Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Газ для автомобілів
Очікувана вартість
252 600,00 UAH
UA-2021-01-14-000888-b ● 5905c713b461455f983bdd923884d2ee
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство "Городоцьке водопровідно-каналізаційне господарство" |
Код ЄДРПОУ: | 22344616 |
Вебсайт: | http://gorodok-vodokanal.lviv.ua |
Місцезнаходження: | 81500, Україна , Львівська обл., місто Городок, вул. Комарнівська, 68 |
Контактна особа: |
Михалевич Мирослава Михайлівна +380323130900 gorodok_vodokanal@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2021 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2021 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2021 18:00 |
Очікувана вартість: | 252 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 526,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 літр
Газ для автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81500, Україна, Львівська область, м. Городок, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2021 16:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2021 16:23 |
ДокументаціяГаз.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-14-000888-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:43621716
Дата подання: 19 січня 2021 09:47
ВИМОГА вилучення дискримінаційних умов
Згідно Додатку 1 до Оголошення до учасників висувались настувні вимоги:
«До учасника ставиться вимога щодо наявності власної або орендованої АЗС на території м. Городка (учасником в складі пропозиції подаються документи, щодо наявності у власності або в оренді АЗС на території м. Городка Львівської області)..»
Вимагаючи від Учасників наявність власних або орендованих АЗС – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів. Вимога щодо наявності в учасника саме власної або орендованої (АЗС) – звужує коло потенційних учасників торгів та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які можуть надавати відповідні послуги із залученням партнерських АЗС.
В своїх Рекомендаціях, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, Антимонопольним комітет України зазначив:
«Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС.».
Зазначене вище підтверджує думку, що вимогою щодо наявності власних або орендованих АЗС, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів. Зокрема, аналогічної думки Антимонопольний комітет України, який у своїх Рекомендаціях, які спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу наголосив, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є саме наявність в учасника саме власних або орендованих АЗС / складів пально-мастильних матеріалів, при тому, що заправка пальним може здійснюватися через партнерські АЗС.
Вимагаємо вилучити вимогу щодо наявності тільки власних або орнендованих АЗС, додавши партнерські. У разі невилучення вищезазначеної вимоги - звернемося до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
«До учасника ставиться вимога щодо наявності власної або орендованої АЗС на території м. Городка (учасником в складі пропозиції подаються документи, щодо наявності у власності або в оренді АЗС на території м. Городка Львівської області)..»
Вимагаючи від Учасників наявність власних або орендованих АЗС – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів. Вимога щодо наявності в учасника саме власної або орендованої (АЗС) – звужує коло потенційних учасників торгів та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які можуть надавати відповідні послуги із залученням партнерських АЗС.
В своїх Рекомендаціях, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, Антимонопольним комітет України зазначив:
«Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС.».
Зазначене вище підтверджує думку, що вимогою щодо наявності власних або орендованих АЗС, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів. Зокрема, аналогічної думки Антимонопольний комітет України, який у своїх Рекомендаціях, які спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу наголосив, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є саме наявність в учасника саме власних або орендованих АЗС / складів пально-мастильних матеріалів, при тому, що заправка пальним може здійснюватися через партнерські АЗС.
Вимагаємо вилучити вимогу щодо наявності тільки власних або орнендованих АЗС, додавши партнерські. У разі невилучення вищезазначеної вимоги - звернемося до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 січня 2021 17:56
Повідомляємо, що вимога щодо наявності власних або орендованих автозаправочних станцій жодним чином не дискримінує учасників, які систематично та профільно займаються зазначеним видом діяльності.
Наявність в учасника комплексів АЗС убезпечує замовника від проблем, що пов'язані із неотриманням або неотоварюванням талонів, адже зазначена проблема, останнім часом існує систематично.
Принагідно повідомляємо, що на території району Замовника знаходиться більше 5-ти мереж, які можуть надавати зазначені послуги, а отже у вимогах замовника відсутні дискримінаційні вимоги.
Наявність в учасника комплексів АЗС убезпечує замовника від проблем, що пов'язані із неотриманням або неотоварюванням талонів, адже зазначена проблема, останнім часом існує систематично.
Принагідно повідомляємо, що на території району Замовника знаходиться більше 5-ти мереж, які можуть надавати зазначені послуги, а отже у вимогах замовника відсутні дискримінаційні вимоги.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
252 000,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2021 11:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2021 11:10
|
Додаткова угода _5.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2021 11:06
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2021 16:27
|
Додатковий договір 4.pdf | зміни до договору |
13 серпня 2021 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 12:43
|
Додатковий договір 3.PDF | зміни до договору |
05 квітня 2021 12:41
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2021 12:07
|
Додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
03 березня 2021 12:03
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2021 15:09
|
додаткова угода газ ОККО.PDF | зміни до договору |
15 лютого 2021 08:02
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2021 11:57
|
Договір | укладений |
03 лютого 2021 11:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 24ПТ-988/21/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 24ПТ-988/21/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 24ПТ-988/21/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 24ПТ-988/21/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 24ПТ-988/21/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |