001 ojku@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2020 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2020 16:50 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2020 16:50 |
Початок аукціону: | 18 червня 2020 13:35 |
Очікувана вартість: | 13 152 202,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,76% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Можлива попередня оплата Замовником, після пред'явлення Підрядником рахунка на аванс для придбання матеріалів в розмірі до 30% від обсягу фінансування робіт, які доручаються Підряднику у поточному бюджетному році, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядником (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату виконаних робіт за Договором після підписання Акту та Довідки, при наявності бюджетного фінансування. Обов’язок Замовника щодо сплати (розрахунків) за цим Договором виникає тільки за умови наявності відповідного бюджетного призначення (згідно з частиною І статті 23 Бюджетного кодексу України) та наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. Всі виплати здійснюються після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 червня 2020 16:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 червня 2020 16:47 |
Окремий файл - кошторис.rar | |
02 червня 2020 16:47 |
Тендерна_документація_Іванівка.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-06-000019 ● 6239209ecba54bfbb321a2a41685adf0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2020 18:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.08.2020 № 222
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-06-02-009280-b 02.06.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-13 17:55:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі дитячого ясла-садка «Лелеченя» за адресою: Херсонська область, Іванівський район, смт Іванівка, вулиця Іванівська, будинок 1» (СРV за ДК 021:2015 – 45214000-0: Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2020-06-02-009280-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору у формі завдатку.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-18 15:50:01
Пояснення на запит
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо пояснення на запит замовнику на пояснення від управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області (далі – Держаудитслужба) у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції будівлі дитячого ясла-садка «Лелеченя» за адресою: Херсонська область, Іванівський район, смт Іванівка, вулиця Іванівська, будинок 1, що проводить Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-02-009280-b) оприлюдненого в електронній системі закупівель
13 серпня 2020 року.
Переможцем процедури ТОВ «Інвестиційно-будівельне підприємство «Гарант» вищевказаної закупівлі виконано умови пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору у формі завдатку. Копія платіжного доручення від 03 липня 2020 року № 902 додається
Заступник директора Департаменту,
голова тендерного комітету Іван ЧОРНИЙ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень Відповідно до абзацу 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо інформацію про усунення порушень до висновку Держаудитслужби України (далі – Держаудитслужба) про результати моніторингу закупівлі Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція будівлі дитячого ясла-садка "Лелеченя" за адресою: Херсонська область, Іванівський район, смт Іванівка, вулиця Іванівська, будинок 1» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-02-009280-b) оприлюдненого в електронній системі закупівель 27 серпня 2020 року. У констатуючій частині Висновку управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зазначено що: «на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель UA-P-2020-06-02-001960-c не містить інформацію про місцезнаходження та категорію Замовника». Також Держаудитслужба зобов’язала Департамент здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про такі заходи. Повідомляємо, що Замовником в особистому кабінеті інтернет-майданчика була заповнена інформація щодо свого місцезнаходження та категорії, ця інформація не відображається в Річному плані закупівель з технічних причин самого майданчика що не залежать від Замовника. Однак в подальшому Замовником будуть вживатися заходи щодо дотримання вимог Законодавства України в сфері публічних закупівель, в тому числі щодо недопущення в подальшому порушень вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону щодо повноти інформації річного плану закупівель. Заступник директора Департаменту, голова тендерного комітету Іван ЧОРНИЙ
2020-09-04 11:26:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель UA-P-2020-06-02-001960-c не містить інформацію про місцезнаходження та категорію Замовника.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2020 14:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СМАРТХАУС" |
11 937 623,00
UAH з ПДВ
|
11 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕЙР ТРЕЙД |
12 816 854,70
UAH з ПДВ
|
11 836 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОГАЗМЕРЕЖА" |
13 135 223,93
UAH з ПДВ
|
11 836 982,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" |
11 836 982,40
UAH з ПДВ
|
11 836 982,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СМАРТХАУС" #41849445 |
Відхилено |
11 700 000,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2020 17:37
|
ТОВ ЕЙР ТРЕЙД #31212952 |
Відхилено |
11 836 900,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2020 15:58
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОГАЗМЕРЕЖА" #38727791 |
Відхилено |
11 836 982,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2020 16:03
|
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" #41485685 |
Переможець |
11 836 982,40
UAH з ПДВ
|
26 червня 2020 16:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 16:17
|
ДУ 5 (2).pdf | зміни до договору |
14 січня 2022 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2021 11:10
|
Додаткова угода_2 Іванівка.pdf | зміни до договору |
07 червня 2021 11:07
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 13:24
|
img20201231_12105210.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 13:23
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2020 12:44
|
Договір 18 від 14.07.2020.pdf | укладений |
14 липня 2020 12:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |