Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківтепломережа" |
Код ЄДРПОУ: | 04654336 |
Вебсайт: | http://bctm.com.ua/ua/ |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., м. Біла Церква, вул. МЕРЕЖНА, 3 |
Контактна особа: |
Олена Рибак +380678031022,+380677670600 bctm.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2021 11:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2021 10:37 |
Початок аукціону: | 23 березня 2021 14:05 |
Очікувана вартість: | 4 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2021 11:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2021 11:08 |
Тендерна документація труби сталеві теплоізольовані та фасонні вироби 2021рік.doc | |
05 березня 2021 11:08 |
Оголошення відкритих торгів Труби сталеві та фасонні вироби.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-17-000019 ● 61bb66be15dc43778cc0c3506e5989dc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2021 14:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.09.2021 404
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 16.09.2021 № 404
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-03-05-003971-с 05.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-21 14:39:32
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-22 09:14:26
Пояснення
Обгрунтування технічних характеристик було здійснено на підставі даних, поданих спеціалістами КП БМР «БЦТМ» для заміни ділянок теплових мереж, що перебувають у аварійному стані та потребують першочергової заміни.
Технічні характеристики для закупівлі підготовлені технічними спеціалістами підприємства з урахуванням даних попередніх закупівель , на підставі дослідження ринку Труб сталевих попередньоізольованих з урахуванням вимог ГОСТ 70505-80, ГОСТ 10704-91, ГОСТ 8731-74, ГОСТ 8732-78, ГОСТ 20295-85
Очікувана вартість закупівлі розрахована на підставі ринкових консультацій з постачальниками продукції та на підставі даних сайтів виробників вказаної продукції ( досліджено прайси компаній у кількості не менше 2-х) до вимог Наказу Мінекономіки № 275 від 18.02.2020р
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів підприємства.
Зміни до річного плану оприлюднено на офіційному вебсайті підприємства (http://bctm.com.ua/ua/about/richni_plani_ta_derzhavni_zakupivli)
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Щодо опису та прикладів формальних помилок у Тендерній документації, то відповідно до вимог ч. 2 ст.22 Закону У тендерній документації зазначаються такі вимоги: 19) опис та приклади формальних ( несуттєвих помилок, допущення ких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими ) вважаються помилки, що повязані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме- технічні помилки та описки. П.2 Розділу IV містить визначення формальних помилок, передбачене законом та приклади формальних помилок, які не обмежують право учасника застосувати перелік формальних помилок, затверджений Наказом № 710 від 15.04.2021р. Крім того, перелік формальних помилок , ніяким чином не стосується проведеної закупівлі та укладеного договору і ніяким чином не обмежує права учасника. 2.Щодо порушення вимог ч.5 ст.17 , то відповідно до вимог ч.6 ст.17 Закону « Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.» Відповідно до вимог п.7 додатку 5 Тендерної документації містить розяснення,-. «У разі, якщо інформація, що запитується, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, внесених до Переліку відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, оприлюдненому на веб-порталі Уповноваженого органу, Учасник надає довідку у довільній формі із посиланням на джерело походження такої інформації». На підставі вищевикладеного учасник не був обмежений у праві подати довідки у довільній формі з посиланням на джерело походження інформації щодо п. 2,3,8 ч.1 ст 17 Закону. Крім того, з боку учасників не було запитань чи вимог щодо документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом «Про доступ до публічної інформації». Подання учасниками вказаних документів тільки підтвердило надійність учасників. І ніяким чином не призвело до спричинення збитків для замовника чи коштів бюджету. Замовник бере на себе зобов’язання в подальшому вжити заходів шляхом недопущення порушення законодавства в подальшому. 3. Щодо вимоги відносно підписаного проекту договору, то відповідно до вимог ст.22 Закону «Про публічні закупівлі» 2. У тендерній документації зазначаються такі відомості: 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; Додатком 6 до Тендерної документації є проект договору. Відповідно до вимог Частини III Тендерної документації ( Інструкція з підготовки тендерної пропозиції- «Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника» Для Замовника має вирішальне значення, те чи погоджується учасник діяти на умовах, які пропонує Замовник, зокрема : Виконавець забезпечує відповідність якості Робіт та матеріальних ресурсів, що використовуються ним, специфікаціям, технічним умовам, а також наявність сертифікатів, технічних паспортів, інших документів, що підтверджують їхні характеристики і якість. Саме в умовах проекту договору визначено вимоги до виконання робіт і матеріальних ресурсів, , строки виконання договору, гарантійні умови, умови оплати , порядок зміни істотних умов та інше. Відповідно до вимог абзацу 1 ч.16 ст.29 Закону «Про публічні закупівлі» 16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником було розміщено 25.03.2021 повідомлення з вимогою про усунення порушення в частині – подання проекту договору. Учасником вказане порушення було усунуто вчасно. Крім того, відповідно до Висновку постійно діючої колегії Антимонопольного комітету № 14545-р/пк –пз від 29.06.2021р відсутність підписаного і завантажено проекту договору не є правомірною підставою для відхилення пропозиції учасника.Тобто, навіть у випадку коли проект договору взагалі не був би завантажений під час розгляду пропозиції учасника, вказана обставина не могла б бути підставою для відхилення пропозиції учасника 4.Відповідно до вимог додатку п. 11 4 Тендерної документації встановлена вимога , передбачена п.12 ч.1 ст.17 Закону. 11.службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; Довідка у довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; Відповідно до вимог Додатку 5 Тендерної документації Додаток 5 Переможець торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6,8,12 і 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону. Учасником ТОВ «ПЕРШИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД» було надано довідку № 197/Е від 18.03.2021р на підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції визначеним у п.12 ч.1 ст.17 Закону. Відповідно до статті 41 Закону № 922-VIII, в якій визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Визначення істотних умов договору містяться у статті 638 Цивільного кодексу України та означають умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Також за приписами статті 180 Господарського кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов`язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов`язкові умови договору відповідно до законодавства. Відповідно до положень ст. 638 ЦК України договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, ідо визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною. Договір № 4416/21/1 від 09.04.2021р було виконано сторонами в повному обсязі 17.06.2021р .На сайті уповноваженого органу05.10.2021р оприлюднено звіт про виконання договору. Замовник бере на себе зобов’язання вжити заходів шляхом недопущення порушення законодавства в подальшому
2021-10-05 12:37:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2021 14:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПТЗ" |
4 320 000,00
UAH з ПДВ
|
4 320 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Термо - Ізол |
4 346 280,00
UAH з ПДВ
|
4 346 280,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Корпорація "Енергоресурс-інвест" |
4 349 020,20
UAH з ПДВ
|
4 349 020,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПТЗ" #34427263 |
Переможець |
4 320 000,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2021 15:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 березня 2021 16:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2021 11:00
|
Звіт про виконання договору 4416-21-1.pdf | укладений |
05 жовтня 2021 10:59
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 08:52
|
Договір № 4416-21-1 від 09.04.2021р.pdf | укладений |
09 квітня 2021 08:50
|