Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція будівлі роздягальні та благоустрій прилеглої території Гадяцького профільного ліцею імені Т.Г. Шевченка Полтавської обласної ради в м. Гадяч, вул.Шевченка, 19, Миргородського району, Полтавської області для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт).
Очікувана вартість
10 681 861,34 UAH
UA-2023-07-13-007201-a 588ebae25b6b4e009bf79a9a42a92f2a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Гречківська

+380532560631 law_ukbpoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 липня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Кісельова Володимира Капітана, буд. 1
Контактна особа: Юлія Гречківська
+380532560631
law_ukbpoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція будівлі роздягальні та благоустрій прилеглої території Гадяцького профільного ліцею імені Т.Г. Шевченка Полтавської обласної ради в м. Гадяч, вул.Шевченка, 19, Миргородського району, Полтавської області для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, м. Гадяч, вул. Шевченка,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

13 липня 2023 14:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-24-000009 ● 77d331dd8141459a94777c518e65cb9b
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 листопада 2023 12:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


23.11.2023 № 108-з

Запоріжжя


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку цього наказу.




Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 23.11.2023 № 108-з

Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг

UA-2023-07-13-007201-a, яку проводить Департамент будівництва, містобудування і архітектури, житлово-комунального господарства та енергетики Полтавської обласної державної адміністрації (Облвійськадміністрації)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 13 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 19 грудня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Грандбуд+»
#44783775
Переможець 10 681 861,34
UAH з ПДВ
13 липня 2023 14:15

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2023 17:05
ДУ2.PDF зміни до договору
19 грудня 2023 17:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пп. 4 п. 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 04.07.2023), домовилися внести зміни до п. 5.2. Розділу 5, п. 14.1. Розділу 14 та Додатку № 3 Договору підряду № 03-23/61 від 13.07.2023
Номер договору про закупівлю: 03-23/61
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML