Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з внутрішньої проточки бандажів трамвайних вагонів
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2023-11-02-009711-a ● 59710e9bf50b469388358a2e5b703290
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне підприємство "Львівелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328406 |
Місцезнаходження: | 79013, Україна , Львівська обл., Львів, Сахарова,2 |
Контактна особа: |
Деревянко Ю.І. 380322377779 tenderlet@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2023 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2023 15:00 |
Очікувана вартість: | 540 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72 послуга
Внутрішня проточка бандажів чорнових трамвайних вагонів КТ4Су та КТ4Д
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, Львів, за місцем фактичного надання послуг Виконавцем в м. Львів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50221300-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування колісних пар локомотивів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 7 | Календарні | 30 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2023 15:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2023 15:51 |
Повідомлення про внесення змін до ТД-2.docx | |
09 листопада 2023 15:50 |
Додаток 2 до ДЕТ - Проєкт Договору_зі змінами.doc | |
09 листопада 2023 15:50 |
Тендерна_документація з особливостями_зі змінами_2.docx | |
06 листопада 2023 15:15 |
Повідомлення про внесення змін до ТД-1.docx | |
02 листопада 2023 14:48 |
02-391_Бандаж чорновий колеса трамв. вагона КТ4D (BVG, Берлiн).jpg | |
02 листопада 2023 14:48 |
Додаток 4 до ДЕТ_Технічне завдання.docx | |
02 листопада 2023 14:48 |
02-393_Обробка бандажа чорнового колеса трамв. ваг. КТ4D (BVG, Берлiн), (1 етап, посадка на центр).jpg |
09 листопада 2023 15:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 листопада 2023 15:51 |
Повідомлення про внесення змін до ТД-2.docx
|
||||||
09 листопада 2023 15:50 |
Додаток 2 до ДЕТ - Проєкт Договору_зі змінами.doc
|
||||||
09 листопада 2023 15:50 |
Тендерна_документація з особливостями_зі змінами_2.docx
|
||||||
06 листопада 2023 15:15 |
Повідомлення про внесення змін до ТД-1.docx
|
||||||
02 листопада 2023 14:48 |
02-391_Бандаж чорновий колеса трамв. вагона КТ4D (BVG, Берлiн).jpg
|
||||||
02 листопада 2023 14:48 |
Додаток 4 до ДЕТ_Технічне завдання.docx
|
||||||
02 листопада 2023 14:48 |
02-393_Обробка бандажа чорнового колеса трамв. ваг. КТ4D (BVG, Берлiн), (1 етап, посадка на центр).jpg
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-02-009711-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Завод ЕлектронМаш", Код ЄДРПОУ:38172658
Дата подання: 09 листопада 2023 13:41
тендер
Ми маємо намір стати учасником закупівлі "Послуги з внутрішньої проточки бандажів трамвайних вагонів" очікуваною вартістю 540 000,00грн., що оголошений Львівським комунальним підприємством "Львівелектротранс" (далі – Замовник), ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-02-009711-a.
Просимо Замовника внести зміни до ТД (Додаток 2 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ), а саме:
1. Викласти пункт 3.2 договору в наступній редакції :
«3.2. Умови оплати (порядок здійснення розрахунків) – попередня оплата 30%, після оплата – 70% після надання Виконавцем повідомлення про готовність товару до відвантаження.»
2. Пункт 5.4 договору просимо викладсти в наступній редакції:
5.4. Строк надання послуг: протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати отримання Виконавцем письмової заявки від Замовника, яка подається Замовником електронною поштою на електронну адресу Виконавця ________________. Кількість бандажів в одній заявці не може бути більшою 8 (восьми) штук. Замовник надає наступну заявку після закінчення виконавцем виконання робіт по попередній заявці.»
3. Також просимо внести зміни до п. 10.1. та викласти його в наступній редакції:
«10.1. Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє по «31» березня 2024 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх невиконаних на момент завершення дії Договору зобов’язань за цим Договором (в частині завершення виконання заявки Замовника, оплати за фактично надані послуги Замовником, а також гарантійні зобов'язання Виконавця).»
Розгорнути
Згорнути
Просимо Замовника внести зміни до ТД (Додаток 2 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ), а саме:
1. Викласти пункт 3.2 договору в наступній редакції :
«3.2. Умови оплати (порядок здійснення розрахунків) – попередня оплата 30%, після оплата – 70% після надання Виконавцем повідомлення про готовність товару до відвантаження.»
2. Пункт 5.4 договору просимо викладсти в наступній редакції:
5.4. Строк надання послуг: протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати отримання Виконавцем письмової заявки від Замовника, яка подається Замовником електронною поштою на електронну адресу Виконавця ________________. Кількість бандажів в одній заявці не може бути більшою 8 (восьми) штук. Замовник надає наступну заявку після закінчення виконавцем виконання робіт по попередній заявці.»
3. Також просимо внести зміни до п. 10.1. та викласти його в наступній редакції:
«10.1. Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє по «31» березня 2024 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх невиконаних на момент завершення дії Договору зобов’язань за цим Договором (в частині завершення виконання заявки Замовника, оплати за фактично надані послуги Замовником, а також гарантійні зобов'язання Виконавця).»
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 листопада 2023 15:45
Прийнято рішення задовольнити вимогу частково та внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 листопада 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Завод ЕлектронМаш" |
490 320,00
UAH з ПДВ
|
490 320,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Завод ЕлектронМаш" #38172658 |
Переможець |
490 320,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2023 10:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 16:03
|
ДУ № 1 до Договору № 00671 від 28.11.23 р.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2023 09:57
|
Договір № 00671 від 28.11.23 р.pdf | укладений |
28 листопада 2023 09:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Замовник та Виконавець, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору № 00671 від 28.11.2023 року до 31.03.2024 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі № 00671 від 28.11.2023 року. 2. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 00671 від 28.11.2023 року вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання. 3. Інші умови Договору залишаються без змін. 4. Цю угоду складено у двох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 00671 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |